Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Δέκα υπέροχες μέρες!!!!!!!!

Όταν οι μέρες είναι χαρούμενες περνούν γρήγορα..... έλεγε η γιαγιά μου και τελικά είχε πολύ δίκιο. Δέκα υπέροχες μέρες πέρασαν σαν μια ανάσα και εγώ ξαναγύρισα πίσω στην βάση μου!!!!!
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή....

Πάει καιρός τώρα που μου ανακοινώθηκε πως τα εγκαίνια του FRONT θα γινόντουσαν αρχές του Οκτώβρη, έτσι αντί να στείλω τις δημιουργίες μου ταχυδρομικώς στην Βέροια αποφάσισα να τις πάω εγώ..... ευκαιρία  να συναντήσω τους φίλους μου εκεί, και να παρευρεθώ και στην τελετή των εγκαινίων!!!!

Τις μέρες που ήμασταν στην Βέροια έτυχε να έχει η Δήμητρα τα γενέθλια της που φέτος τα γιόρτασε στο "Σπίτι της Βεργίνας" της Πρωτοβουλίας για το παιδί, μαζί με τους "Μικρούς Αγγέλους" που φιλοξενούνται σε αυτό!!!!




Ίσως να μην υπάρχουν λόγια για να σας περιγράψω το πόσο όμορφα πέρασαν και τα παιδιά και η Δήμητρα, ξέρω όμως πως τόσο η Δήμητρα όσο και εγώ συγκινηθήκαμε από τις  υπέροχες ευχές που έδωσαν στην Δήμητρα τα παιδιά.... 




τις οποίες θα κρατήσει για πάντα στο δωμάτιο της και στην καρδιά της!!!

Με την βροχή για συντροφιά επισκεφτήκαμε τον χώρο που φιλοξενεί το FRONT - φυσικά πριν από τα εγκαίνια - ώστε να μπορέσουμε να εξερευνήσουμε τον χώρο να γνωριστούμε με τα κορίτσια που εθελοντικά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε αυτό και φυσικά να κάνουμε την απαραίτητη φωτογράφιση....


























Περιττό να πω πως οι άνθρωποι της Πρωτοβουλίας δεν ήξεραν με ποιον τρόπο να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους προς όλους εσάς που φροντίσατε να φτάσουν στα Ράφια του FRONT οι υπέροχες δημιουργίες σας, που αν δεν τις έχετε δει στις φωτογραφίες της δικές μου η της Αχτίδας, είναι γιατί έχουν πουληθεί!!!!

Η δυνατή καταιγίδα που έπιασε από το απόγευμα μέχρι νωρίς το πρωί της ημέρας των εγκαινίων, μας τρόμαξε..... βροντές, αστραπές, κεραυνοί και τόνοι νερού έπεφταν για ώρες, όμως όλα αυτά έγιναν μάλλον για να καθαρίσει η περιοχή, και έτσι τα εγκαίνια έγιναν και σημείωσαν μεγάλη επιτυχία!!!  Ο κόσμος από νωρίς το απόγευμα ήταν πολύς και τα ράφια άρχισαν να αδειάζουν... προς μεγάλη ευχαρίστηση όλων μας!!!















Την επομένη των εγκαινίων, αποχαιρετίσαμε τους φίλους μας στην Βέροια και αναχωρήσαμε για Θεσσαλονίκη....  

Δεν ξέρω πότε πέρασαν και εκεί οι μέρες, πέρασαν όμως με ανταμώματα, τσιμπούσια, πειράγματα και ατέλειωτα γέλια...

Στο πάντα φιλόξενο σπίτι της γλυκιάς μου Αχτίδας, ο πάντα έτοιμος για όλα σύντροφός της και αγαπημένος μου φίλος Δημήτρης έφτιαξε της μοναδικές του πίτες για να μας κεράσει και η Αχτιδούλα υπέροχα γλυκά..... 




και φυσικά περισσότερα λόγια δεν χρειάζονται, όταν συναντιόνται οι bloggers είναι πλέον γνωστό το τι γίνεται....









Η συνάντηση βέβαια επαναλήφθηκε την επόμενη μέρα στο κέντρο της πόλης στο...


που ο ευγενικός ιδιοκτήτης του, σύζυγος της γλυκιάς Γλυκερίας, φρόντισε να μην λείψει τίποτα από την παρέα, η οποία κατανάλωσε τσίπουρα, ούζα και μπύρες, φυσικά άδειασε όλα τα πιάτα και για άλλη μια φορά πέρασε μοναδικά!!!!!






Φυσικά η επίσκεψη στην Θεσσαλονίκη δεν είχε μόνο τσιμπούσια.

Είχε μάθημα της Δήμητρας με την μοναδική δασκάλα πηλού την Μαρία.....






και βόλτες στην όμορφη πόλη....











Αυτές ήταν οι Δέκα υπέροχες μέρες που πέρασα στις όμορφες πόλεις του βορρά!!!!
Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου εκεί που τις μοιράστηκαν μαζί μου, και όλους εσάς που με ακολουθήσατε μέσα από αυτή την ανάρτηση!!!!









41 σχόλια:

  1. Ελπίζω την επόμενη φορά να γνωριστούμε, χαίρομαι που πέρασες καλά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα περνώ καλά όταν ανεβαίνω στις όμορφες πόλεις του βορρά!!!! Και εγώ ελπίζω την επόμενη φορά να μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ, πώς και πώς περιμέναμε την... επίσημη blog-o-φωτορεπόρτερ! Λοιπόν, Βικούλα, γλυκιά μας ανταποκρίτρια, πολύ σας χάρηκα!
    Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και ασφαλώς χαίρομαι που περάσετε και υπέροχα, παρ' όλο που ο καιρός πήγε να σας τρομάξει!!
    Σε φιλώ πολύύύύύυ και σου στέλνω τις πιο γλυκές ευχές μου για να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη η Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου για την Δήμητρα!!!! Τώρα για το επίσημη φωτορεπόρτερ τι να πω..... αφού πάω παντού κάτι πρέπει να μεταφέρω και σε αυτούς που μένουν πίσω, αν και αυτή την φορά ξέχασα το εργαλείο στην Αθήνα και το ρεπορτάζ μπαγιάτεψε!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τι "χορταστική" ανάρτηση Βίκυ !!!!!!
    Χρόνια πολλά για τη Δημητρούλα σου, να τα εκατοστήσει !!!!
    Ένα ΜΠΡΑΒΟ δεν είναι τίποτα για την προσφορά σου ..... να είσαι καλά πάντα καλή μου !!!!
    Φιλιά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέκα μέρες μαζί δεν το λες απλά χορταστικό.... μάλλον μπουκώνεις, μα δεν μπορούσα και να το σπάσω!!! Το ΜΠΡΑΒΟ είναι για όλους όσους προσφέρουν και όχι μόνο για μένα.... γιατί μόνος του κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Βίκυ μου χρόνια πολλά της Δημητρούλας σου, να την χαίρεσαι! Θαύμασα τα ωραία πράγματα που υπήρχαν στα ράφια του FRONT και ζήλεψα την όμορφη παρέα του βορρά. Πάντα να περνάτε όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Στα ράφια του FRONT πράγματι υπήρχαν υπέροχα και μοναδικά πράγματα και αυτό οφείλεται στους υπέροχους εθελοντές (της πρωτοβουλίας, από τα bloggs και το Facebook) που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και ελπίζω να εξακολουθήσουν να τον δίνουν!!!! Τώρα για την παρέα τι να πω, πάντα περνάμε όμορφα στα ανταμώματα και ελπίζω να καταφέρουμε να ανταμώσουμε και μαζί κάποια στιγμή!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πάντα ν΄ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε. Βίκυ μου όταν βρίσκεστε με αγαπημένους φίλους νέους και παλιούς...σ΄ευχαριστούμε για την θαυμάσια ανταπόκριση, χάρη σ΄εσένα μπορέσαμε κι εμείς να χαρούμε για τα επιτυχημένα εγκαίνια και τα αδειασμένα ράφια του FRONT!!! Χίλιες ευχές στη Δήμητρα για τα γενέθλιά της, που τα γιόρτασε τόσο ξεχωριστά και χαρούμενα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ και από εδώ για την μεγάλη σου συμβολή στην επιτυχία των εγκαινίων του FRONT.... ελπίζω τα ράφια του να αδειάσουν τελείως και εμείς να καταφέρουμε να τα ξαναγεμίσουμε!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου για την Δήμητρα!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ που η επιτυχία στο FRONT ήταν μεγάλη χάρη στη δική σας συνεισφορά ! Και χαίρομαι επίσης που ο Πανάγαθος με έκανε ειλικρινή ,να κάνω ζαβολιές και να τα ομολογώ γιατί μου φαίνεται εδώ ,ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου !!! Να είσαι πάντα καλά Βίκυ μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως όλοι χάρηκαν για την επιτυχία των εγκαινίων του FRONT, όπως πιστεύω πως δεν θα σταματήσουν να το βοηθούν οι εθελοντές και να στέλνουν πράγματα για να γεμίζουν τα ράφια του!!!!! Όσο για τα υπόλοιπα....... νομίζω πως δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα, περάσαμε μοναδικά και το δείχνουμε!!!! Για άλλη μια φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ που και αυτή την φορά ήσουν στην όμορφη παρέα μας!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στη Δήμητρα για τα γενέθλιά της!
    Να τη χαίρεσαι!
    Όπως έγραψα και στην Ολυμπία, πολύ σας καμαρώνω!
    Προσφέρετε τόσα πολλά και χαίρομαι που φροντίζετε να περνάτε κι όμορφα!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!! Θα ήταν πολύ όμορφο κάποια στιγμή να καταφέρναμε να βρεθούμε όλοι οι bloggers μαζί.... το σκέφτεσαι!!!! Πολλά φιλιά, να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Να χαιρόμαστε τη Δήμητρα και να γιορτάζει έτσι πάντα με τόση αγάπη αγνών παιδιών !!!
    Χαίρομαι αν και σίγουρη ήμουν ότι θα περνούσατε ωραία !!! Καμαρώνω όσες φίλες γνωρίζω αλλά και τις υπόλοιπες που φιλοδοξώ να γνωρίσω στο μέλλον
    Δεδομένης της κατάστασης μου δεν μπορούσα να είμαι εκεί αλλά έχουμε χρόνο !!!
    Να είστε καλά και μου λείψατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φίλη μας έλειψες, ήσουν όμως στην σκέψη μας και στην καρδιά μας και σίγουρα αφού πάρεις τον χρόνο που χρειάζεσαι θα είσαι και πάλι στην συντροφιά μας!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Σου εύχομαι Βίκυ μου και οι ημέρες που θα ακολουθήσουν να είναι εξίσου όμορφες. Χρόνια πολλά και καλά στη Δήμητρα, χαρούμενη και ευτυχισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!! Μακάρι για όλους να είναι όμορφες και ευτυχισμένες οι μέρες που θα έρθουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Σίγουρα περάσατε όμορφα Βίκη μου.Σας καμάρωσα όλες μέσα από τις φωτογραφίες που τράβηξες. Να περνάτε πάντα τόσο καλά και να εισπράτετε διαρκώς τέτοιου είδους συναισθήματα!!!
    Χρόνια πολλά στην Δήμητρα
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα περνάμε όμορφα όταν ανταμώνουμε, ελπίζω κάποια στιγμή να ανταμώσουμε και μαζί!!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πώς να μην σε ακολουθήσουμε, πρωτοπόρα Βικούλα, είσαι τόσο δραστήρια, τόσο ζωντανή που, δεν γίνεται να μη μας παρασύρεις. Να είστε πάντα καλά όλες και να συναντιέστε και για προσφορά και για διασκέδαση.
    Χρόνια πολλά και καλά στη γλυκιά Δήμητρα.
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν μπορώ και σας παίρνω μαζί μου, όταν καταφέρνω και σας μεταφέρω την επιτυχία μια εκδήλωσης που στηρίζεται πάντα στα έργα που πολλοί από εσάς έχετε προσφέρει!!!!! Καιρός να κανονίσουμε και ένα αντάμωμα εδώ στην Αθήνα για να ξανασυναντηθούμε οι παλιές και να γνωρίσουμε και καινούργιες bloggers!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Δέκα ζηλευτές μέρες Βίκυ για όλες εμάς που μείναμε πίσω!
    Χάρηκα απίστευτα που είδα στις φωτογραφίες σου τον κόσμο να ψωνίζει, εσάς χαρούμενες και αγαπημένες! Χρόνια πολλά της Δήμητρας! Την καλύτερη παρέα είχε στα γενέθλια της!
    Οργάνωσε μας ξανά να κάνουμε και δεύτερη αποστολή στο Κέντρο ...αν πουληθούν οι δημιουργίες θα χρειαστούν αντικατάσταση!

    Πολλά γλυκά φιλιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Αριστέα μου ο κόσμος της Βέροιας στηρίζει την Πρωτοβουλία για το παιδί και το FRONT, ήρθε ψώνισε και τα ράφια άρχισαν να αδειάζουν!!! Ξέρεις αισθάνομαι άσχημα συνεχώς να ζητώ βοήθεια για τον σκοπό αυτό, όποιος όμως μπορεί και θέλει το FRONT θα είναι εκεί και θα περιμένει τις δημιουργίες του!!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές για την Δήμητρα, που ναι φέτος είχε στα γενέθλια της μια φανταστική παρέα!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  13. Η επιτυχία των εγκαινίων του FRONT ευχομαι να συνεχιστεί και στην πορεία του!!!
    Βικυ σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γιατί η συμμετοχή σου σ αυτην την επιτυχία ηταν μεγάλη και ξέρω οτι θα συνεχίσεις!!!Να εισαι πάντα καλά!!!
    Χάρηκα με το αντάμωμα μας και μου λείψατε με την αναχώρηση σας !!!
    Πολλά φιλιά!!!
    Περάσαμε πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σημαντικό Μαράκι μου είναι αυτό να στηρίξει ο κόσμος το FRONT ψωνίζοντας από αυτό και οι εθελοντές στέλνοντας δημιουργίες τους!!!! Όσο για τα συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσους έβαλαν πλάτη για να στηθεί αυτό το μαγαζί και όχι σε εμένα!!! Σε ευχαριστώ και από εδώ για την φιλοξενεία σου και ναι και σε μας ήδη μας λείπεις, για άλλη μια φορά περάσαμε υπέροχα!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  14. Προσωπικά σε έχω στο μυαλό μου κάτι σαν "πρέσβειρα".. ξέρεις.. όλων αυτών των κοινωφελών εκθέσεων που γίνονται απ' άκρη σ' άκρη στην Ελλάδα κι εσύ είσαι πάντα εκεί μπροστάρισα..
    Νά ' σαι καλά Βικούλα.. να έχεις υγεία και δύναμη ψυχής και να δίνεις πάντα απλόχερα όπως έχεις συνηθίσει να κάνεις όλα τα χρόνια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινάκι μου προσπαθώ να βοηθήσω όπου και όπως μπορώ, και παρακαλώ να έχω την δύναμη να το κάνω για αρκετά χρόνια ακόμα...... είναι κάτι σαν τάμα που δεν θα ήθελα να το αναλύσω δημόσια, θα στο πω όμως όταν σε δω από κοντά!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στην Δημητρούλα μας κατ' αρχάς!
    Να είναι πάντα καλά και να την χαίρεστε Βίκυ μου!
    Χορταστικό και απολαυστικό το ρεπορτάζ σου. Είδα απίθανες δημιουργίες, κόσμο να συρρέει,μπάντες, χαμογελαστούς ανθρώπους, παρέες, τραπέζια και κάπου διέκρινα και την Ρένα μας. Πόσο όμορφες είναι αυτές οι εμπειρίες! Μπράβο σε όλους σας και σ' όσους πρόσφεραν τη βοήθειά τους και δεν ήταν κοντά σας!
    Ειλικρινά το χάρηκα πολύ κι ελπίζω να οργανώσετε κάτι στην Αθήνα για να σας δω κι από κοντά!
    Φιλιά πολλά κι ένα σπέσιαλ φιλί στην Δήμητρα για τα γενέθλιά της! Παραγγελιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριώ μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Αν και δεν τα πάω και πολύ καλά με τον λόγο, προσπαθώ να κάνω το ρεπορτάζ για να ενημερώνω και αυτούς που δεν μπορούν να έρθουν πάντα κοντά μας!!!! Όσο για την Αθήνα...... κανονίζουμε συνάντηση και χωρίς εκδήλωση, μόνο για καφεδάκι, όποτε θέλεις το βάζουμε μπροστά!!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πόσο πολύ χαρήκαμε που είδαμε τα ράφια του Front γεμάτα, Βίκυ!!! Είναι υπέροχο να συναντιούνται οι bloggers και να περνούν τόσο όμορφες στιγμές!! Να είσαι καλά και να μας εμπνέεις για την ομορφιά και τη δημιουργία!
    Πολλά φιλιά με την αγάπη μας
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η χαρά η δικιά μας μεγάλη κορίτσια μου μα που τα είδαμε να αδειάζουν..... γιατί αυτό είναι το σημαντικό τα ράφια να αδειάζουν, το ταμείο να γεμίζει και οι εθελοντές να ξανά δημιουργούν!!!! Όσο για τις συναντήσεις τι να πω???? πάντα περνάμε μοναδικά σε αυτές!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Αχ.! τι ομορφα που περασατε Φιλεναδα..!! Να χαιρεστε την Δημητρουλα σας ολη η αγαπη εκει βρισκόταν αξεχαστα γενεθλια θα ηταν μπραβο αγαπες μου..!!. και τα ράφια του Φρόντ σιγουρα θα ξαναγεμισουν μακαρι να έβαζαφτερα και να ερχομουν μαζι σας.. να είσαι καλα Βικούλα μου... που βλεποντας τις φωτογραφίες... καπου εικει πίσω κρυμενη ήμουν... και ταξίδευα μζί σας στις βολτες σας... στις παρεες σας..τι ομορφιές..!!! Αχ!! πατρίδα..!!!! παντα έτσι να περνας ομορφα μάτια μου.. καλη εβδομαδα να έχεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιες στιγμές που όπως και αν τις περιγράφεις δεν είναι δυνατόν να τις αποδώσεις..... έτσι ήταν και οι στιγμές που περάσαμε στην Βέροια, μοναδικές τελείως ξεχωριστές, πλημμυρισμένες από αγάπη!!!! Μα και στην Θεσσαλονίκη περάσαμε υπέροχα, με τις φιλενάδες!!!! Το ξέρω πως η σκέψη σου ήταν μαζί μας, και εύχομαι να καταφέρουμε να συναντηθούμε και πάλι όλες μαζί όπως την προηγούμενη φορά!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  18. Αυτό κι αν είναι υπέροχο Ταξίδι!
    Από εκείνα τα ταξίδια που γεμίζουν το μυαλό
    με αναμνήσεις και την ψυχή με φως!
    Πάντα τέτοια Βίκυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Πέτρα μου..... γυρίσαμε γεμάτες από αυτό το ταξίδι!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. συγχαρητηρια για ολα
    ευχομαι παντα υπεροχες και ανεπαναληπτες στιγμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κική τα συγχαρητήρια δεν χωράνε στον εθελοντισμό. Είναι τόσο αυτά που παίρνεις που αυτά που δίνεις είναι μηδαμινά!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  20. Χαίρομαι για την επιτυχία των εγκαινίων της FRONT Βίκυ μου! Εγώ δεν έχω μπορέσει να στείλω κάτι μέχρι στιγμής, γιατί από τον Αύγουστο έπιασα προσωρινά δουλειά και ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. Τα γενέθλια της Δήμητρας σίγουρα θα μείνουν αξέχαστα με τόση αγάπη! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα με τόσο ζεστή παρέα!! Συγχαρητήρια για την προσφορά σας και τον αγώνα που δίνετε σε τόσο δύσκολες εποχές! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...