Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Δωράκια για το υπέροχο παρεάκι!!!!!


Σε λίγες μέρες όπως είναι γνωστό η "Ποδηλάτισσα" φεύγει για διακοπές....  έτσι για τρεις ολόκληρους μήνες θα παραμείνει μακριά από το κλεινόν άστυ, οπότε με τις παρέες του χειμώνα θα χαθεί... πάνε οι βόλτες, τα καφεδάκια, οι κρέπες, κλπ

Πριν την αναχώρηση όμως θα γίνει ένα τελευταίο αντάμωμα αποχαιρετιστήριο....  και γιαυτό το αντάμωμα έφτιαξε μικρά δωράκια για το υπέροχο παρεάκι!!!!

Μια και τα μπούστα ήταν κάτι που της άρεσε πολύ, είπε να φτιάξει μικρά επιτραπέζια μπουστάκια για όλα τα κορίτσια της παρέας,  πριν τους τα δώσει όμως έκανε μια φωτογράφιση να σας τα παρουσιάσει...

Το πορτοκαλί!!!  
Κάτι να καλύψει το στήθος... και πορτοκαλί κορδελίτσα για να δέσει το άνοιγμα στην πλάτη....



Το Blue Jean!!!
Ένα jean κορσάζ... με μπλε σατέν κορδελίτσες σε μπούστο και πλάτη...



Το βιολετί!!!!
Λίγο εκκεντρικό, με ανοίγματα στο στήθος που πίσω τους κρύβεται μια λευκή δαντέλα...  



Το καφετί!!!
Για τις καλοκαιρινές νυχτερινές εξόδους... με πορτοκαλί τριανταφυλλάκι και σατέν κορδελάκι στην πλάτη....



Το dubl fas!!!
Ένα μοντέρνο γελεκάκι με πήλινα κουμπάκια, ραμμένα με χρυσό συρματάκι και δαντελένιο μαντηλάκι να βγαίνει από το τσεπάκι και να στολίζει το στήθος... 



Το χρυσοπράσινο!!!
Σε καμία περίπτωση δεν είναι φύλλα συκής... είναι όμως μικρά πλατανόφυλλα που ήρθαν να παίξουν το ρόλο του ρούχου....




Και εδώ όλα τα μπουστάκια μαζί, σε μια τελευταία φωτογράφιση λίγο πριν μπουν στα τσαντάκια τους!!!!




Ελπίζω να τους αρέσουν,  το πρόβλημα βέβαια είναι πως να τα μοιράσω....  εσείς τι λέτε να αποφασίσω εγώ ή να τις βάλω να τραβήξουν κλήρο?????




74 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα;
    Πότε τα έκανες αυτά;
    Πιο ωραία και από της δασκάλας, μη μ ακούσει μόνο!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!!
    Αμπεμπαμπλομ του κειθε μπλομ.....
    Σου δίνω ιδέα!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βράδια αργά που ο ύπνος δεν με παίρνει κάθομαι και δημιουργώ.... αλλά την δασκάλα δεν την φτάνω με τίποτα!!! να μην λέμε και ότι θέλουμε!!!!!! Το αμπεμπαμπλόμ το είχα ξεχάσει..... το Και τότε ρίξανε τον κλήρο σκεφτόμουνα!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ......!!!!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑΑΑΑΑ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ ΑΠ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ!!!!ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ...ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΖΟΡΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ...ΕΣΥ ''ΚΕΝΤΑΣ '' ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΜΠΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!! ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ.......

      Διαγραφή
    3. Δασκάλα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι πολύ που σε κάνω να φουσκώνεις από περηφάνεια, και σε ευχαριστώ που μου έδειξες αυτόν τον υπέροχο δρόμο δημιουργίας!!!! Όσο για τα χέρια μου άστα να τραβούν το ζόρι τους..... θα τα πούμε!!! Μέχρι τότε πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Που είσαι Χαρά!!! Έλα να δεις εδώ υπερπαραγωγή !!!! Είναι δυνατόν Βίκυ μου να μείνεις σε ένα ; Αυτήν την τάση έχω και εγώ , μου άρεσε πολύ το σεμινάριο οπότε συνεχίζουμε ..
    Το παρεάκι τυχερό εγώ λάτρεψα το τυρκουάζ , τα φύλλα ,τις δαντέλες , τα κορδόνια, το γιλέκο το μέσα έξω στήθος!!!!!! Δηλαδή όλα!!!!!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω είμαι η έρμη και έχω ξεστραβωθεί! Τι ήθελα κι άνοιγα το στόμα μου; με πήρε φαλάγγι!
      Βικάρα μου είσαι απίστευτη!!! Γειά στα χερια σου και ας; πληγώνονται,δεν καταλαβαίνουν Χ.....!
      Καλές διακοπές απο καρδιάς,ανέφελες και απροβλημάτιστες
      Φιλάκια πολλαααααααααά

      Διαγραφή
    2. Νικόλ μου αυτό δα μας έλλειπε να μείνουμε στο ένα.... Τώρα εσύ δεν έχεις παρά να αντιγράψεις όποιο σου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Χαρούλα μου αγαπημένη το διάβασα το σχόλιο, αλλά είπα να μην το σχολιάσω.... γέλασα όμως γιατί σκέφτηκα αυτό που λέει η Παλέτα Δημιουργίας για μένα "Η ποδηλάτισσα που χτυπά και φεύγει ..." !!! Την ψυχοθεραπεία μου κάνω μάτια μου... και άσε τα χέρια να αιμορραγούν, αλλιώς χανόμαστε!!!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    4. Και εγώ έχω αγαπήσει τρελά και συνεχίζω αλλά όσο και να τρέχω που να σε προλάβω Βίκυ μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλά, ήθελα να ήξερα...δεν κοιμάσαι καθόλου εσύ?????????
    Πολύ ωραία η σκέψη σου αλλά και τα όμορφα μπουστάκια σου, Βίκυ μου!!!
    Ειδικά το double face γιλεκάκι...τέλειο!!!
    Καλές διακοπές, σου εύχομαι, να περάσετε υπέροχα!!!
    Φιλάκια σε σένα και στην Δήμητρα και καλά μπάνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιμάμαι..... πως δεν κοιμάμαι, 4-5 ώρες το εικοσιτετράωρο και πολλές είναι θα σου έλεγα!!!! Μέχρι να φύγω διακοπές θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Ποδηλατισσα μου ειναι καταπληκτικα!!τι να πω?ειναι απλα υπεροχα!!αυτο με τα φυλλα ομως μου κλεψε τη καρδια χαχαχαχαχ
    καλα να περασετε οπου κι αν πατε,καλες διακοπες,καλη ξεκουραση και καλα μπανια!!
    πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου!!!!! Πραγματικά αυτό με τα φύλλα είναι ιδιαίτερο!!!!! Εύχομαι και σε σένα καλό καλοκαίρι!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Και τότε ρίξανε τον κλήρο...και τότε ρίξανε τον κληρο... να δουνε ποιός.. ποιος .. ποιός θα κληρωθεί...οε οέ οε οέ..!! μαλον κατα εκει βλέπω Βικούλα μου να πηγαινεις γιατί ειναι όλα τα μπουστάκια τόσο όμορφα..που όλες θα τα θελουν όλα..χι.χιχ.χ πραγματι ξεπερασες και τον εαυτό σου ...να προσέχεις τα χερακια είπαμε. κορίτσι μου... στηλε μου μεηλ μεχρι ποτε θα εισαι Αθήνα; φιλακιαααααααααααααααααα!!!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου ελπίζω ο κλήρος να τις αφήσει όλες ευχαριστημένες!!!!!!!!!!! Αθήνα θα είμαι μέχρι τις 13 Ιουνίου.... αφού στο είπα και σου είπα και πως τα που πάω.... αλλά τσιμουδιά εντάξει????? Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αν δεις το παραμικρό στραβομουτσούνιασμα φέρτα κατα εδώ , (το εδώ δεν ξέρω που είναι) δώρο είναι παιδί μου ....

      Διαγραφή
  6. Πολύ τυχερό το παρεάκι σου με τέτοια καταπληκτικά δωράκια !!!
    Εγώ θα σου έλεγα να ρίξεις κλήρο γιατί διαφορετικά θα δυσκολευτείς πολύ !!!!
    Καλές διακοπές σου εύχομαι, καλά μπάνια και θα μας λείψεις !!!
    Φιλιά και στη Δήμητρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τους αρέσουν αυτά που θα τους τύχουν.... ήταν αδύνατον να τα κάνω όλα ίδια!!!!!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Ουαου ! Τι φανταστικα πραγματα ειναι αυτα !
    πανεμορφα πραγματικα. Μου αρεσε πολυ το blue jean και το dubl fas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.... είδες τι πράγματα γίνονται όταν μαθητεύεις δίπλα σε άξιους δασκάλους!!!!

      Διαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!
    ΤΥΧΕΡΟ ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΟΥ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΤΟΥ ΤΥΧΕΙ,ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΤΑ ΤΥΛΙΓΑ ΘΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΒΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΤΥΧΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ.ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΣΠΕΝΣ.
    ΑΥΤΑ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ,ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΙΡΙ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!
    ΑΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΙΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΓΕΜΙΖΕΙ!!!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΛΥ!!!!!!ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ!!!
    Υ.Γ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!! Δεν έχω αποφασίσει ακόμα πως θα τα μοιράσω... είναι όμως γεγονός ότι το παρεάκι αξίζει πολύ περισσότερα από αυτό το μικρό δωράκι!!! Εύχομαι και σε σένα καλό καλοκαίρι και ναι κάποια στιγμή θα τα πούμε!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Έλα βρε Βικούλα... είπα κι εγώ, πολύ άργησε αυτό το κορίτσι...χαχαχα. Μα μόνο τόσα έφτιαξες; χαχαχα. Είσαι απίστευτη όπως πάντα! Κλήρωσε για να σωθείς!!! Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσες ήταν.... τόσα έφτιαξα, εξάλλου είχα και να ζωγραφίσω!!!! τι θα ερχόμουν απροετοίμαστη στο μάθημα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Βίκυ μου όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα!
    Νομίζω ότι καθώς τα έφτιαχνες σίγουρα θα είχες στη σκέψη σου σε ποια θα μπορούσε να το χαρίσεις, διαφορετικά ο κλήρος θα σε βγάλει από τη δύσκολη θέση.
    Καλές διακοπές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου έχεις απόλυτο δίκιο... όταν τα έφτιαχνα έλεγα αυτό για την Κ... αυτά για την Β... κλπ... όταν όμως τα είδα όλα μαζί τελειωμένα σκέφτηκα ότι μπορεί είναι δύσκολο να τα ξεχωρίσω εγώ, οπότε κλήρος και ότι βγει!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφιά μαζεμενη!!
    Και σε αυτό που θα σταθω ειναι οι διακοπές μακρια από την πόλη.
    Τέλεια!,
    Καλή ξεκουραση , να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πάντως μπαίνω στη σειρά για εκείνο με τα φύλλα και το άλλο με το τριαντάφυλλο!!Που πας καλέεεε! Τρεις μήνες αθεόφοβη..τι θα κάνουμε χωρίς εσένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μπες εσύ στην σειρά και που ξέρεις.... κάτι μπορεί να γίνει!!!! Το που πάω θα το κρατήσω μυστικό.... και ελπίζω μέχρι να επιστρέψω να είστε όλες εδώ... όλες καλά... και να με θυμάστε!!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα!!! Θα σταθώ στο εκκεντρικό βιολετί και στα πλατανόφυλλα, που μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση!!! Καλές διακοπές σου εύχομαι και να περάσεις τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον τα κρίνεις από την πλευρά του καλλιτέχνη... βλέπεις αυτά είναι πιο ιδιαίτερα!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!!

      Διαγραφή
  14. Είσαι απίστευτη!
    Τόση παραγωγή αλλά και τόση εμπνευση μαζί!! Από την τεχνική αυτή δεν έχω ιδέα, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά Βικούλα, καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου θα έλεγα να κάνεις τα αδύνατα δυνατά και όταν το Καντζαλάκι ξανακάνει το ίδιο σεμινάριο να το παρακολουθήσεις.... και μετά έρχεται και η έμπνευση!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Kαταπληκτικά τα μπούστα όλα! Μην τις αφήσεις να διαλέξουν μόνες τους γιατί μπορεί να μαλλιοτραβηχτούν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες τελευταίο αντάμωμα και αντί για αγκαλιές να έχουμε θερμό επεισόδιο!!!!! Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πόσο τυχερή είναι η παρέα σου αν παίρνουν τέτοια δώρα? Είναι όλα υπέροχα!!!! όποιο κι αν τους τύχει θα καταενθουσιαστούν . Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μας λείψεις . Σου εύχομαι όπου κι αν πας διακοπές να περάσεις καλά και καλή επιστροφή!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φεύγω ακόμα.... και όταν θα φύγω όμως δεν θα εξαφανιστώ, άσε που θα έρθω και από τα μέρη σου οπότε μπορεί και να βρεθούμε!!!! Ματίνα μου σε ευχαριστώ!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. ....ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ.....ΚΟΡΙΤΣΙ...ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ..ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ..ΕΛΕΥΘΕΡΗ......!ΛΑΤΡΕΨΤΕ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕΤΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ....ΤΙΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΕ....ΒΙΚΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πες μου αυτό που ελπίζω να ακούσω.. ότι δηλαδή έρχεσαι στα μέρη μου για να περάσεις το καλοκαιράκι!
    αν είναι έτσι θα βρεθούμε ο κόσμος να χαλάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Τζινάκι σε καμιά δεκαπενταριά μέρες θα έρθω.... και σίγουρα θα βρεθούμε!!!!!!!!! Μέχρι να ανταμώσουμε πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. ΤΙ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ??????
    ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ....
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ....ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου σε ευχαριστώ!!!!!! Αυτή την τεχνική την αγάπησα και γιαυτό πιστεύω ότι έχω να δώσω πολλά ακόμη!!!!!!! Σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Αφησες τη φαντασία σου και οργίασε! Μπορώ να σου πω ότι σ' αυτό το μεγεθος μου αρέσουν πιο πολύ. Το ενα πιο ομορρφο απο το αλλο.
    Τι ειπες φεύγεις; Απο τωρα Βικουλα; Ελπίζω να βρεθούμε πριν φύγεις.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεττούλα μου στο είπα ότι τα μπούστα τα αγάπησα και όταν αγαπάς κάτι.... οργιάζεις!!!!!! Δεν φεύγω ακόμη.... πριν φύγω, σίγουρα θα ανταμώσουμε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ Σου εύχομαι να περάσεις ένα τρίμηνο υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα τι υπέροχη στρατιά από υπέροχα μπουστάκια!!!
    Τυχερές οι παραλήπτριες;-)))
    Βίκυ μου θα μας λείψεις πολύ. Να χαλαρώσεις και να γυρίσεις πίσω με φρέσκες ιδέες και γεμάτες τις μπαταρίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εντάξει... είσαι καταπληκτική! Είναι πολύ όμορφα!
    Καλές διακοπές, να περάσεις υπέροχα και να ξεκουραστείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ!!!! Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  24. Με πόση εξαιρετική έμπνευση και επιδεξιότητα δημιουργηθήκανε αυτά τα απίθανα μπούστα !!!Τυχερές οι παραλήπτριες και αξιέπαινη εσύ που προσφέρεις απο την καρδιά σου τις μοναδικές και τόσο ξεχωριστές δημιουργίες !!! Καλές διακοπές, να περάσεις ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι !!! Φιλιά σε σένα και τη Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν τα μπουστάκια και ελπίζω να αρέσουν και στις παραλήπτριες!!!! Εσύ μην μου λες καλές διακοπές γιατί μάλλον δεν θα με ξεφορτωθείς τόσο γρήγορα....!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  25. Τέλεια τα μπούστα!!!
    Τυχερό το παρεάκι που θα τα πάρει!!!
    Καλές διακοπές, καλή ξεκούραση και σε περιμένουμε να μας ξαναέρθεις ανανεωμένη!!!
    Πολλά φιλιά!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φίλοι αξίζουν πάντα τα καλύτερα Στέλλα μου!!!! Σε ευχαριστώ και σου στέλνω τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  26. Τυχερές οι φίλες σου που θα παρουν τα εξαιρετικά αυτά μπουστα !!!!!
    εβαλες ολη σου την τέχνη και τη φαντασία και έγιναν καταπληκτικά!!! και τώρα θα μας φύγεις ???
    καλές διακοπές να πε΄ρασεις όμορφα και ξεκούραστα.,πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι τυχερές Μεταξία μου.... αυτό που ξέρω είναι πως έβαλα τα δυνατά μου για να τις ευχαριστήσω!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Τι απίστευτα ωραία μπουστάκια είν' αυτά, Βικάκι;;;; Και πότε έγινε αυτό το σεμινάριο (απ' ό,τι κατάλαβα, στη Θεσσαλονίκη) που έγινες expert ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Τυχερές οι κοπελιές του παρεακίου!!!
    Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι..... Καλή αντάμωση!
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν φεύγω ακόμα.... εδώ είμαι και έχω και άλλα να σας δείξω!!!!! Το σεμινάριο έγινε εδώ στην Αθήνα σε εκείνο το υπέροχο εργαστήρι της Μισιρλούς.... η δασκάλα είναι Σαλονικιά και υπέροχη!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά Φιλία μου!!!!!

      Διαγραφή
  28. Σιγά που θα έλειπα από την όμορφη παρέα με τις καλλιτεχνικές ανησυχίες!!!αργοπορημένη αλλά παρούσα για να θαυμάσω τα όμορφα μπουστάκια,ευφάνταστα και καλόγουστα πρωτοποριακά και ελκυστικά.΄Αψογες και ξεχωριστές οι *υφασμάτινες * πινελιές σου!!! με τον ακρως επιδέξιο χρωματισμό της γυψόγαζας και του πηλού έγινες η νέα δημιουργός υψηλής ραπτικής "μπούστα haute couture " Η ιδέα να κατασκευάσεις και να χαρίσεις τέτοια όμορφα δωρα μ' 'αρεσε και με συγκίνησε υπερβολικά!!Είσαι γλυκιά και γαλαντόμος!!!Ευχομαι τα καλύτερα για σενα και γρήγορη θεραπεία των χεριών για να απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου!!! Φιλάκια πολλάπολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν το συζητώ.... τύφλα να 'χουν οι μετρ της υψηλής ραπτικής!!!!! Να ναι καλά το Μαράκι που με έβαλε στον κόσμο του πηλού, που μάλλον τον φοβόμουν, γιατί την γυψόγαζα πάντα την αγαπούσα... βέβαια όσο και αν προσπαθήσω, δημιουργίες σαν τις δικές σου δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξω!!!! Για τα δώρα τι να πω.... απλά όπως ξέρεις τα αγαπώ πολύ, και πάντα για τους φίλους μου θέλω να κάνω το καλύτερο!!!!! Με τα χέρια μου τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.... τόσο δύσκολα που πραγματικά έχω απελπιστεί!!!!!!!!! Πιστεύω να έχεις ξεμπερδέψει από τις δουλειές στο κήπο... και να έχεις χρόνο για δημιουργίες και για ξεκούραση!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Τυχερά τα κοριτσόπουλα. Η χαρά τους θα είναι τέτοια που θα γιάνουν μονομιάς τα χεράκια σου!!!!. Να περάσεις όμορφα, ξέγνοιαστα και ανέμελα όπου και αν πας. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Τα χέρια δύσκολο να γιάνουν, αλλά δεν τους δίνω σημασία πια!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  30. Ένα κι ένα στην κυριολεξία τα μπουστάκια Βίκυ μου! Τυχερό το παρεάκι του χειμώνα! Να περάσεις όμορφα και καλή αντάμωση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβίκα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Σου εύχομαι καλό μήνα και σου στέλνω τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  31. Αν, λέω αν, πίναμε κανένα καφεδάκι, πόσες ελπίδες θα είχα για ένα μπουστάκι????!!!!!!!! χαχαχα!!! Πλάκα κάνω, Βίκυ! Είναι όλα πανέμορφα! Το καθένα με τη δική του χάρη, με τη δική του ομορφιά, με τη δική του προσωπικότητα! Να'σαι πάντα καλά, να κάνεις τόσο καλόγουστα χειροποίητα δώρα με τόση αγάπη και μεράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Αυτό το καφεδάκι το έχουμε κάνει σήριαλ.... να δω πότε θα καταφέρουμε να το πιούμε, όσο για το μπουστάκι.... μόνο ένα, όσα θέλεις!!! αν και αν φτιάξεις μόνη σου σίγουρα θα τα κάνεις καλύτερα!!!!! Φιλιά πολλά και ευχές για καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  32. Α, και καλό μήνα!!! Και καλό καλοκαίρι με πολλές βουτιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Α ρε ταλαντουχα Βικυ!!!! δε σε πιανει κανενας στο ταλεντο σου, στην ταχυτητα σιυ στις ιδεες σου και στην παραγωγικοτητα σου!!!!!!!!!!!
    πααααρα πολυ καλη δουλεια με τα μπουστα...! ευχαριστουμε για τα δωρακια σου!!!!!!!!!!!
    φιλια πολλα και καλο καλοκαιρι να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου, τα φιλιά μου και ευχές για καλό καλοκαίρι!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...