Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Κουμπαράδων..... συνέχεια!!!!

Καλημέρα αγαπημένη γειτονιά!!!!!!!!


Δεν ξέρω αν πήγατε να κάνετε την φορολογική σας δήλωση???  αν ναι σίγουρα ξέρετε τι συμβαίνει... αν πάλι δεν έχετε πάει, θα σας πω εγώ που πήγα......  για να μαζέψετε τα χρήματα που πρέπει να πληρώσετε στην εφορία (καλά για φέτος δεν προλαβαίνετε... για του χρόνου ετοιμαστείτε!!!) θα πρέπει
να καταφέρετε να γεμίσετε ένα κουμπαρά Μεγααααααααααααάλο.... σαν τενεκέ του λαδιού!!!!  Γυρίζοντας λοιπόν σπίτι μου... και μην έχοντας τον κατάλληλο τενεκέ για να φτιάξω κουμπαρά για να αρχίσω αποταμίευση... είπα να φτιάξω δύο μικρούς κουμπαράδες για την καινούργια "Πρό(σ)κληση"!!!


Τον πρώτο αποφάσισα να τον ζωγραφίσω.....

Ξύλινος κουμπαράς ζωγραφισμένος με ακρυλικά

Ξύλινος κουμπαράς ζωγραφισμένος με ακρυλικά 
και ελπίζω να είναι επιεικής μαζί μου η δασκάλα μου!!!


Φτιάχνοντας τον δεύτερο αποφάσισα να μιμηθώ την "συμμαθήτρια μου" την Αλεξάνδρα και να κάνω Mixed Media..... 



... όχι πως τα κατάφερα με αυτή την τεχνική, αλλά τελικά δύο κουμπαράδες έφτιαξα για την Δράση Ελληνίδων Blogger!!!!


Εκτός από τους κουμπαράδες μου όμως έχω να σας δείξω και το δωράκι που έλαβα από την αγαπημένη μου Νένα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ......  



που την ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!


Πολλά φιλάκια σε όλους και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

64 σχόλια:

  1. Λίγο πριν πάω για ύπνο, είπα να ρίξω μια ματιά να δώ τί κάνεις !!!!
    Υπέροχοι και οι δύο νέοι σου κουμπαράδες !!!! Μπράβο Βικάκι, είσαι ακούραστη !!!!
    Να χαίρεσαι και το πανέμορφο δωράκι σου !
    Πολλά φιλιά, καλό...ξημέρωμα και καλό Σαββατοκύριακο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νυχτοπούλι και εσύ!!!!!!! Ξενυχτάς που ξενυχτάς φτιάξε και κανένα κουμπαρά!!!!! Πολλά φιλάκια και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΑΣ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν πάνω καθόλου καλά.... έχω ξεφυγγγγγγγγγ!!!!!! Πολλά φιλάκια και Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Ποδηλάτισσά μου!!!...Πολύ-πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!...και έβαλες και πολύ δουλειά αφού τους ζωγράφισες....Το δωράκι από τη Νένα πολύ όμορφο....να το χαρείς!...Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ!!!! χαίρομαι που σου άρεσαν οι κουμπαράδες μου... τους ζωγράφισα άλλα όχι και σπουδαία πράγματα!!! Φιλάκια πολλά καλό Σ/Β

      Διαγραφή
  4. Στις τρεις τα ξημερώματα έκανες ανάρτηση βρε θηρίο;δε ξεκουράζεσαι καθόλου;μπράβο σου οι κουμπαράδες σου είναι σωστά έργα τέχνης!!!!!φιλιά!!!!με γεια και το δωράκι σου!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις τρεις τα ξημερώματα Δεσποινάκι μου….. μετά το σοκ που πήρα από τον φόρο που είναι να πληρώσω που να κολλήσει ύπνος!!!!!! Πολλά φιλιά και Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια σε ευχαριστώ!!!!!! Πολλά φιλιά και από εμένα και Καλό Σ/Β

      Διαγραφή
  6. Βλέπω συμμαθήτρια ότι η επιχείρηση "κουμπαράς" σ΄έχει κάνει ιδιαίτερα δραστήρια στη δημιουργία!!! Ας είναι, κάθε τι καινούργιο στη γειτονιά μας γεμίζει χαρά και θαυμασμό!!! Να ΄σαι καλά.....την επόμενη φορά περιμένουμε τον μεγάλο τενεκέ!!! Νομίζω ότι μεγαλύτερος κουμπαράς δε θα έχει ξαναγίνει!!!
    φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συμμαθήτρια.... δεν με έχει κάνει δραστήρια η "επιχείρηση" τα νεύρα μου μετά την φορολογική δήλωση με έκαναν.... που θα πάει θα τον φτιάξω τον "τενεκέ"!!!! Πολλά φιλιά και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μου έφτιαξες την μέρα. Για την εφορία το λέω. Και βαρέλι να γεμίσουμε, πάλι δεν θα φτάσει.Εγώ προτείνω το αντίθετο.Τα λεφτά μας στην εφορία και ότι έχουμε προλάβει να αποταμιεύσουμε θα είναι για μας.Καλή σου μέρα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το λες..... και Βαρέλι να φτιάξουμε πάλι δεν θα φτάνει όπως το πάνε!!!!! Φιλάκια πολλά και Καλό Σ/Β!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Έργα τέχνης οι κουμπαράδες σου !! Να χαίρεσαι το δωράκι σου και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν είναι καλές οι φωτογραφίες... τότε θα έβλεπες καλύτερα τα "έργα τέχνης"!!!! Φιλάκια πολλά & καλό Σ/Β!!!!!!

      Διαγραφή
  9. καταπληκτικοι οι κουμπαραδες σου μπραβο για το δωρακι σου να εχεις ενα ομορφο σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου γιατί χάθηκες??? Σε ευχαριστώ πολύ!!! Πολλά φιλιά καλό Σ/Β!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίοι και οι δυο κουμπαράσες σου Βίκυ μου!!! Με γεια και το δωράκι σου! Πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα Βικυ Εχεις ξεφυγγ οι κουμπαραδες σου ειναι πολυ ομορφοι και η καινουργια τεχνικη φοβερή!!
    Να εχεις ενα ομορφο Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΙΙΙΙΙΙ!!!!!συμμαθητρια!!!παραγωγικοτατη σε βλεπω!!!!
    Μπραβο σου Βικυ !
    Φερτα αν θελεις να τα δουμε το Σαββατο!!(το περιμενω πως και πως....)
    Πολλαααα φιλιααα!!(οτι θελεις να σου πω για τα mixed media (οσα εχω καταφερει να μαθω μεχρι τωρα εννοω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαρώ εγώ συμμαθήτριες! Περιμένεις πως και πως το Σάββατο ή τους κουμπαράδες Μισιρλού;

      Διαγραφή
    2. Καλέ να δει τις συμμαθήτριες της περιμένει η κοπέλα... και να τις ξεστραβώσει αν μπορεί!!! δίκιο δεν έχω Μισιρλούκα μου!!!!

      Αλεξάνδρα μου θα τους φέρω... σε ευχαριστώ πολύ, πολλά φιλάκια και καλό Σ/Β!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Βικυ μου !!Υπέροχοι και οι δύο κουμπαράδες με τις νέες τεχνικές!!καλή αρχή και στη ζωγραφική !Βλέπω η δασκάλα κάνει πολύ καλή δουλειά!!Είστε τυχερές που έχετε μια τόσο ταλαντούχα ζωγράφο-φίλη!!!!!Καλό ΣΚ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα κάνει από μόνη της Χρυσάνθη μου...εγώ δεν πρόλαβα να της δείξω ούτε πως κρατάμε το μολύβι καλά καλά...Μη παίρνω και τσάμπα τα εύσημα...

      Διαγραφή
    2. Χρυσάνθη μου έχεις δίκιο... είναι αλήθεια πως έχουμε αποκτήσει την καλύτερη φιλενάδα-ζωγράφο!!!! Όταν μας μάθει να κρατάμε και το μολύβι.... τότε θα ξεφύγουμε τελείως!!!!!! Πολλά φιλάκια & καλό Σ/Β!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μάλλον επηρεάστηκες από την τοιχογραφία Βικούλα κι έφτιαξες αυτό το όμορφο τοπίο!Όσο για τον δεύτερο...εμένα μου αρέσει αν και δεν καταλαβαίνω την τεχνική...άλλη είναι αρμόδια γι'αυτό. Όταν λέω εγώ για 100 κουμπαράδες...ξέρω τι λέω...Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν επηρεάστηκα από την τοιχογραφία... αλλά μια και είπες πως είμαι ειδική στα δένδρα... είπα να κοτσάρω ένα, μην χάσω και την ειδικότητα!!!!χα!χα!χα! Όσο για τους 100... μην περιμένεις, βαρέλι θα είναι ο επόμενος... που λέει και η Σωσώ, γιατί αν σου πω το ποσόν του φόρου θα πέσεις ξερή!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Ανάρτηση και κουμπαρας εισαι!Μου αρεσουν πολύ Βικυ μου!Τα καταφερες άψογα και με το πινελο εκανες θαυματα!Φιλια πολλά και καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είμαι στριμωγμένη... δημιουργώ, αλλά θαύματα δεν κάνω... μόνο προσπάθειες!!! Πολλά φιλάκια και Καλή Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  16. Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Σε βλέπω για Οσκαρ!! Οταν εχεις "διάφορα", δημιουργείς απίστευτα πράγματα, οταν είσαι στις καλές σου δημιουργείς καταπληκτικά! Οπως και να'χει, είσαι ΑΠΑΙΧΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα δεν με έμαθες???? όταν είμαι στις καλές μου ξεπορτίζω!!!! χα!χα!χα! Σε ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου και οι δυο... Πολύ όμορφα τους ζωγράφισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Βικάκι, τέλειοι οι κουμπαράδες.... Άντε, να τους γεμίσεις τώρα νάχεις του χρόνου για τα χαράτσια!!!!!
    Αλλά, τι λέω η χαζή... Θα τα καταργήσει ο Αλέξης!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου κάνουν τόσο δα μικροί κουμπαράδες... όσο για τον Αλέξη... με αυτό το πλευρό να κοιμόμαστε!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ξέχασα καλέ.... Σου έχω πει πόσο μου αρέσει το banner σου; Πάααααααρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mια χαρά ωραίοι Βίκυ...ακούραστη...καλό ΣΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουρασμένη και στριμωγμένη... γιαυτό βγήκε κάτι καλό!!!!!! Πολλά φιλιά Καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  21. ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ!!!ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Το δωράκι σου υπέροχο!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Εμείς κάναμε τη δήλωση και το πως γλυτώσαμε το εγκεφαλικο δεν το ξέρω... Πρεπει να γεμίσουμε πολλούς κουμπαραδες. Αν τουλάχιστον είναι έτσι όμορφοι ίσως κατι να γίνει.
    Πάντα τυχερή να είσαι και να παίρνεις δωρακια με αγάπη!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγκεφαλικό και λίγο λες Νίκη μου!!!! Όσο για κουμπαρά.... βαρελάκι που λέει και η Σωσώ!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Τελευταία βραδυά στην πατρίδα, σου στέλνω γλυκειά καληνύχτα. Από αύριο βάζω την φαντασία να δουλέψει γιά κουμπαρά. Φιλάκια και στο κοριτσάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν είναι δυνατόν!!!!!πανω που πηγα στης κόρης να κλεψω σήμα....να σου γραψω να την και την αγαπημενη Τζιντερουλα....που μόλις πριν τρείς μέρες χωρίσαμε.....τα ποσο ωραια περασαμε θα τα πεί εκείνη σιγουρα πιο γρήγορα απο μενα εμενα μεχρι να μου δώσουνε σημα θα με γκασρώσουνε πρώτα...χι..χι..και να μάθω να δουλευω το λαπτοπ..αστα...σνιφφφφφφφ... Βικυ μου..αργοκινητο καραβι ειμαι....αλλα που θα παει....δεν θα μου βαλουν το ιντερεντ;;;; θα δείς.....χι..χι.. δεν σε απειλώ!!! τελικα μπηκα να σου πώ για τους κουμπαραδες τους καταπλικτικούς και με έπιασε η λογοδιαρεια....χι..χι.. το χούι βλεπεις δεν κόβεται...αχ!!!!! ποσο μου λείπετε!!! σε φιλώ θα τα ξαναπουμε μόλις μπορεσω....φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειοι οι κουμπαράδες σου,μπράβο!!!
    Και το δωράκι σου πολύ όμορφο,μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!ΠΩ ΠΩ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ!!!!!!!ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΛΙΛΙΠΟΥΤΙΟΙ...
    ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΝΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ... όμως οι κουμπαράδες είναι μικροί πολύ μικροί!!!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!!!!!

      Διαγραφή
  27. oooo πανέμορφοι και οι δύο μπάβοοοοοο σουυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου. μας κάνεις να ζηλεύουμε με τις ιδέες που κατεβάζεις. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην ζηλέψετε εσείς από τις δικές μου δημιουργίες... αντε ξεκίνα να φτιάχνεις κουμπαράδες η Ρένα περιμένει!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ,ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ.ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΟΝΤΩΣ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΞΥΛΙΝΑ ΚΑΟΥΤΙΑ, ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ,ΑΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    Υ.Γ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΛΑ ΠΡΟΧΘΕΣ,ΞΕΡΩ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ,ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα σε ευχαριστώ!!!!!!! Δεν με ζάλισες και πραγματικά μπορείς να με πάρεις όποτε θες... απλά μπλόκαρε το κινητό μου και ήμουν χωρίς τηλέφωνο τρεις μέρες!!! Φιλιά πολλά!!!!!!1

      Διαγραφή
  30. Δεν είμαι άνθρωπος του τζόγου (ούτε λαχείο δε παίρνω) ΑΛΛΑ μ αναγκάζεις να γίνω...
    Εξακολουθώ να ποντάρω σ εσένα!!!Και μην αρχίσεις πάλι τα μα-μου, πας ολοταχώς τα το 100στάρει!!!
    Φιλάκια πολλά Βικάκι, καλή κι αισιόδοξη εβδομάδα,πλούσια να γεμίσουν οι κουμπαράδες (ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!κολητικό το mix media βλέπω...μι όποιο δάσκαλο καθήσεις...)και να το ευχηθώ δε προβλέπεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως Χαρούλα μου ότι ήτανε να πω το είπα... εσύ εξακολουθείς να ποντάρεις σε κουτσό άλογο!!! τι να κάνω εγώ???? Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Γειά σου Ποδηλάτισσα !!! Τί όμορφοι που είναι οι κουμπαράδες σου !!!! Και οι δύο υπέροχοι...βέβαια ο πρώτος είναι ο αγαπημένος μου !!! Τέλεια τον έχεις ζωγραφίσει !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάρα πολύ ωραίοι (και) οι κουμπαράδες σου! Και εμένα που το Κατερινάκι μου πρότεινε να φτιάξω κουμπαρά ένα τενεκέ τυριού (λόγω ανάρτησης) την αποπείρα! Δεν πήγε τόσο μακριά το μυαλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πηγαίνει μακριά το μυαλό σου... γιατί αν δεν είναι τενεκές από τυρί δεν φτάνει για να μαζευτεί το ανάλογο ποσό!!!!!

      Διαγραφή
  33. Βίκυ δεν σε προλαβαίνουμε για να παρακολουθώ και να ενημερώνομαι έγκαιρα για τις δραστηριότητές σου πρέπει να έχω τον υπολογιστή ανοικτό στην κουζίνα 24ωρο μπράβο σου φτιάχνεις όμορφους κουμπαράδες με το τίποτα αυτό είναι ταλέντο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...