Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Το καπέλο...

Ένα ψάθινο παλιό καπέλο, ήταν αυτή την φορά η αιτία της δημιουργίας μου....    αγαπημένο της κόρης μου, που όμως αφού του έφυγαν - από το πέρασμα του χρόνου - τα όμορφα στολίδια του,  βρέθηκε κάπου παραπεταμένο.... 

Βλέποντάς το λοιπόν σκέφτηκα,  πως ένα αντίγραφο του θα μπορούσε να γίνει ένα όμορφο στολίδι για το γραφείο ή το καθιστικό.....        Το έντυσα λοιπόν με αλουμινόχαρτο και το πέρασα με δύο τρεις στρώσεις γυψόγαζα - για να σκληρύνει -  το άφησα να στεγνώσει καλά.....




Το πέρασα με αστάρι .....

Του έκανα decoupage, φωτοσκιάσεις, του έβαλα glitter, κορδελίτσες και μια όμορφη πεταλούδα....

Και το κρέμασα για να στολίσει το γραφείο της κόρης μου!!!

Και μην φανταστείτε ότι πέταξα το ψάθινο... σίγουρα κάτι άλλο θα σκεφτώ να φτιάξω με αυτό......

15 σχόλια:

  1. Τέλεια ιδέα, μπράβοοοο!!!!
    Εγινε πολύ εντυπωσιακό και κοριτσιστικο!!
    Σίγουρα κάτι θα κάνεις και το παλιό, αυτή τη στιγμή μου έρχονται στο νου καπέλα που έχω δει να γίνονται φωτιστικά, αλλά εσύ σίγουρα θα βρεις πολλές ακόμα ιδέες!
    Καλη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα!!!φανταστικό!!!υπέροχο!!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία μου σας βγάζω το ...καπέλλο! Το δικό μου καλέ,δεν ξεκρεμάω τση κοπέλας.
    Κάτι ήξερα οταν σου έγραφα οτι γύρισες να μας εκπλήξεις.
    Σε φιλώ πολύ-πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. BIKH MOY ΥΠΕΡΟΧΗ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΙΟ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠ‘ΟΣΟΥΣ ΕΧΩ ΔΕΙ.ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ;;;;;;;ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ (ΔΙΣ!!!)ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΟ ΚΑΠΕΛΟ! ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σουπερ ιδεααααααα!!!!θα φτιαξω για το σπιτι μου!!φιλιααααααααα χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου βγάζουμε και σου παραβγάζουμε το καπέλο. Και όχι ένα. Και δυο και τρία καπέλα σου βγάζουμε. Κοίτα σε τι πειρασμούς μας βάζεις ..... και έχω αφήσει όλα τα καπέλα στο εξοχικό.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Chapeau Madame !!!!! Ετσι λέν οι Γάλλοι .....Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα. Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε!!! όχι να μου βγάλετε και το καπέλο… εγώ τότε τι πρέπει να πω για τις δικές σας δημιουργίες????? Νάσια και βέβαια να φτιάξεις και εσύ κορίτσι μου… δεν χρειάζεται να ρωτάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε εκπληκτικό!
    Κάθε δημιουργία σου σωστός πειρασμός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα και πολύ καλό το αποτέλεσμα.Μπράβο σου. Και τι δεν κάνετε με αυτό το decoupage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΗ ΓΥΨΟΓΑΖΑ!!!!!!!!!
    ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΣΤΟ CAMPING!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο΄ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!!!
    ΚΑΙ ΤΟ DECOUPAGE ΑΠΟ ΠΑΝΩ !!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. είναι πραγματικά υπέροχο!Αν το έβλεπα δεν θα μου πήγαινε το μυαλό πως είναι ψάθινο καπέλο,θα ήμουν σίγουρη πως είναι γλυπτό!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...