Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Τα Γενέθλια της "Ποδηλάτισσας"!!!

Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από τότε...   8 Μαρτίου 2011  η "Ποδηλάτισσα" φτιάχνει το μπλοκοσπιτάκι της  και αρχίζει τις ορθοπεταλιές στον κόσμο της δημιουργίας!!! 




Θέλω να φτιάξω ένα blog για να κρεμάσω στους τοίχους του ότι δημιουργώ.... 


θυμάμαι να λέω στους δικούς μου ανθρώπους, ποτέ όμως δεν φανταζόμουν αυτό που θα επακολουθούσε με το άνοιγμα αυτού του σπιτιού!!!!!



Το στόλισμα του σπιτιού ήταν αναμενόμενο, δεν μπορείς να δέχεσαι επισκέπτες και να μην έχεις στολίσει... έτσι οι αναρτήσεις διαδέχονταν η μία την άλλη και μέχρι σήμερα 323 από αυτές στολίζουν τους τοίχους του....



μα και οι επισκέπτες δεν ήταν λίγοι  429 πέρασαν την πόρτα του και κάθισαν, πέρασαν όμως και αρκετοί για να ρίξουν μια ματιά από τα πάντα ανοικτά του παράθυρα!!!!  






Φυσικά για άλλη μια φορά τα γενέθλια του blog συνοδεύονται από Giveaway!!!


Αφήστε ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση και στις 31/3/2014 θα γίνει η κλήρωση για το μικρό δωράκι που φτιάχτηκε γι αυτήν  την επέτειο....  






ένα μικρό μεταλλικό κουβαδάκι για περιοδικά ή εφημερίδες με την τεχνική decoupage.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους όσους περνάτε από το "στέκι" μου και αφήνετε τα σχόλια σας.... όσους γίνατε φίλοι μου και μου δώσατε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας ευχάριστες ή ακόμα και δυσάρεστες για μένα στιγμές.... 



όσους νοιάζεστε πραγματικά για μένα και με αναζητάτε με μηνύματα ή με τηλέφωνα... μα και όσους απλά περνάτε για να δείτε τι έφτιαξα!!! 

Πολλά φιλιά σε όλους σας, ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και Χρόνια Πολλά σε όλα τα κορίτσια μικρά ή μεγάλα μια και σήμερα είναι η "Ημέρα των δικαιωμάτων των Γυναικών"....



μια ημέρα που δυστυχώς έχει χάσει το νόημα της και  έχει γίνει απλώς μια ευκαιρία για έξοδο ή στην καλύτερη περίπτωση για να εκφράσουν οι άντρες την αγάπη τους προσφέροντας λουλούδια!!!!!



138 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ,ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΝ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΑΜΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΥΕΟΡΟΧΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Βίκυ. Να τα εκατοστίσει το blog σου και να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου και τις αναρτήσεις σου. Πολλά φιλάκια. Το δωράκι που ετοίμασες είναι υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ!!!! χαίρομαι που καταφέρνω να σας ταξιδεύω με τις δημιουργίες μου!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Χρονια του πολλα!!!!Ομορφα και δημιουργικαααααα!Να σαι καλα Βικυ μου και να μας ομορφαινεις την μπλογκογειτονιααααα!φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλούκα μου σε ευχαριστώ.... προσπαθώ να φτάσω τα αστέρια σαν και εσένα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. καλη συνεχεια
    ομορφη και δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!! Να είσαι και εσύ καλά να δημιουργείς και να το στολίζεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα δημιουργικη μου φιλη!
    ευχομαι οτι καλυτερο για το μπλοκοσπιτο και για σενα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπλοκόσπιτο και εγώ σε ευχαριστούμε αγαπημένη μας φίλη!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. χρονια πολλα στο σπιτακι σου κοριτσι ...παντανα ειναι στολισμενο με ενα σωρο καλουδια να απολαμβανουμε και μεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές..... ελπίζω να μην σας απογοητεύσω!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Βίκυ μου έχουμε γενέθλια την ίδια μέρα!!! Το δικό μου σπιτάκι είναι ένα χρόνο μικρότερο από το δικό σου.
    Χρόνια πολλά λοιπόν και δημιουργικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και πάντα με όμορφες ιδέες και δημιουργίες! Να έχεις πάντα φίλους κοντά σου! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.... οι ευχές σου υπέροχες μια και οι φίλοι για μένα είναι ότι πολυτιμότερο μετά την οικογένεια μου!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά για τα γενέθλια του blog! Όλες οι κατασκευές σου είναι υπέροχες και καλόγουστες! Καλή συνέχεια με υγεία και έμπνευση! Τζίνα Μακρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ Τ ΟΝΕΙΡΟΥ!!!Να μη σταματήσεις να βαράς ορθοπεταλιά,κόντρα στον άνεμο και εμείς είμαστε εδώ και για τα καλά και για τα δυσάρεστα,που έυχομαι να μη συμβαίνουν.
    Στο μοίρασμα μετριέται η αγάπη και εσένα Σ ΑΓΑΠΑΜΕΕΕ!!!
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου συμμαθήτρια,φιλενάδα & δημιουργική έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου ένα τεράστιο ευχαριστώ που μ΄αγαπάτε.... με έχετε φίλη και με στηρίζετε στα εύκολα και στα δύσκολα!!!!

      Διαγραφή
  12. να τα χιλιάσεις , υπέροχο και τοσο καθαρό το σπιτάκι σου, αλλά καιρο έχεις να μας ταξιδέψεις ... πολλά φιλιά στα μαγουλάκια σου και στα μαγουλάκια της Δημητρούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου..... με ματιάσατε βρε και δεν μπορώ να σταυρώσω ταξίδι!!!!!!!!!!! Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.... έρχομαι!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ποδηλάτισσά μου αγαπημένη !! Το έχουμε λατρέψει το όμορφο και φιλόξενο blogoσπιτάκι σου μα πιό πολύ εσένα που είσαι ένα αστέρι !!!!
    Χρόνια πολλά και εύχομαι να μοιραστούμε πολλά ακόμα μαζί !! Καλά, τα δωράκια σου είναι υπέροχα !!!! Σε ευχαριστούμεεε !!!
    Να είσαι πάντα καλά !! Άα..ά...νά σου πώ ! Αυτή την Παρασκευή έχει μάθημα ; Άμα πάτε θα έρθω μαζί σας !!!
    Φιλάκια και καλή Άνοιξηηη !! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το έχω λατρέψει το σπιτάκι μου γλυκό μου Μυρσινάκι γιατί μου έχει χαρίσει φίλους σαν και εσένα!!! Αυτή την Παρασκευή πάμε Σαλονίκη.... εγώ και η δασκάλα ντε.... σου έστειλα e-mail και στα εξηγώ!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Βικούλα μας!!!!!!
    Δε θα ξεχάσω τις πρώτες φορές που ερχόμουν στο σπιτάκι σου κι έμενα έκθαμβη από τις ωραίες αναρτήσεις σου!!!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη που σας γνώρισα από κοντά !!!
    Εύχομαι και τα καλά και τα δύσκολα να τα περνάμε παρέα!!
    Πολλά φιλιά και σας περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου αυτό που θα γινόταν σε αυτή την γειτονιά νομίζω ότι ήταν πέρα από κάθε πρόβλεψη.!!!! Αισθάνομαι τυχερή που σε έχω φίλη μου και που έχω την δυνατότητα να σε συναντώ συχνά!!!! Πολλά φιλιά και καλή μας αντάμωση!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολλές πολλές ευχές σε σένα και το όμορφο μπλογκ σου.
    Νά' σαι καλά να δημιουργείς και να μοιράζεσαι..
    Φιλιά πολλά Βικυ μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου το μόνο πράγμα που έχω μάθει καλά στην ζωή μου είναι το να μοιράζομαι.... ίσως γιαυτό να έφτιαξα και αυτό το μπλόκ!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά,Βικάκι μου στο υπέροχο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνον τον πρώτο καιρό της 'γνωριμίας' μας και όλα όσα έμαθα από σένα!!!! Νά'σαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις την γειτονιά μας με τις υπέροχες δημιουργίες σου, την ζωντάνια σου, την θαυμαστή προσφορά σου και πάνω απ'όλα την δημιουργικότητά σου και την φιλία σου!!!!
    Χαίρομαι πολύ που σε έχω γνωρίσει!!!
    Πολλά φιλιά σε σένα και στην Δημητρούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου ούτε εγώ θα ξεχάσω εκείνο τον πρώτο καιρό..... τα τεράστια μηνύματα και την αγάπη μας για το Παρίσι που μας ένωσε!!!! Μπορεί να ζούμε στην ίδια πόλη και λόγω υποχρεώσεων να μην καταφέρνουμε να βρισκόμαστε, πάντα όμως σε έχω στην σκέψη μου και πραγματικά ΣΑΓΑΠΩ!!!!!

      Διαγραφή
  17. Βίκυ μου χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου και εύχομαι να σε γεμίζει με χαρά και ενθουσιασμό όπως την πρώτη μέρα της δημιουργίας του!!!!Να είσαι πάντα κοντά μας και να μας εμπνέεις με τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις!!!!Πραγματικά τέτοια μπλογκ σαν το δικό σου κοσμούν με τον καλύτερο τρόπο την μπλογκογειτονιά μας!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Οι δημιουργίες σου μας συντροφεύουν κάθε μέρα Είναι η μία καλύτερη από την άλλη Να τα εκατοστείσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μπορώ και σας συντροφεύω!!!! Σε ευχαριστώ!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Τρία χρόνια πέρασαν Βικούλα! Σχεδόν ταυτόχρονα ξεκινήσαμε, συναντηθήκαμε, μοιραστήκαμε, διασκεδάσαμε, πικραθήκαμε, γελάσαμε μέχρι θανάτου...χαχα... Ποιος να το φανταζόταν στο ξεκίνημα και στο πρώτο αυτό δειλό τηλεφώνημα... '' είμαι η ποδηλάτισσα''...χαχα... και ήταν σαν να γνωριζόμαστε ήδη! Εύχομαι να'σαι πάντα καλά να δημιουργείς, να προσφέρεις, να χαμογελάς! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου πάντα θα αισθάνομαι τυχερή που κάνοντας την βόλτα μου στην μπλοκογειτονιά βρέθηκε μπροστά μου ένα "Δωμάτιο στην Μονεμβασιά" και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω.... να σε ακολουθήσω και να μπορέσω να τραβήξω ορθοπεταλιές στους δικούς σου δρόμους!!!!! Έχουμε περάσει μαζί υπέροχες στιγμές και ελπίζω να περάσουμε πολλές ακόμα για πολλά χρόνια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Αν και σχετικά πρόσφατα ανακάλυψα το blog σου, να το χαίρεσαι, να τα εκατοστήσει και να συνεχίσεις να δημιουργείς πανέμορφα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ανακάλυψες και ελπίζω να μην σε απογοητεύσει!!!!

      Διαγραφή
  21. "Σ αυτό το σπίτι που΄ρθαμε, πέτρα να μη ραγίσει κι ο νοικοκύρης του σπιτιού, Χίλια Χρόνια να ζήσει"!!! Δανείζομαι αυτή την φράση από τα κάλαντα για να ευχηθώ Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο blog σου μα πάνω απ όλα σε σένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλαντα!!!! ναι γιατί όχι.... υπέροχη ευχή σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ .ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Nα τα εκατοστήσεις κι εσύ και το blog σου.
    Να είσαι πάντα εδώ σαν μια πολύ δυνατή παρουσία.
    Αυτό είναι το στίγμα σου και σε χαρακτηρίζει.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ για να αφήσεις μια ζεστή κουβέντα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Βικούλα μου σε σας και στο μπλοκοσπιτάκι σου!
    άλλωστε το γνώριζα κι εγω πολύ πριν δημιουργηθεί το δικό μου, και ήταν απο αυτά που αναφέρω οτι πήρα φως απο τα δικά σας κεράκια , και συνεχίζω να παίρνω!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βανίλια μου σε ευχαριστώ!!!!!!!! Νάσαι πάντα καλά και να σκορπίζεις παντού το φως των κεριών σου και το άρωμά σου!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύχρονο το σπιτάκι σου Βίκυ, πάντα γεμάτο ομορφιές φτιαγμένες από τα δημιουργικά σου χέρια, γεμάτο χαμόγελο, καλαισθησία,διάθεση για προσφορά και συμμετοχή ,.... Η έμπνευση σου διαχέεται και επηρεάζει θετικά τους επισκέπτες σου που ευχόμαστε να πολλαπλασιαστούν πολύ περισσότερο...!!!! Μελένια φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδάκι μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, για τα μελένια σου φιλιά και για το ότι είσαι πραγματικά φίλη μου!!!!!

      Διαγραφή
  26. Το χρόνια πολλά ειναι λίγο γιαυτό το υπέροχο και δημιουργικό blog.
    Πάντα όμορφα πραγματα να φτιάχνεις Βίκυ ωστε να μας εμπνεεις .
    Ευχομαι να πολλαπλασιαστούν οι επισκέπτες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!!!!
    ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου σε ευχαριστώ και πραγματικά χαίρομαι που μέσα από αυτό το σπιτάκι μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω... και ελπίζω πως κάποια στιγμή θα τα πούμε και από κοντά!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  28. Βίκη μου τώρα 'άνοιξα υπολογιστή από ..χθες! Εύχομαι άπειρες αναρτήσεις και χαίρομαι και αδημονώ να σε δω στη Ναύπακτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην περίμενα την Ναύπακτο!!!!!!!!! Ευκαιρία βρήκα και έρχομαι Θεσσαλονίκη να σας δω!!!!! Πολλά φιλάκια Αχτιδούλα μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά Βίκυ. Να τα εκατοστίσει το blog σου και να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βίκυ μου, να είσαι πάντα καλά, να στολιζεις με τις υπέροχες δημιουργίες σου το σπιτάκι σου και να ξεπεράσουν τους χίλιους οι φίλοι που θα περνούν το κατώφλι του για να χαρούν την παρέα σου και να θαυμάσουν τα έργα σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετή μου σε ευχαριστώ!!!! Δεν θέλω κορίτσι μου πολλούς φίλους.... αυτό που θέλω είναι να έχω φίλους πραγματικούς να μοιράζομαι μαζί τους γνώσεις... έργα... προβλήματα και χαρές!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου γεμάτο από ωραίες αναρτήσεις!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πόσα ευχαριστώ να σου πώ .. Βικάκι μου που ΕΣΥ ήσουν η αφορμη να γνωριστούμε με πολλα κορίτσια .. της γειτονιας μας.. ήταν ένα όνειρο που χωρίς την βοήθειά σου δεν θα μπορούσα ποτε ΄να το καταφερω.. Ειμαι πολύ περήφανη που με τιμάς με την φιλία σου... και που έχουμε γνωρίστεί απο κοντα...πόσα όμορφα έχουν γίνει μέσα στο μπλοκ σου μικρή μου!! μπορεί να είμαστε μακρυά .. μα και τόσο κοντα... !!! να έχει την ευχή μου το ιντερνετ που μας έφερε όλες κοντα...χι.χιχ... Βίκυ μου να τα εκατοστήσει το ομορφο σπιτακι σου και παντα να βρίσκουμε εδώ μεσα το χαμόγελο σου και την προσφορά... που απλώχερα χαριζεις...φιλησε μας την Δημοτρούλα σου.. και σε σένα ξεχωριστά πολλα πολλα γιορτινά φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ που βρέθηκες στον δρόμο μου και μου έκανες την τιμή να με θεωρείς φίλη σου!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ που πάντα με σκέφτεσαι και πάντα είσαι κοντά μου.... Σας αγαπώ και τους δύο και το ξέρετε.... είμαι βέβαια λίγο αμελής και σας εγκαταλείπω αλλά πραγματικά σας αγαπώ!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  33. Το σπιτάκι με τις πολλές τις αναμνήσεις μεγαλώνει με τις δημιουργικές τις αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά και με πολλές αναρτήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να τα εκατοστησει το μπλογκακι σου και να μας δειχνεις παντα υπεροχες δημιουργιες!!! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά με πολλή δημιουργία και πολλές πολλές άπειρες αναρτήσεις!!
    Να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ουκ εν τω πολλώ το εύ" γιαυτό λέω να μην κάνω και άπειρες!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. ωραια μερα διαλεξες να "γεννησεις "το σπιτακι σου........και πραγματι ειναι απ τα πιο ομορφα........ απλο........χαρουμενο.....ανοιχτοκαρδο............και παντα φωτεινο.....εισαι μια απ ψυχουλα που ξεχωριζεις στη γειτονια.....με το καλο σου λογο........ευχομαι αλλη μια "ανησυχη" χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν το γέννησα το έχτισα....χα!χα!χα! και ελπίζω να καταφέρω να το συντηρώ φωτεινό και ανοιχτόκαρδο όπως λες!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά Βίκη στο μπλογκοσπιτάκι σου!!! Ευχόμαστε να είσαι πάντα καλά, δημιουργική, ευφάνταστη και παρούσα με την απλόχερη προσφορά σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια ευχαριστώ!!!!!!! Μακάρι να είμαστε όλες παρούσες και δημιουργικές!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  39. Να το χαίρεσαι το σπιτάκι σου Βίκυ μου!!! Να το έχεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμη, και να σου χαρίζει τόσες χαρές, όσες σου χαρίζει και τώρα. Κι εμείς, να θαυμάζουμε όλα αυτά τα ωραία που δημιουργείς!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την χαρά μου την χαρίζετε εσείς με τις επισκέψεις σας και ελπίζω να σας έχω για πάντα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. Χρονια πολλα στο μπλογκοσπιτακι σου!!!!Να εισαι παντα καλα και ακρως δημιουργικη!!!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαίρομαι ιδιαίτερα για τη γνωριμία μας! Σας εύχομαι καλή δύναμη και πολλές-πολλές αναρτήσεις για τα επόμενα χρόνια. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαρεί που έχουμε γνωριστεί και ελπίζω να ξαναβρεθούμε!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Χρόνια Πολλά να είσαι πάντα καλά να μας δείχνεις τόσο όμορφες δημιουργίες.Καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βικούλα μου σε περιμένω!Θέλεις πιτούλα; Νηστεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι το αγόρι σου γλυκιά μου!!!!!!!! Και βέβαια θα φάω πιτούλα από τα χεράκια του!!!!!!!!!! Φιλιά και στους δυό σας!!!!

      Διαγραφή
  44. Πολύχρονο το σπιτάκι σου Βικούλα μου, να εισαι γεμάτη υγεία και χ αρα, έμπνευση και δημιουργία να περνάμε απο εδώ να χαίρεται το ματάκι μας. Σου εύχομαι άλλα εκατό, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου σε ευχαριστώ!!!!!! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  45. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Βικούλα. Τα θεμέλια που του έβαλες είναι τόσο γερά που θα ζήσει για πάρα πολλά χρόνια και θα χαρίζει ομορφιά και χαρά στη γειτονιά μας!!! Κι εσύ, μια σπουδαία οικοδέσποινα θα μας υποδέχεσαι πάντα με χαρά και θα μας τρατάρεις ό,τι καλύτερο έχεις φτιάξει!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη μου ευχαρίστηση που αυτά τα τρία χρόνια το σπιτικό μου γέμισε από φίλους πολύτιμους σαν και εσένα!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  46. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Βικάκι!!! Τώρα συνειδητοποιώ ότι και για το δικό μου Blog πέρασαν τρία χρόνια!!!! ΜΑ καλά πώς περνάει έτσι ο καιρός;;;; Να συνεχίσεις να φαντάζεσαι, να σχεδιάσεις και να υλοποιείς γιατί σου πάει!!! Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρόνια Κικίτσα μου περνούν γρήγορα... όταν μάλιστα είναι φορτωμένα και από ευχάριστες δημιουργικές στιγμές και καλούς φίλους, περνούν γρηγορότερα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  47. Τρία χρόνια!!!!!Πως πέρασαν έτσι, Βικάκι??!!!! Σαν γάργαρο νεράκι!!
    Να συνεχίσεις έτσι ακάθεκτη να ομορφαίνεις τη γειτονιά μας!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάσαι ρε Πεπίτα εκείνο το πρώτο μας καφεδάκι...... άγνωστες μπλοκοφίλες τότε αλλά σαν γνωστές από πάντα!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  48. Χρόνια Πολλά Βίκυ μου να το χαίρεσαι το σπιτάκια σου. Να'σαι πάντα καλά να θαυμάζουμε τις όμορφες δημιουργίες σου . Είμαι πολύ τυχερή που σε γνώρισα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου είμαστε όλοι τυχεροί που βρεθήκαμε σε αυτή την γειτονιά!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  49. Σήμερα που αποφάσισα μετά από καιρό να βγω βόλτα στα μπλογκ πέφτω πάνω σε γενέθλια!! Χρόνια πολλά Βίκυ μου, εύχομαι τα καλύτερα, πολλές και όμορφες δημιουργίες!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που πάνω στην βόλτα σου πέρασες και από εδώ!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  50. Βικάκι, χρόνια πολλά !!!!
    Να είσαι γερή και πάντα δημιουργική !!!!!
    Θέλω να ακούω τα πιο χαρούμενα νέα από εσένα,
    πολλά φιλιά σου στέλνω !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ!!!! Αισθάνομαι τυχερή που σε έχω γνωρίζει!!!!!

      Διαγραφή
  51. Ω! Τι ωραία που έπεσα σε ένα τόσο χαρούμενο γεγονός! Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν και πάντα δημιουργικά! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η ευτυχώς φίλη μου έτσι είναι η ζωή.... εκεί δίπλα στα δυσάρεστα και ασήκωτα, έρχονται τα χαρούμενα... τα ευχάριστα, αυτά που σε κάνουν να χαμογελάς!!!! Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ!!! Πολλά φιλιά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα γεμάτη με ευχάριστες ειδήσεις!!!!

      Διαγραφή
  52. Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Βίκυ μου! Να χαίρεσαι το "σπιτάκι" σου και να το καμαρώνεις να γεμίζει πάντοτε από όμορφες δημιουργίες και φίλους!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά και πολύ δημιουργικά Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρονια πολλα στο μπλογκ σου κ δημιουργικα παντα να ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά !!!!!!!! και πολύ πολύ δημιουργικά !!!!!!!! με πολλές και τόσο ωραίες κατασκευές που μας έχεις συνηθίσει........ Φιλάκια πολλά Βίκυ μου να είσαι καλά.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  56. Βίκυ μου εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα γεμάτο με παρέες φίλων, με ευχές και συγκινήσεις, με χαρές και δημιουργίες! Κι εσύ να συνεχίσεις να σκορπάς απλόχερα τα χαμόγελα και την αισιοδοξία σου!
    Χάρηκα ειλικρινά που σε γνώρισα! Είσαι απ' τις γυναίκες που δουλεύουν τα υλικά της ζωής τους και τα κάνουν παράγωγα ανθρωπιάς και δημιουργικότητας.
    Να'σαι καλά ρε Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Μαρία μου!!!!!!!!!!! Και εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερή που σε έχω γνωρίσει!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  57. Χρόνια πολλά Βίκυ μου!!!!!Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική !!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. χιλιες ευχές για εμπνευση και δημιουργία Βικυ μου ειμαι πολυ τυχερη που σε γνωρισα σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!!! Και εγώ χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει και που από τότε μας έχει δοθεί αρκετές φορές η ευκαιρία να συναντηθούμε!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  59. Χρόνια Πολλά Καλά και γεμάτα πολλές αναρτήσεις και με πολλούς αναγνώστες και χιλιάδες όμορφες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χρόνια Πολλά Βίκυ μου!!
    Χρόνια Πολλά στο υπέροχο blog !!!
    Εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα γεμάτη κέφι και μεράκι για νέες δημιουργίες!!
    Εύχομαι οι αναρτήσεις σου να γεμίζουν την οθόνη με χρώμα, φαντασία και έμπνευση!
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα κι εύχομαι κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά...ως τότε...να περνάς υπέροχα και να΄ναι η ζωή σου κυκλωμένη από χαρούμενες στιγμές!
    Πολλά φιλιά♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου η χαρά είναι όλη δική μου που μέσα σε αυτή την γειτονιά γνώρισα ένα τρυφερό πλάσμα σαν και εσένα!!!!! Ο Οκτώβριος είναι κοντά και θα συναντηθούμε σίγουρα!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  61. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο υπέροχο μπλογκ σου , Βίκυ μου !!!!! Να είσαι καλά και να βλέπουμε τις πανέμορφες δημιουργίες σου για πολλά πολλά χρόνια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ειδα γενεθλια και μπηκα, οχι για το δωρακι δε βολευει αλλωστε η αποσταση αλλα ειπα να ευχηθω και πηρα ην κατηφορα να βρω κενο χωρο για τις ευχουλες και κατηφοριζα και κατηφοριζα και ακρη δεν εβρισκα. Μα ποσος κοσμος σ αγαπαει κοριτσακι μου! Χαρα παντα στο ομορφο τουτο σπιτικο σου ευχομαι κι απο εμπνευση και φαντασια να πλυμηριζεις. Σας φιλω και τις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!!!! Και βέβαια ξέρω πως δεν ήρθες για το δωράκι, στην κλήρωση όμως θα μπεις και αν το κερδίσεις θα το φυλάξω και θα σε περιμένω!!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και από εμάς!!!!

      Διαγραφή
  63. Χρόνια πολλά, πανέμορφα και δημιουργικά!
    Βικούλα μου να είσαι πάντα καλά!

    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και που πάντα περνάς από εδώ!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  64. Χρόνια πολλά και καλά ευχομαι από την καρδιά μου!
    Η αγαπημένη μας Ποδηλάτισσα να συνεχίσει τις βόλτες της στη δημιουργία , στην προσφορά και σ' όλα αυτά που μας έφεραν κοντα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου σε ευχαριστώ!!!! Εγώ θα συνεχίσω τις βόλτες μου το "Ονειροποιείο όμως δεν είναι πάντα ανοικτό για να περνώ και από εκεί!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  65. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις και για τα καλά σου λόγια!!!!

      Διαγραφή
  66. Τώρα θα νομίζεις πως ήρθα για το δώρο. Και ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ θα κάνεις! Τέτοιος παλιοχαρακτήρας είμαι. χι χι χι
    Πολύχρονο και πολύχρωμο να συνεχίσει το σπιτικό σου και η κυρά του βεβαίως βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν νομίζω τίποτα.... απλά μας λείπεις από την γειτονιά "Πλουμιδάκι" Σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  67. Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Βίκυ και πάντα τόσο ωραίες ορθοπεταλιές !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρονια Πολλα Βικυ μου για το σπιτακι σου και για σενα!!!
    Να ειναι παντα γεματο, οπως μας εχεις συνηθισει με τις ομορφες δημιουργιες σου και γεματο απο φιλες-ους γιατι πραγματικα αξιζει!
    Χαιρομαι που εγινε αιτια να γνωρισω εναν υπεροχο ανθρωπο και μια πολυτιμη φιλη!!
    ζεστη αγκαλια και φιλακια!!!
    Σας περιμενουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μα πάνω από όλα σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου, πολύτιμη και αγαπημένη.... κάτι σαν την αδελφή που δεν έχω!!!!! Σε λίγες ώρες θα είμαι κοντά σου!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  69. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου. Να είσαι πάντα δημιουργική και να στολίζεις τους τοίχους του όλο με καλύτερες δημιουργίες. Το σκυλάκι μιλάει. Τα ματάκια του είναι μια γλύκα. Περιμένουμε να δούμε και άλλα πολλά έργα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...