Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Παπαρούνες....



Άπλωσε μια πρασιά στοργής
για να κυλήσει ο ήλιος το κεφάλι του.
Ν' ανάψει με τα χείλια του τις παπαρούνες...






τις παπαρούνες που θα δρέψουν 
οι περήφανοι άνθρωποι
για να μην είναι άλλο σημάδι 
στο γυμνό τους στήθος.






Από το αίμα της αψηφισιάς 
που ξέγραψε τη θλίψη
φτάνοντας ως τη μνήμη της ελευθερίας.

                                                                   Οδυσσέας Ελύτης

7 σχόλια:

  1. Τωρα ποιο ειναι πιο ομορφο απο τα δυο δεν μπορω να πω!!!!!!εκπληκτικα κ τα δυοωτου αλλα κ το ποιημα που τα συνοδευει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yπεροχες οι παπαρουνες σου κοριτσι μου!!!φανταστικες!!!!

    ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν έτοιμες να κοπούν είναι οι παπαρούνες σου σου αγαπημενη μου φιλεναδα..στον πηλό εισαι απιαστη.. τον παίζεις στα δαχτυλα κυριολεκτικα... και το ποιημα του Ελυτη έντυσε πολύ ομορφα τις παπαρουνες σου Βικακι μου ..να κανεις παντα οτι σου αρεσει και να προσεχεις τον εαυτό σου..φιλησε μου την Δημητρουλα σου και σενα ματια μου πολλα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααααααααααααααφωνηηηηηηηηηηηη...............!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι παπαρούνες σου Βίκυ μου είναι φανταστικές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...