Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Μαθήματος 1ου... συνέχεια!!!!!!!!


Παιδιά… παιδιά… τα κατάφερα!!!!!!!!!  πριν ξαναμπεί η «Κυρία»  στην τάξη… ολοκλήρωσα την εργασία μου!!!!!!!!  Ξέρω άργησα πολύ… αλλά «όποιος βιάζεται σκοντάφτει» μου έλεγαν όταν ήμουνα μικρή και εγώ από τότε πάω σιγά – σιγά!!!!!
Σήμερα λοιπόν σας παρουσιάζω την ολοκλήρωση του πρώτου μαθήματος…..

πρόσωπο 3/4



πρόσωπο προφίλ
                                                  


Καλό Σαββατοκύριακο παιδιά!!!!!!!!!

36 σχόλια:

  1. Καλημέρα...πρωινή-πρωινή Βικούλα!Έτσι είναι οι καλές μαθήτριες.Λοιπόν περνάω στην ουσία...τα 3/4 είναι άψογο...δεν βρίσκω τίποτα να διορθώσω...το προφίλ έχει ένα θεματάκι,βγήκε λίγο μακρομούρα...θέλει πιο κοντό το πιγούνι και λίγο πιο μέσα σε σχέση με τη μύτη.Ίσως και λίγο πιο φουντωτά τα μαλλιά...όχι πάντως κακό,μπράβο Βικούλα έχεις πολύ καλό χέρι σίγουρα.Το πέρασες το μάθημα και πας στο επόμενο,δεν θα αργήσει και θα'χει χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ "Κυρία" θα κάνω τις διορθώσεις... περιμένω το επόμενο μάθημα με αγωνία γιατί μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα!!!!πολυ πολυ καλοοοο!!!μπραβο!!!!
    χμ!τι ειπε η ...ΚΥΡΙΑ.....??επομενο....μαθημα με χρωμα???
    τι...χρωμα.......
    εεεεε...ξερετε ....εχω....πονοκεφαλο...γκουχ γκουχ.....μην με μαρτυρησετε.....θα....εξαφανιστω για λιγο....
    χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σε μαρτυρήσουμε αλλά μην φεύγεις θα είναι ωραία η ζωγραφική με τα χρώματα!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΒΙΚΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!ΗΡΘΑ!
    ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΤΑ ΕΙΠΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ.
    ΚΑΚΙΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ-ΔΕΣΜΟΦΥΛΑΞ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΜΠΟΤΟΞ ΣΤΟ ΣΑΓΟΝΙ.....ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΡΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ.........ΟΧΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ!

    ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδάκι μου γιατί αντιμιλάς συνέχεια??? θέλεις να σε βουτήξει η επιθεωρήτρια από το κοτσίδι και να σε βγάλει έξω????

      Διαγραφή
  4. Αααα,συνεχίζεις ακάθεκτη,Βίκυ-μπράβο!
    Μ΄αρέσουν πολύ και το δεύτερο ,που το θεωρώ δύσκολο,έχει κάτι ιδιαίτερο,άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Ελένη μου... εξάλλου δεν έχω δηλώσει ζωγράφος!!!!!!! Πολλά φιλιά και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Βικουλα το πρωτο μου αρεσει πολυ και το δευτερο δεν ειναι κακο αν ηθελες να κανεις την κρουελα χα χα!!Οταν θα βρω χρονο να το κανω και εγω εκει να δεις γελεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε γρήγορα Κατρίνα γιατί η δασκάλα θα πάει παρακάτω... και μην φοβάσαι κανείς δεν θα γελάσει!!!!!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ....ΕΛΑ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bom fim de semana de Carnaval!
    Beijinhos.
    Brasil

    (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και οι δύο μου αρέσουν πολύ!!! άξια τα χεράκια σου Βίκυ μου!!!! σε φιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βαλάντη μου!!! Πολλά φιλιά και Καλή Κυριακή!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ τα βρίσκω πάρα πολύ ωραία γιατί αν δει η δασκάλα σας πως ζωγραφίζω εγώ (ούτε τα τρίχρονα έτσι χαχα) θα εκτιμήσει το καλλιτεχνικό σου χέρι.Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε τα παραλληλόγραμμα και ξεκίνα και εσύ θα δεις ότι δεν είναι τόσο δύσκολο!!!!!! Πολλά φιλιά καλή Κυριακή!!!!!

      Διαγραφή
  10. Προόδους βλέπω Βίκυ μου...μπράβο!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Νάνσυ μου... αλλά έχουμε και καλή "δασκάλα" και ξέρεις τι λένε... Με όποιον δάσκαλο καθίσεις... τέτοια γράμματα θα μάθεις"!!!! Χα!χα!χα! λες να γίνω ζωγράφος??????? Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Άριστα 10!!!!!!!!!
    Μπράβο βρε Βίκυ, μας έβαλες τα γυαλιά....
    Έχεις, παιδί μου, χέρι..... το λέει κι' η κυρία! Εγώ ακόμα το "χρωστάω" αυτό το μάθημα!!!! Και όπου νάναι τελειώνει και η εξεταστική.........
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έχουμε πέσει σε καλή δασκάλα... πολύ εύκολα βάζει τα 10άρια!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. BIKH μου....!!!!! ειναι το καλήτερο απο όσα εχουμε κάνει και ας μη με μαλώσουν οι συμαθήτριες μας;;; για το πρώτο λέω...στο ειπε και η Δασκάλα..χι..χι..να ετοιμαζει τα ενδεικτικά..η κυρία...να ξέρουμε που πηγαινουμε ..γιατί αν μήνουμε στην ίδια τάξη..να το πάρουμε απόφαση....χα..χα.. φιλακια ....το έχεις πάντως συνεχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξανα γύρισα με μάτια γεματα..δάκρυα και ενα κόμπο στο λαιμό όταν πατησα το πλέυ να δώ τι ήταν αυτό που που ειχε μέσα του αυτό το βίντεο......ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!!!!! δεν λέω τίποτε άλλο...πως θα μπορούσα να το αποθυκευσω και να το βάλω και στο δικό μου μπλοκ αν μου το επιτρέπεις;;;; ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ¨ΕΛΛΗΝΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ζωγραφική σου δεν θα πω τίποτα... μόνο ένα μεγάλο ευχαριστώ!!! το βίντεο δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις άδεια για να το βάλεις στο μπλόκ σου.. θα το βρεις στο YouTube με τίτλο "Με λένε Ελλάδα" θα πατήσεις πάνω στον τίτλο και κάτω από το βίντεο θα σου βγάλει την ένδειξη "Αποστολή" θα πατήσεις επάνω και θα εμφανιστεί η ένδειξη "Ενσωμάτωση" θα την πατήσεις και θα σου βγάλει ένα παραλληλόγραμμο με κάτι κωδικούς. Θα πας τότε στην Σχεδίαση του μπλόκ σου θα πατήσεις "Προσθήκη gadget" Θα προσθέσεις HTML/javascript και στο σημείο που γράφει Περιεχόμενο θα κάνεις αντιγραφή και επικόλληση τους κωδικούς που βρήκες στο Youtube, πατάς αποθήκευση και το βιντεάκι είναι στην σελίδα σου. Δεν ξέρω αν σου έδωσα να καταλάβεις... αλλά δυστυχώς δεν ξέρω να στα πω καλύτερα!!!!! Φιλιά πολλά και Καλή Κυριακή!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Mπραβο Βικυ μου!!!! Πολυ ομορφα τα εκανες!!! Μολις τελειοποιηθεις....θα σου στειλω φωτογραφια μου να μου κανεις το πορτρετο μου!!!! Καλη ιδεα? Παω να καμαρωσω τωρα το βιντεακι σου!!!!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βικυ μου το βιντεο καταπληκτικο!!!!!!
    Η Ελλαδα ποτε δεν πεθαινει και ξανα προς την δοξα τραβα! Και θα νικησει γιατι εμεις τα καλα παιδια της θα την στηριξουμε και θα την βοηθησουμε!!!!!Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου Καλημέρα... μάλλον βιάζεσαι να με αναδείξεις σε μεγάλο ζωγράφο... και σε ευχαριστώ γιαυτό!!!! Τώρα για το βιντεάκι τι να πω.... ας προσέξουμε όλοι τις πράξεις μας από εδώ και μπρός…… για να μην πληγώσουμε κι άλλο αυτή την έρημη «Πατρίδα» μας!!!!! Φιλιά Πολλά & Καλή Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  16. Από τις λίγες επιμελείς μαθήτριες. Και αυτό το πέτυχες γιατί .....είχες δέσει τα κορδόνια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!!!!!!! όλα κι΄όλα μπορεί να αργούσα, μπορεί να έκανα καπάνες, χίλια μπορεί... αλλά επιμελείς ήμουν πάντα!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΩΧ! ΗΡΘΕ! ΚΑΗΚΑΜΕ!!!!!ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΚΟΙΤΑΕΙ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΙ Β,,,, ΦΟΡΑΜΕ......ΣΤΟ ΣΤΡΙΝΓΚ ΡΙΧΝΕΙ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΑΠΟΒΟΛΗ.....ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ....

      Διαγραφή
  17. Τέτοιο ..κακό κορίτσι ήσουν πουλάκι μου και μετά μαλλώνω τον εγγονό μου; Έκανα μία βολτίτσα σε όσες αναρτήσεις σου δεν είδα, με πλήγωσες με το πουλάκι, θαύμασα τις μάσκες, το σχέδιο σου θέλει δουλειά..να θυμάσαι οτι το πρόσωπο βασίζεται σε..κύκλο και καμπύλες για να έχει τη δική του προοπτική..( είμαι κακιά και αυστηρή δασκάλ..φαντάσου τι τράβηξαν οι μαθητές μου πριν λίγα χρόνια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αχτίδα... η αλήθεια είναι πως πάντα ήμουν από τα σκληρά παιδιά... με ιδιαίτερο πείσμα και δυναμική... κανείς όμως δεν με μάλωσε γιαυτό και έτσι παρέμεινα "Κακό κορίτσι"!!!! Σε ευχαριστήσω για τις παρατηρήσεις σου και το αυστηρή το δέχομα... το κακιά όμως όχι, γιατί για μένα κακός δάσκαλος είναι αυτός που δεν προσπαθεί να μεταφέρει την γνώση του!!!!!! Σε φιλώ και σε ευχαριστώ!!!!!!

      Διαγραφή
  18. αφου το ειπε η κυρια..καποιος καποτε ειπε..ενας μαθητης ειναι καλος οχι που θα πει μαθημα..αλλα απο τα τετραδια του και τη σακα του..νασαι καλα καρδια μου..καλα να περνας..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βικούλα μου , καλή μαθήτρια, συμφωνώ με την Έφη μας, θα αριστεύσεις!!!και όχι μόνο στη ζωγραφική, αλλά και στην πληροφορική!!!καλά, πόσα ταλέντα έχεις χρυσή μου;;!!!μπράβο Βίκυ μου!! φιλάκια και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...