Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Μυσταγωγικός περίπατος...... στην συνοικία των Θεών!!!!

Στην αρχαιότερη ίσως συνοικία της Ευρώπης,την Πλάκα, εκεί που η ιστορία ξεπερνά τα 3.500 χρόνια και η μεγαλοπρέπεια είναι χαραγμένη στα αρχαία απομεινάρια,








στους βυζαντινούς ναούς,






 στα όμορφα νεοκλασικά και στα στενά σοκάκια









κάναμε και φέτος τον μυσταγωγικό μας περίπατο για το προσκύνημα των επιταφίων.....
























 Καλή Ανάσταση!!!!!!!!


21 σχόλια:

  1. Αχ, τί όμορφα! Και του χρόνου, Βίκυ μου!
    Καλό Πάσχα σας εύχομαι! Με υγεία!
    Να περάσετε όμορφα, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία η βόλτα σας Βίκυ.... και του χρόνου να είστε καλά !!!
    Καλή Ανάσταση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χάρη σε σας , πήραμε μια γεύση από Πλάκα κι εμείς.
    Καλή Ανάσταση Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aξιοζήλευτη η βόλτα σου,η ξενάγησή σου Και του χρόνου να είστε καλά και να μπορέσεις να ανανεώσεις το ραντεβού με την ιστορία και την Θρησκεία Καλή Ανάσταση αγαπημένη μου με όλες τις ευχές μου για καλύτερες και πιο χαρούμενες μέρες!!! Φιλάκια Πασχαλάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξιωθήκαμε και φέτος να μοιραστούμε αυτή τη μοναδική εμπειρία !!! Και του χρόνου εύχομαι με υγεία να βαδίσουμε και πάλι στα δρομάκια της αγαπημένης συνοικίας και να προσκυνήσουμε με ευλάβεια τους επιταφίους. Οι θαυμάσιες φωτό σου έχουν αιχμαλωτίσει ομορφιές και γοητευτικές λεπτομέρειες ....Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία η βόλτα που μας χάρισες!
    Καλή Ανάσταση, Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια η βόλτα σας σ' αυτά τα ευλογημένα μέρη. Να υποθέσω πως ήταν και η Κλαυδία μαζί σας, οπότε φαντάζομαι πόσο αξέχαστες στιγμές μοιραστήκατε.
    Καλό και ευλογημένο Πάσχα να έχετε Βίκυ μου!
    Και του χρόνου εύχομαι να είστε όλοι καλά και να την επαναλάβετε!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Πλάκα εχει μοναδική ατμόσφαιρα και συναντας τόσες ιστορικές περιοδους σε μια βόλτα στα στενά της!
    Χρόνια πολλά Βικούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη φίλη μου αγαπημένη και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!Μας ταξίδεψες πάλι σε μέρη που πολλά δεν τα ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και το Φως Του να φωτίζει τη ζωή σου!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xριστός Ανεστη Βικακι μου χρονια πολλα με αγαπη παντου γυρω μας και μεσα μας.. χάρη στις κατανυχτικες αυτές οι βολτες σας στους επιταφίους.. στην πλακα είδαμε και εμεις μέσα απο τον φακο σου.. τις ομορφιες που μενουν ακομα κρυμενες απο τα ματια οσων δεν τις ξερουν... σε ευχαριστουμε να περνας ομορφα αγαπη μου και να έχεις ενα ομορφο και λουλουδάτο μηνα...φιλακιαααα μάτια μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου, χρόνια πολλά με υγεία,να είσαι καλά και να έχεις έναν όμορφο και γλυκό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου, χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και χαμόγελα! Πανέμορφες εικόνες και σε ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες μαζί σου. Πολλά φιλιά και να έχετε έναν γλυκύτατο, υπέροχο Μάη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη γειτονιά!Χριστός Ανέστη!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά με υγεία,χαρά και ευτυχία!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    υπεροχη βολτιτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο μ' άρεσε αυτός ο περίπατος! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Κ του χρόνου με υγεία και περισσότερα χαμόγελα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!! Πολύ ωραίος περίπατος !!Και του χρόνου με υγεία !!!! καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 'Ηθελα κι εγώ να έρθω, αλλά δεν τα κατάφερα! Πολύ ωραία η βόλτα σας στην Πλάκα! Και του χρόνου, Βίκυ μου!!!!
    Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!
    Ομορφη η βόλτα σου!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη Βικάκι μου!!Με δύναμη και πολύ μα πάρα πολύ μεγάλη δημιουργικότητα να μας έρθεις πάλι!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...