Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Πίνακας με μικτές τεχνικές!!!

Όλα ξεκίνησαν στα τέλη Μαΐου στο τελευταίο μου μάθημα ζωγραφικής στο "εργαστήρι της συμμορίας"!!!!
 Έχοντας σαν πρότυπο τον πίνακα της Faiza Maghni

προσπαθώ με τις ξυλομπογιές μου να αποδώσω στο χαρτί το "Αινιγματικό βλέμμα και την αφηρημένη έκφραση" που έχουν τα πορτρέτα της Αλγερινής Ζωγράφου.

Ζωγραφική με ξυλομπογιές σε χαρτί 30Χ50


 Στην συνέχεια πήρα ένα μεγάλο κομμάτι MTF που φυσικά το πέρασα με αστάρι...


και του έκανα - σε ορισμένα σημεία του - παλαίωση.


Το επόμενο βήμα ήταν να κολλήσω το πορτρέτο στην ξύλινη επιφάνεια.... 


και να προσθέσω σκουλαρίκια από επιχρυσωμένο φύλλο χαλκού... 


σε σχήμα ελιάς, μια και το πορτρέτο δεν έχει ρίζες από Αφρική και Ανδαλουσία σαν τα πορτρέτα της Faiza!!!!

Από το ένα στάδιο στο άλλο περνά καιρός....   αλλά κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που το πορτρέτο μου πρέπει να φορέσει το τυρμπάν του....

φτιαγμένο από χαρτιά decopatch και πάστα διαμόρφωσης!!!

Το καλοκαίρι περνά και φτάνει προς το τέλος του  και ο πίνακας βαρύς και ασήκωτος φεύγει από την μια πλευρά και πάει στην άλλη....  και δεν λέει να τελειώσει..........

Σε κάποια στιγμή με πιάνει το φιλότιμο.... τι λέω άδικα η δασκάλα μου έδωσε το βραβείο "Σύνθημα μας η ταχύτητα"   και αρχίζω να μπαίνω στην τελική ευθεία...


Ένα κομμάτι γάζα,  αφού έκανε βουτιά στο powertex, έρχεται και κάθετε στο κάτω μέρος του πίνακα και παίζει τον ρόλο της εσάρπας.


Λίγες λεπτές γραμμές από χρυσή πατίνα είναι η τελευταία πινελιά σε αυτόν τον πίνακα,

Πίνακας με μικτές τεχνικές 50Χ80
ο οποίος πλέον είναι έτοιμος να διακοσμήσει το κλιμακοστάσιο του σπιτιού μου!!!!

Στέλνω σε όλους σας πολλά φιλιά και πολλές ευχές για "Καλό Φθινόπωρο"!!!!!








33 σχόλια:

  1. Μαγεύτηκα !!!!!!! Τι υπέροχο αποτέλεσμα -κάνουν θαύματα τα χέρια σου, Βίκυ μου !!!!!
    Καλή σου μέρα !!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά και αγαπημένη μου φίλη σήμερα "ζήλεψα" το υπέροχο αποτέλμα της δουλειάς σου , σε θαύμασα και επειδή σε ξερω μου έλειψες και θα ήθελα να ήμουν κοντάσου να σου δώσω Αχτιδένιο φιλάκι και αγκαλιά!Να ελπίζω οτι θα έρθεις για το μπαζάρ; Θα σου δώσω το στούντι να μείνετε βρε..άντε..πάρε Δήμητρα και ελάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχο αποτέλεσμα!
    Γειά στα χέρια σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξαιρετικό!!!!μου άρεσε ο συνδυασμός χρωμάτων και τεχνικής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκειά μου συμορίτισα
    δεν ξέρω πόσο καιρό περίμενε ο πίνακας να ολοκληρωθεί, ένα κατάλαβα οτι γύρισες γεμάτη κέφι για εκπλήξεις!!!
    ΑΝεβοκατέβαινε στην ανάρτηση να βρω τι είχε κάνει-τι έχεις κάνει; Το αποτέλεσμα αν το έβλεπε και η ίδια η Καλλιτέχνις θα σ επιβράβευε οπωσδήποτε!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια...κράτα μία θέση στην εκλεκτή ομήγυρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος!! μπράβο!! Καλό Φθινόπωρο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Βίκυ μου! Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και ξεχωριστό! Μπράβο σου!! Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάααρα πολύ όμορφο Βίκυ μου. Μου άρεσαν όλα, η ζωγραφική απόδοση, οι τεχνικές στην εσάρπα και το μαντήλι, περισσότερο θαύμασα την έμπνευση που δεν σου λείπει ποτέ. Να είσαι καλά, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βίκυ ,ο πίνακας ΥΠΕΡΟΧΟΣ !!Δεν γνωρίζω τα υλικά που χρησιμοποίησες ,μου φτάνει το εξαιρετικό και καλαίσθητο αποτέλεσμα !
    Καλό Φθινόπωρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πολύ όμορφος
    Άξιζε η αναμονή.
    Μπράβο σου.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!
    ΑΝΑΚΑΤΕΨΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
    ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια, έκανες εκπληκτική δουλειά! Με γεια, να τον χαρείτε!
    Κι αν γύρισες από τις διακοπές σου, περιμένω τη διεύθυνσή σου, να σου στείλω το δωράκι σου από εκείνο το giveaway, πριν... χειμωνιάσει και αναγκαστείς να το κλείσεις στο συρτάρι!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι αριστούργημα είναι αυτό καλή μου ????
    Μπράβο πολύ ξεχωριστή δουλειά, γειά στα χέρια σου !!!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχος πίνακας,καταπληκτική δουλειά!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιδιαίτερος και όμορφος ο πίνακας!! Εξαιρετικό το "πάντρεμα" τεχνικών και τέχνης!! Μπράβο σου , για μια ακόμη φορά!! Πάρε και δυο φιλιά (το ένα για τη Δήμητρα!!) μεγάλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν γνώριζα την FAIZA και χάρηκα που μου την γνώρισες, το πορτραίτο που εμπνεύσηκες απο τη δουλειά της είναι..........εκπληκτικό!!! Είσαι γεννημένη "πορτραιτίστας τελικά.....χρησιμοποίησες αριστοτεχνικά τις διάφορες τεχνικές και άγγιξες την τελειότητα !!!
    Φιλιάααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την εκδοχή αυτή δεν μπορούσα να την φανταστώ αλλά είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι απίστευτη!!
    Πάρα πολύ ωραίος ο πίνακας που έφτιαξες!!
    Μπράβο...δεν έχω λόγια!!
    Καλό φθινόπωρο και φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Πίνακας ανάδειξης ταλέντων,έμπνευσης και καλαισθησίας"
    Μόνο η "Ποδηλάτισσα" μπορούσε να υπογράφει τέτοια δημιουργία!!!!!!!
    Φιλιά κρμτρ,αγκαλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστική δουλειά είναι πολύ-πολύ όμορφος!!!!Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι η 4 η φορά που μπαίνω για να σχολιάσω και επιτέλους...ηρθα στην ησυχία του σπιτιού και τα κατάφερα!! Οι εκπλήξεις σου διαδέχονται η μία μετά την άλλη!Η ζωγραφική σου έλυσε τα χερια και ότι δημιουργείς είναι μία αποκάλυψη ομορφιάς !Η τεχνικές σου άψογες Εχεις φύγει πολύ μπροστά και η απόσταση δεν καλύπτεται!!! Ιδιαίτερα ομορφος πίνακας !αλλά γιατί να μπει στο κλιμακοστάσιο;Φιλάκια με γεύση καλοκαιρινού Φθινοπώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α!Το λεγες αλλά δεν ξέραμε τι είχες ακριβώς στο μυαλό σου. Τώρα καταλάβαμε και θαυμάσαμε. Μπράβο Βικούλα! Ε ρε φέτος τι θα φτιάξουμε!!! Καλή μας επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ,,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ,,,,ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ::::)))) ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχος συνδυασμός τεχνικών!!!! Μπράβο, φιλενάδα, είναι πανέμορφος και τόσο καλοδουλεμένος!!!! Να σε χαίρεται η δασκάλα σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φανταστικό το αποτέλεσμα!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά καλές φθινοπωρινές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφος πίνακας Βίκυ μου, εδώ ταιριάζει αυτό που λένε, "το καλό πράγμα αργεί"...χιχιχι :)
    Πολλά φιλάκια και καλό μήνα!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. WOW!Πανέμορφο...η εκφραση πολύ πετυχημενη!
    Τι ωραίο να μπορείς να συνδιάζεις διαφορετικές τεχνικές και μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολλά πολλά συγχαρητήρια!!! Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικό το έργο σου Βίκυ μου όπως και τα μπούστα της προηγούμενης ανάρτησης. Καλό Φθινόπωρο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγώ που είμαι άσχετη , από τεχνικές θαυμάζω με ΄΄ζήλεια΄΄ το έργο σου . Μου αρέσουν πολύ τα καθάρια μάτια και τα χρώματα .
    Καλό φθινόπωρο Βίκυ μου
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όπως μου φαίνεται φέτος θα "δώσεις" πολλά μαθήματα νέων τεχνικών στις συμμαθήτριες στο "εργαστήρι της συμμορίας"!! Έγινε απλά υπέροχο! Καλό Σαββατοκύριακο Βίκυ μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πως την εχασα την αναρτηση μου λές;;;τα είπαμε είχα δικαιολογίες Βίκη μου.. ας ειμαι και τελευταία στα σχόλια σου ... δεν γινότανε να μην γραψω... βλεποντας πόσο πολύ δουλεια εκανες επάω σ συτόν τον πίνακα!!!όσο για τις τεχνικές εσύ που τις ξερεις τις αξιοποίησες με τον καλήτερο τρόπο και το αποτελεσμα σε αποζημίωσε...επέστρεψες δυναμικα.. και με φόρα.. Βίκη μου.. φιλακια πολλα θα τα πούμε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...