Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Τα χάρτινα κουτιά!!!!!!

Τα καλά Ουίσκι έχουν και όμορφα κουτιά... 
χάρτινα αλλά καλής ποιότητας που φυσικά δεν σου πάει να τα πετάξεις.....


Αυτά τα δύο κουτιά λοιπόν με περίμεναν υπομονετικά να τα μεταποιήσω.....


Το πρώτο κουτί αποφάσισα να το αλλάξω τελείως...


έβγαλα λοιπόν και πάλι από την σακούλα τα υφασματάκια μου


 τις δαντέλες....


και τα δέρματα και το έντυσα με καινούργια φορεσιά....


του έβαλα ένα λουλουδάκι στο πέτο...


του άνοιξα και μια χαραμάδα....


και από ένα χάρτινο κουτί


έγινε καλοντυμένος κουμπαράς!!!!!


Το άλλο κουτί δεν θέλησα να το αλλάξω και πολύ....


το έντυσα με χαρτοπετσέτα και decoupage στις δύο πλευρές του...


και στην μία εσωτερική του....



του έκανα empossing...


του άνοιξα και την χαραμάδα για να πέφτουν τα κέρματα...
και έτοιμος ο κουμπαράς!!!!!


μετά όμως σκέφτηκα να του προσθέσω και μια φουντίτσα!!!!


Θα μου πείτε τώρα τι δουλειά έχει η φουντίτσα στον κουμπαρά???


 Και όμως φίλοι μου έχει.... 

μια και με το κόψε... κόψε από τους μισθούς και τις συντάξεις
δεν βλέπω να περισσεύει ούτε λεπτό για να μπει στον κουμπαρά...
σκέφτηκα αυτός ο κουμπαράς να μπορεί να γίνεται και κουτί φύλαξης...


αν ανοίξεις το καπάκι του... τραβώντας την φουντίτσα!!!!

Για άλλη μια φορά λοιπόν τα χάρτινα κουτιά φάνηκαν χρήσιμα,
ανακυκλώθηκαν και είναι έτοιμα να αναχωρήσουν για Θεσσαλονίκη....
πάνε να συναντήσουν στους φίλους τους 
στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο
που θα γίνει:






29 σχόλια:

  1. Ας κάνουν πρώτα την δουλειά τους (να πιάσουμε τον στόχο για το Γκίνες εννοώ)- (αλήθεια ποιός είναι? τα 1.000???) και ας χρησιμεύσουν μετά ως όμορφα κουτιά, γιατί κάπως μεγαλούτσικα μου φαίνονται για κουμπαράδες, χαχαχα !!
    Υπέροχα πάντως έγιναν και τα δύο!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΙ ΘΑ ΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΜΕΣΑ!!!!!
    ΑΝ ΟΧΙ ΧΡΗΜΑΤΑ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΙΑ ΚΑΛΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο και πάλι Βίκυ!!!Τα κουτιά -κουμπαράδες είναι πανέμορφα!!!
    Μου αρέσουν εξίσου και τα δυο!!!Τα ξαναζωντάνεψες!!!!!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη προσφορά σου!!!
    Καλό σου βράδυ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γελάω γιατί έχουμε τα ίδια "χούγια" ..δεν πετώ κουτιά..έχω λίγο εμμονή με αυτά.Υπέροχη ιδέα γλυκιά μου, σε περιμένω να τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σε προλαβαίνουμε!
    Οτι βρεις μπροστά σου το μεταμορφώνεις μαγικά!
    Σας ζηλεύω που θα ανταμώσετε! Η αχτίδα σε περιμένει!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α, αυτοί οι κουμπαράδες είναι για πολλά λεφτάαααα!!!!! Που δεν έχουμε!!! χαχαχα!!!! Παρόλα αυτά, είναι χάρμα οφθαλμών!
    Εγω να τα βλέπω, που δεν κρατάω τίποτα , αλλά πετάω τα πάντα (ή σχεδόν τα πάντα!!) ! Φιλί μεγάλο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιότατα τα κουτιά σου.
    Ειδικά αυτό με το ύφασμα είναι υπέροχο.
    Το λουλούδι σου περίτεχνο.
    Τα απογείωσες τα κουτιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΡΧΕΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ, ΕΧΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΥΛΙΚΑ!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ 6 ΩΡΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΣΕ ΕΧΩ ΙΚΑΝΗ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Βικάκι μου πήρες μεγάλη φορά και κατεβάζεις ασταμάτητα κουμπαραδοιδέες!!! Χα χα χα!!! Είναι πολύ πολύ όμορφοι και αυτοί σου οι κουμπαράδες!!!!! Καλό ταξίδι να έχετε, φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tι όμορφες ιδέες Βίκυ μου!!! Μεταμορφώνεις το καθετί!!! Φαντάζομαι τι θα έχεις σπίτι σου!!! "Σκουπίδια" που περιμένουν να γίνουν κάτι χρήσιμο!!! (όπως είναι και το δικό μου...χαχαχα...)
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε σε προλαβαίνω!!!!είσαι απίστευτη!!!!πολύ όμορφοι και αυτοί!!!!!φιλιά Βικάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βικακι, πηρα κατι χαιρετισματα απο μια πιτσιρικα χθες..!
    Μηπως ξερεις ποια ειναι γιατι εγω δυσκολευτηκα?χαχαχα..πλακα κανω φυσικα!!!
    Ευχαριστω για τα χαιρετισματα!!!!
    Οι κατασκευη ΚΑΙ αυτου του κουτιου ειναι πανεμορφη!
    Καλο ταξιδι να εχεις για Θεσσαλονικη και να περασεις οσο πιο ομορφα γινεται!
    Ωστοσο, μην παραλειψεις τις φωτογραφιες!
    Σε φιλωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eίσαι μοναδική,πόσους έχεις φτιάξει!

    Πάντα κάτι ξεχωριστό φτιάχνεις-πολύ όμορφοι!
    Θα σταθώ σ΄αυτόν που τον έντυσες με το ροζάκι και τη δαντελίτσα-πάντα μ΄αρέσουν τα υφάσματα,μόνο,που δεν είμαι ικανή σ΄αυτά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα, και τα δυο κουτιά είναι ωραία, αλλά το δεύτερο το φτιαξες ονειρεμένο και μ αρέσει κι η φουντίτσα του !!
    Κι αυτές οι δημιουργίες σου τέλειες !!
    Κάνεις μαραθώνιο ποδηλασίας σε προσφορά !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Βίκυ μου! Τα κουτιά σου είναι υπέροχα και καλοδουλεμένα! Προσωπικά προτιμώ το δεύτερο, αλλά και το πρώτο δεν πάει πίσω!! Και άντε πάλι εγώ με τις απορίες μου: τι είναι πάλι το embossing; Γνωρίζω τη λέξη από την επεξεργασία φωτογραφίας... αλλά ως εκεί... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...τεεεεεέλεια τα κουτάκια σου ! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πανέμορφα!!!!!!! λατρεύω τις δημιουργίες σου με ντεκουπαζ αλλά και τις νέες σου αποκαλύψεις με το ύφασμα τις λατρέυω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βικάκιιιιιιι.....
    Δεν άνοιξα τον computer μου και έχασα το προηγούμενο κουτί που είναι φανταστικό! Αλλά και τα χάρτινα τι ωραία που τα έκανες!!!! Και με το decoupage και με τα υφάσματα, είσαι δεξιοτέχνης!!!!!! Τι είναι το empossing και πώς γίνεται; Πολύ όμορφο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έγραψες πάλι Βίκυ.Η μεταμόρφωση των κουτιών φανταστική,γεια στα χεράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω Βικουλίτα ότι εσύ δικαιούσαι το βραβείο για την μεγαλύτερη προσφορά σε κουμπαράδες. Στους πόσους είπες είσαι τώρα; Αντε και μέχρι τις 2 του Δεκέμβρη προλαβαίνεις να τους εκατοστήσεις!!!
    Έγιναν πανέμορφοι, και συμφωνώ αυτού του είδους τα κουτιά σε προκαλούν να τα μεταποιήσεις!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Bίκυ ατελείωτη......μ΄αρέσει η πληθωρηκότητα σου, η τελειομανία σου και το ξεχωριστό γούστο σου !!! Τώρα θα αμολυθούμε για κουτιά απο παντού.....και σε περιμένω με όλες τις Χρυσομέλισσες να δημιουργήσουμε παρέα, να περάσουμε όμορφα, να κεραστούμε...(απαραιτήτως) και να μας μυήσεις στο embossing !!! Τώρα που μας άνοιξες τα μάτια και γλυκαθήκαμε δεν θα σε αφήσουμε σε ησυχία !!!
    Συνέχισε να είσαι πληθωρική και μοναδικά γενναιόδωρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχεις δώσει στον κουμπαρά άλλη διάσταση...χαχα. Δεν πιστεύω το αβγό (ξέρεις ποιο αβγό)να θες να το κάνουμε κουμπαρά; Πάντως είναι κούκλοι κι αυτοί οι κουμπαρούληδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ετσι είναι, αυτοί όλοι οι κουμπαράδες τους βλέπω διακοσμητικους οπότε αν εχουν και καποια άλλη χρησιμότητα, σούπερ είναι!
    Με κέρδισε ο δευτερος ως προς το στυλ μου αλλα και ο πρώτος γλυκήτατος!!
    φιλιά Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βικυ είσαι απίθανη!!! Οτι πιάσεις στο χέρι σου το μεταμορφώνεις σε κάτι χρήσιμο. Μπράβο σου!!!!
    Καλό απόγευμα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δηλαδή συνιστάς ν'αρχίσω να πίνω τα "σκληρά"? Αποκλείεται. Αν δω ωραίο κουτί είμαι ικανή ν΄αγοράσω το ουίσκυ να το χύσω στο νεροχύτη γιά να χρησιμοποιήσω το κουτί ή το μπουκάλι. Δεν το λυπάμαι καθόλου το σκληρό. Αν αντέχει η τσέπη μου την τιμή του τότε θα το κάνω γιά το ... περιτύλιγμα. Φιλάκια κοριτσάκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το πρώτο κουτί μου άρεσε πολύ η εμφάνιση του, η διακοσμηση του και το λουλούδι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...