Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!


Μακάρι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να μας δώσει ως δώρο 
Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Όνειρα, Χαμόγελα & Δημιουργικότητα!!!!



Καλά & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!!!

31 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και σε σένα,αγαπημένη Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα αγαπημένη Βίκυ!!!Να περάσετε τέλεια τέλεια τέλεια, ταξιδιάρικα και ονειρεμένα!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Βίκυ σου εύχομαι χρόνια πολλά !!!!Καλά Χριστούγεννα,με υγεία!! αγάπη και ευτυχία στην οικογένειά σου!!!πολλα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν το πιστέψουμε, έτσι θα είναι!!!
    καλά ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερχομαι μετα απο την βολτα μου στο παραμυθενιο σου ταξιδι...Βικούλα μου.. τι μου θυμησες.!! τι ομορφια!...με πήρες απο το χερι.. και με ταξίδεψες μαζι σου .. σε τοπία. που μονο στα παραμύθια τα βρίσκεις..... πουλάνε αλλά και συντηρούν τοσο ομορφα αυτό που έχουν..!! μακαρι να το καναμε και εμεις φιλεναδα..να είσαι καλα και να περνας παντα τοσο ομορφα στα ταξίδια σου ..μάτια μου...ολες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν.. μακαρι.!!
    ΚΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.. με οσους αγαπας.. γεματα υγεια και πολλα χαμόγελα !!! φιλακιααααααα πολλααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία, δημιουργία και ότι άλλο επιθυμείς !!!!
    Καλά Χριστούγεννα, με χαρά αληθινή ....
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ░░░░ _▄▄_░░░░. ⋱ ⋮ ⋰*░░
    ░░░░.(◑ჴ◑)░░░░.⋯ ✰ ⋯.░░
    ░░░░..▶★◀░░░░. ⋰ ⋮ ⋱.░░
    ░░..↺(_____)↺░
    ░░░..(______)░
    ✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕ ‿ ◕ ✿✿ ◕
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
    Να περάσετε όπως ακριβώς το έχετε φανταστεί!!!
    Αγκαλίτσα και φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Β ίκυ μου γειά σου.
    Ευχαριστούμε γιά τις ευχές σου,αλλά και το ρεπορτάζ από το ταξίδι σου.Νάσαι καλά Βίκυ μου και να κάνεις τέτοια ωραία ταξίδια ,να τα απολαμβάνεις και μαζί με σένα και μεις ..
    Ευχές πολλές σε σένα και όλη σου την οικογένεια.
    Πολλά φιλιά και στην Δημητρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βικούλα καλές γιορτές να'χετε. Εύχομαι το νέο έτος να είναι γεμάτο υγεία, ταξίδια, δημιουργίες...άντε και μια συνάντηση που δεν την προλάβαμε...χαχα. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλενάδα μου σας εύχομαι να περάσετε όμορφα , με ζεστασιά στην καρδιά σας !!! Να μείνουν πίσω όσα σε πλήγωσαν και με το νέο χρόνο να έχεις ταξίδια και πολλές δημιουργίες
    Φιλάκια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλες οι κρυφές προσδοκίες σου, τα όνειρα και οι λαχτάρες σου... να πραγματωθούν τη χρονιά που έρχεται!
    Να είστε όλοι καλά και να έχετε την υγεία σας!
    Φιλιά εγκάρδια Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..Καλά Χριστούγεννα!!
    Να περάσετε αξέχαστα!!
    Πολλά φιλιά....
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Βίκυ, να περάσεις όμορφα και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα!
    πέρασα να ευχηθώ χρόνια πολλά!
    Καλά Χριστούγεννα!
    Με υγεία και χαρά!
    Να περάσετε όμορφα!
    Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βίκυ μου χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2015. Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά Χριστούγεννα Βίκυ!!! Με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι Βίκυ μου!
    Να περάσετε όμορφες, αξέχαστες γιορτές μαζί με όσους αγαπάτε!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά Βίκυ μου !! Καλά Χριστούγεννα !!!! Με υγεία και ευτυχία.
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά χριστούγεννα απο καρδιάς, με υγεία και αγάπη!
    Να περάσετε υπέροχα!
    Πολλά φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι από μένα καλές γιορτές με υγεία και χαρά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χίλιες ευχές κι από μένα Βίκυ μου, κάθε καλό στο σπιτικό σου, υγεία, ευτυχία, χαρά, γαλήνη και ατέλειωτη διάθεση για δημιουργία και προσφορά !!! Καλά Χριστούγεννα !!! Φιλιά και αγκαλιά σε σένα και τη Δήμητρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά Χριστούγεννα Βικάκι μου γλυκό!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου με υγεία και αγάπη!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια γλυκιά καλημέρα και θερμές ευχές: Καλά Χριστούγεννα με Υγεία! Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολλές πολλές ευχές Βίκυ μου ολόψυχα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά κυρία Βίκυ με υγεία πάνω απ όλα...ευχομαι τα καλύτερα για τη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και καλά .Εύχομαι Βικυ μου η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βίκυ μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία, πολλά χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά και μακάρι οι ευχές σου να γίνουν μια ονειρεμένη αλήθεια για όλον τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλη Χρονιά χρόνια πολλά ευτυχισμένο το 2015!!!! πολλά φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή Χρονιά Βικάκι μας!!!! Γεμάτη χρώματα, δημιουργίες και νέες εμπειρίες!!!! Να περάσετε τέλεια!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...