Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Κι' άλλος γείτονας!!!


Επιστρέφοντας στην Αθήνα…  μετά από 2 ½ μήνες διακοπές έτρεξα να σας πω τα νέα μου από αυτές… και ξέχασα να σας πω πως απέκτησα και άλλον γείτονα…

 

Το σπιτάκι του λίγο πιο φτωχικό από τα άλλα της γειτονιάς (βλέπετε η κρίση δεν αφήνει και πολλά περιθώρια) μια και είναι φτιαγμένο από ένα απλό κουτί γάλα…

 
 

 

έχει όμως όμορφα κεραμίδια….


 
μικρά διακοσμητικά τουβλάκια να το στολίζουν...


πολλές γλαστρούλες και ένα καροτσάκι φορτωμένα όλα με πολύχρωμα λουλούδια!!!!

 
και φυσικά είναι κουμπαράς που θα προστεθεί στο κουμπαραδοχωριό.....    

77 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα σπιτάκια -κουμπαράδες που φτιάχνεις. Μακάρι να μπορέσω να έρθω στην έκθεση και να αγοράσω έναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορέσεις να έρθεις στην έκθεση... φυσικά για να γνωριστούμε από κοντά!!!!

      Διαγραφή
  2. Ξανα Καλώς της γειτόνισσα!!!κριση ξεκρίση 2 1/2 μήνες διακοπές δεν είναι αμελητέο,αρκεί νάταν διακοπές...
    Βλέποντας κάθε φορά τους κουμπαράδες που παρουσιάζονται όλο και περισσότερο, λέω "άστο καλλίτερα.Βίντεο και πολύ μου πάει!"
    Πανέμορφος Βικάκι και καθόλου δεν υστερεί απο τους άλλους σου!
    Φιλάκια πολλά .Έμαθα το κάψατε πάλι!νωρίς αρχίσατε...Πάντα να περνάτε ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πω τίποτα για το αν φτιάξεις κουμπαρά ή όχι... σίγουρα αν φτιάξεις θα είναι όνειρο!!! αν πάλι δεν θέλεις φτιάξε μόνο το "Βίντεο"!!! δημοκρατία έχουμε... δεν πιέζουμε κανέναν!!! Η πληροφορίες που έχεις είναι σωστές... αλλά το κάψαμε λίγο, έλειπες εσύ... που για να είμαι ειλικρινείς περίμενα πως από στιγμή σε στιγμή θα εμφανιστείς!!!! Πάντως και ντοκουμέντα είδαμε… και μπομπονιέρες πήραμε!!!!! Ελπίζω να σε δούμε σύντομα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι είδαμε!!! Είχε τα ντοκουμέντα μαζί...δεν την πιέσαμε,μη νομίζεις;χαχα...

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο Βικούλα κι ας είναι και φτωχικό,εγώ πάντως δεν το βλέπω έτσι, εσύ το λες!!!! Μακάρι να γεμίσει με αγάπη, που φαντάζομαι θα γεμίσει απ΄αυτήν η έκθεση των κουμπαράδων. Μακάρι!!!
    Κάθε φορά που βλέπω στα σπιτάκια σας κουμπαράδες ζηλεύω και νιώθω ότι δεν έχω ιδέες για να μπορέσω να φτιάξω κι εγώ έναν.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ζηλεύεις Μπετούλα μου... γιατί εμείς τι θα κάνουμε όταν θα φτιάξεις τον δικό σου κουμπαρά "ΑΥΡΑ"!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Κι αυτός ο κουμπαράς-σπιτάκι είναι καταπληκτικός. Όλοι σου οι κουμπαράδες είναι σαν να βγήκαν από παραμύθι.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας ακόμη πανέμορφος κουμπαρας!!!Κουκλίστικο το...φτωχόσπιτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικός κουμπαράς Βίκυ όπως και οι προηγούμενοι!!Το σπιτάκι σου είναι πανέμορφο!!!Μπράβο!!!Φιλιά και καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ!!! Πολλά φιλιά... Καλό Φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!!!!!

      Διαγραφή
  7. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ -ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο φτωχικό μα τι να κάνουμε??? Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  8. Ουφ! Πάλι τα ίδια θα πω! Πανέμορφος, καλαίσθητος !
    Τι θα γίνει, κοπελιά, χωριό θα κάνεις??
    Να σου πω, δεν θα ηταν και κακή ως ιδέα!
    Καλή εβδομάδα με ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα... μέτρα πόσα σπιτάκια έχουν γίνει από όλες τις blogger και το χωριό είναι έτοιμο!!!! Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Προβλεπω στο τελος το χωριο να γινεται πολιτεια με τοσα ομορφα κουμπαροσπιτακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Κατερίνα μου οι κουμπαράδες να φτιάξουν μια μεγάλη πολιτεία... που θα καταφέρει να δώσει χαρά σε κάποιους συνανθρώπους μας!!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα, Βίκυ! Καλώς όρισες και καλή προσαρμογή! Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου! Τελικά, οτιδήποτε γίνεται με αγάπη και γούστο, ξεχωρίζει!

    Σου εύχομαι να περάσεις έναν όμορφο Σεπτέμβρη κι ένα ακόμα ωραιότερο Φθινόπωρο!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη καλώς σας βρήκα!!!!!! Πιστεύω πως μόνο η αγάπη φτάνει για να φτιάξεις κάτι που μπορεί να βοηθήσει κάποιους!!! Σου εύχομαι να έχεις μια καλή σχολική χρονιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Βίκυ !! Καλώς όρισες!!!
    Οι κουμπαράδες σου έχουν φαντασία και τα σπιτάκια εύχομαι να τα κάνεις μια παραμυθένια συνοικία!

    Καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές "Γιαγιά Αντιγόνη"!!! Την γειτονιά κατάφερα να την φτιάξω... τώρα πρέπει να αρχίσω να φτιάχνω πράγματα για το "Βazaar" των Ζωγράφων σε δράση!!!!
      Πολλά φιλιά και Καλό Φθινόπωρο!!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο το σπιτάκι σου!!! ...και είναι και κουμπαράς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφος κουμπάρας!!!τι φτιάχνουν τα χέρια σου φιλενάδα το ένα καλύτερο από το άλλο!!!φιλάκια, Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δύσκολα είναι αλλού!!! Φαντάζομαι ξέρεις που... Με χαρά περιμένω να ανταμώσουμε!!!!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  14. Αερινο μου Ξωτικο..κοριτσι..σε πεθυμισα..καλο Χειμωνα..υπεροχοι οι κουμπαραδες..μου αρεσαν τοσο πολυ..πολλα φιλακια στο Ποδηλατακι μου..να σαι καλα..ομορφη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιράκι ήταν και χαθήκαμε!!! Καλό Φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!!!!!

      Διαγραφή
  15. τελειοοοοο!!!φερε κανα κουμπαρα απο κοντα να τον δω!!!!
    εχεις γινει εξπερ στα σπιτακια!!!!!χαχαχαχα
    Πολλα φιλακιαααααα!!!!!!(κακομοιρα μου τα ειπαμε για το Σαββατο !!!κανονισεεεε χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου φέρω αν μου υποσχεθείς σεμινάριο (ξέρεις για πιο πράγμα…)!!!! Και εγώ στο υπόσχομαι θα κάνω ότι μου λες… όχι μόνο αυτό το Σάββατο, αλλά όλη την σχολική χρονιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ στα πόδια σου πέφτουν άπονη!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου
    Όπως θα έπρεπε να είναι κάθε σπίτι ζεστό .
    Ζεστή να είναι και η καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ.ΦΤΩΧΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @ FLORA GIA... Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      @ GIASMIΝ... Αννούλα μου σε ευχαριστώ!!!! Πάντα με τον καλό το λόγο είσαι!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου γεια σου!!!! Μπορεί να είναι ωραίος... αλλά τους δικούς σου δεν τους φτάνει!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Ο σπιτοκουμπαράς σου υπέροχος δημιουργική ποδηλάτρισσα,
    όπως όλα τα δημιουτγήματά σου άλλωστε....Μήπως να μαζευτούμε στις Χρυσομέλισσες να φτιάξουμε μερικούς....
    Αλλες έχουν ιδέες, άλλες εμπειρία, μερικές κατέχουν τεχνικές...αλλά όλες έχουμε καλή διάθεση και κέφι...
    Μήπως να το οργανώσουμε και να αφιερώσουμε τον Οκτώβριο
    στην συλλογική εργασία κατασκευής κουμπαράδων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μαζευτεί ένα ολόκληρο μελίσσι... σίγουρα θα φτιάξει ένα υπέροχο κουμπαραδοχωριό!!!!

      Διαγραφή
  19. πάρα πολύ όμορφος και αυτός ο κουμπαράς!!!!αλλά για να καταλάβω χρησιμοποίησες το κουτί ως καλούπι;είμαι και άσχετη!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα... σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Το κουτί το χρησιμοποιείς για καλούπι, αφού το τυλίξεις με μεμβράνη (διάφανη) και αφού στεγνώσει η γυψόγαζα το τραβάς και βγαίνει… Την σκεπή την βάζεις μετά!!! Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Βικάκι για τις πληροφορίες!!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  20. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ!!!!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΟΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΤΑΞΙΔΕ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!
    ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑΞΙΔΙ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ, ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το "Μεγάλη γυναίκα" τι το ήθελες παιδάκι μου???? νέα κορίτσια είμαστε ακόμα!!!! Θα βρούμε πολλές αιτίες για να ξαναβρεθούμε φαντάζομαι... εξάλλου οι προ(σ)κλήσεις δεν νομίζω ότι σταματούν εδώ!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Τα σπιτάκια σου, είναι από τα καλύτερα της μπλογκογειτονιάς !Μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίο και αυτό το κουμπαρο-σπιτάκι σου!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφο είναι...!!!.... όπως και όλα όσα φτιάχνεις !!!!! Τα κουμπαρο-σπιτάκια σου θα κάνουν θράυση στην έκθεση !!!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα !!! Φιλάκιααα !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι κουμπαράδες είναι πολύ όμορφοι!!! πιστεύω πως θα έχει επιτυχία και αυτή η έκθεση!!!! Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  24. NO COMMENTS!!!!
    KA TA ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΟΣ!!!!
    ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΟΧΩΡΙΟ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΑΝΟΔΙΚΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ, ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ!!!!! δεν ξέρω αν θα μπορέσω να φτιάξω άλλο, έχουμε και το bazaar για τους Ζωγράφους σε δράση... και πρέπει να φτιάξω και για εκεί πράγματα!!!

      Διαγραφή
  25. Αντε, να μεγαλώνει το μπλογκοχωριό μας ! (Νομίζω πως είμαι από τις λίγες που δεν έχουν φτιάξει ακόμα σπιτάκι). Σαν τα δικά σου όμως, δεν πρόκειται να το καταφέρω, χαχαχα ! Υπέροχο κι αυτό Βικούλα, όπως και τα προηγούμενα.
    Χάρηκα που βρεθήκαμε έστω και για λίγο.
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου και εγώ χάρηκα πολύ που ξαναβρεθήκαμε και σίγουρα θα κανονίσουμε να ξανασυναντηθούμε σύντομα…. δεν μένουμε και σε άλλη πόλη βρε παιδί μου!!!! Ξεκίνα να φτιάξεις και εσύ σπιτάκι, δεν είναι δύσκολο… απλά με την γυψόγαζα κάνεις τα πάντα γύρο σου χάλια!!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  26. πολυ όμορφος ο κουμπαράς σου!!!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βίκυ,μεγαλώνει η συλλογή σου και κάθε κομμάτι είναι ομορφότερο από το άλλο!
    Γλύκα το σπιτάκι,μεγαλώνι η γειτονίτσα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ!!! σίγουρα η γειτονιά μεγαλώνει... αλλά αυτό είναι το χειρότερο από τα σπιτάκια μου!!!\
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  28. Βίκυ πολύ όμορφο το σπιτικό σου!! Καλό φθινόπωρο και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Και εσύ να έχεις μιά όμορφη εβδομάδα και ένα Χαρούμενο Φθινόπωρο!!!1

      Διαγραφή
  29. Τόσο όμορφο το σπιτάκι σου Βίκυ μου όπως και όλα τα άλλα !!!Δε ξέρω ποιό να πρωτοθαυμάσω!!!!!!!Μπράβο!!!!Μπράβο!!!!Μπράβο!!!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εσύ, παιδί μου Βίκυ, έκανες ολόκληρη συνοικία.....
    Πόσους κατοίκους έχει, έκανες απογραφή; Φανταστικό είναι κι' αυτό κι' ας είναι πιο φτωχό, είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα που ζούμε!!! Προσπαθώ να φτιάξω ένα κι' εγώ η άμοιρη - τόχω ξεκινήσει πριν φύγω για Σύρο και τελειωμό δεν έχει!!!!!! Ένα βήμα και τρέμω να κάνω το επόμενο μη και το καταστρέψω.... τέτοιο πράμα!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παιδί μου Φιλία, απωθημένο το έχω με τα σπιτάκια… από μικρή ήθελα να γίνω αρχιτέκτων!!! αλλά…. η συνέχεια είναι μια λυπητερή ιστορία!!!!! Τώρα λοιπόν αποφάσισα να βγάλω το άχτι μου φτιάχνοντας σπιτάκια από γυψόγαζες… νάναι καλά το Μαράκι http://handmadeartmaria.blogspot.gr/ που έχει δώσει σαφέστατες οδηγίες!!!! Λοιπόν βάλε μπροστά τις μηχανές… το σπίτι πρέπει να τελειώσει γρήγορα… τα υλικά ακριβαίνουν… τα ένσημα στην οικοδομή τρέχουν… υπάρχει και φόβος να περάσει η Πολεοδομία… δεν συμφέρει να καθυστερείς!!!
      Αν χρειαστείς βοήθεια σφύρα και έφτασα!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  31. Ουιιιιι, τί ωραίο σπιτάκι ! Μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά ! Και τολμώ να πω ότι είσαι μαστόρισσα !!! Καλώς σε Βρίσκω, πάντα με ωραίες εμπνεύσεις και χαρούμενες συναντήσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο σπιτάκι μου!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα Βίκυ μου!!!!!!! ναι μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!!! ότι και να κάνεις βάζεις και την ψυχή σου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλάντη μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!! Η αλήθεια είναι πως αν δεν κάνεις κάτι με την ψυχή σου... καλύτερα να μην το κάνεις καθόλου!!!! Σου εύχομαι Καλό Φθινόπωρο με υγεία!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  33. Eγώ καλή μου Βίκυ δεν το βρίσκω φτωχό, ένα όμορφο τυπικό Ελληνικό σπίτι με τα όλα του ,καθαρή και άκρως επαγγελματική δουλειά!!!! Την αγάπη μου με φιλάκια από την Σαλονίκη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα γιαγιά καλησπέρα!!!!!!!!! Το σπίτι του γαλατά να πούμε... εκεί δίπλα από την στάνη!!! χα!χα!χα! Πολλά φιλιααααααααααά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!
    Συμφωνώ, καθόλου φτωχικό, αλλά πανέμορφο το σπιτάκι σου!

    Πολύ όμορφη δουλειά κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και για τα καλά σου σχόλια!!!!

      Διαγραφή
  35. Είπες στη Ρένα να σου κρατήσει ένα πάγκο στην έκθεση; Πες στη γυναίκα πως θα ανέβεις με ολόκληρη πόλη να ξέρει τι να περιμένει...Όμορφο είναι Βικούλα,όπως και τα προηγούμενα...Θα ήσουν άριστη αρχιτέκτονας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ... το ξέρει!!!!!! Κοίτα εσύ να κρατήσεις πάγκο για το Bazaar στο Ζάννειο... γιατί δεν ξέρεις πόσα θα φέρω εκεί!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. πανεμορφο ειναι!!!!τοσο ευφανταστο και πρωτοτυπο!!!πολλα πολλα μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλως σε βρηκα!!! πολυ ομορφες δημιουργιες βρηκα στο blg σου!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες... σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...