Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Γενέθλια.... Ένα Όμορφο Ταξίδι... Υπέροχες Συναντήσεις.... και Giveaway!!!!



Πριν από δύο χρόνια { 8-3-2011} έκτισα το μπλοκόσπιτο της "Ποδηλάτισσας"
Δημιουργία της Αθηνάς "ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ"

με πρώτη ανάρτηση  Από τα παλιατζίδικα.............
Δημιουργία με decoupage

Έκτισα αυτό το σπιτάκι για να στεγάσω τις δημιουργίες μου και βέβαια άφησα πόρτες και παράθυρα ανοικτά, για να περνάτε απέξω και να βλέπετε τι φτιάχνω... ή αν θέλετε να μπαίνετε μέσα και να κάθεστε!!!!
Στα δύο αυτά χρόνια 240 αναρτήσεις με δημιουργίες μου στόλισαν τους τοίχους του... 355 αναγνώστες πέρασαν την πόρτα του... και φυσικά αρκετοί χάζεψαν από τα παράθυρα του...
Όλα αυτά είναι αναμενόμενα όταν φτιάχνεις ένα διαδικτυακό σπιτάκι.... αυτό όμως - που τουλάχιστον για μένα - ήταν ανέλπιστο ήταν η  δημιουργία στενών φιλικών σχέσεων, σχέσεων  ανθρώπινων και αδελφικών... δεσμών ισχυρών... δεσμών αγάπης!!!!

Μερικοί από αυτούς τους φίλους βρίσκονται κοντά - στην διπλανή πόρτα θα έλεγα - και έτσι έχουμε την δυνατότητα να συναντιόμαστε τακτικά {δημιουργούμε μαζί, πίνουμε τα καφεδάκια μας μα και τα κρασάκια μας και άλλα....} Με τους ποιο μακρινούς  η προσωπική επαφή είναι δύσκολη όχι όμως και ακατόρθωτη, έτσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα  να συναντήσω κάποιους από αυτούς, και μια και δυο βρέθηκα Θεσσαλονίκη...  και αν θέλετε να δείτε πόσο όμορφα πέρασα ακολουθήστε με σε αυτό το όμορφο ταξίδι!!!!


Τετάρτη 6-3-2013 πρωινό καφεδάκι με την Ρένα και μετά μια βόλτα στην πόλη,  αρχίζοντας από τα παλιατζίδικα (τι πιο φυσικό άλλωστε)....  





το μεσημεράκι στο φιλόξενο σπίτι της Γιούλας η παρέα μεγάλωσε μια και προστέθηκε και η Μαρία και φυσικά οι "ήρωες" σύζυγοι των κοριτσιών....

...και το βραδάκι έξοδος γυναικών!!!!




Το πρωί της Τσικνοπέμπτης που ξεκίνησε με την γλυκιά μουσική της Λατέρνας... 



και την φωνή του κουλουρά....

ένα προσκύνημα στον Άγιο Δημήτριο...



στις κατακόμβες... 





και την Ροτόντα...



 συνεχίστηκε με μια υπέροχη συνάντηση  στο σπίτι της γλυκιάς "Αχτίδας" !!!!
Μια μεγάλη συντροφιά γυναικών... άγνωστων μέχρι χθες, αγαπημένων φιλενάδων σήμερα ήταν μαζεμένη για καφεδάκι... κουβεντούλα... ανταλλαγή απόψεων... κλπ... κλπ...






Φύγαμε από την "Ζεστή Αγκαλιά" της Αχτιδούλας αφού δοκιμάσαμε υπέροχες πίτες μα και γλυκά φτιαγμένα από την Αχτίδα, τον Δημήτρη, την Ιωάννα μα και από τα άλλα κορίτσια που ήταν εκεί...

Φωτογραφία δανεισμένη από την Ολυμπία 
και αφού δώσαμε την υπόσχεση πως θα ξανασυναντηθούμε στο "Κτήμα" της!!!! 

Βγαίνοντας στους δρόμους της Θεσσαλονίκης μεσημέρι Τσικνοπέμπτης, καταλάβαινες πως εκτός από τους ανθρώπους και η ίδια η πόλη είναι ζεστή και φιλόξενη...










Τριγυρίζοντας βρήκα και μια πρόσκληση για ένα "Ποντιακό Γλέντι".... 


και σαν "Ιππότης"  συνόδευσα την "Μεγαλειοτάτη" σε αυτό...



Η "Μεγαλειοτάτη" δεν σταμάτησε να χορεύει... 


αλλά και ο "Ιππότης" έριξε τις ζεμπεκιές του!!!!


Μα αυτό το όμορφο ταξίδι έχει και συνέχεια....
Πρωί - πρωί της επόμενης μέρας η Ρένα και ο Γιάννης με πήραν μαζί τους στο υπέροχο χωριό τους....






Στο ζεστό τους σπιτικό μαζεύτηκε όλη η παρέα....


Οι "'Ήρωες" της παρέας Γιάννης & Βαγγέλης, ανέλαβαν το ψήσιμο...



και φυσικά δεν χρειάζονται λόγια για να καταλάβατε την συνέχεια!!!!! 







Έχοντας περάσει υπέροχα αυτό το τετραήμερο... 
χωρίσαμε δίνοντας υποσχέσεις για μια νέα συνάντηση!!! 

Λίγη ώρα μετά την επιστροφή μου, συνάντησα μπλοκοφίλες από την Αθήνα.... 


σε μια όμορφη συνάντηση που έγινε στο κέντρο της πόλης!!!



Κλείνοντας αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να σας κεράσω  γλυκάκι... 
& ποτάκι.... 


για τα γενέθλια του "μπλοκόσπιτου" να σας ευχαριστήσω που περνάτε από το σπιτάκι μου...  και να σας πω πως αν είστε αναγνώστες αυτού του blog και αφήσετε σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση θα λάβετε μέρος στην κλήρωση που θα γίνει στις 31/3/2013!!!

Πολλά φιλιά σε όλους σας, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!!!!!!

111 σχόλια:

  1. Μα είναι ολοφάνερο πως κακοπενάς, εσύ καλέ!!!
    ;-)
    ΧΑΧΑ!!!
    Μπράβο, βρε Βίκυ!!! Πάντα τέτοια!!!
    Να γελάς, να διασκεδάζεις, να γνωρίζεις κόσμο που σε κάνει να νιώθεις όμορφα κ' να μπορούμε κ' εμείς να "ρίχνουμε κλεφτές ματιές" (ή ακόμα κ' να φιλοξενούμαστε!) στον ζεστό σου χώρο!!!
    Εύχομαι το σπιτάκι σου να γεμάτο εμπνευσμένες δημιουργίες κ' αμέτρητους πιστούς αναγνώστες κ' για σένα προσωπικά, ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι κακοπερνάω... αλλά το λέω και δεν το πιστεύει κανείς!!!!χα!χα!χα! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι έχουμε εδώ??!!! Και φωτογραφίες από την πανέμορφη Θεσσαλονίκη και καρναβάλια και κρασομεζέδες και κουβεντούλα και... και... (ουφ, έσκασα!!!)! Και για το τέλος μάς άφησες το καλύτερο!! Πέρασαν 2 (!!!) χρόνια, Βικάκι!! Πώς περνάει ο καιρός ! Και μάλιστα όταν με τις 240 αναρτήσεις μάς έχεις δείξει τόσο όμορφα πράγματα! Να τα χιλιάσει το "σπιτάκι" σου και εσύ να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου αυτό το ταξίδι τα είχε όλα εκτός από "έκθεση" ή bazaar" και πραγματικά ήταν υπέροχο!!!!! Και ναι Πεπίτα... πέρασαν δύο χρόνια γεμάτα με δημιουργίες αλλά πάνω από όλα με όμορφες ανθρώπινες σχέσεις και φιλίες!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Πω,πω! Πόσο όμορφα φαίνεται ότι πέρασες στην όμορφη Θεσσαλονίκη! Πάντα τέτοια!
    Χρόνια πολλά και στο μπλογκοσπιτάκι σου! Να τα χιλιάσει και να είσαι κι εσύ καλά για να μας παρουσιάζεις πάντα τις εξαιρετικές δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον είναι αδύνατον να πας Θεσσαλονίκη και να μην περάσεις τέλεια!!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα Βίκυ μου . Διάβασα την ανάρτησή σου και είδα τις φωτογραφίες σου και ταξίδεψα νοερά μαζίσας . Δύσκολο βέβαια να το κάνω όπως εσείς που γνωρίζεστε τόσο καιρό και επί πλέον έχετε αναπτύξει την πολύτιμη φιλία σας.Να είστε όλες καλά , πέρασα και από την αγαπημένη Αχτίδα , κατενθουσιασμένη και εκείνη. Ομολογώ ότι οι Θεσσαλονικείς φημίζονται για την φιλοξενία τους. Εχεις βλέπω και γενέθλια? Να πολλαπλασιαστούν οι φίλες σου καλή μου
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα καλή μου δεν είναι δύσκολο.... και για πρώτη φορά να ερχόσουν το ίδιο θα αισθανόσουν!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πόσο θα ήθελα να ήμουν μαζί σου στη Θεσσαλονίκη αλλά και με την επιστροφή σου στο παρτάκι των Χρυσσομελισών...
    Πάντα να περνάς καλά και να σου τυχαίνουν γλέντια και συναντήσεις απ' τ' απρόσμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να καταφέρουμε να σφίξουμε και εμείς εδώ στην Αθήνα!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. καταπληκτική αναρτηση,καταπληκτικές φωτογραφίες,τέλειο ταξίδι,ζηλεύω απίστευτα που συναντηθήκατεεεεεε!!πολλά φιλιά χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου πάντα τέτοια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και ζηλεύεις για την συνάντηση γιατί πραγματικά ήταν υπέροχα!!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!

      Διαγραφή
  7. Αχ τι όμορφη ανάρτηση!!Ταξιδιάρικη!!Καταρχήν να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου Βίκυ μου!!Πάντα με όμορφες αναρτήσεις!!!Οι φωτό σου θαυμάσιες!!Ήμουν κι εγώ Φλεβάρη Θεσ/νίκη για μαθήματα κι ήταν πανέμορφα!!Σου εύχομαι να κάνεις σύντομα κι άλλα ξέγνοιαστα ταξιδάκια!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν και δεν εχω ακομα μπλοκ χαρηκα πολυ που σε γνωρισα στο σπιτι τησ αχτιδασ και εσενα και ολες τισ κοπελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και θα χαρώ ακόμα περισσότερο όταν θα δω να δημιουργείς και το δικό σου μπλοκ!!!!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφη παρουσίαση...Τόσο ζωντανή...Σαν να ήμασταν εκεί..Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτές τις όμορφες στιγμές... Βοήθεια μας ο Αγιος Δημήτριος, ο προστάτης της θεσσαλονίκης..
    Διαβασα όλη την ανάρτηση, είδα όλες τις φώτος...Αχ Ελλάδα σ αγαπώ (όπως γράφει και η σημαία) Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σας , να σας γεμίζει πάντα χαρά το ίδιο και οι φίλοι αναγνώστες.. Τα δυο χρονια να γίνουν χίλια δυο όσο έχετε όρεξη και αγάπη γι αυτο εδώ το μπλογκ..Ευχαριστούμε για το κεραστικό..Παίρνω το γλυκάκι μου (ειναι και στο αγαπημένο μου λιλά χρώμα) :) και στην αυριανή μου ανάρτηση θα υπάρχει ενημερωση για το διαγωνισμο σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ όμορφη η ζωγραφιά/σήμα του μπλογκ σας

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου... για τις επισκέψεις σου... για τα καλά σου σχόλια!!!! Η ζωγραφιά σήμα του μπλοκ μου πραγματικά είναι υπέροχη δουλειά της Αθηνάς!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Βίκυ μου σε ζηλεύω από πάρτι σε πάρτι βρίσκεσαι. Ας είναι...Τα σπιτάκια μας είναι με ένα χρόνο διαφορά την ίδια μέρα γεννημένα. Χρόνια του πολλά λοιπόν και πάντα να έχει ανοιχτή την πόρτα του για μας. Σε ευχαριστώ και εγώ για τις ευχές σου στο δικό μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου δεν χρειάζεται να ζηλεύεις... απλά έρχεσαι μαζί μας την επόμενη φορά!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Πόσο την θυμάμαι εκείνη την εποχή όταν με ενημέρωσες για το σπιτάκι σου και ήρθα να σε επισκεφθώ!!! Πέρασαν δύο χρόνια από τότε και μας μάγεψες τόσες φορές με τις ωραίες σου δημιουργίες! Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου και να μας χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, Βικούλα!
    Το ταξίδι στην Θεσ/κη μαγευτικό!! Είναι τόσο φιλόξενες οι φίλες μας εκεί! Βλέπω το γλεντήσατε όσο δεν πάει άλλο...και του χρόνου, νά'στε όλες καλά! Στις Χρυσομέλισσες δεν μπόρεσα να έρθω, ίσως κάποια άλλη φορά! Ευχαριστούμε για το κέρασμα !!!
    Φιλάκια πολλά, και στην Δήμητρα εννοείται, και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου στην Θεσσαλονίκη περάσαμε υπέροχα και πραγματικά μας λείπατε!!!! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που έφτιαξα αυτό το μπλοκ που στάθηκε η αιτία για να γνωρίσω όλους εσάς!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Α έχω χάσει πολλά!!! Καλέ που πήγες;;; Χωρίς συρτάρια,χωρίς κουμπαράδες!!! Έτσι απλά πας Θεσσαλονίκη; χαχα...Μπράβο βρε Βικούλα. Δεν σταματάς πουθενά και πολύ μου αρέσει! Και συνάντηση και στην Αθήνα; Τι έγινε ρε παιδία; Να τα χιλιάσεις κι εσύ και το μπλογκάκι σου και οι αγαπημένοι σου όλοι Βίκυ μου! Πέρασαν δυο χρόνια ε; Και τι όμορφα που ήταν!!! Άντε μου λείψατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βιλλιωτάκη μου και εσύ μου έχεις λείψει!!!! Αυτή την φορά μου σφύριξαν και έφυγα πετώντας για την Θεσσαλονίκη... στην κυριολεξία!!! και πραγματικά ήταν τέλεια!!!!!! Πιστεύω να τα πούμε σύντομα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  13. Πώπω με ταξίδεψες με την ανάρτηση σου πίσω στην εποχή που έμενα στη Θεσσαλονίκη... :) Έτσι όμορφα να περνάς πάντα Βίκυ μου!!!
    Χρόνια πολλά και στο blogοσπιτάκι σου και πάντα να γεμίζει με όμορφες δημιουργίες και τις στιγμές που γεμίζουν ομορφιά τη ζωή σου!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντε καλε και περιμενα την αναρτηση να καμαρωσω φωτογραφιες!!!!!Χαρηκα σα να ημουν κιεγω μαζι σας!!!Βικουλα μου σου ευχομαι ναεχεις παντα τοσο ομορφες αναπαυλες στην καθημερινοτητα σου!!!κι ευχες πολλες για τα γενεθλια του blog σου καλη μου δασκαλα,(σου χρωστω πολλα,αλλα σ αγαπω πολυ περισσοτερο)!!!!!Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ελσάκι εγώ σου χρωστάω πολλά και αισθάνομαι πολύ τυχερή που έχεις μπει στην ζωή μου και είσαι κάτι περισσότερο από φίλη μου!!!!! Σαγαπώ!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Με κανεις και ζηλευω!!!
    αυτη η χαρα της εξορμισης,της συναντησης με φιλους καλους και αγαπημενους δινει ζωη!!!!
    μαζευε εμπειριες Βικυ απ τις βολτες σου και δεν εχεις να χασεις..
    Μακαρι ολος ο κοσμος να διασκεδαζε οπως εσυ με την παρεα σου!!!!
    Να τα εκατοστησει το μικρο και θαυματουργο σου σπιτακι,παντα να μας χαριζει χαρα και χαμογελα (με το δικο του τροπο,φυσικα)..
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μικρή μου οι καλοί φίλοι είναι θησαυροί που δίνουν ζωή!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  16. χρονια πολλα,καλα και δημιουργικα με ομορφες συναντησεις και δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,,,,ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ......ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου σε ευχαριστώ... ελπίζω σε κάποια άλλη συνάντηση να είσαι και εσύ!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές... πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο μπλογκοσπιτάκι σου Βίκυ μου, με πολλές-πολλές ακόμη υπέροχες αναρτήσεις!!! :)
    Χαίρομαι πολύ που περνάς τόσο όμορφα και έκανες το blogging φιλία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ πόσο ζηλευω!!!!μπράβο Βικάκι μου και σε όλη την παρέα!!!!περάσατε όμορφα!!!!πάντα τέτοια!!!!!σε γνώρισα την εποχή που φτιάχναμε τα συρτάρια και συγκεκριμένα είχες φτιάξει ένα που απεικόνιζε ένα σπίτι στα Κύθηρα και σου έγραψα μένω απέναντι!!!Νεάπολη!!!από τότε έχω γίνει φανατική αναγνωστριά σου!!!δεν ξεχνώ το μήνυμα που μου έστειλες και πόσο με συγκίνησες!!!κάποια στιγμή θα βρεθούμε!!!!Χρόνια πολλά λοιπόν στο μπλογκάκι σου να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις υπέροχες δημιουργίες!!!!!τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θυμάμαι την πρώτη μας γνωριμία... το καΐκι είχε πάει για ψάρεμα και εμείς πιάσαμε την κουβέντα!!!! Εύχομαι κάποια στιγμή - ελπίζω σύντομα - να συναντηθούμε και να τα πούμε και από κοντά!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Βίκυ μου!!!!!!!!!!!!!! Πήγατε Θεσσαλονίκη;!!!! Γι' αυτό μ' αρέσεις, είσαι δυναμικός άνθρωπος και τόσο δραστήριος!!! Να είσαι πάντα έτσι Βίκυ μου!!!
    Πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου, είναι γεμάτες χαρά, αγάπη και ανθρωπιά!!!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω και μια πολύ μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φορές που νοιώθω πραγματικά τυχερή είναι αυτές που σκέφτομαι πως μέσα από αυτό το blog γνώρισα πολύτιμους ανθρώπους σαν και εσένα!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Μα..... ξέχασα να σου ευχηθώ βίκυ μου!!!
      Να το έχεις για πολλά πολλά χρόνια το "σπιτάκι" σου, αγαπημένη μου!!!
      Κι εγώ, χαίρομαι πραγματικά που σε γνώρισα. Ειλικρινά, κάποιες φορές σκέφτομαι, ότι ίσως να κατάφερα να φτιάξω το δικό μου μπλογκ, ακριβώς για να γνωρίσω ορισμένους ανθρώπους, μαζί κι εσένα.
      Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το κλίμα που μας μετέφερες! Φανταστική παρέα! Πάντα τέτοια, να μαζεύεστε και να περνάτε τόσο όμορφα.

    Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου, εύχομαι να γεμίζει πάντοτε από φίλους, όμορφες δημιουργίες και ιδέες και εσύ να είσαι καλά να δημιουργείς και να μας συντροφεύεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το κλίμα ήταν υπέροχο!!!! Εύχομαι κάποια στιγμή να γνωριστούμε όλοι και να γίνουμε φίλοι!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΟΤΑΝ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ, ΤΙ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΚΟΛΠΑ;
    ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΑΝΤΑΡΑ!!!
    ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΣΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!
    ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΦΙΛΕΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΟΥΜΕ!!
    ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!
    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΚΤΟ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν το φανταζόταν δύο χρόνια πριν... ο ένας φοβόταν τον άλλον και ευτυχώς που μέσα σε αυτήν την γειτονιά ήρθες και εσύ, άρχισες τις προσκλήσεις και τα παιχνίδια και μας έδωσες την ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά και να δημιουργήσουμε αυτή την τόσο όμορφη παρέα!!!!!!!!! Για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για την υπέροχη φιλοξενία σας, την αγάπη σου και την φιλία σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Μας ταξίδεψε πάλι Βίκυ και αυτή τη φορά η χαρά για το πόσο καλά πέρασες ξεχειλίζει σε κάθε λέξη που έχεις γράψει.Χρόνια πολλά στο μπλογκακι σου,να είσαι καλά να περνάς καλά και να δημιουργείς όμορφα πράγματα για να θαυμάζουμε και να παίρνουμε ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφη ανάρτηση με όμορφες φωτος
    Να τα εκατοστήσεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου,σε σένα,σ΄όλους τους φίλους,που περνάνε από εδώ!
    Όμορφο ταξίδι,υπέροχες εικόνες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο τυχερή νοιώθω που βρίσκεστε κοντά μου όλες εσείς!!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  26. Βίκη μου τι να πω..γκουντούρντισες που λέμε εμείς στη Θεσσαλονίκη..δεν άφησες γωνιά για γωνιά..Σε περιμένω πάντως ξανά..το σπίτι μας είναι πάντα ανοιχτό για σένα και τη Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου ευχαριστώ που πάντα με δέχεσαι με τόση αγάπη στο φιλόξενο σπίτι σου... είναι τιμή μου που είσαι φίλη μου!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Αγαπημένη Βίκυ, οι Χρυσομέλισσες στέλνουν μελωμένες ευχές για τα γενέθλια του μπλόκ σου!!!Ολα τα καλά και όλες οι ευλογίες για σένα και την οικογένειά σου, σου αξίζει ότι καλλίτερο !!!
    Ευχαριστούμε για τις περιγραφές σου και τις φωτογραφίες απο την όμορφη Θεσσαλονίκη και τους ανεκτίμητους φίλους που συνάντησες εκεί, μας έδωσες μιά ευκαιρία να αισθανθούμε κι εμείς τη ζεστασιά τους, τη φιλοξενία τους, τη καλωσύνη και το κέφι τους !!!Ευλογημένη συγκυρία η γνωριμία μέσω των μπλοκ τόσο ξεχωριστών ανθρώπων, με τα ίδια ενδιαφέροντα και μεγαλείο ψυχής....είμαστε πανευτυχείς που μοιραζόμαστε αυτή την εμπειρία μαζί σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ που με δέχεστε με τόση αγάπη στο πολύβοο μελίσσι σας!!!! Πραγματικά είναι υπέροχο - και νομίζω καθόλου τυχαίο - που τόσοι άγνωστοι άνθρωποι μέχρι εχθές έχουμε γίνει μια όμορφη παρέα!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  28. Χρονια πολλα για το σπιτακι σου!!!Να κραταει γερα και να συνεχιζει να δημιουργει με την ιδια ορεξη και δραστηριοτητα που γνωρισαμε!!
    Θα χαρω πολυ Βικυ μου να σας ξαναδω συντομα!!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Μα περισσότερο σε ευχαριστώ για την αγάπη σου και την φιλία σου!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  29. Βικυ μου τι όμορφιές είναι αυτές; Η πόλη, οι άνθρωποι, η παρέα, όλα όμορφα, ζεστα κι ανθρώπινα!
    Ευχομαι το μπλογκ να τα εκατοστήσει κι η Ποδηλάτισσα να κάνει πάντα τέτοιες βολτες σε τόπους αγαπημένους αλλά και σε δημιουργίες φτιαγμένες με αγάπη!
    Φιλιά πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που με τόση αγάπη περνάς πάντα από το σπιτάκι της "Ποδηλάτισσας"!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα αγαπημένη φίλη μου, Χρόνια πολλά για το σπιτάκι σου! Να χιλιασεις τις αναρτήσεις σου! Ταξίδεψα μαζί σου, στη Θεσσαλονίκη, μέσα από τις φωτογραφίες και να σου πω, σας ζήλεψα λιγάκι για την τόσο ζεστή και όμορφη παρέα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί υπάρχει ένας άλλος κόσμος, ζεστός, φιλόξενος, έτοιμος να σε αγκαλιάσει, να μοιραστεί μαζί σου, ν΄ανοίξει το σπίτι του και να σε ταΐζει από το πρωί μέχρι το βράδυ, πίττες και άλλα καλούδια. Να είσαι καλά, να δημιουργείς και που είσαι; Βάστα γερά!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που έχω γνωρίσει αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους του Βορρά... αλλά και εδώ στην Αθήνα το "παρεάκι μας" είναι υπέροχο!!! Ελπίζω να σε δω σύντομα!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  31. Να'χεις υγεία και να περνάς όμορφα με τις γλυκές συντροφιές σου!!! Να σε βλέπουμε και να χαιρόμαστε και από τα γλέντια σου και από τις δημιουργίες σου!!!
    Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο βρε Βικάκι σε χαίρομαι. Πάντα ετσι να περνας και να αγαπάς. Να συναντάς και να χαίρεσαι.
    Χρονια πολλά στο σπιτάκι σου, για πολλά χρόνια ακόμα να μας χαρίζεις τα όμορφα σου!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις επισκέψεις σου!!!!!

      Διαγραφή
  33. πωπωπωπω!!! Ομορφιές, ξεφαντώματα, καλή παρέα, χαμόγελα, φίλοι...πόσο τυχερή είσαι, φιλενάδα!!!! Πάντα τέτοια!...μόνο τέτοια!! Χιλιόχρονο το bloggάκι σου, γεμάτο όμορφες στιγμές -όπως τέτοιες εύχομαι να γεμίζουν και την ζωή σου- χαμόγελα, αισιοδοξία, χρώματα και ονειρεμένες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ.... είμαι πολύ τυχερή που σας έχω συναντήσει!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά στο blog σου. Ταξίδεψα μεσά απο τις φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ, και ευχαριστώ και για τις ευχές σου!!!! Ελπίζω να τα λέμε!!!!

      Διαγραφή
  35. Υπέροχη ανάρτηση και πανέμορφες φωτογραφίες που μας ταξιδεύουν ευχάριστα!!!
    Χρόνια Πολλά καλή μου, να μας χιλιάσεις και να είσαι πάντοτε δημιουργική!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χρονια πολλα στο μπλογκοσπιτακι σου!!ειναι πολυ ομορφο!!καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφη ανάρτηση!!! Πολύχρονο το blogοσπιτάκι σου Βίκυ μου πάντα με υπέροχες δημιουργίες και αναρτήσεις που θα μας ταξιδεύουν! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ... ελπίζω να καταφέρνω να σας ταξιδεύω πάντα!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  38. Βίκυ μου!!διαδικτυακέ μου μέντορα!!Εύχομαι άπειρες ακόμη αναρτήσεις από το φιλόξενο και υπέροχο μπλοκοσπιτάκι σου!!! Να είσαι γερή ,δυνατή και χαρούμενη και να σε απολαμβάνουμε!!Από τα λόγια σου και τις φωτό πέρασες όμορφα, ανάμεσα σε φιλόξενα και αγαπητά πρόσωπα!!! Ετσι πάντα να περνάς καλά!Πολλά φιλάκια από όλους μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που μέσα από τα blogs έχω αποκτήσει φίλους σαν και εσένα... υπέροχο άνθρωπο και εξαιρετική δημιουργό!!! Πραγματικά στενοχωρήθηκα που δεν καταφέραμε να συναντηθούμε και αυτή την φορά!!!! Σαγαπώ... πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  39. Χρόνια πολλά!! ΑΝ μονο σε δυο χρονια εχεις πετυχει τόσα πολλά, σκεψου το μέλλον!!!Χαιρομαι που σας γνωρισα! καλη συνεχεια, καλες δημιουργιες!!!
    Εις το επανιδείν! Βarby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Barby μου σε ευχαριστώ.... η χαρά ήταν δική μου που σε γνώρισα και ελπίζω να ξαναβρεθούμε και στο μέλλον!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  40. Εμένα κι αν με ταξίδεψες Βίκυ μου στην Πατριδα μου..... αααααχ!!!!!! ποσο θα ήθελα να ήμουν μαζί σας!!!!!τι όμορφα που πέρασατε..!!! τι φίλες!!!!! τι άνθρωποι..!!!!! τί πόλη..!!!!! μπράβο κορίτσι μου παντα τόσο ομορφες παρέες. να κανεις και να παιρνας κούκλα μου καλά... Αυτό που γίνεται εδω . μεσα.. ουτε και στα όνειρα μας.. που λέμε...το χιούμορ... η καλη διαθεση.. και οι θετικές σκεψεις.. ειναι αυτά που μας κανουνε να γνωριστουμε και προσωπικα μεταξύ μας...περασαν κι όλας δύο χρόνια.!!!!! και θα περάσουν ακόμα πάαααααααρα πολλα....σου ευχωμαι Βικυ μου. τα τα εκατοστήσει το ομορφο μπλοκ σου...και να μας κανεις παντα ομορφες αναρτησεις...χαίρομαι που σε (γνωρισα) .. και περιμενω να κατεβήτε όλες στην Κρήτη να το γλεντησουμε... για βαλτο στο πίσω μερος του μυαλου σου;; αν και στο μπροστα να το βαλεις ακομα καλήτερα..χι.χιχ..φιλακια πολλα γιορτινα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου έχεις δίκιο.... ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα ότι θα γινόμασταν μια παρέα από τον 'Εβρο μέχρι την Κρήτη και από την Ζάκυνθο μέχρι την Σάμο... και όχι μόνο, να μην ξεχνάμε και τις ξενιτεμένες!!!!! Μας έλειψες... πιστεύουμε να καταφέρουμε να συναντηθούμε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!
      ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  41. Χρόνια πολλά στο blog σου και πάντα να περνάς καλά, όπως αυτές τις μέρες στη Θεσσαλονίκη με την υπέροχη παρέα σου.Μας ταξίδεψες πολύ όμορφα.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βικούλα μου, έχεις το χάρισμα να ταξιδεύεις τον αναγνώστη με τις υπέροχες φωτογραφίες σου! Στο έχω πει πολλές φορές αυτό βέβαια, αλλά αυτή σου η ανάρτηση με έβαλε στην παρέα σας, σα να ήμουν κι εγώ εκεί!

    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου, να έχεις πάντα καλή διάθεση και έμπνευση γλυκιά μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς έτσι νοιώθαμε.... σαν να είσασταν όλες μαζί μας!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  43. Βικούλα μου γλυκιά και αγαπημένη χρόνια πολλά σε σένα και στο σπιτάκι σου. Να συνεχίσεις να δημιουργείς και να είσαι κοντά μας. Χάρηκα πολύ που η επίσκεψή σου στη Θεσσαλονίκη ήταν γεμάτη χαρές. Εύχομαι να ξαναβρεθούμε σύντομα. Φιλάκια σε σένα και στη Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου πέρασα τόσο όμορφα κοντά σας που πραγματικά δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια!!!!! Το ότι θα ξαναβρεθούμε και μάλιστα σύντομα είναι βέβαιο!!!! Σας ευχαριστώ για όλα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  44. πωπω κοσμο που ειδες!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπραβο και παντα τετοια να ζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κάτι μυρωδιές με χτύπησαν και ζαλίστηκα!
    Τι μυρίζει, τι μυρίζει... αχ.......Θεσσαλονίκη?????
    μας κάνεις και ζηλεύουμε Βικούλα!
    Να είσαι καλά και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εύχομαι πάντα να περνάς καλά και να συνεχίζεις τις υπέροχες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ακούραστη και αεικίνητη Βικούλα, φανταστικό τετραήμερο πέρασες και με τέλεια παρέα ένα σωρό αγαπημένες blogoφίλες!!!! Μπράβο παιδί μου, πάντα τέτοια.... Στο φιλόξενο "σπιτάκι" σου εύχομαι χρόνια πολλά και να είναι πάντα γεμάτο με τις ομορφιές που κάνουν τα χεράκια σου!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά φανταστικό τετραήμερο... κοντά σε υπέροχους ανθρώπους!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  48. Ιππότη της ασφάλτου(γενικά και ειδικά!!!) χαρά μας που σ έχουμε σ αυτή την όμορφη παρέα και την πλουτίζεις με το κέφι σου για ζωή, τις ευφάνταστες δημιουργίες και τη δοτικότητά σου!!!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια σ όλα τα επίπεδα.
    Φιλάκια πολλά Βικάκι να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι με πολλές αναρτήσεις που όλες έχουμε να πάρουμε απ αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά είναι δική μου που μπαίνοντας στον κόσμο της μπλοκογειτονιάς συνάντησα τόσο υπέροχους ανθρώπους και απέκτησα τόσους φίλους!!!! Σε σευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  49. πωπω εικονες!!!!και τη ωραια παρεα!! ευχομαι να χιλιασεις τους αναγνωστες σου και να περασεις και φετος πολυ πολυ ομορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το διαδίκτυο έχει και τα καλά του... τα πολύ καλά του θα έλεγα!!!!

      Διαγραφή
  50. Καλά λέω εγώ , έχεις πάρει το τούρμπο ποδηλατάκι σου και τρέχεις με χίλια, από ανάρτηση σε ανάρτηση, από δημιουργία σε δημιουργία, από ντεκουπάζ σε ζωγραφική , από συρτάρια σε κουμπαράδες , από πόλη σε πόλη , από το ένα ταξίδι στο άλλο , από φιλικά σπίτια σε ταβερνάκια, από παλιατζίδικα σε ουζερί ,από χορούς σε αποκριάτικα μασκαρέματα, από περιπάτους σε ζειμπεκιές !!!!!!
    Καταθέτω τον θαυμασμό μου γιατί τα προλαβαίνεις όλα , το φχαριστιέσαι και περνάς και καλά !!!!!! Και πάντα με χαμόγελο και θετική διάθεση !!!!
    Να σαι καλά, γερή , δυνατή , να φοράς το καπελάκι σου και να τραβάς ορθοπεταλιές !!!! Εμείς χαιρόμαστε να ακούγεται στο διαδίκτυο ο γνώριμος ήχος -γκλιν γκλον- γκλιν γκλον- από το κουδουνάκι του ποδηλάτου σου,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου η αλήθεια είναι πως από μικρό ήμουν υπερκινητικό... σε καρέκλα με το ζόρι καθόμουν!!!χα!χα!χα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τις επισκέψεις σου στο μπλοκάκι μου!!!! Πολλά πολλά φιλιά... καλή αποκριά... καλό τριήμερο!!!!!

      Διαγραφή
  51. Καλημέρα και από μένα. Χρόνια πολλά για το blogσιτάκι σου. Σου εύχομαι να έχεις καθημερινά πολλές όμορφες στιγμές και να περνάς το ίδιο όμορφα όπως πέρασες και στις εικόνες που μας έδειξες παραπάνω.
    Καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες στο σπιτάκι μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Καλή εβδομάδα και καλή σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  52. ΒΙΚΥ ΜΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΝ!!!
    ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΝΕ Κ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!
    ΤΕΛΕΙΑ Η ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ,ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΣΩ SKYPE.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννούλα μου κρίμα που δεν ήσουν και εσύ μαζί μας, μια άλλη φορά ίσως φτάσει η χάρη μας στο Νευροκόπι!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές... Πολλά φιλιά καλή σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  53. Χρόνια πολλά κι από εμένα για το κουτουκάκι σου, σιωπηλή αναγνώστρια εδώ και καιρό. Λατρεύω τις δημιουργίες σου. Και χαίρομαι που η μπλογκόσφαιρα κατάφερε να ενώσει τόσους δημιουργικούς ανθρώπους.

    Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αγριμιώ και σε ευχαριστώ που από την μακρινή Μελβούρνη ήρθες για επίσκεψη στο "κουτουκάκι μου" όπως το λες!!!! Αυτά είναι τα καλά του διαδικτύου και της μπλοκογειτονιάς!!!!! Πιστεύω να ξαναπεράσεις όποτε και αν μπορείς!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  54. χίλιες ευχές στο σπιτακι σου και παντα να μας κερνας με μοναδικα γευστικά και συντροφικά δρωμενα πολλα πολλα φιλιά και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι υπεροχα που περασατε!!!!!!
    Η ζωη καπως ετσι πρεπει να ειναι με φιλους και πολλα χαμογελα!!!!

    Να εισαι καλα γλυκια μου οτι επιθυμεις για σενα και το σπιτακι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...