Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Ανοίγουμε πανιά......

Πέρασαν εδώ και καιρό, πέντε χρόνια από την ημέρα που άνοιξα αυτό το blogg.

Θέλω και εγώ ένα blogg.... θυμάμαι να λέω στους δικούς μου ανθρώπους, ένα blogg για να βάζω μέσα τις δημιουργίες μου...

 Χα!χα!χα! ήταν η απάντηση... και έμεινε το πράγμα εκεί, κανείς δεν άπλωσε το χέρι του να μου δώσει την βοήθεια του..... αλλά μάλλον όλοι είχαν ξεχάσει πως είχαν να κάνουν με ένα "Ταύρο" με τεράστια υπομονή και επιμονή και έτσι κουτσά στραβά κατάφερα και έστησα μόνη μου το μπλοκοσπιτάκι μου.....   και οι επισκέψεις άρχισαν, φίλοι έμπαιναν και έβγαιναν, και μετά άρχισαν τα παιχνίδια... ας φτιάξουμε αυτό, ας φτιάξουμε και το άλλο... και όλα αυτά τι να τα κάνουμε??? ας κάνουμε Εκθέσεις... Bazaar... Μεγάλες Γιορτές Αγάπης και ας δίνουμε αυτά που φτιάχνουμε, είναι μικρά και ασήμαντα αλλά ΟΛΑ ΜΑΖΙ θα καταφέρουν να ανακουφίσουν αυτούς που τα έχουν ανάγκη.... έτσι σκεφτήκαμε και στήσαμε την Πρώτη Γιορτή Αγάπης στην Πτολεμαΐδα για τον Καλό Σαμαρείτη με το κάλεσμα της Κικής και της Μαρίας..... και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γίναμε ένα και φτιάξαμε την Δράση Ελληνίδων Bloggers, έτσι για να συντονιζόμαστε καλύτερα μα και για να μαθαίνει ο κόσμος πως όταν δίνεις την καρδιά σου μπορείς να πετύχεις τα πάντα....
Και ύστερα ήρθαν και άλλες Γιορτές Αγάπης με Συρτάρια, Κουμπαράδες, Ρολόγια, Λουλούδια, Πεταλούδες, Ξύλινα, Τρόφιμα, Παιχνίδια, Χαρταετούς, Κούκλες...... και τώρα Ανοίγουμε Πανιά!!!!!!!


Ανοίγουμε πανιά....έδωσε το σύνθημα η Αλεξάνδρα, και προορισμός μας είναι  ένας ανθρώπινος κόσμος.... ο κόσμος της αλληλεγγύης!!! 
Σκοπός μας αυτή την φορά η ενίσχυση της Κοινωνικής κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος" του Κώστα Πολυχρονόπουλου (αν θέλετε να μάθετε περισσότερα θα πρέπει να διαβάσετε εδώ).


Ζωγραφική με ακρυλικά και soft pastel πάνω σε ξύλο


Δεν υπάρχει συγκεκριμένο θέμα για αυτόν τον σκοπό, μπορούμε να στείλουμε οτιδήποτε φτιάχνουμε (κοσμήματα, σαπούνια, αντικείμενα με διάφορες τεχνικές διακοσμητικά ή χρηστικά, μαρμελάδες, γλυκά, λικεράκια).... μα  και βιβλία , όλα αυτά όταν πουληθούν θα βοηθήσουν να μαζευτούν χρήματα για να αγοράσουμε τρόφιμα για την Κοινωνική Κουζίνα!!

Ξύλινο Ρολόι





Και αν πάλι δεν μπορέσουμε να λάβουμε μέρος, μπορούμε να πάμε να ψωνίσουμε από αυτό, η βοήθεια θα είναι το ίδιο πολύτιμη!!!!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ  λοιπόν Σάββατο & Κυριακή 11&12 Ιούνη από τις 10:00 - !9:00 στον Χολαργό όπως λέει και το αφισάκι.... 




γιατί ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα τα καταφέρουμε και αυτή την φορά!!!

16 σχόλια:

  1. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε και αυτήν τη φορά! Πολύ ωραία φράση.Καλημέρα Βίκυ και τα έργα σου θαυμάσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Βικυ ....πανεμορφα τα εργα σου και εικαστικα και η
    προσφορά είναι μεγάλο εγρο ...να εισαι καλα !!!!
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Βίκυ μου! Τα έργα σου είναι πανέμορφα!! Η προσφορά σας είναι ανεκτίμητη για όλους εκείνους τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στο έργο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Βίκυ μου τι αισιόδοξα τα δώρα σου για το Παζάρι αλληλλεγγύης!!!Μυρίζουν Καλοκαίρι και αισιόδοξη διάθεση.
    Μακάρι να τα καταφέρουμε και τούτη τη φορά
    Φιλιά πολλά καλόγουστη φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φουσκώνουν τα πανιά για το καραβάκι μας!
    Υπέροχη δημιουργία! Πάντα παρούσα και ενεργή!
    Το blogging στα καλύτερα του! Ο πλανήτης μας πήρε χρώμα!
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ οφείλω στη δράση και σε όλες εσάς πολλά Βίκυ μου! Με ¨βάλατε στη ρότα σας" κι από τότε έχω γευτεί τη χαρά της προσφοράς και χαμογελώ.....
    Υπέροχα τα έργα σου, ταιριαστά και με το σλόγκαν του Παζαριού!
    Να'σαι πάντα καλά και να προσφέρεις μάτια μου!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μέσα σε πέντε χρόνια πόσα όμορφα πράγματα έγιναν (και γίνονται)! Εγώ θα σου ευχηθώ να είσαι γερή και πάντα δημιουργική, και τα επόμενα χρόνια να ακολουθήσουν εκατοντάδες άλλα όμορφα πράγματα που σχετίζονται με τη δημιουργία και την αλληλεγγύη.
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές, να είναι καλοτάξιδες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα δίνεις το παρόν, πάντα με μοναδικά έργα κι έτσι γίνεται κι αυτή τη φορά... Όμως το σημαντικότερο είναι το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, όσο μπορεί ο καθένας, έτσι μπορεί να έρθει η ελπίδα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είπες τη μαγική φράση. Κι όπως βλέπω, η ιδέα της Αλεξάνδρας έδειξε πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με γερά αντανακλαστικά. Ελπίζω να σε δω κι από κοντά. Καλό βράδυ Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα είπες όλα Βίκυ μου πολύ σωστά.
    Φτιάχνουμε τόσα πολλά, που ήταν κρίμα να τα κρατάμε για τιν εαυτό μας.
    Όλοι μαζί μπορούμε και το αποδείξαμε με πράξεις.
    Μακάρι να ήμουν κοντά σας.
    Θα μας τα πείτε λεπτομερώς, έτσι; .
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε αυτή την αναδρομή που έκανες Βίκυ δεν ήμουν από την αρχή κοντά σας όμως όταν σας συνάντησα συντόνισα τα βήματα μου να τρέχω σε κάθε κάλεσμα !! Η Δράση είναι όλοι εμείς που θέλουμε και μπορούμε να στηρίζουμε κάθε προσπάθεια !!!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύχρονο να είναι το μπλογκάκι σου, Βίκυ μου και πάντα να μας δείχνεις τα υπέροχα έργα σου και να μας παρακινείς σε προσφορές και φιλανθρωπικές δράσεις όπως τόσο καλά το κάνεις εδώ και χρόνια! Ας ανοίξουμε όλες τα πανιά μας για τον Άλλο 'Ανθρωπο!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου
    είναι πανέμορφα
    καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα, όπως πάντα, τα έργα σου, Βικάκι κι' εσύ στην πρώτη γραμμή της προσφοράς κι' αυτή τη φορά. Εύχομαι να έχει επιτυχία κι' ετούτη η κίνηση.
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα έκανες την ανασκόπιση σου στα έργα που όλοι μαζι ενωμένοι φτιάξαμε. Θα μου κοστίσει αυτ τη φορά που δεν θα είμαι κοντά σας πστεψε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βικακι μου ετσι ακριβως είναι οπως τα λες καθε φορα ανοιγουμε πανια για καπου αλλού.. ειμαι και εγω μια απο εκεινες που θα σου πω ευχαριστώ..οπως και σε αλλες φιλες για οτι έχω νιωσει μεσα απο αυτς τις ομορφες δρασεις.. καθε φορα.. παντα η παρουσια σου σε δημιουργίες πολύτιμη..μεσα σε αυτά τα πεντε χρόνια πόσα δεν έχουν γινει..!! να είσαι καλα ματια μου και να κανεις αυτό που αγαπας .. να μου φιλησεις την δημητρουλα σου και πολλα πολλα φιλακια σε σενα αγαπημενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...