Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

REMI....

 Ήρθες στην ζωή μας πριν από 15 χρόνια, και ήσουν τόσο μικρούλα που χωρούσες σε ένα παιδικό κόκκινο σκουφάκι....  σε θυμάμαι σαν να είναι εχθές, ήσουν τόσο όμορφη που νομίζω πως ωραιότερο κουτάβι δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου!!!




Δεν ήσουν το πρώτο κουτάβι που ερχόταν στο σπίτι μας..... εσένα όμως σε λατρέψαμε, ήταν βλέπεις εκείνο το βλέμμα σου το αγαπησιάρικο και εκείνη η ουρά σου που γύριζε σαν έλικας ελικοπτέρου!!!




Ήσουν αναπόσπαστο μέλος της οικογένειας, σε όλα παρούσα σε χαρές και σε λύπες.....  το μόνο που σου έλλειπε ήταν η φωνή!!!


Περίμενες υπομονετικά να γυρίσουμε από την πρόσφατη εκδρομή μας.... δεν ήθελες να φύγεις για το "τελευταίο σου ταξίδι" χωρίς να μας αποχαιρετίσεις...    και από την στιγμή που μας ξαναείδες  μέχρι την στιγμή που  μας άφησες κτυπούσες σιγανά την ουρά σου. 




Μικρή μας "πριγκίπισσα" δεν μπορούμε να πιστέψουμε πως δεν θα ξανακούσουμε το γάβγισμα σου, δεν θα ξανακούσουμε την ουρά σου να κτυπά, δεν θα σου ξανά παραγγείλουμε  σουβλάκια που τόσο σου άρεσαν, δεν θα γλείψεις τα ξυλάκια από τα παγωτά μας, δεν θα έχει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας τον φύλακα του.....




Καλό σου ταξείδι αγαπημένη μας.... θα μείνεις για πάντα στις καρδιές μας!!!!!

42 σχόλια:

  1. Με έντονη συγκίνηση γράφω δυό λόγια για το λατρεμένο σκυλάκι που "έφυγε".....αφήνοντας θλίψη και κενό δυνασαναπλήρωτο στην καρδιά των "δικών" του......καλό του ταξίδι...πήρε και έδωσε πολλή αγάπη, δεν θα ξεχαστεί ποτέ, ας είναι αναπαυμένο.... Σας αγκαλιάζω και σας φιλώ, ξέρω πόσο πονάει αυτή η απώλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κλαίω γλυκιά μου, τι να πω. Λυπάμαι πολύ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω, κρίμα... λυπάμαι πολύ! Και σας καταλαβαίνω...
    Καλό της ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ, βρε Βικούλα.... Σπάραξε η ψυχή μου...
    Λυπάμαι πολύ και καταλαβαίνω επ' ακριβώς, λέξη προς λέξη όλα όσα γράφεις...
    Καλό της ταξίδι... Θα βρει καλή παρεούλα εκεί... Ξέρω τί σου λέω...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    Είστε τυχεροί που την είχατε και ήταν τυχερή που σας είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βίκυ μου , αν και δεν έχω ζωάκι σπίτι μου, ξέρω από φίλων ότι είναι μεγάλη η απώλεια του!!!
    Ήσασταν τυχεροί που την είχατε τ'οσα χρόνια κι εκείνη το ίδιο.
    Να θυμόσαστε τις ωραίες στιγμές που περάσατε μαζί!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω!!!! Πόσο λυπάμαι για την αγαπημένη σας Remi!!!! 'Αν και δεν ξέρω από σκυλάκια, 'εχω στεναχωρηθεί για την Κλώντη της Αχτίδας, και τώρα διαβάζω πως χάσατε την δική σας κουκλίτσα!!!! Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα είναι και για την Δήμητρα!!!
    Τα φιλιά μου και στις δύο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με δάκρυα στα μάτια, καταφέρνω να γράψω αυτά τα δυο λόγια... Βίκυ μου σε νιώθω βαθιά! Έχω χάσει ένα από ατύχημα και καταλαβαίνω την απώλεια!
    Στα 15 χρόνια της ζωής της, αυτή η κούκλα μοιράστηκε αγάπη και αυτό είναι το μόνο που μπορεί να μας κάνει να χαμογελάμε.
    Μια ζεστή αγκαλιά με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λυπάμαι Βίκυ, να σκέφτεσαι ότι είσαστε τυχεροί που την είχατε τόσα χρόνια και της δώσατε αγάπη και φροντίδα σε αντάλλαγμα της δικής της αγάπης και αφοσίωσης Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω!Ω!ΛΥΠΑΜΑΙ!!
    πολυ δυσκολο...για ολους...και περισσοτερο για το παιδι!........
    μια αγκαλια και στις δυο σας...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό της ταξίδι!
    Εδωσε και πήρε πολύ αγάπη στη ζωή της και φεύγει για κάπου ψηλά. Ευχομαι από κει να προστατεύει όλες τις τετράποδες ψυχούλες που χρειάζονται φροντίδα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με αναστάτωσε αυτή η απώλεια ενοιωσα τον πόνο από τον χαμό 3 κόκερ και σε νοιώθω όσο κανείς!! Εξ άλλου η αγαπημένη μου Ρέμη με την τόσο εκφραστική φωτογραφία της έγινε η αιτία της γνωριμίας μας ,της δημιουργίας του μπλόκ μου και της συμμετοχής μου στα δρώμενα της ιντερνετικης γειτονιάς!! Στο καλό γλυκια πανέμορφη με το εκφραστικό βλέμμα ..και ποτέ δεν θα είναι το δέντρο των Χριστουγέννων τόσο όμορφο αφού θα λείπει το πιο όμορφο στολίδι του Λυπάμαι πολύ Βίκυ και ισως η μεγάλη αγκαλιά που σου στέλνω να σε παρηγορήσει έστω κια για λίγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλο της; ταξιδι στεναχωριεμαι παρα πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά έφυγε το σκυλάκι σας Βίκυ μου ....Καταλαβαίνω πόσο πολύ σας πονάει και συγχώρεσέ με που δεν σε πήρα τηλέφωνο σήμερα ενώ γνώριζα πως ήσουν !!!
    Μα πλημμυρίσαμε καλή μου!!! Θα τα πούμε !!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν μπορώ ....
    δεν μου βγαίνουν τα λόγια....
    κάτι η αχτίδα ...τώρα εσύ...
    να τη θυμόσαστε με αγάπη Βίκυ μου... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 'Εδωσε και πήρε αγάπη κι αυτό πρέπει να θυμάστε.
    Λυπάμαι και σας καταλαβαίνω .
    Μια αγκαλιά σε σένα και στη Δήμητρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήταν τυχερή πού σας είχε και την αγαπούσατε τόσο πολύ, έζησε ευτυχισμένη .Καλο της ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λυπάμαι τόσο πολύ,
    σαν να έμαθα για άνθρωπο... κι ίσως παραπάνω...
    Να την σκέφτεστε συχνά κι αυτή θα σας προσέχει από εκεί ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βικυ λυπάμε γιατι ξέρω οτι την αγαπούσατε και σας αγαπούσε πάρα πολύ και πονάτε με την απώλεια της
    .Καλο ταξίδι να εχει και ήταν τυχερή που ήταν κοντά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι κούκλα..!!!! λυπαμαι τόσο..!!εκεινη θα αναπαυεται τωρα στον παραδεισο των ζώων και σιγουρα θα σκεφτεται ποσο ωραια περασε κοντα σας...Βυκάκι μου την αγαπη που πήρε..και που εδωσε...η Ρέμι..δεν θα την ξεχασετε και παντα θα την θυμαστε.. με γλύκα και αγαπη ..... οτι αγαπαμε και φευγει δεν ξεχνιεται μάτια μου αν το εχουμε μεσα στην καρδια μας.. και νομιζω οτι έτσι θα ειναι για εσας...να είναι καλα εκει που πάει.. δεν ξερω τι να πω για να σε κανω να πονας λιγοτερο.. αυτό θα γινει με τον καιρό.φίλη μου...μια αγκαλια και ενα φιλι παρηγοριας και στις δυο σας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή μου φίλη, πόσο σε νοιώθω, πονάω κάθε στιγμή, η Κλώντη μου σβήνει ώρα με την ώρα..τη βλέπω και σβήνω μαζί της.Οι ζωές μας τελικά καλή μου αγαπημένη φίλη είναι δεμένες σε πολλά. Το έχω αποδεχθεί όμως ο πόνος δεν περνάει..τελικά μετά από 15 μέρες γιατρούς, εντατική, νοσοκομείο δεν καταφέραμε τίποτα..Δεν μπορώ να σου πω να μη πονάς..αυτό ούτε εγώ δεν το κατάφερα..απλά να τη θυμάσαι σαν όμορφο κομμάτι της οικογένειας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταλαβαίνω πόσο πολύ πονάς αυτή τη στιγμή. Έχω κι εγώ τον Μπούμπη και με την ιδέα πως κάποτε θα φύγει ...τρελαίνομαι .... Αυτό που θα σε παρηγορεί είναι ότι πήρε πολύ αγάπη, φροντίδα και έφυγε ευτυχισμένη . Καλό της ταξίδι!!!!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέρω πόσο στιγματίζουν και πονάνε τέτοιες απώλειες... Έδωσε και πήρε πολλή αγάπη, όμως και έφυγε ευτυχισμένη θεωρώ. Πάντα θα είναι κοντά σας, όμως και το πιστεύω με όλη μου την καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το έχω βιώσει αυτό το συναίσθημα και το καταλαβαίνω. Λυπάμαι πολύ.
    Θα σου πάρει χρόνο να το ξεπεράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aχ ψυχούλα μου όμορφη είναι πολύ δύσκολο να χάνεις τον αγαπημένο σου κατοικίδιο που για σένα δεν είναι απλά ένα ζωάκι, είναι οικογένεια.
    Ευχομαι να τη θυμαστε παντα με αγαπη και ειμαι σιγουρη πως το ζωακι σας πηρε πολυ αγαπη και φροντιδα απο εσας και ειναι τυχερο που σας ειχε.
    Λυπαμαι πολυ. Κουραγιο και να τη θυμαστε με αγαπη και χωρις πονο που εφυγε. Υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ, γλυκιά, υπέροχη Κοκερίνα.... Καλό σου ταξίδι. Οι Άγγελοι είναι πάντα καλοτάξιδοι...
    Βικούλα μου, πολύ λυπάμαι για την απώλεια. Το έχω περάσει και ξέρω.
    Φαντάζομαι πόσο θα κόστισε στη Δήμητρα!
    Φιλάκια πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν ξέρω τι να σου γράψω.. έχω χάσει και ξέρω. Νομίζεις πως απο στιγμή σε στιγμή θα τρέξει και θα το ακούσεις να ξύνεται πάνω στο λουρί. Ότι πιο αθόρυβο αλλά έτσι μου έδιναν στίγμα που βρίσκονται! Η αγάπη σε ένα τετράποδο πλασματάκι είναι αλλιώτικη αλλά όμορφη και δυνατή και πάντα θα την θυμάσαι με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω λόγια! Όσοι δεν έχου χάσει αγαπημένο ζωάκι δεν μπορούν να καταλάβουν τον πόνο αυτόν. Να είστε καλά να την θυμάστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...συλλυπητήρια....
    δεν υπάρχουν λόγια...
    ...κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωχ! Τι κρίμα όταν φεύγουν από κοντά μας...
    Πόσο λύπη, για το χαμό τους και τι λόγια να βρεις...
    Κουράγιο Βίκυ μου...
    Καλό της ταξίδι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ειχα ποτε ζωάκι αλλά φαντάζομαι ποσο δύσκολο θα ειναι για εσενα και την οικογενεια σου!
    Να την θυμασαι παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας!!!! Λυπάμαι που δεν μπορώ να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά..... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κρίμα!
    Οταν φέυγει ένα ζωντανό απο το σπίτι μας που το έχουμε ζήσει τόσο πολύ,δεν ξεχωρίζει απο το χάσιμο ενός δικού μας αγαπημενου ανθρώπου. Οντως η απουσία της θάναι περισσότερο απο αισθητή. Βίκυ μου λυπάμαι πολύ,έχω και καταλαβαίνω το δέσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βίκη μου το έχω βιώσει και σε καταλαβαίνω απόλυτα....
    Η απώλειά ενός ζώου και τα συναισθήματα που σε κατακλύζουν με αυτήν δεν απέχουν καθόλου από την απώλεια ανθρώπου όταν όλο το διάστημα που είσαστε μαζί δεν το έχεις απλά και μόνο για να λες πως έχεις έναν σκύλο ή μιά γάτα διατυμπανίζοντας μοναχά τη ράτσα του, όπως κάνουν πολλοί γύρω μας...
    Σε φιλώ κορίτσι μου και να είσαι σίγουρη πως έχει πάει και αυτή σε έναν παράδεισο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό της ταξίδι...όταν αναγκάζεσαι να αποχαιρετίσεις μια τόσο καλή φίλη τίποτα δεν είναι εύκολο!
    Κουράγιο Βίκυ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τουλάχιστον είχε την τύχη να ζήσει σε μια οικογένεια που της πρόσφερε φροντίδα και αγάπη.
    Επειδή ο τόπος έχει γεμίσει από παρατημένα ζωντανά, νομίζω πως θα σας ήταν ευγνώμων για τη στοργή που της δείξατε. Κι αυτό έχει σημασία Βίκυ μου. Εύχομαι να ξεπεραστεί γρήγορα η οδύνη της απώλειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Aγαπημένη μου Βίκυ ,κουράγιο σου εύχομαι . Ξέρω πολύ καλά πόσο στοίχησε σε όλους σας ο χαμός της. Μόνον ο χρόνος θα απαλυνει τον πόνο σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου:http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πόσο σε καταλαβαίνω δεν περιγράφεται!!! Αυτά τα μάτια των σκύλων που σε κοιτάνε με αυτή την τόσο ανιδιοτελή αγάπη και την τόση χωρίς όρια αφοσίωση, δε ξεχνιούνται ποτέ! Ομως, έζησε κοντά σας υπέροχα ! Εδωσε και πήρε αγάπη , στοργή !! Αχ, πόσο φοβάμαι και για τη δική μας ! Δεν είναι καθόλου καλά!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λυπάμαι πολύ Βίκυ μου. Ξέρω καλά τι σημαίνει μια τέτοια απώλεια. Τουλάχιστον αγάπησε και αγαπήθηκε και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Καλό της ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...