Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Ένα υπέροχο τριήμερο!!!!




 30 Νοεμβρίου....  το τρένο φτάνει στον Σιδ. Σταθμό


για να μας μεταφέρει στην όμορφη Θεσσαλονίκη...


για την Έκθεση των Κουμπαράδων!!!!!


Το ίδιο βράδυ αγαπημένες φίλες βρεθήκαμε για να στήσουμε ένα μικρό γλεντάκι....

... τόσο μικρό γλεντάκι που η κυρία Υπουργός των Οικονομικών
ανέβηκε στην καρέκλα για να χορέψει τσιφτετέλι....


και η γλυκιά ΑΧΤΙΔΑ ξέχασε το μπαστουνάκι της
και το έριξε στο ζεμπέκικο!!!




Την επόμενη μέρα όμως οι πάντες παρόντες για να στηθεί η ΕΚΘΕΣΗ!!!



Η Μαρία μας λέει πως το "Ταξίδι της Αγάπης" ξεκινά...


το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στολίστηκε με μικρούς κουμπαράδες... 


η Έφη με την Μάγδα ανοίγουν με προσοχή τα πακέτα...
η κ. Υπουργός των Οικονομικών Γιούλα, βάζει τις τιμές...


και οι κουμπαράδες αρχίζουν να μπαίνουν  στην θέση τους...











και ξαφνικά η φόδρα αντί να μπει στο τραπέζι...


στα χέρια της Ρένας γίνεται μαντίλι και ο χορός αρχίζει!!!!



Το βραδάκι η παρεούλα μαζεύεται στο φιλόξενο σπίτι της ΑΧΤΙΔΑΣ...


για κουβεντούλα... κρασάκι...


και για τις υπέροχες πίτες του Δημήτρη της!!!!!




Η ημέρα της έκθεσης ξεκίνησε βροχερή...




η δυνατή βροχή που έπεφτε την ώρα των εγκαινίων...


δεν εμπόδισε τον κόσμο να φτάσει στον χώρο του Βαφοπούλειου...

 

για να θαυμάσει τους υπέροχους κουμπαράδες.....









μα και να αγοράσει πολλούς από αυτούς... 
μια και σε μικρό χρόνο τα σταντ άρχισαν να αδειάζουν!!!!!!


φυσικά σε μια τέτοια εκδήλωση συναντάς 
παλιούς φίλους....   γνωρίζεις νέους
όπως τις υπέροχες Έφη & Χρυσάνθη!!! 
και βέβαια είναι σαν να γνωρίζει ο ένας τον άλλον χρόνια!!!!


 Και επειδή "Έκθεση" χωρίς "Βόσπορο" δεν γίνεται...


 η παρέα αψηφώντας την κούραση και την βροχή......
 κατέληξε στον "Βόσπορο" για διασκέδαση!!!


 Κάπου εδώ όμως... ένα υπέροχο τριήμερο έφτασε στο τέλος του!!!!
 Παίρνοντας στις αποσκευές μου υπέροχους κουμπαράδες  








και  δώρα "ανεκτίμητης αξίας" από πολλές φίλες!!!! 


πήρα τον δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα...




82 σχόλια:

  1. Βικυ μου χρηκα που σε ειδα ξανα και εσενα και την Δημητρα!Χαρηκα που περασατε υπεροχα οπως και εμεις και να σου πω πως το ενδιαφερον ειναι αμειωτο .Η εκθεση παει πολυ καλα θα τα καταφερουμε ξανα!!!Πολλα πολλα φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου και εμείς χαρήκαμε πολύ που ξαναβρεθήκαμε στην όμορφη πόλη σας σε ένα τόσο υπέροχο γεγονός σαν την έκθεση που σίγουρα θα πάει πολύ καλά μέχρι το τέλος της... μα πάνω από όλα χάρηκα που ξανασυνάντησα ανθρώπους αγαπημένους σαν και εσένα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Η ώρα είναι 2.35. Κάθομαι στον Η/Υ και διαβάζω τις αναρτήσεις των φίλων μας.Ανοίγω και το δικό σου σπιτάκι και ώ!!!!!!! τι έκπληξη. Η καλύτερη ανάρτηση από όλες. Όλο το τριήμερο εδώ. Με λίγες λέξεις και πολλές εικόνες. Εικόνες που τα λένε όλα. Εύχομαι να βρεθούμε και πάλι σύντομα όλες μαζί. Τώρα όμως νύσταξα. Δεν μπορώ να κάνω δική μου ανάρτηση. Χάρηκα όμως βλέποντας όλες τις δικές σας. Καληνύχτα και πολλά φιλιά σε σένα και στη Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τριήμερο ήταν τόσο υπέροχο που δεν υπάρχουν λόγια για να το περιγράψει κανείς.... και τόσο όμορφο και ζεστό το έκανε η ζεστή αγκαλιά σας!!!! Εύχομαι και ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτά είναι γλέντια!!!!!...γλέντια καρδιας!!!!
    Εύχομαι να μη μείνει ούτε ένας!!!!!!!

    Η Αχτίδα μια αγκαλιά ως συνήθως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που ζούμε ούτε οι εικόνες... ούτε τα λόγια μπορούν να το περιγράψουν!!!!!!

      Διαγραφή
  4. ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΔΑΚΡΥΑ ΧΑΡΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΝΑ ΨΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ!!!!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα - λύπης όμως - την ώρα που το τρένο έφευγε από τον σταθμό!!!!! Με την Θεσσαλονίκη με δένει κάτι πολύ δυνατό..... είναι μια σχέση καρδιάς που σίγουρα θα κρατήσει για πάντα!!!!!!! Σας αγαπώ!!!

      Διαγραφή
    2. Για πείτε τώρα...το Γιούλα πως προέκυψε;;;

      Διαγραφή
    3. Γιούλα σημαίνει μία ευγενική και πρόθυμη κυρία απελπιστικά εργατική.... η υπεύθυνη της τιμολόγησης και των 900 και κάτι κουμπαράδων..

      Διαγραφή
  5. Βίκη μου απόλαυσα για άλλη μια φορά την παρέα σας.Ήταν σαν να αγκάλαιζα ένα συγγενή που είχα μήνες να δω.Εύχομαι σε σένα και τη Δήμτρα ότι καλύτερο και γρήγορα να σας δω ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζεστή αγκαλιά που τόσο απλόχερα ανοίγετε εσύ και ο Δημήτρης σου... θα κάνει και αυτή την συνάντησή μας αξέχαστη!!!!!!! Σας ευχαριστούμε για όλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα!!!!πόσο θα θελα να μουν εκεί!!!!!πολλά συγχαρητήρια σε όλες!!!!είμαι πολύ συγκινημένη!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο όμορφα είναι..... οι εικόνες δεν μπορούν να το δείξουν!!! Αυτές είναι συναντήσεις καρδιάς που δεν μπορεί κανείς να τις περιγράψει!!!!!

      Διαγραφή
  7. Bικάκι πάντα περνάμε όμορφα μαζι σου,γιατί απλά δε μας ξεχνάς πίσω...
    Νάστε ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ και οι ΔΥΟΙ και να μοιράζετε και να παίρνετε ΑΓΑΠΗ!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερες πόσο μας λείπατε.... μα και πόσες φορές ήσασταν εκεί!!! Αν ήταν εδώ η Χαρά... η Αλεξάνδρα... η Μαρία... η Σωσώ... ακούστηκε πολλές φορές και θέλω να πιστεύω πως σίγουρα αυτό κάποια στιγμή θα γίνει!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αν ήταν αυτές που λες Βικούλα...το πολύ πολύ να μη γινόταν η έκθεση...χαχαχα...Στον Βόσπορο θα τη μεταφέραμε...Η ''μπλοκοσυμμορία'' σε πλήρη απουσία! Αλλά και η αντιπροσωπία έκανε καλή δουλίτσα βλέπω...χαχαχα...

      Διαγραφή
    3. Καλέ κυρία άμα είμαστε καλά παιδιά θα μας πάτε 5ήμερη μέχρι τον Βόσπορο??????

      Διαγραφή
    4. Η συμμορία ήταν απούσα... και είναι γεγονός!!τι κρίμα!!!!

      Διαγραφή
  8. Aγόρασες τους καλύτερους ή μου φαίνεται? Ζήλεψα μέχρι θανάτου και για τους όμορφους κουμπαράδες που δεν ήμουν εκεί να διαλέξω να πάρω και γιά την υπέροχη παρέα που κάνατε. Και του χρόνου ή και πιό γρήγορα εύχομαι. Φιλιά και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρασα δημιουργίες φίλων αγαπημένων... για να τους έχω συντροφιά!!!!!! Αυτό που σίγουρα έχασες είναι η υπέροχη παρέα.... οι σχέσεις αγάπης και φιλίας που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ μας δεν μπορούν να αποδοθούν ούτε με τα λόγια... ούτε με τις εικόνες!!!! Πολλά πολλά φιλάκια αγαπημένη μας!!!!

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα!!
    Ευχαριστούμε που ήρθατε, νάστε καλά Βίκυ και Δημητρούλα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μας Μάγδα εμείς ευχαριστούμε που μας δέχεστε πάντα με τόση αγάπη!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τριγυρ΄΄ιζω στη γειτονιά και όπου βρίσκω εικόνες και εντυπώσεις από την έκθεση σταματώ........διαβάζω και ξαναδιαβάζω και ζηλέυωωωωωωωω. Να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαίως ζηλεύεις...... την επόμενη φορά ελπίζω να είσαι και εσύ εκεί!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Βίκη μου να είσαι καλά που σκέφτηκες και μας που δεν είμαστε εκεί και μας έδωσες λίγη γεύση από αυτά που ζήσατε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σκέψη μας ήταν κοντά σας.... μακάρι σε κάποια επόμενη εκδήλωση να είστε όλες παρούσες!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Βικυ μου καλημερα!!Μου φερνεις πρωτη τα καλά νεα της έκθεσης μιας και άλλες υποχρεωσεις δε μου επετρεψαν αν ειμαι εκει την Κυριακή..Το Σαββατο δυστυχως δε σας πρόλαβα, ειχατε παει για ξεκούραση..Πολύ συγκινητικη η αναρτηση σου και κυριως το γεγονός οτι καταφέρνετε να ειστε παρουσες ψυχη τε και σωματι με την Δημητρούλα σου!Να ειστε γερες και πάντα τέτοια!Σε φιλώ διαδικτυακα και σου εύχομαι καλές γιορτες με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά στεναχωρήθηκα που δεν σε είδα... Θα είμαστε παρούσες σε όλα τα καλέσματα γιατί πραγματικά δεθήκαμε μαζί σας!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλά όλα αλλά να πάτε και στον Βόσπορο;Δεν σας έλειπα βρε άκαρδα; Τέλεια η έκθεση!!! Είδα και το βίντεο...εξαιρετικό!!! Μπράβο σ'όλους όσοι δούλεψαν για να στηθεί,έκαναν καταπληκτική δουλειά!!! Κι εσείς φυσικά εντός κι εκτός εκθέσεων,σταθήκατε αντάξιες των προσδοκιών μας...χαχαχα. Ξεκουράσου τώρα γιατί έχουμε πολλή δουλειά εδώ πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έλειπες αλλά τι να κάνουμε... γινόταν Θεσσαλονίκη χωρίς Βόσπορο??? Δεν είμαι κουρασμένη.... περιμένω την ημέρα που θα γίνει το δικό μας πανηγύρι... έχω και προϋπηρεσία τώρα!!! χα!χα!χα! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Βίκυ μου!!!
    Τι ωραία ατμόσφαιρα μας μεταφέρεις κι εσύ!!!
    Μπράβο για την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρατε στο στήσιμο του bazaar!!!!
    Να σαι καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριλένα!!!! Την ατμόσφαιρα όσο και αν θέλουμε δεν μπορούμε να σας την μεταφέρουμε... αυτό που ζούμε είναι απίστευτο!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Βίκυ ΖΗΛΕΨΑΑΑΑΑΑΑ αφάνταστα. ΄Ηθελα τόσο πολύ να είμαι κοντά σας. Οι υποχρεώσεις όμως που δεν αναβάλουμε ποτέ μας κρατούν δέσμιες. Μας μετέφερες την γλυκειά ατμόσφαιρα και τις στιγμές που ήταν σαν να σας αγκάλιαζα. Τελικά δεν είναι δύσκολο άνθρωποι από οποιοδήποτε σημείο να βρεθούν αρκεί να υπάρχει διάθεση. Είσαστε αξιοθαύμαστες!!!!! Σας αγαπάμε κι΄ας μην σας γνωρίζουμε από κοντά. Η ενέργειά σας έφτασε παντού. Να είσαστε όλες γερές, δημιουργικές και να έχετε όμορφες γιορτές. Ελπίζω σε επόμενη συνάντησή σας να είμαι παρεούλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και ζήλεψες!!!!!!! Αυτό το οποίο ζούμε σε αυτές τις συναντήσεις δεν περιγράφεται ούτε με λόγια ούτε με φωτογραφίες!!!!! Ελπίζουμε σε επόμενη συνάντηση να είσαι κοντά μας!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι σου έλεγα να έρθεις, αλλά εσύ.... εχασες πολλές αγκαλιές φιλιά και γνωριμίες με αξιόλογα άτομα!!!!Σ' αγαπώ!!!!

      Διαγραφή
  16. Χορηγοί θετικής ενέργειας όλες σας!
    Υπέροχη παρέα, χαμόγελα, αγάπη, κέφι για δημιουργία και προσφορά! Με γεια σου οι πανέμορφοι κουμπαράδες!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν μπορούσατε να είστε όλες κοντά μας!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Τέλεια η βόλτα στην Θεσσαλονίκη της καρδιάς μας, τα είχε όλα (με την ανάρτηση και τις φωτο καταφέραμε κι ήρθαμε και μεις μαζί σας, ευχαριστούμε )!!
    Ταξίδι, έκθεση, γνωριμίες, συναντήσεις, φαγοπότι, χορό (χορευταρού η μαμά , χορευταρούδικο και το παιδί ) , φιλοξενία, αγκαλιές, γέλια και χαρές και χαμόγελα , πολλά φιλικά χαμόγελα !!!!

    Όλα όμορφα, όλα κατ ευχήν!!
    Πάντα τέτοια!!
    Καλό , δημιουργικό και γιορτινό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι συναντήσεις είναι εμπειρίες ζωής που πραγματικά δεν περιγράφονται ούτε με λόγια ούτε με εικόνες!!!! Μακάρι σε κάποια επόμενη συνάντηση να μπορέσεις εκτός από βόλτα στο όνειρο... να κάνεις και μια βόλτα στην τεράστια αυτή παρέα!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Ζηλεύωωωωωωωω!!!!!Τί κρίμα που δεν μπόρεσα να έρθω αυτή την φορά !! Νά'στε όλες καλά και για την δουλειά που προσφέρατε στο στήσιμο της έκθεσης και για την παρουσία σας εκεί αλλά πιό πολύ για την συνεισφορά σας γι αυτόν τον καλό σκοπό. Μακάρι να πουληθούν όλοι οι κουμπαράδες.
    Πολλά φιλάκια στην Δήμητρα και σε σένα Βικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάσατε...... πολύ πιο όμορφα από την πρώτη φορά!!! Ήταν σαν να ξαναγυρνάγαμε όλοι στο πατρικό μας σπίτι... σαν να μην είχαμε χωρίσει ποτέ!!! Πολλά πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!!!

      Διαγραφή
  19. Απίθανη η "βόλτα" στην όμορφη Θεσσαλονίκη! Να'σαι καλά, Βίκυ, που μας μετέφερες, έστω και νοερά, σ'αυτό το καταπληκτικό πανηγύρι της δημιουργίας, της χαράς και του κεφιού! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν κρίμα που το έχασες όλο αυτό........ και φυσικά η απουσία σου ήταν αισθητή!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Χαίρομαι που σας γνώρισα από κοντά και θα συνεχίσω να σας παρακολουθώ. Καλή συνέχεια!

    υ.γ.
    Θα μου επιτρέψετε να παραπέμψω τους αναγνώστες μου σ'αυτή την ανάρτηση. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και που μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε για τις τεχνικές σου!!! Και φυσικά μπορείς να στείλεις στις αναρτήσεις μου όποιον θέλεις... και βέβαια να μου μιλάς στον Ενικό!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. YΠΕΡΟΧΗ η αναρτηση σου!
    παντα ετσι να περνατε, δημιουργικα και ομαδικα!
    αντε και του χρονου ακομα καλυτερα..
    σαν την μπλογκογειτονια τελικα δεν εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. υπεροχα ολα !ευχαριστουμε γιαυτη την αναρτηση!!!και στις επομενες να περασετε καλυτερα!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι στην επόμενη συνάντηση να είσαι και εσύ παρούσα!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Να'σαι καλά να ξαναπάς!!! Άντε και του χρόνου ελπίζω να σε ακολουθήσω...αν θέλεις παρεούλα για ν'ανηφορίσεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρέα σου σίγουρα θα είναι πολύτιμη... ελπίζω να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπάς και μακάρι να μπορώ έρθω και εγώ γιατί για να πω την αλήθεια ζηλεύω λιγάκι...βλέπω τις φωτογραφίες όμως και χαίρομαι που περάσατε τόσο ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βικάκι μου χαίρομαι τόσο , μα τόσο πολύ που σε γνώρισα!!!Εκπέμπεις μια ανθρώπινη ζεστασιά απίστευτη!!Αισθάνθηκα σαν να σε γννώριζα από παλιά!!!Εύχομαι να μας δοθεί ευκαιρία να συναντηθούμε ξανά!!
    Κρύβεις απέραντη δύναμη και μια μεγάλη καρδιά!!!Νάσαι καλά γλυκειά μου !!Φιλάκια και στη Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και εύχομαι να ξαναβρεθούμε... Και εγώ χάρηκα αφάνταστα που γνώρισα έναν σπάνιο άνθρωπο σαν και εσένα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Υ.Γ. Μην ξεχάσεις να αλλάξεις την φωτο!!!χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  26. Βίκυ, να είσαι καλά να ξαναπάς Θεσσαλονίκη σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω να κάνουμε αίτημα στην δασκάλα μας να μας πάει 5ήμερη!!!!! Φιλάκια Σωσώκα!!!

      Διαγραφή
  27. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΕΙΔΑ,ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ.ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς χαρήκαμε που σε ξαναείδαμε και ελπίζω σύντομα να τα ξαναπούμε!!!!!!! ΠΟλλά φιλιά καλημέρας!!!!!

      Διαγραφή
  28. Βικυ καλημερα!!
    Ευχομαι να ειστε δυνατες και γερες μαμα και κορη και να προσφερεται απλοχερα την αγαπη σας....
    Πολλά όμορφσ ταξιδια να γεμίζουν τη ζωη σας!
    Πολλά Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισπράττουμε τόση αγάπη από εσάς που αυτή που δίνουμε εμείς είναι τίποτα!!!!! Να είστε πάντα καλά και εύχομαι σύντομα να τα ξαναπούμε!!!! ΠΟλλά φιλιά σε σένα και στην γλυκύτατη Νάντια!!!!

      Διαγραφή
  29. Βίκυ μου κράτησα την χαρά της γνωριμίας για πάντα μέσα στην καρδιά μου!!!Μας εντυπωσίασες πολύ η Βιβή θαυμάζει την ζωντάνια σου και εγώ την θετική ενέργεια που εκπέμπεις!!!Τώρα καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό της συμμορίας και την αγάπη που σου έχουν.... πρώτα εσύ την μοιράζεις απλόχερα.Πολλά-πολλά φιλάκια και ευχαριστώ για όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοιώθω πολύ τυχερή που γνώρισα εσένα και την Βιβή... δύο υπέροχους ανθρώπους, γελαστούς και καλόκαρδους!!!!! Πραγματικά περιμένω να φτάσει ο Γενάρης για να έρθεις στην Αθήνα!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Βικυ μου χαίρομαι που πήγαν όλα τόσο καλά!!! σου ευχομαι και του χρόνου νασαι καλά να δημιουργήσεις και να προσφέρεις πάλι!!!πολλά φιλιά!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν φανταστικά... μακάρι σε κάποια συνάντηση να είσαι και εσύ μαζί (και όλη η υπόλοιπη παρέα)!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωω κι εγώωωωωωωωω!! Υπέροχη ατμόσφαιρα, αλλά έχεις δίκιο, τι να πρωτομεταφέρεις μέσω της ανάρτησης... Χάρηκα όμως με όσα διάβασα, χάρηκα και που σας είδα όλες - είναι σαν να σας γνωρίζω κι ας μην έχουμε ειδωθεί από κοντά! Πολλά μπράβο για όλα! Εύχομαι κάπου, κάπως, κάποτε, να βρεθώ κι εγώ μαζί σας... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο που ζηλεύεις!!!! αυτό που γίνεται σε αυτές τις συναντήσεις είναι απίστευτο... μαγικό... πραγματικά δεν περιγράφεται!!!!!! Θα είναι πραγματικό υπέροχο κάποια στιγμή να βρεθείς και εσύ μαζί μας... και ναι θα είναι σαν να είμαστε από πάντα μαζί!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Βίκυ μου τι όμορφη ανάρτηση!!!!! Η μεγάλη μέρα ήρθε και είχε και επιτυχία!!!! Πόσο θα ήθελα να ήμουν ανάμεσά σας!!!! Ήταν και η Φανούλα μου μαζί σας, την είδα στις φωτογραφίες!!! Και η κορούλα σου, η αγαπημένη μου!!!! Τι όμορφα που ήταν όλα Βίκυ μου. Πρέπει να κουραστήκατε πολύ, το ξέρω, όμως κάποτε θα απολαύσετε τους καρπούς των κόπως σας. Η Μαρία που αναφέρεις είναι η Μαρία μας από το scrapmaria;
    Πολύ τη χάρηκα αυτή την ανάρτηση!!!!
    Πολλά φιλιά Βίκυ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κουραστήκαμε...... ή μάλλον δεν καταλάβαμε το αν κουραστήκαμε... ήταν όλα τόσο μαγικά που η κούραση χάθηκε μέσα στο όνειρο!!!!!!! Η Μαρία είναι ένα υπέροχο πλάσμα, ακούραστο & χαρούμενο που για να μάθεις περισσότερα γι αυτήν πρέπει να περπατήσεις μέσα στο σπιτάκι της http://morphoplasies.blogspot.gr/ !!!
      Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ροδούλα μου γλυκούλα μου μούσα, κι εγώ θα ήθελα πολύ να ήσουν μαζί μας!! την επόμενη φορά μην αμελήσεις...θα σε περιμένουμε!!φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Φανούλα μου, σήμερα κατάφερα να ξαναπεράσω και να δω το σχόλιό σου!!!
      Μακάρι να τα καταφέρω σε κάποια συνάντησή σας να είμαι κι εγώ!!!! Θα το ήθελα τόσο πολύ, αλλά δυστυχώς δεν κάνουμε πάντα αυτό που θέλουμε...
      Φιλιά αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  33. Μπράβο Βικούλα, πολύ όμορφη ανάρτηση. Μας έβαλες κι' εμάς τις απούσες στο γιορτινό πνεύμα! Πάντα τέτοια, χαρές και γέλια! Φοβερή επιτυχία η έκθεση, έ;
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου τα πάντα ήταν υπέροχα και κρίμα που δεν ήσουν μαζί μας!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Βρε Βικυ!!!
    Που ειναι το ποδηλατο σου?το δικυκλο ποδηλατο σου???
    Μα με τρενο, κοντζαμ ποδηλατισσα?!
    Τυχερουλες μαμα και κορη!!!
    Να περνατε παντα τοσο ομορφα και δημιουργικα!!!!!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε Σοφάκι μου.... λύση ανάγκης το τρένο!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  35. Ποδηλάτισσά μου χάρηκα πάάάρα πολύ που σας ξαναείδα!...έστω και για λίγο....εύχομαι να είσαι καλά!...πολύ δύναμη σου εύχομαι...τα φιλιά μου στη Δημητρούλα!
    Το σχόλιο μου είναι καθυστερημένο...γιατί έλειπα όλη την εβδομάδα στο χωριό...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου πραγματικά ο χρόνος που βρεθήκαμε ήταν λίγος... αλλά και πολύ να ήταν πάλι δεν θα έφτανε!!!!! Τα κυκλάμινα σου μου κρατούν συντροφιά και ομορφαίνουν τον χώρο μου!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  36. Βίκυ μου γλυκιά μου, πολύ χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα κι εσένα και το κοριτσάκι σου!!! Σα να γνωριζόμασταν χρόνια, όντως!! Θα σας περιμένουμε και την επόμενη φορά!!φιλάκια πολλά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφη ανάρτηση! Να είσαι καλά που μοιράστηκες μαζί μας τόσο ωραίες στιγμές! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...