Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Τα Ορφανά Ποτήρια.....

Γεννήθηκαν στην Βαυαρία ....    και ανήκαν σε μια μεγάλη Οικογένεια....  Ήταν από ένα υπέροχο καθαρό κρύσταλλο και πάντα λαμπύριζαν όταν τα φώτα έπεφταν επάνω τους...    όμως η κακή τους τύχη τα έστειλε πριν από χρόνια στο σπίτι μου.... Στην αρχή δεν πρέπει να είχαν παράπονο, έβγαιναν -μαζί με όλη τους την οικογένεια - κάθε φορά που είχαμε ένα επίσημο  γεύμα μέχρι που η μαμά Καράφα έσπασε.... και ύστερα ήλθε ο σεισμός και έφερα την καταστροφή ....  τα καλά ποτήρια έμειναν μόνο τρία και έτσι έρημα και ορφανά όπως ήταν κλείστηκαν μέσα σε ένα σκοτεινό ντουλάπι..... μέχρι πριν από λίγες μέρες που αποφάσισα να αδειάσω  όλα τα ντουλάπια και να βάλω τα πράγματα σε καινούργιες θέσεις..... και να τα τρία ορφανά μπροστά μου!!!!
Αμέσως σκέφτηκα να τους κάνω decoupage και να τα κάνω πάλι χρήσιμα όπως παλιά....




Τους φόρεσα δαντέλες......




Τα στόλισα με όμορφα άνθη, τους έριξα φύλλα χρυσού στα πόδια


Τους γέμισα τις κοιλίτσες τους με κεράκια ρεσό .....



Και τα έκανα πάλι χρήσιμα όπως παλιά ....   δεν θα είναι βέβαια τα  κρυστάλλινα ποτήρια που φιλοξενούσαν υπέροχα κρασιά.....

θα είναι όμως τρία όμορφα ρεσό που θα μου κρατούν συντροφιά τα βράδια.......



25 σχόλια:

  1. πολύ ωραία! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχα.Μπράβο!!!Το να κρατάμε πράγματα στα ντουλάπια που δεν τα χρησιμοπουούμε είναι ανώφελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΟΥΠΕΡ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!πολυ μ αρεσε η ιδεα αλλα και το αποτελεσμα....καλη συνεχειααα ΦΙΛΙΑΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΖΗΛΕΥΑΝ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχα !!!!Τέλεια ιδέα .Τωρα πια δεν θα υπάρχουν ορφανα στά ντουλάπια μας,άσε που μου έδωσες ιδέα για ένα παραμύθι στο νηπιαγωγείο γιατί μιλαμε για ανακύκλωση αυτό τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή ιδέα!!!!! Μπράβο!!!! Έγιναν υπέροχα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζήλεψα...ζήλεψα τόση ομορφιά, με εκπλήσεις όλο και περισσότερο γλυκιά μου, υπέροχο αποτέλεσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!! ΓΕΜΑΤΟ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά η Χαρά μου δεν περιγράφεται, δεν μπορείτε να φανταστείτε πως νιώθω που σας αρέσουν τόσο αυτά που φτιάχνω…. Είναι κάτι που το ξεκίνησα για να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου ευχάριστα χωρίς να καπνίζω συνέχεια και σιγά σιγά παθιάστηκα με το decoupage και τις μεταμορφώσεις

    @ alla logia σε ευχαριστώ!!!

    @ Maria Villioti ένα «Μπράβο» από εσένα που φτιάχνεις αριστουργήματα είναι για μένα μεγάλη χαρά και τιμή!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στον μπλοκόσπιτό μου!!!

    @ Μαρία & Μυσιρλού σας ευχαριστώ… από ιδέες καλά πάω… βοηθάτε και εσείς με τις αναρτήσεις σας και κάτι γίνεται .!!!!

    @ Αναστασία μου ευχαριστώ!!!

    @ Ρένα Χριστοδούλου δεν ξέρω αν θα ζήλευαν τα άλλα…. Κάτι φίλες μου όμως ζήλεψαν και άρχισαν να τηλεφωνούν για να στολίσω και τα δικά τους «Ορφανά»

    @ Valavani σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να κρατάμε «ορφανά» αντικείμενα στα ντουλάπια μας… Χάρηκα πολύ που σου έδωσα ιδέα για παραμύθι !!!

    @ Νατάσα καλώς όρισες στο σπιτάκι μου και σε ευχαριστώ!!!!!

    @ Αχτίδα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ πολύ …. Ξέρεις αυτά είναι η ψυχοθεραπεία μου … δημιουργώ δεν σκέφτομαι, δεν καπνίζω, δεν κλαίω… αλλά εσύ μην ζηλεύεις…. μου γράφεις διεύθυνση στο e-mail και σου στέλνω ένα … να σου κρατά συντροφιά το βράδυ στα Φλογητά!!!

    @ Βάσω σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Το σπιτάκι μου είναι γεμάτο με αρώματα μιας άλλης εποχής γιατί άλλης εποχής είμαι και εγώ!!!!!!!


    Πολλά Φιλιά σε Όλες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥ..ΚΑΠΟΥ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΔΥΟ ΠΟΤΗΡΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγιναν απλά υπέροχα τα ποτήρια σου.Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ εσύ βάλθηκες να μας τρελλάνεις !!!Είναι απλά υπέροχα !! Εχω και μιά απορία, η τέλεια εφαρμογή της δαντέλλας, χωρίς καμμία ζάρα, πώς γίνεται σε τόσο κοίλη επιφάνεια ?? Πολλά φιλιά φιλενάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα!!!Υπέροχα!!!Μπράβο κορίτσι μου!!!
    Με τη δαντέλα ενθουσιάστηκα !!και τα λουλούδια ταιριάζουν τόσο όμορφα !!Μου αρέσουν πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους σας

    @ Katrina χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποτηράκια… αφού έχεις δύο ξεκίνα μην χάνεις καιρό!!!!!!!!

    @ Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

    @ Marie-Anne δεν έχω καμία πρόθεση να σας τρελάνω… απλά προσπαθώ!!! Η δαντέλα είναι ριζόχαρτο … όταν την τοποθετείς κάνεις πιέτες στο από κάτω μέρος του ποτηριού τις οποίες μόλις στεγνώσει λίγο η κόλα τις κόβεις προσεκτικά με ένα μικρό ψαλιδάκι … πανεύκολο!!! Πολλά φιλάκια!!!

    @ PiciFriki σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου σχόλια!!!

    @ Ρένα μου τώρα σε σένα τι να πώ … ενθουσιάστηκες με την δική μου χάρτινη δαντέλα… τότε εμείς τι να κάνουμε με τις πλεκτές με το βελονάκι δικές σου!!!

    Φιλιά πολλά πολλά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφο το σπιτικό σου...φιλόξενο και καλόγουστο!!!
    Όσο για τα ποτήρια: πανέξυπνη ιδέα!
    Καλώς σε βρήκα...και από εδώ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θα τρελαθω πραγματικα! :) ειναι υεροχααααα!! δεν χορταινω να τα βλεπω!! καλημερααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχη μεταμορφωση!!! Σίγουρα θα ξέχασαν τον πόνο τους για την...απώλεια της οικογένειας και θα λάμπουν από χαρα στο νέο τους ξεκίνημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι καταπληκτική ανάρτηση είναι αυτή. Καταρχήν συγκινήθηκα. Ήταν τόσο όμορφη και γεμάτη ευαισθησία η εξιστόρηση της πορειας των ποτηριών αυτών, που στην αρχή ένιωσα μια γλυκιά θλίψη, που όμως όσο προχωρούσε η αφήγηση σου, έδινε τον τόπο της σε πιο όμορφα συναισθήματα, μέχρι το τελικό που με γέμισε χαρά, αφού τα ξεχασμένα αυτά ποτήρια, ξαναχρησίμευσαν. Φαντάζομαι θα είναι και τα ίδια πολύ ευτυχισμένα πια!
    Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ τα ρεσό. Τα συγχαρητήρια μου. (μέχρι να τελειώσω το σχόλιο τα είδα πέντε φορές. Είναι εντυπωσιακότατα! Και αναμμένα σε γαληνεύουν.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά νομίζω πολλά με οικογένεια θάθελαν νάναι ορφανά βλέποντας τα δικα σου!!!ΥΠΕΡΟΧΑ,ΜΟΝΑΔΙΚΑ & ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΑΑΑΑ (είδες με 3 Α!)
    Δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτή την ομορφιά.
    Σε φιλώ και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (παραπλεύρως)τ άξιζες και δεν το σκέφτηκα καθόλου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω λόγια! Υπέροχη η ανάρτησή σου και ακόμη πιο όμορφη η μεταμόρφωση τους!!! Η δαντέλα τους μ'αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάρα πολυ όμορφα και συγκεκριμένα να πω ότι με τράβηξε ο τίτλος και η ιστορία τους. Γράφετε πολύ ωραία, Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν ξέρω τι πρωτοθαυμάσω!!!! Το ένα καλύτερο απο το άλλο... Είσαι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...