Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Δημιουργία.... Γενέθλια.... και Δώρα!!!

Σπάω την σιωπή και επιστρέφω....

Ελπίζω να μην σας έχει κακοφανεί που τόσες μέρες δεν απαντούσα στα σχόλια που αφήνατε στις αναρτήσεις μου......  η συγκίνηση και η κούραση μεγάλη, ένοιωθα πως έπρεπε να σας ενημερώνω για να ξέρετε τι ακριβώς έγινε με τους "Χαρταετούς της Καρδιάς" αλλά πιστέψτε με δεν είχα κουράγιο να κάτσω να απαντήσω στην κάθε μια από εσάς ξεχωριστά!!!

Πήρα λοιπόν τον χρόνο μου και να μαι και πάλι εδώ για να σας δείξω μια καινούργια μου δημιουργία που ξεκίνησα στην Θεσσαλονίκη με την υπέροχη δασκάλα μου την Μαρία Κάντζαλη και την αποτελείωσα επιστρέφοντας στην Αθήνα.

"Η Κοπέλα με τα πουλιά" ο τίτλος της και είναι έργο που εμπνεύστηκε η Μαρία από πίνακα της Laurel Burch


Φυσικά το έργο είναι φτιαγμένο από πηλό, ζωγραφισμένο με ακρυλικά, 


περασμένο με πατίνες....


και στηριγμένο πάνω σε ξύλινα δοκάρια, που έχουν στολιστεί με στόκο, παλαίωση, πατίνα!!!

Τελικά όταν μου δίνεται η ευκαιρία να δημιουργώ φεύγω σε άλλους κόσμους, ξεπερνώ τα όποια προβλήματα και πραγματικά ξεκουράζομαι.... 

Τις μέρες όμως που έλειπα αυτό το μπλοκόσπιτο είχε τα γενέθλια του..... έκλεισε τα τέσσερα του χρόνια, τέσσερα χρόνια γεμάτα από τις δημιουργίες που το στόλισαν μα γεμάτα και από επισκέπτες.... φίλους και αγάπη!!!!

Φέτος δεν έσβησε τα κεράκια του.... βλέπετε η νοικοκυρά του σπιτιού απουσίαζε και τούρτα δεν έφτιαξε, ένα δωράκι όμως θα δώσει ύστερα από κλήρωση που θα γίνει στο τέλος του μήνα.... ένα δωράκι έκπληξη μια και ακόμα ούτε και αυτή έχει σκεφτεί τι θα φτιάξει, αφήστε το μηνυματάκι σας και στο τέλος του μήνα θα λυθεί το μυστήριο!!!



Σας ευχαριστώ όλους όσους περνάτε από εδώ.... όλους όσους μου αφήνετε τα όμορφα σχόλια σας, όσους απλά κοιτάτε και φεύγετε, όσους έχετε γίνει αναγνώστες μου, όσους έχετε γίνει φίλοι μου.... και όσους έχετε μοιραστεί μαζί μου πολύ περισσότερα!!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

82 σχόλια:

  1. Νά' σαι πάντα καλά και να δημιουργείς τις υπέροχες και μοναδικές κατασκευές σου για πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά χρόνια!

    Φιλιά Βικούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Τζινάκι μου!!!!! Αισθάνομαι τυχερή που αυτό το σπίτακι είναι η αιτία που σε γνώρισα!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι καλά που έσπασες την σιωπή σου Βικάκι μας..!! για μας το λέω που απομβανουμε τις ομορφες και δύσκολες δημιουργίες σου ...... καλα φιλεναδα τι έφτιαξες παλι; οι ευχες μου, να σε χαιρομαστε εδώ για παρα πολλα χρόνια...να μας κρατας συντροφιά...και ναι... ήμαστε τυχερες που γνωρίσαμε εναν άνθρωπο με καρδιά μεγαλη... και ναι... είμαστε περήφανες που μας έχεις φίλες σου Βικάκι... μου .. σου στελνω μια μεγαλη αγκαλιτσα και πολλα φιλακιαααααα..
    υ.γ. στην προηγουμμενη αναρτηση σου ειδα οτι είχαμε την ιδια ιδέα.... μα τι συπτωση ...έ; είδες τι μας κανει η Ανοιξη μάτια μου;
    σε γλυκοφιλώ...........:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου τελικά με την σιωπή δεν ξεπερνάς τα προβλήματα.... με την δημιουργία και τους καλούς φίλους ναι!!!!! Νοιώθω πολύ τυχερή που έχετε μπει στην ζωή μου!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Βίκυ μου, τι υπέροχη η δημιουργία σου, δεν έχω λόγια! Πολλά μπράβο!
    Να χαίρεσαι το μπλογκ σου και να το καμαρώνεις, να γεμίζει πάντοτε από όμορφες δημιουργίες και φίλους καλούς! Κι εσύ να είσαι καλά να μας συντροφεύεις!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που είσαι από αυτούς που πάντα περνούν από εδώ...... σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Γύρισες κουρασμένη αλλά ανανεωμένη και δημιουργική όπως πάντα !!!!
    Τη όμορφη η κοπέλα σου !!!!!!! Μπράβο !!!!!!!
    Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς τέτοια αριστουργήματα και να μας κρατάς συντροφιά σ αυτό το τόσο ενδιαφέρον σπιτάκι σου !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρισα συντετριμμένη και κουρασμένη ψυχολογικά και αυτό θα αργήσει να περάσει.... αλλά είμαι εδώ!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ.... για όλα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Βρε Βίκυ... ειλικρινά... υπάρχει κάτι που δεν το κάνεις ΤΕΛΕΙΑ??!!
    Μα τί όμορφη που είναι η κοπέλα σου? 1000 μπράβο, γλυκιά μου!
    Να είσαι γερή να δημιουργείς και εμείς να... θαυμάζουμε!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύύύύ! Καλή εβδομάδα!
    (Εμένα, μη με συμπεριλάβεις στην κλήρωση, ναι?)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ζαχαρένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλά που δεν κάνω γιατί δεν τα ξέρω.... αλλά και αυτά που κάνω δεν είναι τέλεια, σίγουρα υπάρχουν και πολύ καλύτερα!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές.... και που είσαι???? στην κλήρωση θα είσαι.... γιατί έτσι μου αρέσει!!!!! Φιλιά πολλά Συριανάκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  6. Επόμενο ήταν να εξαφανιστείς για λίγο, μετά από τόση κούραση που πέρασες ανάκατη με συναισθήματα χαράς και συγκίνησης. Πήρες λοιπόν το χρόνο σου και επέστρεψες με μιά καταπληκτική δημιουργία. Σου στέλνω τα φιλιά μου, σου εύχομαι καλή βδομάδα και θέλω να σου πω πως θα ήθελα κάποια στιγμή να βρεθούμε και από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που έζησα σε αυτή την Γιορτή αγάπης δεν περιγράφονται..... και σίγουρα δεν θα τα ξεχάσω ποτέ!!!! Επέστρεψα όμως γιατί είχα υποχρέωση να το κάνω...... και γιατί η δημιουργία είναι ζωή!!!! Θα χαρώ σίγουρα να βρεθούμε από κοντά.... στέλνεις e-mail και όποτε θέλεις το κανονίζουμε!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  7. Χιλιόχρονη, γερή,δυνατή,γεμάτη με έμπνευση και δημιουργική διάθεση!
    Φιλάκια πολλά! Υπέροχη η δημιουργία σου, μπράβο Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου Βίκυ και πάντα δημιουργική!
    Σε νιώθω απόλυτα!
    Και το έργο απλά ...υπέροχο!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές... αλλά πίστεψέ με δεν μπορείς να με νοιώσεις αυτά που έζησα δεν περιγράφονται!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύχρονο το σπιτάκι σου γλυκειά μου Βίκυ!!Αν και τόσο κουρασμένη μπροστά στην δημιουργία τα ξεχνάς όλα και δημιούργησες υπέροχα μαζί με την αγαπημένη όλων Μαρία!!!!!!Τέλειο το ταξιδιάρικο κοριτσάκι σου!!!!φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!! Οι μεγάλοι δάσκαλοι σε εμπνέουν.... σε οδηγούν στην δημιουργία και σε ξεκουράζουν, είμαι τυχερή που είναι δασκάλα μου!!!!! Πολλά φιλιά καλή μου.... αισθάνομαι τυχερή που σε γνώρισα και πέρασα όμορφες στιγμές μαζί σου!!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο δημιουργικό μπλογκοσπιτάκι σου, Βίκυ !!!!!! ΥΠΕΡΟΧΗ "η κοπέλα με τα πουλιά" !!!!! Να είσαι καλά και να θαυμάζουμε τις πανέμορφες δημιουργίες σου για πολλά πολλά χρόνια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα όμορφα λόγια σου!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη φίλη θαυμάζω κάθε τι που φτιάχνεις..τυχαίο ότι αγοράζω σχεδόν πάντα δικά σου στα μπαζάρ;Χρόνια Πολλά γλυκιά μου και σ' ευχαριστώ που έγινες φίλη της καρδιάς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λόγια θαυμασμού από καλλιτέχνες σαν και εσένα με κάνουν να νοιώθω κάτι...... αυτό όμως που με κάνει να νοιώθω ευτυχισμένη είναι που με συγκαταλέγεις στους φίλους "της καρδιάς"!!!! Σε ευχαριστώ και σε αγαπώ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο Βικυ ......πολύ όμορφο ...
    λυπάμαι που δεν μπόρεσα να έρθω στην
    συνάντηση ..να σε γνωρίζω από κοντά
    (ελπιζω μια άλλη φορά να με δοθεί η ευκαιρια )
    καλή εβδομαδα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ!!!! Σίγουρα σε μία επόμενη επίσκεψή μου στην Θεσσαλονίκη θα συναντηθούμε!!!!! Πολλά φιλιά!!!1

      Διαγραφή
  13. Με ότι και αν καταπιαστείς Βίκυ μου το κάνεις τέλειο!
    Να είσαι καλά και πάντα να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω τίποτα τέλειο.... απλά προσπαθώ Ελένη μου!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  14. Έφτασε σώα και ολοκληρώθηκε η κοπέλα σου κι έγινε πανέμορφη Βίκυ μου.
    Τον πηλό τον μαγευεις και τον κάνεις ότι θέλεις.
    Είναι και η δασκάλα αστέρι φυσικά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγκαλίτσα την έφερα Ρένα μου αυτό της έλλειπε να έχει και παράπονο!!!!χα!χα!χα! Δασκάλα έχω την καλύτερη.... την αγάπησα και γιαυτό αγάπησα και τον πηλό, έτσι και αυτός κάνει ότι θέλω!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ε ναι την έχω δει εκει στ΄αριστερά μου να βάφεται και να ολοκληρώνεται!!!! Η κοπελιά από τ΄αγαπημένα μου αλλά και η φωτογράφιση που έκανες είναι τέλεια!!! Το μωβ του πάει πολύ
    Εγώ ακόμα έτσι την έχω , δεν πρόλαβα !!! Ευχαριστώ για τα λοιπά και να είσαι κοντά μας για όσο εσύ θέλεις ( στο μπλογκ εννοώ) να ξέρεις και είναι απειλή!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κοπελιά.... φιλενάδα της δικιά σου και παιδί δικό μου δεν μπορούσα να περιμένει, ήθελε να δει τα φώτα της δημοσιότητας.... είχε ζαλιστεί και από το άσμα "τα πουλιά...." χα!χα!χα! και βγήκε γρήγορα στο παλκοσένικο!!!!!! Δεν ευχαριστείς για τίποτα... εγώ ευχαριστώ που συγκαταλέγεσαι στους φίλους μου και φυσικά σε αυτούς που έχω μοιραστεί περισσότερα!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μου έμεινε το απωθημένο του άσματος!!!!!''Τα πουλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!΄΄
      Κακοφωνίξ!!!!!!!!!!Ανταποδίδω στο τελευταίο!!!

      Διαγραφή
    3. Μου αρέσει να σε πειράζω.... αλλά πραγματικά Σαγαπώ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια καλά, πολλά και δημιουργικά στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου Βίκυ!!!
    Πάντα γερή και δυνατή να δημιουργείς με την καρδιά σου!
    Με αγάπη....
    ------------------------------------------------------------------------------------
    "Eκείνος που δουλεύει με τα χέρια είναι εργάτης. Εκείνος που δουλεύει με τα χέρια και με το μυαλό είναι τεχνίτης. Εκείνος που δουλεύει με τα χέρια, με το μυαλό και με την καρδιά είναι καλλιτέχνης!" - Άγιος Φραγκίσκος της Ασσίζης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρούλα μου σε ευχαριστώ για της ευχές σου.... αισθάνομαι τυχερή που σε έχω βρει μέσα σε αυτή την μαγική γειτονιά!!!! Δουλεύω με την καρδιά και προσπαθώ για το καλύτερο αλλά καλλιτέχνης θέλω πολύ δρόμο ακόμα για να γίνω!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το έργο σου όπως όλα σου!
    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να είσαι πάντα καλά να του δίνεις ζωή, να δημιουργείς και να προσφέρεις!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.... χάρη σε εσάς πιστεύω ότι θα καταφέρω να κρατήσω αυτό το blog αρκετά ακόμα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλα αγαπημενη ποδηλάτισσα!!!να εισαι πάντα γερη και δυνατη να δημιουργεις!!σε θαυμαζω τοσο μα τοσο πολυ!!στη Ναυπακτο με κερδισε η ζεστη αγκαλια και το χαμογελο σου και ολος αυτος ο θαυμασμος για τα εργα σου ηρθε κι εδεσε αρμονικα με τον ανθρωπο!!χαιρομαι παρα πολυ που σ εχω γνωρισει!!Το κουτι για χαρτομαντηλα που αγορασα στο μπαζαρ ειναι στο γραφειακι μου και σε θυμιζει και με εμπνεει!!!!!να εισαι παντα καλα!! πολλα φιλια
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου φίλη.... χαίρομαι και εγώ που μέσα στα άτομα που έχω γνωρίσει είσαι και εσύ, που πραγματικά έχω ξεχωρίσει!!!! Ελπίζω βέβαια πως θα μας δοθεί και στο μέλλον η ευκαιρία να ξανασμίξουμε!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Χιλιόχρονη να είσαι Βικάκι, χιλιόχρονο και το υπέροχο
    μπλογκ σου, να είσαι πάντα καλά, χαμογελαστή και
    να χαίρεσαι ότι και όσους αγαπάς !!!
    Για άλλη μια φορά υπέροχη δημιουργία !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Με τόσο υπέροχη δασκάλα.... βγαίνουν όσο το δυνατόν καλύτερες δημιουργίες!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Βίκυ μου!!!!καλά έκανες και ξεκουράστηκες!!!χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου να σε έχουμε για πάρα πολλά χρόνια να θαυμάζουμε τις όμορφες δημιουργίες σου!!!!ότι και να φτιάξεις...απλά τέλειο!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου σε ευχαριστώ..... δεν ήταν η κούραση που με κατέβαλε, φορτίστηκα πολύ συναισθηματικά και πίστεψέ με θα μου πάρει πολύ χρόνο ακόμα για να συνέλθω, η δημιουργία όμως ιδικά σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητη και όλοι εσείς η καλύτερη παρέα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη η κοπέλα από πηλό! Φαίνεται ότι και η Μαρία είναι εξαιρετική δασκάλα κι όταν έχει και μαθητές που τα ''παίρνουν'' τότε...........ξεφεύγει η κατάσταση! Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου Βίκυ! Να ΄σαι γερή και δυνατή για να έχουμε πάντα την ευκαιρία να σ' επισκεφτόμαστε στο σπιτάκι σου! Φιλιά..................Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελικούλα μου η Μαρία είναι ένα αστέρι.... και σαν καλλιτέχνης και σαν άνθρωπος!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και πραγματικά νοιώθω τυχερή που εξ αιτίας του σε έχω γνωρίσει!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  22. χρονια πολλα και ευτυχισμενα στο ομορφο μπλοκακι!
    να εισαι παντα καλα και δημιουργικη ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε παρακολουθώ καθημερινά σιωπηλά αλλά παίρνω τόσα πολλά μέσα από τα άρθρα και τις δημιουργίες σου! Είσαι σημείο καθημερινής μου αναφοράς και έμπνευσης!! Εξαιρετική η δημιουργία κι αυτή τη φορά...σου εύχομαι χρονια πολλά και δημιουργικά γεμάτα προσδοκία και γαλήνη στην καρδιά! Με την αγάπη μου, Τέρη
    ΥΓ Θα έχουμε την ευκαιρία να αγοράσουμε κάτι δικό σου στο παζάρι του Αντωνοπούλειο στην Πάτρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που επισκέπτεσαι το blog μου και περνάς όμορφα μέσα σε αυτό!!! Στο Αντωνοπούλειο υπάρχουν πάντα δικά μου πράγματα - στα παζάρια και εκτός από αυτά - μπορείς να μιλήσεις με την κ. Νικολίτσα Αντωνοπούλου για αυτό.... είναι από τα ιδρύματα που ας πούμε πως το έχω υιοθετήσει μια και οι ιδρυτές του είναι φίλοι αγαπημένοι!!!! Σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!!!

      Διαγραφή
  24. Για άλλη μια φορά το ΤΕΛΕΙΟ!!! Χρόνια πολλά πολλά ακόμα με πολλές υπέροχες δημιουργίες!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο δεν θα το έλεγα.... καλή προσπάθεια απλά!!! Σάσα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  25. Εκπληκτικό έργο, το είδα και στο fb και μου άρεσε πολύ!
    Τι φτιάχνεις εσύ και δεν είναι τέλειο;
    Χρόνια πολλά 'λοιπόν, στην Ποδηλάτισσα, πολλές βόλτες στη δημιουργία ε΄ύχομαι, και πάντα να συνεχίσει να προσφέρει έτσι ακούραστη!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!!!!!! Το ποδηλατάκι σου.... δώρο πολύτιμο, μου κρατά συντροφιά!!!!!!!! Το έργο υπέροχο αλλά όχι και τέλειο!!!! Πολλά [πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  26. Xρόνια πολλά και δημιουργικά!!!
    Τα κεραμικά σου απερίγραπτης ομορφιάς!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Μας λείπεις αλλά ελπίζω όλα να είναι καλύτερα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά με αυτήν την αστείρευτη δημιουργικότητα σου Βίκυ μου! Το κεραμικό σου είναι καταπληκτικό, όντως το θαύμασα! Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια, για πολλά χρόνια ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέτρα μου για τις επισκέψεις σου και για τα καλά σου σχόλια, ευχαριστώ επίσης για τις όμορφες ευχές σου!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  28. Βίκυ μου χρόνια πολλά και δημιουργικά.Οπως πάντα το έργο σου καταπληκτικό.Ελπίζω να ξεκουράστηκες από το υπέροχο bazaar της Βέροιας. Μεθαύριο αρχίζει το δικό μας.Πάρε λοιπόν τη φίλη μας και ελάτε.Βazaar xωρίς Κλαυδία και Βίκυ δε γίνετε. Σας περιμένουμε. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου πολύ θα το ήθελα να έρθω.... αλλά δυστυχώς αυτή την φορά δεν θα τα καταφέρω, στο επόμενο όμως θα είμαι εκεί!!!!! Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία!!!!

      Διαγραφή
  29. Κουκλα η κοπέλα σου Βικυ μου!!!Φαινόταν βεβαια απο την αρχή αλλα τώρα που την τελειοποίησες είναι υπέροχη! Μου άρεσαν πολύ και τα ξύλα της βάσης!Καταπληκτική δουλειά!!!
    -Χρονια Πολλά για το μπλογκ σου!!! Να ειναι γεμάτο με δημιουργίες , ευχάριστα γεγονότα και πολλούς φίλους(αυτό ειναι σίγουρο)!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με όποιον δάσκαλο καθίσεις... τέτοια γράμματα θα μάθεις!!! λέει μια παροιμία.... μάλλον σωστή!!!!! Έχω την καλύτερη δασκάλα.... οπότε και τα έργα των μαθητών της θα είναι καλά!!!! Σε αυτό βέβαια έβαλες και εσύ λίγο το χεράκι σου... ή μάλλον τον φούρνο σου!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές, μα πάνω από όλα που είσαι φίλη μου!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Βίκυ μου και εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο με φίλους, αγάπη και όμορφες δημιουργίες!!!
    Η κοπέλα από κεραμικό είναι πανέμορφη!!! Μπράβο!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου... σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  31. Πολύχρονο το μπλοκοσπίτάκι σου Βίκυ μου, να μας χαρίζει πάντα όμορφες εικόνες , ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και φυσικά τις μοναδικές δημιουργίες σου !!! ΄Εχω θαυμάσει πολλές φορές τα έργα σου, όμως ομολογώ ότι η κοπελιά σου με κέρδισε ολοκληρωτικά !!!Μπράβο σου και εύχομαι να είσαι πάντα καλά, δημιουργική, δοτική γενναιόδωρη, γεμάτη συναισθήματα καλή μου φίλη !!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου δεν υπάρχουν λόγια.... το ευχαριστώ είναι λίγο, όχι για τα καλά σου σχόλια μα για την φιλία σου που μου την δίνεις απλόχερα!!!! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που αυτό το blog μου έχει χαρίσει φίλους σαν και εσένα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  32. πολυχρονο παντα γεματο αγαπη φιλους... προσφορα ..εμπνευση.. δημιουργια.....φωςκαι χρωμα!!!
    υπεροχο το εργο σου με τον πηλο..ποσο ευκολα πηρε ζωη στα χερια σου...συγχαρητηρια!!!
    παντα αξια!!!!και γερη!!!!!!!!!
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βίκυ μου χρόνια πολλά στο μπλοκοσπιτάκι σου ,να είναι πάντα γεμάτο εμπνευση και υπέροχες δημιουργίες !!!να είσαι καλά και να προσφέρεις ,ακούραστη !!!Συγχαρητήρια για όλα !!μα με τον πηλό κάνεις θαύματα !!!!σου στέλνω την αγάπη μου και τα τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Αισθάνομαι τυχερή που είσαι από τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει!!!!! Πολλά φιλιά και από εμένα καλή μου!!!!

      Διαγραφή
  34. Πήρα χαρτάκι και στήθηκα στην ουρά με τους φίλους σου. Βίκυ μου εύχομαι απ' την καρδιά μου αυτή η "ουρά" διαρκώς να μεγαλώνει και να διαχέεται σε μικρές σπίθες έμπνευσης για όλους μας. Δεν είναι μόνο οι δημιουργίες σου -που είναι πάντα καλοδουλεμένες και άψογες τεχνικά- αλλά κυρίως η στάση ζωής σου.
    Να είσαι καλά Ποδηλάτισσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι ευτυχής που στους φίλους μου συγκαταλέγονται άνθρωποι σαν και εσένα!!!! Τελικά είμαι πολύ πιο τυχερή από όσο νόμιζα!!!! Σε ευχαριστωωωωωώ!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Πότε πρόλαβες να συναρμολογήσει την κοπελιά και να την στήσεις για φωτογράφιση !!!!!
    Οσο για τα γενέθλια, τι να πω!! Τέσσερα χρόνια γεμάτα δημιουργία, τέσσερα χρόνια γεμάτα προσφορά!! Σ'ευχαριστώ για τη φιλία σου, για το ..."Πεπίτα", για όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπιτάκι μου εγώ σε ευχαριστώ.... είσαι από τα κορίτσια που γνώρισα από έναν άλλο χώρο.... και που μου έκαναν το κλικ!!! Ευχαριστώ που είσαι φίλη μου.... και που μπορεί να μην βλεπόμαστε συχνά, γιατί μένουμε "Μακρυά" αλλά αγαπιόμαστε!!!!!!!! Για το πότε πρόλαβα.... ξέρεις πως είμαι των γρήγορων αποφάσεων!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  36. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά Βίκυ μου!!Να είσαι γερή χαρούμενη , γελαστή και ευτυχισμένη και να μας χαρίζεις υπέροχες δημιουργίες και ιδέες.Εύχομαι να προσφέρεις το περίσευμα της ψυχής σου για πολλά πολλά χρόνια και να γίνεις παράδειγμα σε πολλές από εμάς .Η κοπέλα τέλεια , τα χρώματα υπέροχα!!! Μπράβο σου
    Την αγάπη μου και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις εγκάρδιες ευχές σου, και για τα όμορφα σχόλια σου!!!! Αισθάνομαι τυχερή που είσαι φίλη μου... που έχουμε γνωριστεί και ελπίζω πως σύντομα θα μας ξαναδοθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε!!!!
      Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά ενα ζεστό φιλί και ένα ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά κ δημιουργικά Βίκυ μου!!! Υπέροχη η κοπέλα σου ,με πολύ ωραια χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά και καλά Βίκυ μου γεμάτα από τις υπέροχες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βικυ μου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου Χρόνια πολλά με πολλές υπέροχες δημιουργίες . Πολλές φορές επιστρέφω και ξανά κοιτάζω τα έργα σου και τα θαυμάζω . Να΄σαι πάντα καλά.
    Εξαιρετική η κοπέλα σου με όμορφα χρώματα, Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου σε ευχαριστώ πολύ.... χαίρομαι που αυτά που κάνω σου αρέσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  40. Χρόνια σου πολλά.
    Όλα είναι πολύ όμορφα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...