Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Να τα πούμε????

Τα Χριστούγεννα έφτασαν!!!!

Τα μικρά παιδάκια είναι γεμάτα χαρά... 
έφτιαξαν τον Χιονάνθρωπο....
στόλισαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο... και κάθονται περήφανα και κοιτάζουν πως φαίνεται έξω από το στολισμένο παράθυρο...

τα πιο μικρά -φορώντας γάντια και κασκόλ - θα στολίσουν 
ακόμα και τις χιονισμένες γλάστρες...

Και όταν το στόλισμα τελειώσει....
άλλα θα κατέβουν για να παίξουν στην κούνια...

και άλλα θα πάνε να κτυπήσουν τις πόρτες
για να πουν τα κάλαντα...

και όλα αυτά θα γίνουν πάνω σε μια γυψοσανίδα...


για να χαριστούν στην μικρή μου φιλενάδα το "Μαράκι" 

Το σπιτάκι είναι φτιαγμένο από γυψόγαζα 
πόρτες παράθυρα και παιδάκια έχουν γίνει με decoupage,
και έχουν διακοσμηθεί με perlen pen...
οι θάμνοι του κήπου είναι βαμμένα κουκουνάρια,γεμάτα ασημόσκονη...
ο διάδρομος της αυλίτσας από φελλό...
τα παιδάκια στην κούνια από ξύλινες χάντρες και κουρελάκια...
το χιόνι από ελαφρύ ακρυλικό σκόκο...

Σε Δύο μέρες λοιπόν έχουμε Χριστούγεννα.....
Μέσα από την καρδιά μου 
εύχομαι σε όλους σας περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται
μαζί με τους αγαπημένους σας 


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΜΕ ΥΓΕΙΑ... ΧΑΡΑ & ΑΓΑΠΗ




94 σχόλια:

  1. Όλο το σπιτάκι μοιάζει σαν να έχει "γυαλάδα" πέρλας!!! Και μη μου πεις για τα υλικά που χρησιμοποίησες: Το ταλέντο είναι που κάνει τη διαφορά!!!
    Είναι τόσο όμορφο!!!
    Πολλά φιλάκια!!!
    Καλές γιορτές!!!
    Υγεία κ' πολλή-πολλή αγάπη!!!
    Να περάσεις ονειρεμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παραλήπτης αυτού του σπιτιού είναι ένα μικρό κοριτσάκι... έπρεπε λοιπον να είναι τόσο χαρούμενο και λαμπερό το σπιτάκι!!! Να περάσετε τέλεια τις γιορτές και του χρόνου πάλι εδώ όλοι μαζί!!!!!! Πολλά φιλιά Καλές & Χαρούμενες Γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  2. Πω πω πω ένα λαμπερό και πανέμορφο σπιτάκι!!!

    Καλά Χριστούγεννα γλυκό κορίτσι!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές και Χαρούμενες Γιορτές σου εύχομαι με υγεία!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα
    Θαυμάζοντας αυτό το μικρό αριστούργημα, σου αφήνω και τις ευχές μου για ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ δίπλα στους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις καλύτερες ευχές μου για τις γιορτές... με υγεία και ευτυχία η νέα χρονιά!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πλήρης περιγραφή των παιδικών Χριστουγέννων
    και πλήρης εικόνα χωρίς να έχει ξεχαστεί τίποτε.
    Πολύ ωραία δημιουργία.
    Χρόνια πολλά και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από παιδί τα λάτρευα τα Χριστούγεννα... δεν μπορούσα λοιπόν να ξεχάσω τίποτα!!! Καλές Γιορτές με υγεία!!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι τόσο όμορφο που ευχαρίστως θα θα ήθελα να ήμουν ένα...από τα παιδάκια που παίζουν στην κούνια του! Καλά Χριστούγεννα, τόσο μαγικά και παραμυθένια όσο το ονειρικό σπιτάκι σου! Τόσο "ζεστά" και αγαπησιάρικα, όσο και οι δημιουργίες σου! Χρόνια πολλά και καλά σε ΄σένα και σε όσους αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις τόσο "τρυφερές" και "γλυκές" ευχές σου!!!!!! Σου εύχομαι και εγώ τα καλύτερα!!! Όμορφα... Χαρούμενα... Λαμπερά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένη Χρονιά να έχεις!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι πολύ μαγικό και παραμυθένιο! Η φίλη σου θα ξετρελαθεί με το δώρο της!!! Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει να δημιουργώ για παιδιά!!! Τις καλύτερες ευχές μου για τις γιορτές!!!

      Διαγραφή
  7. ΜΑΓΙΚΟ ...ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ....ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ...ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ ....ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ!!!
    ΓΙΆΥΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις όμορφα... ευτυχισμένα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου και η καινούργια χρονιά να σας χαρίσει υγεία & ευτυχία!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι τόσο όμορφο, τόσο παραμυθένιο!!!!!! Μπράβο σου!!!
    Σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ανεπανάληπτο!!!!Τέλειο!!!Μπράβο σου Βίκυ μου!!!
    Και του χρόνου να σαι καλά!!!Με υγεία και αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βικούλα πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθήσω σε σεμινάρια ! Είσαι πια μεγαλο-κατασκευαστής ! Καλές Γιορτές να έχεις κοριτσάκι με Αγάπη και Ομόνοια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κοριτσάκι...!!!!!!!! Στο παρά πέντε της έκτης νιότης ήταν μια υπέροχη τονωτική ένεση!!! Καλές γιορτές χαρούμενες και ευτυχισμένες!!!!!

      Διαγραφή
  11. Γεια σου βρε Βικυ με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα!!!να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις υπέροχες γιορτές αγαπημένη μου μαζί με όλους όσους αγαπάς!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου Ποδηλάτισσα!..απόλαυσα τον τρόπο που το παρουσίασες...
    Καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι!!! Να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Χρυσούλα να περάσεις και εσύ όμορφα αυτές τις γιορτές... γεμάτες με υγεία... χαρά... ευτυχία!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η κατασκευή σου , Βίκυ.
    Συνεχίζεις τις ορθοπεταλιές και ποιός να σε φτάσει πια.
    Σου εύχομαι από καρδιάς να περάσεις όμορφα τις γιορτινές ημέρες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα με το ραχάτι μου πηγαίνω... ορθοπεταλιές τέλος!!! Να περάσεις υπέροχες γιορτές. Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η κατασκευή σου
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές για ότι καλύτερο!!!!!! Να περάσεις όμορφα!!! Χρόνια Πολλά!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Καλές γιορτές με υγεία χαρά!!!!!!!!!!! στο έχω ξαναπεί είσαι ένα μικρό παιδί στο σώμα μιας γυναίκας!!!!!!!!!!! είσαι αξιολάτρευτη και πολύ γλυκός άνθρωπος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σου εύχομαι τα καλύτερα!!! Ελπίδες και όνειρά σου να πραγματοποιηθούν αυτά τα Χριστούγεννα!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  16. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌ!!!!
    Καλά Χριστούγεννα καλά να περνάς!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφες γιορτινές εικονες σε μια μικρη χειροποίητη γειτονιά!
    Πολλές ευχες για τις γιορτινές μέρες που έρχονται, να τις περασετε όπως ονειρευεστε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα και ο Καινούργιος Χρόνος να σου χαρίσει ότι επιθυμείς!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Βικυ μου ειναι πανεμορφο!!!!Η δουλεια σου εξαιρετικη σου το εχω πει!!!Θαυμασα για αλλη μια φορα την ομορφη δημιουργια σου!!!!Πολλες και θερμες ευχες σε ολη την οικογενεις σου και ειδικα στην Δημητρα !!!Καλα Χριστουγεννα με υγεια και αγαπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου Χρόνια Πολλά Χαρούμενα & Ευτυχισμένα γεμάτα υγεία!!!!!!!! Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  19. Να τα πείτε...να τα πείτεεε !!!! Χάχάχ...μα καλά τί μαγικό σπιτάκι έφτιαξες πάλι Βίκυ μου ταλεντάρα !!!!!! Είναι εντυπωσιακά όμορφο και καλοφτιαγμένο !!!!!!! Έχω χαθεί γιατί χάλασε ο υπολογιστής μου και τώρα βρήκα ευκαιρία να γράψω απο του Νίκου μιάς και σήμερα δέν κάθετε εδώ ασταμάτητα...χάχάχ...πάντως θα επανέλθω γιατί το έχω παρακάνει και μου έχει λείψει η μπλογκογειτονιά και τα σχόλιά σας !!!
    Κι εγώ εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να περάσετε πλύ πολύ όμορφα Χριστούγεννα γεμάτα απο αγάπη και απο αγαπημένα πρόσωπα !!!
    Έυχομαι ο κανούριος χρόνος να φέρει υγεία , χαρά και να γεμίσει αλληλεγγύη τις καρδιές μας και έμπνευση και δημιουργικότητα τα μυαλά μας !!!
    Αγκαλίτσες και πολλά φιλάκια και στις δύοοοο....να χαίρεστε την οικογένειά σας και το γλυκό σας το σκυλάκι που τώρα έχω κολλήσει και μου διαφέυγει το όνομά της !!!!
    Καλά Χριστούγενναααα και καλή Πρωτοχρονιά άμα δέν τα ξαναπούμε !!!!
    :οΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να μας έλεγες να μην τα πούμε... εμείς έξω από την πόρτα σου θα μέναμε!!! Εγώ η Δήμητρα και το σκυλάκι μας "η Ρέμη"!!!! χα!χα!χα! Κοριτσάκι μου σου εύχομαι να περάσεις ονειρεμένα και χαρούμενα Χριστούγεννα και ο Νέος Χρόνος να εκπληρώσει όλα σου τα όνειρα!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα!!!!!!
    Εύχομαι να περάσετε όμορφα τις άγιες αυτές ημέρες!
    Πολλά φιλιά στην Δήμητρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι ότι καλύτερο γι αυτές τις γιορτές... υγεία... αγάπη... ευτυχία!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  21. ✫✫✫

    ✫✫✫
    "Que o Natal seja mais um momento
    em que as pessoas acreditem
    que vale a pena viver um Ano Novo!!!"

    Feliz Natal!!!

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να περάσεις όμορφα... χαρούμενα και ευτυχισμένα και ο καινούργιος χρόνος να σου εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παραμυθένιες εικόνες με τις φωνουλες των μικρών παιδιών να ηχούν ήδη στα αυτιά μας... Υπεροχη δημιουργια. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις πιο όμορφες ευχές σου στέλνω για τα Χριστούγεννα... όνειρα και ελπίδες σου να γίνουν πραγματικότητα την μαγική αυτή βραδιά!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  24. Να τα πείτε, να τα πείτε!!! Αλλά μην περιμένετε παρά μόνο κανένα σοκολατάκι, έτσι για να θυμηθούμε και λίγο τα παλιά!! χοχοχο!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαρά και ευτυχία!
    Πολλά φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τόσα μελομακάρονα και κουραμπιέδες έφτιαξες... μόνο ένα σοκαλατάκι θα μας κεράσεις!!! Ότι καλύτερο σου εύχομαι!!! Να περάσεις τέλεια μαζί με τους αγαπημένους σου!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  25. Βίκυ μου, αγαπημένη μου Βίκυ, τι πανέμορφο είναι αυτό που έφτιαξες!!!!!!!!!! Δε χορταίνω να το βλέπω, και το έχεις συνδυάσει τόσο όμορφα με την αφήγησή σου!!!
    Μπράβο σου Βίκυ μου, είμαι σίγουρη ότι το κοριτσάκι θα κατενθουσιαστεί.
    Να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα Βίκυ μου, χαρούμενα, με πολλές χαρούμενες στιγμές!!!
    Βίκυ μου, θέλω να ξέρεις, ότι χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορισμένους ανθρώπους νομίζεις ότι τους ξέρεις και τους αγαπάς από πάντα... και εσύ είσαι ένας από αυτούς!!!!!!! Μέσα από την καρδιά μου τις καλύτερες ευχές μου για όμορφα Χριστούγεννα με υγεία!!!!!

      Διαγραφή
  26. Φανταστικό σπιτάκι!! Βίκυ μου, Καλά Χριστούγεννα, με Υγεία, Χαρά και Αγάπη! Να περάσετε όμορφα, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις καλύτερες μου ευχές σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου!!!! Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Βίκυ μου είσαι τόσο γλυκιά τόσο καλή. Έγραψες ένα όμορφο παραμυθάκι θέλοντας να μας δείξεις την τόσο όμορφη δημιουργία σου.Φαντάζομαι ότι έτσι θα το διηγηθείς και στην μικρή σου φίλη όταν της το δώσεις. Θα ενθουσιαστεί. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εικόνες μιας άλλης εποχής ανθρώπινης... προσπάθησα να βάλω πάνω σε αυτή την κατασκευή!!! Φίλη μου γλυκιά και αγαπημένη σου εύχομαι να περάσεις υπέροχες γιορτές!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  28. Και βέβαια να τα πειτε... το ομορφα φιαγμενο σπιτακι σου σίγουρα θα ξετρελανει την μικρή για την οποια το εφιαξες...έχεις κανει Βικυ μου και την παραμικρή λεπτομέρεια... τι άλλο να πώ τα είπαν όλα οι φίλες να εισαι καλά και να περάσεις τα πιο όμορφα σου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.....φιλακια πολλα σε σένα και στην Δημητρα σου... θα τα πουμε....συντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου σου εύχομαι τα καλύτερα!!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη μαζί με αυτούς που αγαπάς!!!! Καλά Χριστούγεννα!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  29. Αριστούργημα το χριστουγεννιάτικο σπιτάκι σου Βίκυ μου!!!!
    Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα !!!!!
    Χρόνια Πολλά πάντα με υγεία και αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά σε σένα και στην Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές καρδιάς για σένα και την οικογένεια σου!!!! Να περάσετε ονειρεμένα Χριστούγεννα με υγεία!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Να τα πείτε!!Αν και το έργο σου μίλησε τόσο εύγλωττα που μείναμε με το στόμα ανοιχτό !!!!!Η μικρούλα φίλη συ θα ξετρελαθεί!Είμαι σίγουρη!!Βικάκι μου σου εύχομαι υγεία ,αγάπη , χαρά και οικογενειακή γαλήνη!!!Νά διατηρήσεις το όμορφο χαμόγελο και την διάθεση της προσφοράς και αγάπης που απλόχερα σκορπίζεις.Στο διπλάσιο να σου επιστραφούν!!Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη σου εύχομαι μόνο χαρές να συναντάς στο διάβασα!!!! Τα φετινά Χριστούγεννα να είναι για σένα ονειρεμένα!!!! Χρόνια Πολλά!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  31. ……………★
    …………..ωe
    ………..✻ωíʂђ✻
    …….✻✻ყøʊ a✻✻
    ….✻✻✻мεяяყ✻✻✻
    ..✻✻✻Cђяiʂʈмaʂ✻✻✻
    ………….♥▒♥

    με πολύ αγάπη σε σένα και στην οικογένειά σου!
    Φιλιά πολλά Βικάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι τα καλύτερα..... μα πάνω από όλα υγεία!!!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!!

      Διαγραφή
  32. ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΟΥΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!
    ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορέσουμε να μείνουμε για πάντα παιδιά... ο χρόνος δεν φθείρει την καρδιά!!! Καλά & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!

      Διαγραφή
  33. Βικάκι μου, σας εύχομαι Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και γεμάτα υγεία!!! Χρόνια ευλογημένα και αρμονικά!!!! Τα φιλιά μου στην οικογένεια σου. Να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φανταστική κατασκευή!!! φιλιά πολλά να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς... χρόνια πολλά και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γλυκιά μου Βίκυ καλά Χριστούγεννα!!!!!χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!!!!!να περάσεις όμορφα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά Χριστούγεννα Βικάκι!!!!
    Καλά.....Το σπιτάκι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  37. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι τα καλύτερα γιαυτές τις γιορτές!!!! Χρόνια Πολλά!@!!

      Διαγραφή
  38. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
    Υγεία αγάπη ευτυχία !
    Τα φετινα χριστουγεννα να ειναι γεματα απο τα πιο σημαντικα αγαθα σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου!
    Καλααααα το σπιτακι...μαγικη εικοναααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχο!!! Μπράβο! Χρόνια πολλά ! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρονια πολλά Βικυ μου!!Δε σταματαει λεπτο η δημιουργικοτητα σου, ουτε και τις γιορτινες ημερες με τις δουλειες που βγαινουν!!Φιλια πολλά να περασετε όμορφα και οικογενειακά!Υγεια και αγάπη στο σπιτικο σας!!Φιλια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ˛.°★。˛ °.★** **★* *˛.
    ……………….*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*…………………….
    …………..*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*…………..
    …………. ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。…..
    ……….. *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ ……..
    ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯ `¬´¯˜”*°´¯˜”*
    Καλά Χριστούγεννα να έχεις Βίκυ μου!!!!
    Αγάπη,υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου!!!Και του χρόνου γλυκειά μου!!!
    Σε φιλώ γιορτινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά,Βίκυ!!!!Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βίκη, Χρόνια Πολλά με υγεία.
    Πολύ μου αρέσει η κατασκεύη σου, όπως και ιστόρια που τη συνοδευεί είναι υπέροχη!!!
    Φιλιά Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά
    και ο Νέος Χρόνος ας έρθει με υγεία χαρές και όμορφες δημιουργίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονιά Πολλά Αναστασία μου!!!! Η Νέα Χρονιά ας απαλείψει τις πληγές που άφησε η παλιά και ας χαρίσει σε όλους χαρά ελπίδα υγεία και αισιοδοξία!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  45. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!Να περάσεις πολύ όμορφα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εύχομαι χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία, τύχη και πολύ χαρά...Φιλάκια σένα και στην Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ!!!!!
    ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά και καλά, με χαμόγελο, αισιοδοξία και καλύτερες μέρες...με όνειρα κι ευτυχισμένες στιγμές...με μαγεία και δημιουργικότητα.! Καλή χρονιά να έχετε, εσύ και η οικογένειά σου, Βίκυ μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βίκυ μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένη-Τυχερή Πρωτοχρονιά!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχεις μια δημιουργική Χρονιά!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κυρια Βίκυ, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα δώρα σας!!!Έχουν βρει τη θέση τους στο σαλόνι μας και δεν τους αφήνω να τα πειράξουν, εξάλλου χειμώνα έχουμε ακόμα.
    σας αγαπώ πολύ
    <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έβγαλε το όνομα μου.Είμαι το Μαράκι.

      Διαγραφή
    2. Γλυκό μου Μαράκι μόλις φύγει ο χειμώνας θα φτιάξουμε και ένα εξοχικό σπιτάκι!!!!!! Σαγαπώ πολύ!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...