Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Τα γυάλινα!!!


Τα συνάντησα σε μια βιτρίνα ενός μικρού μαγαζιού σε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης....





μου προκάλεσαν γέλιο και δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει ένα βάζο, κολλημένο πάνω σε μια βάση για κηροπήγιο ή κάτι τέτοιο, με ένα καπάκι τρύπιο με καλαμάκι... έφυγα λοιπόν από την βιτρίνα, για να ξαναγυρίσω όμως σε λίγο γιατί σκέφτηκα ότι σίγουρα θα μπορούσαν να μεταμορφωθούν!!!
Έτσι δύο από αυτό το περίεργα βαζοπότηρα, βρέθηκαν στο τραπεζάκι μου για να αλλάξουν μορφή και φυσικά χρήση, ακριβώς 30 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα...

Ο Αι Βασίλης, και οι μικροί χιονάνθρωποι έπιασαν δουλειά, παίρνοντας για βοηθούς τα perlen pen και την πάστα χιονιού...





και μετά ήρθαν τα σμάλτα, οι κορδέλες και τα κουδουνάκια για να δώσουν την τελική πινελιά!!!


Και όταν όλα είχαν τελειώσει, τα πάλαι ποτέ βαζοπότηρα  έφυγαν από τον πάγκο εργασίας και βρέθηκαν στο σαλόνι για να δουν τι θα μπορούσαν να προσφέρουν τις μαγικές βραδιές των γιορτών....



και ενώ στριφογύριζαν για να φωτογραφηθούν...  δυο μικρά κεράκια άρχισαν να τα φλερτάρουν, και φυσικά με πονηριά να τρυπώνουν στις κοιλίτσες τους....



 για να ανάβουν τις βραδιές των γιορτινών ημερών και να σκορπούν μαγικά το φως τους!!!

Την τύχη των βαζοπότηρων όμως  ζήλεψαν και δύο μικρά βαζάκια που αγοράστηκαν από το ίδιο μαγαζάκι του κέντρου για να φιλοξενήσουν ζαχαρωτά, βλέπεις η λάμψη τυφλώνει... 
Έτσι ανεβαίνοντας στον τραπεζάκι των μεταμορφώσεων,  άρχισαν να τυλίγονται με λινάτσες, δαντέλες και κορδέλες για να αλλάξουν την ταπεινή τους όψη, με την οποία ούτε καν σκέφτηκαν να φωτογραφηθούν...



Φυσικά την αρχική τους αποστολή θα μπορούν να την έχουν, μια και τα στολίσματα δεν τα εμποδίζουν να κουβαλούν στην κοιλίτσα τους εκτός από κεράκια και μικρές σοκολατένιες μπαλίτσες!!!


Τα γυάλινα όμως κάπου εδώ θα πρέπει να σας αποχαιρετήσουν μια και θα συσκευαστούν για να αναχωρήσουν για τον βορρά...  το bazaar της "ΑΝΟΙΞΗΣ" στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης τα περιμένει!!!!




Πριν μπουν στα κουτιά τους στέλνουν τις φωτογραφίες τους στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι  και φυσικά στο Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα μαζί!!!!

Εδώ σας αφήνω αφού πρώτα στείλω τις ευχές μου στις ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ που σήμερα γιορτάζουν.... 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κορίτσια,
 να είστε πάντα χαρούμενες, γερές, ευτυχισμένες & δημιουργικές !!!!







50 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχα!! Μου λυνεις όμως μια απορία καθότι άσχετη με αυτά;;; τις βάσεις από τα πρώτα ποτήρια.... Πως τις έβαψες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά μπορώ να σου λύσω την απορία.... τις έβαψα με σμάλτα!!!

      Διαγραφή
  2. Βίκυ μου καλημέρα
    Τα βαζοπότηρα έχουν γίνει της μόδας, σε μερικά μπαράκια σερβίρουν και ποτό εκεί.
    Όμως προτιμώ την δική σου μεταμόρφωση. Είναι τέλεια!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!χα! είδες για να μην τριγυρίζω στα μπαράκια που δεν το ήξερα???? Πραγματικά όταν τα πρωτοείδα ήταν αδύνατον να καταλάβω τον σκοπό τους και έτσι μεταμορφώθηκαν!!!! Φιλιά καλημέρας!!!!

      Διαγραφή
  3. Τελικά όταν το'χεις το ταλέντο ,δημιουργείς αριστοτεχνήματα.Κι εσύ, Βίκυ μου,το έχεις σε υπερβολικό βαθμό!!!
    Έγιναν καταπληκτικά όμορφα.Θα τους βάλω και καραμελίτσες μέσα ...θα γίνουν ανάρπαστα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου χαίρομαι που σου αρέσουν και ελπίζω να βοηθήσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Αθάνατη ποδηλάτισσα δεν σου ξεφεύγουν ούτε τα γυάλινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορεί να μεταμορφωθεί και να προσφέρει είναι μέσα στην ακτίνα δράσης μου Αχτιδένια μου φιλενάδα!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα και έτσι αποδεικνύεται πώς ένα απλό και ταπεινό βαζοποτηράκι μπορεί να γίνει ένα αριστούργημα για τα Χριστούγεννα.Γειά στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαγεία των Χριστουγέννων είναι που τα κάνει όλα λαμπερά & παραμυθένια!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πωπω! ειδικά η μεταμόρφωση στα δύο πρώτα είναι εκπληκτική! Τι να πω ... είναι τέτοιες οι δυνατότητες που διαθέτεις που φοβάμαι πως τα λόγια είναι λίγα... καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως υπερβάλεις λίγο ένα απλό decoupage επάνω σε γυαλί είναι τίποτα περισσότερο!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ιδιαίτερα ποτήρια αλλά και η μεταμόρφωση τέλεια! Μου αρεσουν πάρα πολύ, ως την τελευταία τους λεπτομέρεια!
    Και τα μικρά στολισμένα βαζάκια είναι τέλειο δωρο είτε ως κηροπήγια είτε γεμισμένα με γλυκάκια!
    Το μαγαζί στο κέντρο είναι, φαντάζομαι ,αυτό που μου είχες πει παλιότερα (και δεν αξιώθηκα να το ψαξω ακόμα).
    φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου ναι από αυτό το μαγαζάκι είναι με τα βάζα και τα μπουκάλια.... και πραγματικά τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναβεί και φυσικά δεν θα το έπαιρνα αν δεν ήταν στο πρόγραμμα η μεταμόρφωση!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Να ομολογησω οτι βαζοποτηρα εχω δει για πρωτη φορα και η μεταμορφωση τους απο τα χρυσα σου χερια ειναι υπεροχη οπως και τα υπολοιπα βαζακια!
    Πολλα φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα μου χαίρομαι που σου αρέσουν!!!! Φυσικά ούτε εγώ τα ήξερα και μάλλον δεν θα τα κοιτούσα καν αν δεν ήταν να φτιάξω πράγματα για το bazaar με αυτά!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Εμένα πάντως η ιδέα με το βαζάκι κολλημένο στο κηροπήγιο μου άρεσε πάρα πολύ!!! Και μόλις μου ήρθε μια ιδέα... Η κόλλα στην ένωση φαινότανε έντονα πριν τα βάψεις??
    Είναι πολύ όμορφα με ή χωρίς τα κεράκια μέσα και τα τέσσερα βαζάκια!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου περιμένω να δω τι έχεις σκεφτεί να φτιάξεις...... η ένωση όχι δεν φαινόταν καθόλου μόνο αν τα παρατηρήσεις εσωτερικά το βλέπεις!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Πρώτη φορά τα είδα κι εγώ αυτά τα βαζοπότηρα!!!! Είδες, για να μην συχνάζουμε στα μπαράκια, Βίκυ μου !!!! Στα χέρια σου όμως έγιναν θαυμάσια Χριστουγεννιάτικα στολίδια, όπως και τα πιό απλά βαζάκια που απέκτησαν γιορτινό και σικάτο στυλ.
    Καλοπούλητα να είναι στο μπαζάρ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό άνθρωπος όσο μεγαλώνει μαθαίνει, εγώ αυτό ξέρω.... οπότε μέχρι να μεγαλώσουμε και να έρθουμε σε ηλικία για να πηγαίνουμε στα μπαράκια έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα!!!! χα!χα!χα! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. Ηταν εκει και περιμεναν εσενα να τα μεταμορφώσεις !!
    Πολύ ομορφα όλα οσα εκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τώρα γιατί νομίζω πως ήταν εκεί για να καταφέρουν να φτάσουν σε κανένα μπαράκι και εγώ απλά τους άλλαξα πορεία!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Ειλικρινά, όταν τα είδα πρώτη ματιά, αναρωτιόμουν τι ακριβώς είναι αυτά τα βάζα, μέχρι να ολοκληρώσω την ανάγνωση, θαύμασα την εφευρετικότητα σου!!!!άψογο το αποτέλεσμα!!δίνουν τέτοια γλύκα και θαλπωρή!Μπράβο σου, χρυσοχέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αναρωτιόμουν σε τι μπορεί να χρησιμεύουν.... και το έμαθα μόλις σήμερα, αλλά και αν το ήξερα πάλι φαναράκια θα τα έκανα!!!! Σε ευχαριστώ!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Ομορφα και αυτά τα γυάλινα Βίκυ μου αλλά και το ταξίδι τους ακόμα πιο σπουδαίο !!! Μου αρέσει που αυτό το άχαρο γυαλί στολίστηκε αλλά και βάφτηκε με γιορτινά χρώματα στη βάση !!!Να είσαι καλά !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το είπες Νικόλ μου.... το ταξίδι είναι που τα κάνει σπουδαία!!!! Μακάρι να καταφέρουν με τα γιορτινά τους χρώματα να δώσουν χαρά σε κάποιος συνανθρώπους μας!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτική η μεταμόρφωση των βαζοπότηρων Βίκυ !!!
    Μπράβο καλή μου για το ταλέντο σου και για την προσφορά σου !!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σε ευχαριστώ!! Η προσφορά, μικρή η μεγάλη, είναι πλέον καθήκον όλων μας, μια και το κράτος δεν μπορεί να συνδράμει αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα είναι όλα τους !!!!
    Πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο ποτήρι/βάζο. Ενδιαφέρον! Τα μεταμόρφωσες υπέροχα. Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα στη βάση τους, τόσο διαυγή και λαμπερά!
    Και τα άλλα βαζάκια είναι τέλεια επίσης!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το Βαζοπότηρο μόνο η Ελένη Φλογερά το ήξερε, όλοι οι υπόλοιποι το είδαμε για πρώτη φορά!!!! Τα χρώματα είναι διαυγή και λαμπερά γιατί είναι υγρά σμάλτα!!! Φιλάκια Έλλη μου!!!!

      Διαγραφή
  17. Τι να΄ναι αυτά...τα γυάλινα;;; βρε κοίτα...το ξεδυάλινα !!! Είναι υπέροχες δημιουργίες της χαρισματικής Βίκυς που τα χέρια της μεταμορφώνουνε τα πάντα, σε αριστουργήματα και η γενναιόδωρη φύση της, τα προσφέρει απλόχερα σε παζάρια για καλό σκοπό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ξέρεις γιατί μπόρεσες να ξαδυαλίνεις τι είναι αυτά τα γυάλινα???? γιατί και εσύ κάνεις ακριβώς το ίδιο.... δημιουργείς και προσφέρεις!!!! Ίσως γιαυτό κολλήσαμε εμείς οι δύο!!!!! Πολλά φιλιά καλή μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Πρώτη φορά βλέπω τέτοια βαζοπότηρα !! Τα μεταμόρφωσες σε υπέροχα κηροπήγια . Είσαι απίθανη , μπράβο σου!!!!!! Πανέμορφα όλα!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Ματίνα μου πρώτη φορά τα είδα και δεν μπορώ να σου πω πας με γοήτευσαν κιόλας.... γιαυτό τους άλλαξα τα φώτα!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα έγιναν τα βαζοποτηρα ..τελεια!!!!! μεγάλη αλλαγη ....
    από την κορυφή ως τα (νυχιά) ποδιά ....και τα άλλα βαζάκια πολύ όμορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πως να το κάνουμε ή να αλλάξουμε φορεσιά ή να μείνουμε με την ίδια!!!!

      Διαγραφή
  20. Βίκυ, είναι υπέροχα, το ένα καλύτερο από το άλλο μέχρι την κάθε λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι να μη το βάλεις στο μυαλό σου,αλλιώς...σε φοβάται κι ο κατασκευαστής του κάθε πράγματος!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΑΑΠΑΙΧΤΗ!!!!
    Σ αγαπώ,σε θαυμάζω ,σ ε σκέφτομαι,μου λείπετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι τώρα πες την αλήθεια, εγώ φταίω που ο κατασκευαστής έφτιαξε αυτό τα χαζά βαζοπότηρα???? Χαρούλα μου και εσύ μας λείπεις πολύ!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Τέτοια βαζοπότηρα πρώτη φορά βλέπω κι εγώ και πολύ μου αρέσουν.
    Βέβαια είναι πολύ πιο ωραία η δική σου εκδοχή Βικυ μου.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο παζάρι του Λαγκαδά. Πότε θα μας έρθετε;
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλα τα bazaar να έχουν επιτυχία!!!! Προς το παρόν δεν προβλέπεται να έρθουμε Θεσσαλονίκη.... μετά την αλλαγή του χρόνου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  23. βικυ μου πολυ ομορφα! Να εισαι καλα παντα να δημηουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα είδα στης Κάτιας και ήρθα να τα απολαύσω από κοντά! Ευτυχώς που ήρθα γιατί είχες κι άλλα!
    Πανέμορφα όλα!
    Φιλιά και καλό μήνα!
    Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...