Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Ζωγραφίζοντας με Παστέλ!!!!!!!



Υπάρχει ένα μπλε πουλί στην καρδιά μου
πού θέλει να βγει
αλλά είμαι πάρα πολύ σκληρός για εκείνο
Του λέω, μείνε εκεί μέσα, δεν πρόκειται ν’ αφήσω
κανένα να σε δει.

Ζωγραφική με παστέλ σε βελούδο
Υπάρχει ένα μπλε πουλί στην καρδιά μου
πού θέλει να βγει
αλλά είμαι πάρα πολύ σκληρός για εκείνο,
του λέω,
μείνε εκεί,
θες να με μπλέξεις;




Υπάρχει ένα μπλε πουλί στην καρδιά μου
πού θέλει να βγει έξω,
αλλά είμαι πολύ έξυπνος, το άφησα να βγει μερικές φορές
αλλά μόνο τη νύχτα
όταν όλοι κοιμούνται.....

Αποσπάσματα από 
ποίημα του
Τσαρλς Μπουκόφσκι

Σαν Μπλε Πουλί θα πετάξω και εγώ, πάω Θεσσαλονίκη, η δασκάλα έχει  έκθεση....  ευκαιρία να δω και τους φίλους μου!!!!   Θα τα πούμε την επόμενη εβδομάδα....  μέχρι τότε  πολλά φιλιά!!!!!


77 σχόλια:

  1. ooo τι τελειο που ειναι!
    και τα χρωματα σουπερ!
    οσο για το αποσπασμα τι να πω!
    υπεροχο!

    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Βίκυ μου, τι υπέροχη ζωγραφιά είναι αυτή. Εισαι καταπληκτική τελικά, ότι βάλεις στο μυαλό σου το κάνεις πανέμορφο. Ζηλεύω (με την καλή έννοια) όσους έχουν το χάρισμα να βγάζουν στο χαρτί εικόνες και χρώματα σαν αυτή, μπράβο σου, καλή συνέχεια, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις δασκάλους σαν την Μαρία.... είναι θέμα χρόνου να μπορέσεις να βγάλεις στο χαρτί εικόνες και χρώματα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!καλή σου μέρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο, γλυκό, τρυφερό.....κι ο Μπουκόφσκι...αγαπημένος παλιών καιρών και πάντα. Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα χρώματα Βίκυ και δένουν τόσο αρμονικά μεταξύ τους!!!!
    Πανέμορφο έργο, μπράβο σου!!!
    Εγώ θα βρίσκομαι στην θεσσαλονικη στις 22 Μαρτιου και θα επισκεφθώ την έκθεση της ικανότατης και ταλαντούχας δασκάλας σας!!!
    Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!! Κρίμα που δεν θα συμπέσουν οι ημέρες που θα βρισκόμαστε στην Θεσσαλονίκη.... ίσως μια επόμενη φορά να συναντηθούμε!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Ειναι απίστευτο το πόσο καλη εισαι σε ολα τα είδη..τι να πω..πραγματικό ταλέντο. Να περάσετε τέλεια στη Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου Θεσσαλονίκη και να μην περάσεις καλά δεν γίνεται!!!! Όσο για το ταλέντο..... δεν θα το έλεγα, απλά το παλεύω πολύ!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Τι να πωωω,μπλε πουλί μου;;;ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ για τα έργα σου που συνεχώς προοδέυεις και σε καληνωράω που θα πετάξεις κοντά της. Να μου την προσέχεις!
    Φιλάκια πολλά και να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Χαρούλα μου έχεις υπομονή και εγώ πείσμα.... είπα να το πάω λίγο παραπέρα με την ζωγραφική και να προσπαθήσω μέχρι να τα καταφέρω.... έχω και την καλύτερη για δασκάλα και ήρθε και έδεσε!!!!! Θα στην προσέχω... όσο για το τέλεια μάλλον είναι δεδομένο!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  8. ποσο φτωχο δειχνει στην φωτο και ποσο πολυτιμο ειναι να το χεις μπροστα σου......να μπορεις να το χαιδεψεις....να το μυρισεις....να το χαρεις......πραγματι εισαι ευλογημενη που εχεις αυτη την τεχνη στα χερακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πραγματικά όταν το έχεις μπροστά σου είναι τελείως διαφορετικό.... Σε ευχαριστώ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Χρώματα και τεχνική φλερτάρουν με το τέλειο!!!!! Μπράβο Βίκυ!!!
    Καλά να περάσεις στη Θεσσαλονίκη, να δώσεις φιλιά σ΄όλες τις φίλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεττούλα μου το τέλειο είναι ακόμα μακριά.... προσπαθώ όμως!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Βικούλα μου, τί απίθανο έργο δημιούργησες πάλι?!
    Δεν έχω λόγια! Μπράβο και πάλι μπράβο, γλυκιά μου!
    Να περάσετε όμορφα στην έκθεση!
    Φιλάκια πολλά-πολλά σε εσένα και στη Δημητρούλα!
    (Άντε, δώσε και στη Βιλλιώτη μερικά για καλή επιτυχία!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι που σου αρέσει!!!!! Σε ευχαριστούμε για τα φιλιά... θα τα δώσω και στην Βιλλιώτη!!!!

      Διαγραφή
  11. Το ειδα απο κοντα και ειναι πραγματικα υπεροχο!....χανει απο τη φωτογραφια!
    μπραβο Βικυ μου!!!!θαυμασιο το αποτελεσμα!......(να συμπληρωσω οτι το καλυτερο απο ολα ...ηταν η επιλογη της κορνιζας χαχαχαα μπραβοοοοο στον καλο σου για το καλο του γουστο!!!!!)σε ακουυυω μη γκρινιαζειιιις χιχιχιχιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μην κρατήσεις τίποτα κρυφό.... όλα στην φόρα!!!!! Του το έδειξα πάντως το σχόλιο σου και γέλαγε!!!!! Πολλά φιλάκια Μισιρλούκα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Βίκυ μου το ταλέντο σου στην ζωγραφική και όχι μόνο είναι μεγάλο. Πολύ ζωντανά τα χρώματα που χρησιμοποίησες ...τα πουλιά είναι λες και θα τα ακούσεις να κελαηδούν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενθουσιάστηκα με το μπλε πουλί Βίκυ μου αλλά με ενθουσιάζει η παρουσία σου στην έκθεση της Μαρίας . Ενα γλυκό φιλί σε όλες και από μένα..κλαψ....
    Να περάσετε υπέροχα , που θα περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο να χάσω έκθεση της Μαρίας.... ήταν και η Θεσσαλονίκη που ήθελα να πάω να δω και τις φιλενάδες, δεύτερη σκέψη δεν χρειάστηκε!!!! Πάντως υπάρχει χρόνος.... σκέψου το!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Η ζωγραφιά σου είναι υπέροχη! Πλησιάζεις βλέπω τη δασκάλα σου. Φιλάκια και καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου για να την πλησιάσω..... προσπαθώ όμως να πάρω ότι μπορώ περισσότερο!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Τι να πει κανείς πια γι αυτά τα χέρια σου καλή μου !!!! Φτιάχνουν αριστουργήματα !!!
    Μ αρέσει πολύ και η δουλειά σου και το θέμα και τα χρώματα !!!!
    Όσο για το ταξείδι σου, τι να πω .... μας πετάς μια μολότοφ και φεύγεις .... άντε τώρα εμείς να ψάχνουμε για την προκήρυξη χαχαχα !!!!! Καλά να περάσετε και φιλιά σε όλες !!!! (θα περιμένουμε φωτο) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! Όσο για την προκήρυξη.... τι να πω, ξέχασα να την πετάξω... πήγα κατευθείαν στην μολότοφ!!!!!!!! Τα φιλιά σου τα παίρνω και θα τα δώσω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  16. Τα καταφέρνεις το ίδιο καλά και στα παστέλ Βίκυ μου!!!!
    Υπέροχα χρώματα!!!!
    Άντε σε περιμένουμε μετά της Κυρίας μας!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σου αρέσουν τόσο πολύ (θα τα δεις και από κοντά).... κλείσε από τώρα θέση στο σεμινάριο της δασκάλας, αλλιώς θα χάσεις!!!!! Πολλά φιλιά και καλή αντάμωση!!!!!

      Διαγραφή
  17. Παστέλ , παστέλ .....beaute eternelle...!!!...Yπέροχη δημιουργία χάρμα οφθαλμών !!! Η δασκάλα σου πρέπει να είναι πολύ υπερήφανη για την τόσο ταλαντούχα μαθήτριά της.....αυτά τα πουλάκια είναι υπέροχα και το ποίημα που επέλεξες του Μπουκόφσκι απόλυτα εναρμονισμένο με το θέμα ....Χίλια μπράβο !!! Να περάσετε ωραία στη Θεσσαλονίκη, να ευχαριστηθείτε την παρέα των φίλων σας και να διασκεδάσετε, περιμένουμε φωτογραφίες και ρεπορτάζ για την έκθεση !!! Καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αν και νομίζω πως λίγο υπερβάλλεις!!!! Στην Θεσσαλονίκη σίγουρα θα περάσουμε ωραία..... δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί το αντίθετο, τώρα αν θα υπάρξει ρεπορτάζ δεν ξέρω... ίσως!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Μου άρεσε πολύ ο πίνακας σε συνδυασμό με την ποίηση! Καλά να περάσετε πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απ' ό,τι βλέπω με ό,τι και να καταπιαστείς το κάνεις πολύ καλά!!! Να περάσεις καλά στην έκθεση!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστουργημα!!!! Υπεροχα χρωματα!
    Με το καλο να μας ερθετε! Σας περιμενουμε!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα όντως είναι υπέροχα.... αλλά για να γίνει αριστούργημα ήθελε πολύ δουλειά ακόμα!!!! Ψήσε καφέ φτάνουμε!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  21. Και πινέλα, και μολύβια, και παστέλ, όλα τα χειρίζεσαι υπέροχα, Βίκυ μου!!!
    Τέλεια μαθήτρια της άξιας δασκάλας σου!!! Και τα πουλάκια και τα κλαδιά φαίνονται ολοζώντανα!
    Καλά να περάσετε στην Θεσσαλονίκη και να δώσεις φιλάκια σε όλες τις φίλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως από μικρή όταν κάπου ήθελα να τα καταφέρω το πάλευα και τελικά το έκανα..... το ίδιο κάνω και τώρα, προσπαθώ να αποδώσω όσο καλύτερα μπορώ στο μάθημα της ζωγραφικής!!!!! Τα φιλάκια τα παίρνω και θα τα δώσω στους δικαιούχους τους!!!!! Πολλά φιλιά Μαριαννάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  22. θέλω και αυτή η ζωγραφιά να είναι μέχρι και το σεμινάριο! ζητάω πολλά;
    με το καλό να ερθεις!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ζωγραφιά εδώ θα είναι... Θα σε δούμε στην έκθεση???? Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  23. Με ό,τι και να ασχοληθείς το κάνεις υπέροχο, Βίκυ μου !!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ , να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ και ......περιμένουμε ........ΡΕΠΟΡΤΑΖ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη ζωγραφική με ωραία χρώματα , μπράβο Βίκυ μου !!!
    Καλά να περάσεις!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτά τα μπλέ πουλιά τα ερωτεύτηκα!!!
    Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα στη Θεσσαλονίκη!!
    Αντε, και να πιείτε και για μένα ένα ποτηράκι παραπάνω!!
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου πήγαμε & γυρίσαμε στην Θεσσαλονίκη και πραγματικά μας έλλειπες από την παρέα!!!!! Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  26. Έλειψα πολύ καιρό και απ' ό,τι κατάλαβα, με περιμένουν πολλές εκπλήξεις!!!!
    Όπως αυτός ο πίνακας, Βικούλα....... ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ!!!!!!!!
    Εντάξει, εσύ προχωράς πολύ γρήγορα.... πού να σε φτάσουμε μερικές μερικές χελώνες!!!!!
    Καλό σας ταξίδι και καλά να περάσετε. Περιμένουμε εντυπώσεις!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια Φιλία μου είναι πως και πολύ καιρό ΄μας εγκατέλειψες και θα σε παρακαλούσα να μην το ξανακάνεις..... όσο για τον "Πανέμορφο" όπως τον λες πίνακα, δεν ξέρω αν θα το πιστέψεις αλλά είναι LAXOTANIL... ναι, ναι πολύ καλά κατάλαβες αντί να παίρνω ηρεμιστικά για να ξεφύγω από τα διάφορα προβλήματά μου (σοβαρά και άλυτα) παίρνω τις μπογιές μου και δημιουργώ!!!!! Πολλά πολλά φιλιά μου έχεις λείψει!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Θαυμάζω το ταλέντο σου! Πανέμορφη δημιουργία! Φιλιά, να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εξαιρετικός !!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια Βικάκι,
    να περάσετε όμορφα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι περάσαμε όμορφα.... πολύ όμορφα!!!!!!!! Φιλάκια Σοφάκι μου και σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλά τι θαυματα κάνουν τα χεράκια σου; Μαγικό αποτέλεσμα!
    Ουτε που μπορω να φανταστώ πως ζωγραφίζει κανείς με παστέλ πάνω σε βελούδο, αλλά ο πίνακας είναι πανέμορφος!
    Φιλιά πολλά Βικούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου όταν θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις ένα σεμινάριο της Βιλλιώτη, τότε μάλλον θα πεις ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να ζωγραφίσεις με παστέλ, με μολύβια ή με οτιδήποτε άλλο!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  31. Πέρνω τα δικά σου λόγια Βικάκι μου.... όταν έχεις για δασκάλα σου την Βιλλίώτη... !!
    αλλα και η μαθήτρια όταν είναι επιμελής και έχει τλέντο.. όχι μονο μπλε πουλια και πανεμορφα κλιαδια αμυγδαλιας θα ζωγραφίσει.!! αλλά θα κάνει αγγέλους....από αυτούς που θαυμάζουμε και ζηλεύουμε....ναι ζηλεύουμε ... γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε..!!! χι.χιχ..... και εκεί πανω που θα είστε μαζεμένες...και νά στην υγεια μας.. και να στην δικιά σας.. κορίτσια... στουγκρίστε και για μια Σαλονικιά...ακόμα..χι.χι άντε γειά μας...φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βιλλιώτη Ρουλάκι μου είναι Πανεπιστήμιο.... από εκεί και πέρα το παλεύω όσο μπορώ!!!!!!!!! Στην Θεσσαλονίκη και καλά περάσαμε και η σκέψη μας ήταν κοντά σας και στην κουβέντα μας σας είχαμε!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  32. Τα μπλέ πουλιά σου φανταστικά. Στη φωτογραφία χάνουν. Στην πραγματικότητα τα χρώματα είναι πιο έντονα δείχνουν να είναι ζωντανά. Μπράβο Βικούλα μου έγινες πολύ καλή ζωγράφος. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου το ένα έργο πρέπει να φέρνει το άλλο και η πολλή εξάσκηση σε κάνει απλά καλό μαθητή.... το ζωγράφος αργεί ακόμα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  33. Υπέροχο το έργο σου Βίκυ μου, υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο,τι πιο όμορφο για να ξεκινήσει η εβδομάδα μου!
    Υπέροχο Βικούλα μου!!!

    Καλή σου μέρα, χαρούμενη και δημιουργική εβδομάδα!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που κάτι δικό μου έκανε την εβδομάδα σου να ξεκινήσει όμορφα, ελπίζω να έχεις και διάθεση για γράψιμο!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  35. Νομίζω πως άργησα λίγο... Χαμπάρι δεν πήρα από τις προετοιμασίες. Βίκυ μου αυτό το παστέλ σε ανέβασε πολύ στη σκάλα της ζωγραφικής. Το'ξερα από την πρώτη μπλε μολυβιά που είδα να εμφανίζεται! Έδειξε απ'την αρχή πως θα γίνει σούπερ! Τ'ό,τι καμαρώνω και περηφανεύομαι για σένα, θα το'δες στα μάτια μου εκείνο το βράδυ... Είμαι κι εγώ της άποψης πως με το πείσμα και τη δουλειά αξιοποιούνται τα ταλέντα, αλλιώς σβήνουν. Κι εσύ είσαι και πεισματάρα και εργατική. Καλή μας συνέχεια, λοιπόν!!!
    Υ.Γ. Τα εύσημα μου κι εγώ στον σύζυγο για την δική του ''πινελιά'' που το απογείωσε! χιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σταματήσω να λέω πως στάθηκα τυχερή που σε συνάντησα!!!!!!!! Για άλλη μια φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ.... και ιδικά για το ζεστό σου βλέμμα εκείνο το βράδυ της έκθεσης!!! αυτό το βλέμμα που η Αχτίδα το έπιασε και το αποτύπωσε με τον φακό της.... έτσι για να το έχω και εγώ για πάντα!!!!!! Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχα... είδες, έχεις και ντοκουμέντο! Τίποτα δεν ξεφεύγει από την Αχτίδα!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...