Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Ομορφιές της Ελλάδας!!!!!!!

Μια μικρή απόδραση αυτό το Σαββατοκύριακο μας έκανε να απολαύσουμε Ομορφιές της Ελλάδας....  τις οποίες θέλησα να μοιραστώ μαζί σας!!!!

Στον νομό Αρκαδίας 15 χιλιόμετρα μακριά από την Τρίπολη βρίσκεται το χωριό Κάψια όπου υπάρχει ένα αστείρευτης ωραιότητας σπήλαιο το οποίο ερευνήθηκε  για πρώτη φορά από τον Γάλλο αρχαιολόγο Γουστάβο Φουζέρ το 1887



 Το σπήλαιο κατατάσσεται στα 10 πιο αξιόλογα σπήλαια της Ελλάδας...

 Μέσα σε αυτό το σπήλαιο ανακαλύφθηκαν πήλινα σκεύη καθημερινής χρήσης... 
λυχνάρια... εργαλεία... μα και ανθρώπινα οστά!!!!

 Σταλακτίτες και σταλαγμίτες.... χρώματα και σχέδια...
δημιουργούν μια πραγματικότητα που δεν την χωράει 
ανθρώπινος νους!!!

Η φωτογράφιση δεν είναι και η καλύτερη... αλλά απαγορευόταν η λήψη φωτογραφιών με φλας διότι το φως προκαλεί ζημιά στους σταλακτίτες και σταλαγμίτες


Φεύγοντας από την Τρίπολη, τραβήξαμε προς  την Μεγαλόπολη και σε καμιά δεκαριά χιλιόμετρα από αυτήν ακολουθήσαμε τον δρόμο προς το Ίσαρι και την Βάστα... έναν δρόμο στενό, με πολλές στροφές και πολλές κατολισθήσεις... ο οποίος μας οδήγησε  σε ένα άλλο θαύμα της φύσης "το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας της Βάστας"!!!!


Πιο είναι το θαύμα της φύσης??? το μικρό εκκλησάκι έχει στην σκεπή του 17 δέντρα!!!





 Οι κορμοί και τα κλαδιά ξεφυτρώνουν πάνω από την σκεπή...


ενώ οι ρίζες τους δεν φαίνονται... και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει
πως περνούν μέσα από τους τοίχους για να καταλήξουν στο έδαφος...


 είναι δε βέβαιον πως αν παρέμβει ανθρώπινος παράγοντας για να κόψει τα δέντρα ή για να κάνει την οποιαδήποτε βελτίωση στο εκκλησάκι... το κτίσμα θα γκρεμιστεί!!!


 Το άφθονο νερό που τρέχει στο ποτάμι ακριβώς κάτω από την εκκλησία ποτίζει τα δέντρα...

 Όπως λέει η παράδοση ποτάμι και δέντρα είναι η ευχή της Αγίας Θεοδώρας... 
η οποία στην προσευχή της λίγο πριν μαρτυρήσει παρακάλεσε
 "τα μαλλιά μου να γίνουν δέντρα και το αίμα μου ποτάμι για να τα ποτίζει"
   


Το τοπίο μαγευτικό...


Το νερό του ποταμού κατακάθαρο και πόσιμο 
όπως έλεγε και η πινακίδα...




Οι στάλες της βροχής έλαμπαν σαν μικρά διαμαντάκια πάνω στα άδεια κλαδιά...



Τα φύλλα από τα δέντρα είχαν στρώσει το μονοπάτι
με ένα χαλί σπάνιας ομορφιάς...


 τα νερά τραγουδούσαν χαρούμενα...


 και μας συνόδευσαν στο μονοπάτι μέχρι 
τον παλιό Νερόμυλο... 


που σήμερα είναι μια όμορφη ταβέρνα...
που μας περίμενε με υπέροχο φαγητό.. καλό κρασί.. και αναμμένο τζάκι!!!


αργά το απόγευμα τα σύννεφα κατέβηκαν χαμηλά για να μας χαιρετήσουν...


και εμείς φορτωμένοι με υπέροχες εικόνες,  από τις Ομορφιές της Ελλάδας...


πήραμε τον φιδίσιο δρόμο της επιστροφής!!!!!!!!

Καλή Εβδομάδα σε όλους!!!




68 σχόλια:

  1. Θαυμασια αναρτηση Βικυ μου!!!Με ταξιδεψες!!!Η πατριδα μας ειναι πανεμορφη ολες τις εποχες του χρονου!Τι χρωματα ,τι ομορφες φωτογραφιες!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει φοβερές ομορφιές η Ελλάδα.... είναι κρίμα να μην της ξέρουμε ούτε εμείς οι Έλληνες!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλά, πραγματικα ήσασταν διπλα μας, το χωριο Καψια με το -μοναδικο πραγματικά- σπήλαιο είναι 15 λεπτα από εμας.
    Χαίρομαι που περασατε καλά, αυτη την εποχη η φυση είναι πανέμορφη μέσα στη μελαγχολία της και στα μοναδικά χρωματα που παίρνει.
    Ευχομαι πάντα τέτοιες αποδρασεις να ομορφαίνουν την καθημερινότητά σας και ...την επόμενη φορα να τα πούμε από κοντα!
    Φιλιά πολλά Βικυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη μου.... πραγματικά το ήθελα πολύ και το είχα βαθιά μέσα στο μυαλό μου να έρθω να σε συναντήσω.... όμως δεν ήμουν μόνη και η παρέα είχε άλλα σχέδια!!!! Ελπίζω ο δρόμος να μας ξαναφέρει προς τα εκεί και να μας δώσει την ευκαιρία να συναντηθούμε!!!!! Καλή εβδομάδα... πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι εικόνες που μας έφερες από την εκδρομή σας!.... Εντυπωσιάστηκα με το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας...
    Να είστε καλά Ποδηλάτισσα...και να πηγαίνετε ταξίδια!....να περνάτε πολύ όμορφα!...και να μας φέρνεις κι`εμάς φωτο για να βλέπουμε τα όμορφα μέρη που επισκέπτεστε!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου πραγματικά είναι ένα θαύμα... σου εύχομαι να καταφέρεις να φτάσεις μέχρι εκεί και να το δεις και από κοντά!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  4. Η Ελλαδα μας εχει τοσο ομορφα τοπια. Σας ευχομαι να πηγαινετε πολλες εδρομουλες και να μοιραζεστε αυτες τις εικονες μαζι μας. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθινές ομορφιές. Πόσο τυχεροί είναι οι άνθρωποι της υπαίθρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχεροί δεν θα πει τίποτα... καθαρό και ήρεμο περιβάλλον χωρίς καυσαέρια & τρεξίματα... Βέβαια η ζωή στην ύπαιθρο είναι δύσκολη... όσο δύσκολα είναι και όλα τα όμορφα πράγματα!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο οδοιπορικό Βικούλα, με τόσο όμορφες φωτογραφίες ήταν σα να είμασταν εκεί. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν και εσύ μαζί μας βρε φιλενάδα!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφη η Ελλάδα μας,Βίκυ,κάθε γωνιά της ξεχωριστή!
    Ταξίδεψα μαζί σας με τις πολύ όμορφες φωτογραφίες σ΄αυτά τα μέρη,που δεν έχω επισκεφτεί.
    Και σε άλλε εκδρομούλες,να είστε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σου εύχομαι να καταφέρεις να πας.. είναι πανέμορφα!!! όχι βέβαια πως στερείται ομορφιάς η Εύβοια!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφα το παρουσιασες.ευχαριστουμε για το ομοφο φωτογραφικο ταξιδι..η Ελλαδα μας ειναι γεματη ομορφιες. Εχω το βιβλιο της Αγ.Θεοδωρας Βαστας
    τη πρωτη φορα που εμαθα το θαυμα, εκπλαγηκα και θαυμασα..τα κλαδια ειναι τα χερια της, τα φυλλα τα μαλλια της, το ποταμι το αιμα της...
    δε το ειδα ποτε απο κοντα το εκκλησακι δεν ηρθα εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πραγματικά είναι ένα θαύμα και σου εύχομαι να αξιοθείς να το δεις και από κοντά!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο το οδοιπορικό !!
    "Γέμισες" από ομορφιές της φύσης και μαζί με σένα κι εμείς! Πάντα τέτοιες απίθανες εξορμήσεις να κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου πραγματικά "Γέμισα" και χαίρομαι που κατάφερα να σας μεταφέρω έστω και νοερά εκεί!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφες εικόνες! Εντυπωσιάστηκα με το εκκλησάκι, δεν το γνώριζα και θα ήθελα πολύ να το δω από κοντά! Μου φάνηκε πολύ περίεργο, μα καλά, 17 δέντρα;! Τελικά η χώρα μας έχει τόσες ομορφιές... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι 17 δέντρα... μεγάλα δέντρα είναι τόσο περίεργο το πως στέκονται γιατί ρίζα δεν φαίνεται πουθενά... ούτε ρωγμές από ρίζες υπάρχουν στο εκκλησάκι!!! Η χώρα μας η αλήθεια είναι ότι έχει σπάνιες φυσικές ομορφιές τις οποίες όμως τις αφήνουμε στην τύχη τους... και όπου φτάσει!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύόμορφες φωτος
    Η Ελλάδα μαςείναι πανέμορφη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλάδα... χώρα πανέμορφη που ούτε οι Έλληνες δεν ξέρουν τις ομορφιές της... γιατί κανείς υπεύθυνος δεν έχει σκεφτεί να τις προβάλλει!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι καλά που έκανες και μοιράστηκες μαζί μας την ωραία εκδρομή σας!
    Διαβάζοντας Τρίπολη και βλέποντας τις φωτογραφίες του σπηλαίου, το μυαλό μου πήγε στη Βάστα και στο μοναστήρι που ακόμα δεν αξιώθηκα να πάω και το είδα παρακάτω!

    Να είσαι πάντα καλά και μη ξεχνάς να μας ταξιδεύεις...

    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπήλαιο καταπληκτικό.... το εκκλησάκι - όχι μοναστήρι - σκέτο θαύμα!!! Εύχομαι να καταφέρεις να πας και στα δύο!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Στο εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας έχω πάει!! Πραγματικά εκπληκτικό, σε μαγεύει όλο το τοπίο εκεί!!
    Αυτή είναι η Ελλάδα μας...ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!
    Να είσαι καλά που μοιράστηκες μαζί μας αυτές τις φωτογραφίες!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η Ελλάδα... όπως το είπες ΥΠΕΡΟΧΗ με μεγάλο πολιτισμό και φυσική ομορφιά που δυστυχώς δεν ξέρει κανείς να τα εκμεταλλευτεί για να αναπτύξει την Βιομηχανία που λέγεται Τουρισμός!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι υπέροχη εκδρομή !!!! Προχθές είδα πάλι το εκκλησάκι της Αγία Θεοδώρας στην τηλεόραση και έλεγα στο Νίκο πως πολύ θα ήθελα να το έβλεπα από κοντά!!!
    Νά'σαι καλά Βικούλα για τις υπέροχες φωτογραφίες! Ετσι όμορφα να περνάτε πάντα! Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε λοιπόν τον Νίκο και ξεκίνα.... μέχρι την Μεγαλόπολη είναι λιγότερο από δύο ώρες με υπέροχο δρόμο... μετά τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά αλλά άνετα γίνεται μονοήμερη εκδρομή!! και φυσικά αν πας πρέπει να δεις και το σπήλαιο αξίζει!!!!!!!! Πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πραγματικά είναι ένα θαύμα της φύσης!!!Πήγα το καλοκαίρι και με την πρώτη ευκαιρία θα ξαναπάω είναι φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως το καλοκαίρι με τα πλατάνια καταπράσινα θα ήταν μαγικά!!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Όμορφη η εκδρομή που πήγατε,όμορφη και η ξενάγηση που μας έκανες Βίκυ.Καλή και γλυκιά εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη εκδρομή παρά το πολύ κρύο και την βροχή!!!!! Πολλά φιλιά & καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφη εκδρομή! Χαίρομαι Βικούλα που περάσατε καλά και γεμίσατε υπέροχες εικόνες.Δεν μαζεύεσαι φιλενάδα...από τον βορρά στον νότο...χαχα...Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είπαμε Μαράκι μου τραβάω ορθοπεταλιές!!!! Χα χα χα το σκέφτεσαι να πήγαινα με ποδήλατο!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Να είσαι καλά και να......εκδράμεις.
    Πόσες ομορφιές έχει η Ελλάδα μας και πόσοι από εμάς τις γνωρίζουμε;
    Να είσα;ι καλά και όποτε βρίσκεις ευκαιρία να το.....σκας.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι το σκάω όποτε βρίσκω ευκαιρία είναι γεγονός... για τις άγνωστες ομορφιές της Ελλάδας, τι να κάνουμε ο Έλληνας ξέρει τα πάντα από τις ξένες χώρες... ένας από τους λόγους που φτάσαμε μέχρι εδώ!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Της Ελλάδας μας τα χρώματα και οι εικόνες ανεπανάληπτες και μη αντιγράψιμες!!!!!!! Χαίρομαι που περνάς καλά!!!!!!!!!!! Σε φιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλάντη μου ακριβώς όπως το λες.... η Ελλάδα δεν αντιγράφεται!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη εκδρομή!!Να είσαστε καλά και να απολαμβάνετε τακτικά πολλές εκδρομές σαν κι αυτήν!!!Υπέροχο ομιχλώδες, ρομαντικό τοπίο!!!Καλές γιορτές, φιλάκια πολλά γλυκούλες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που κατάφερα να σας ταξιδέψω!!!!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μας!!!!

      Διαγραφή
  21. Πώ...πώω....γουάου αγαπημένες !!!! Τί όμορφο ταξίδι αναψυχής και τί υπέροχες φωτογραφίες !!!! Μαγικό αυτό το εκκλησάκι και το μέρος ονειρικό !!! Πάντα τέτοιες όμορφες εκδρομές να κάνετε και να περνάτε υπέροχα !!!!
    Καλά...έκατσα και διάβασα όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σου και απόλαυσα τις πολλές και όμορφες φωτογραφίες απο την έκθεση και τα γλέντια σας !!!! Μπράβο σας...κι εσείς ομορφιές της ελλάδας είστε !!!! Πολύ σας χαίρομαι !!!! Τί όμορφη και ζεστή παρέα...μακάρι να ήμουν εκεί μαζί σας !!!!
    Να είσαστε καλάα...μου έχετε λείψει αλλά τελικά ήμουν αρρωστούλα και δέν ήρθα στη στέκι γιατί δέν ήθελα να σας κολλήσω !!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια και στις δυό !!!
    ;ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι ρε Μυρσινάκι????? περαστικούλια σου!!!!! Στο στέκι έλα την Παρασκευή... θα έχει κατάσταση!!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Βίκυ μου!!!Τι όμορφες φωτό τράβηξες!!!!
    Στο συγκεκριμένο σπήλαιο δεν έχω πάει, φαίνεται πολύ όμορφο!!
    Στην Αγία Θεοδώρα έχω πάει κι είναι πανέμορφα!!!Κι η διαδρομή, και ο ναϊσκος, και στον νερόμυλο!!!!
    Να σαι καλά να κάνεις εξορμήσεις Βικούλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ωραία βόλτα είναι... όταν βρεις ευκαιρία να πας!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Πράγματι η χώρα μας έχει τόσες ομορφιές!!!!την επόμενη φορά να έρθετε να δείτε και το δικό μας σπήλαιο!!!το καλοκάιρι που μας πέρασε πήγαμε στην Αγία Θεοδώρα και πράγματι είναι έτσι όπως τα λες!ένα ζωντανό θαύμα!!!!καλή εβδομάδα Βίκυ μου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου κάποια στιγμή θα έρθουμε.... βέβαια δεν είναι και τόσο εύκολο για διήμερο... αλλά κάποια στιγμή θα έρθουμε!!!

      Διαγραφή
  24. Η παρουσίαση σου εξαιρετική!!!Οι φωτογραφίες εξίσου!!Έχω κάνει την ίδια εκδρομή, μου άρεσε το θαύμα της φύσης, το σπήλαιο και εκστασιάστηκα κι εγώ, από το θαύμα της εκκλησούλας της Αγίας Θεοδώρας.Ζώντας στην Πελοπόννησο, γνωρίζω ότι πολλοί πιστοί κάθε χρόνο,επισκέπτονται την Χάρη της και έχει κάνει πολλά θαύματα.Πάντα όμορφες διαδρομές και εικόνες.Αυτά μένουν τελικά στη ζωή!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες την μεγάλη αλήθεια.... "αυτά μένουν στην ζωή" μικρά απλά πράγματα και όμορφες εικόνες!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Μας ταξίδεψες Βίκυ μου, πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Πάντα ετσι όμορφα να περνάτε!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι όμορφα που μας ταξίδεψες Βικυ μου!!!την καλύτερη δουλειά κάνατε που ξεφύγατε έστω και για δυο μέρες!!!τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δεν καταφέρνουμε να φεύγουμε έστω και για λίγο... δεν μας βλέπω καλά!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα Μαρία μου!!!
    Πραγματικά η Ελλάδα μας είναι πανέμορφη!!!!!!!!
    Το εκκλησάκι της Αγ. Θεοδώρας το έχω ξανακούσει. Είδα και ένα αφιέρωμα στην τηλεόραση πριν από καιρό και εντυπωσιάστηκα!!!
    Μπράβο Βίκυ μου, σε χαίρομαι που ταξιδεύεις!!!
    Φιλιά πολλά, και ένα μεγάλο στην κορούλα σου!!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Ροδούλα μου να ξεφεύγω από την καθημερινότητα... όσο και όποτε μπορώ!!!!

      Διαγραφή
  28. ΟΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά με βλέπω να φτάνω και στο Νευροκόπι!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  29. Καθέ φορά που βλέπω τέτοιες αναρτήσεις αναρωτιέμαι "Πού ζούμε τελικά"; Σε τι παράδεισο;;; Μας χόρτασες ομορφιές και μας τις παρουσίασες εξαιρετικά!!!! Να είστε καλά και να απολαμβάνετε πολλά πολλά τέτοια ταξίδια!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ο παράδεισος πρέπει να είναι σαν την Ελλάδα!!!!!!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  30. πολύ μεγαλη συγνωμη σου χρωσταω..που εδώ και δύο τρείς αναρτησης σου τις εχασα γιατί υπυρχε λογος ανωτερας βίας Βικακι μου...και τωρα τις διαβασα μαζεμενες ..και γιατί να σου πρωτογραψω..πες μου..!!! για τις όμορφες φωτογραφίες σου απο την έκθεση; για τα ζεμπαικικα..που χορέψατε χωρίς εμενα;χι..χι.. για τους ομορφους ποδηλατες σου που ταξίδεψαν να ζεστανουν χαμόγελα;;η για το ομορφο ταξιδακι σου στις όμορφιές της πατρίδας μας..; πες μου τι να σου πρωτοπώ;; αχ!!!! σόρρυ...το ξερω οτι θα με συνχωρεσεις χι..χι..εχεις μεγαλη καρδιά .. και χρυσά χερια.. Βικούλα μου.....το ξερουμε.. ολες..εδώ μεσα... σε γλυκοφιλώ και σε ασπαζομαι... φιλα μου και την Δημητρούλα σου... να εισαι καλά παντα και να προσφέρεις ...φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συγνώμη ζητάς καλή μου.... συγνώμη ζήτα από τον παπά της ενορίας..... εμένα μου αρκεί η αγάπη σου και αυτή μου την δίνεις απλόχερα και σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφη ανάρτηση Βικούλα..... σ' ευχαριστώ για τη βόλτα! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τις ομορφιές όπου πας και η ευχή και η ευλογία την Αγίας Θεοδώρας να είναι πάντα κοντά σε σένα και την οικογένεια σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω μετά τις ορθοπεταλιές που τράβηξα για να προλάβω όλα τα bazaar... είπα να το ρίξω στις βόλτες!!!!!Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Όπως πάντα φίλη μου οι αναρτήσεις υπέροχες. τι εικόνες είναι αυτές!!!Ένα όμορφο οδοιπορικό. Η Ελλάδα μας έχει τόσες πολλές ομορφιές που δεν προλαβαίνουμε να τις χαρούμε όλες. Βίκυ σαν το εκκλησάκι που μας πήγες υπάρχει μία εκκλησία στη Σαμαρίνα των Γρεβενών. Ένα τεράστιο δέντρο βγαίνει από την σκεπή της εκκλησίας και φυσικά και εκεί δε φαίνεται που είναι οι ρίζες του. Πραγματικά θαύματα της φύσης. Να είσαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις και σ' άλλες διαδρομές. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπουργέ μου χαίρομαι που κατάφερα και σε ταξίδεψα!!!!!! Σαν Υπουργός των οικονομικών που είσαι ξέρεις πως τα πράγματα έχουν στενέψει,,, αλλά εγώ θα προσπαθώ να ταξιδεύω και να σας παίρνω συνοδοιπόρους στα ταξίδια μου!!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Αχ ωρε Βικυ!!!
    Πηγες ομολογουμενως στους καλυτερους προορισμους της Αρκαδιας...αλλα οπως ειπε και η Νικη,στο Χωριουδακι μας στη Βυτινα δεν πηγες!!! Επισης ενας τους πιο τουριστικους προορισμους της Αρκαδιας..
    ΦΙΛΙΑ...παντα εξορμησεις να κανεις και παντα σε γεματες περιπετειες να εισαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου η Βυτίνα δεν είναι χωριουδάκι.... είναι ένα θαύμα!!!!!!!! Αυτή την φορά δεν πρόλαβα να πάω.... και πραγματικά το ήθελα πολύ!!!! Πολλά φιλάκια μικρούλη μου!!!!!

      Διαγραφή
  34. Βίκυ αργοπορημένη κι εγώ ,σήμερα εχω λίγο χρόνο να κάνω αυτό που θέλω και οχι μόνον ότι πρέπειΟι φωτογραφίες σου η μία πιο εντυπωσιακή από την άλλη!!!χρώματα, τοπία ,κτίσματα έγιναν η χαρά των ματιών μου!!!Να'σαι καλά με το ταξίδι που το μοιράστηκες μαζί μας!!!Πολλά φιλάκια και μια μεγάλη- μεγάλη αγκαλιά σε σένα και στην Δήμητρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Εφάκι μου αυτόν τον καιρό κάνω μόνον ότι θέλω... και τίποτα από αυτά που πρέπει!!!! Πολλά πολλά φιλιά από μένα και την Δήμητρα... και πολλά γαβ γαβ στην Μελίτα από την Ρέμη!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...