Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Οι ποδηλάτες Σέφ!!!!!

Τα Χριστούγεννα φτάνουν....  Μάγειρες και Ζαχαροπλάστες αυτές τις γιορτινές ημέρες έχουν τρελές δουλειές!!!!!!!!!  Τρέχουν από εδώ .. τρέχουν από εκεί...  και δεν προλαβαίνουν!!!!  Την φετινή χρονιά μια και τα καύσιμα είναι αρκετά ακριβά αποφάσισαν τις μετακινήσεις τους να τις κάνουν με ποδήλατα....

γέμισαν τα καλαθάκια τους με όλα τα απαραίτητα..... 


μαζί βέβαια πήραν  και τις κουτάλες τους...


και ξεκίνησαν τραβώντας ορθοπεταλιές για την Βέροια... 

Δεν ξέρω αν καταφέρουν να φτιάξουν νόστιμα μελομακάρονα ή κουραμπιέδες....  τραγανό γουρουνόπουλο ή γαλοπούλα... ξέρω όμως πως θα βοηθήσουν κάποια "κακοποιημένα παιδάκια"


67 σχόλια:

  1. Βικάκι είναι πολύ πολύ όμορφα ! Είσαι πανταχού παρούσα και συνεχίζεις ακάθεκτη ! Μπράβο, βρε κορίτσι !!! Μας βάζεις τα γυαλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορώ κάνω.... βλέπεις οι καιροί είναι δύσκολοι και τα bazaar πολλά!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα, Βίκυ μου, μπράβο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα πολύ όμορφα -ειδικά οι κουτάλες υπέροχες- ....και είναι για καλό σκοπό!!!
    Όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι ορθοπεταλιές και οι κουτάλες πολύ ρομαντικές. Να είσαι καλά και να προσφέρεις όπου μπορείς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανήσυχη πάντα,Βίκυ,αλήθεια κάθεσαι ποτέ ήρεμη!
    Τέλειοι οι ποδηλέτες,αλλά και οι κουτάλες τους πολύ όμορφες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανήσυχη???? Ταύρος παιδί μου... μπορώ να κάτσω ήσυχα!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Βραβι Βικυ Για την ασταματητη βοηθεια που προσφερεις σε ολα τα παζαρια!
    Σε φιλωΩΩΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ορθοπεταλιές έτοιμες για μαγειρέματα!!!! Καλό ταξίδι στα καλούδια σου Βικάκι!!! Εύχομαι οι ευχές μας να πιάσουν τόπο και να βρουν λύτρωση όλα τα παιδιά που υποφέρουν!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά άδικο να υποφέρουν παιδιά!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Και οι ποδηλάτες μάγειρες καταπληκτικοί και οι κουτάλες άπαιχτες. Τόσο όμορφες τόσο ρομαντικές.
    Σίγουρα θα ανακατέψουν τα υλικά της επιτυχίας του bazaar για το οποίο προορίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε Βίκυ μου,πόσο μεγάλη καρδιά έχεις που προσπαθείς να προσφέρεις παντού...!Σε θαυμάζω πραγματικά,είσαι ακούραστη!Όλα είναι υπέροχα!
    Καλό βράδυ ,σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρούκα μου δεν προσπαθώ..... απλά δημιουργώντας διάφορα πράγματα για να κάνω το χόμπι μου πάντα έχω περίσσευμα... γιατί λοιπόν να κάθεται παραπονεμένο σε μια γωνιά??? τουλάχιστον να πιάνουν τόπο!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Όλα πανέμορφα όπως πάντα Βίκυ! καλή επιτυχία να έχει κι αυτό το bazaar και να διώξει μακριά τον πόνο αυτών των παιδιών! Η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πετυχαίνουν τα bazaar... γιατί συνήθως επουλώνουν πληγές!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. Βίκυ μου, πολλά μπράβο για τις δημιουργίες σου και για την απεριόριστη διάθεση για προσφορά που έχεις! Όλα είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.... σας παλιός πρόσκοπος είπα να κάνω μια καλή πράξη την ημέρα... τίποτα σημαντικό!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχοι οι ποδηλάτες μαγειρούληδες! αλλά και οι κουτάλες σου είναι μαγευτικές!!!!Γειά στα χεράκια σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ δάνεισες το ποδήλατό σου στους μάγειρες, ή οι μάγειρες δάνεισαν το δικό τους σε σένα;
    Πότε θα σταματήσεις τις ορθοπεταλιές Βίκυ;
    Ρητορική είναι βέβαια η ερώτηση γιατί δεν χορταίνουμε- πάντα -να βλέπουμε τις δημιουργίες σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους τα χάρισα Σωσώκα μου.... παλιομοδίτικα είναι δεν τα βλέπεις!!!! Τις ορθοπεταλιές τις σταματάω όπου νάναι... μετά με ρέγουλα!!! Πολλά φιλιά ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!Να είσαι παντα καλά να βοηθάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαι οι μαγειρες τέλειοι και οι κουταλες φοβερές!! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου ταύρε μου για αυτό σε χαίρομαι εγώ...δεν έχεις φρένα......νασαι καλά πάντα και εσύ και οι αγαπημένοι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου αν είχα φρένα.... θα τα είχα παίξει!!! Ελπίζω να κατάλαβες!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Είσαι απίστεύτη πότε τα προλαβαίνεις όλα? Είναι πανέμορφα ένα μεγάλο μπράβο για την προσφορά σου!!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν θέλω τα προλαβαίνω... Πολλά φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  18. Πότε τα πρόλαβες:...Μπράβο!...πολύ όμορφα τα δώρα σου!..Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Βίκυ μου!!!Είναι φανταστικοί οι σεφ σου!!!
    Τις κουτάλες σου τις λάτρεψα!!!Να σαι καλά Βίκυ μου για την όμορφη προσφορά σου!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!
    ΚΛΛΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ !!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ελπίζω να καταφέρουν να βοηθήσουν!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Είναι καταπληκτικά Βίκυ μου!!!!μπράβο για την προσφορά σου και για όσα κάνεις!!!!είσαι μεγάλη καρδιά!!!!φιλάκια!!!!καλό σκ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου το ελάχιστο που μπορώ να κάνω ειδικά για αυτά τα παιδιά!!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  22. Mπράβο Βίκυ μου!Είσαι καταπληκτική!!!Ο σκοπός από τους πιο ιερούς!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λατρεύω τις δημιουργίες σου!!!! πάντα και παντού είσαι παρούσα!!!!!! να είσαι γερή και δυνατή και να συνεχίζεις πάντα έτσι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να λέμε τωρα! Είσαι απίθανη! Ακούραστη, αεικίνητη, φοβερή! Πολλά μπράβο για όλα: και για το καλαίσθητο αποτέλεσμα αλλα κυρίως για την κοινωνική προσφορά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου μόνο η προσφορά μετράει... και αυτή είναι ελάχιστη!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Είναι όλα πολύ όμορφα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα χεράκια σου δε σταματούν να δημιουργούν και η ψυχούλα σου πάντα ευαίσθητη. Σκέφτεσαι τους πάντες και προσφέρεις παντού. Να είσαι πάντα γερή. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Γιούλα μου να προσφέρω όπου και όπως μπορώ... ειδικά όταν πρόκειται για παιδάκια!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!!

      Διαγραφή
  27. να σαι καλα Αερινο μου Ξωτικο..και γω χαρηκα που σας ειδα..ειναι ενα ομορφο ανταμωμα..χαρουμενο σ.β..οι μαγειρες σου θα βρουν το δρομο τους..οι ψυχουλες των παιδιων θα γεμισουν χαρα και οχι μονο..φιλακια στο Ποδηλατακι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλα τα παιδάκια να μπορούν να είναι χαρούμενα!!!! εύχομαι να ξανα ανταμώσουμε σύντωμα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  28. Ακόμα δεν γυρίσατε καλά καλά στα πάτρια και τα χεράκια σου πήραν φωτιά!!! Έχεις φάει ακόμα και τον Περικλή Ηλία (πρωταθλητής ποδηλασίας) με τις ορθοπεταλίες σου!!! Πανέμορφα όλα. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου δεν έχεις καταλάβει καλά... δεν ήταν τυχαίος ο τίτλος του blog!!! εγώ δεν θέλω να κατέβω σε αγώνες... αλλιώς θα σου έλεγα!!!! χα!χα!χα! φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  29. Πάντα ακούραστη και ταχύτατη Βικούλα!!! Οι δημιουργίες σου η μια καλύτερη απ' την άλλη!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου σε ευχαριστώ!!!!!! Απλές προσπάθειες είναι... και εύχομαι να καταφέρουν να εκπληρώσουν τον σκοπό τους!!!! Τώρα για τα Chritmas countdown τι να σου πω... δωρεάν κατεβάσματα, να τα αποτελέσματα!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλέ, τι έγινε με τα Christmas countdown μας και εξαφανιστήκανε; Μας δουλεύουνε ή μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Είναι χαρούμενοι και ελπίζω να καταφέρουν να δώσουν χαρά και στα παιδάκια!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  33. Βίκυ γλυκειά και ατελείωτη μας εμπνέεις και μας προκαλείς δέος με την αστείρευτη δημιουργικότητα και προσφορά σου!!! Οι σεφ και τα ποδήλατα μαγευτικά και οι κουτάλες σου έργα τέχνης και αγάπης που θα βοηθήσουν σε έναν καλό σκοπό !!!Η προσφορά είναι ευλογία και η δική σου δίνεται τόσο απλόχερα παντού που σίγουρα θα αγγίξει αυτούς που την έχουν περισσότερο ανάγκη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσφορά μου είναι ελάχιστη μπροστά στις ανάγκες που υπάρχουν!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...