Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Παίζοντας με τα υφάσματα…


Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι!!!

Όπως σας είπα και στην προηγούμενη ανάρτησή μου εγώ δεν έχω αποφασίσει να μεγαλώσω… σαν παιδί όμως βαρέθηκα να παίζω με τα decoupage και τις γυψόγαζες και είπα να αλλάξω παιχνίδι….  παιχνίδι με υφάσματα λοιπόν σήμερα!!!


Να αγοράσω κουρτίνες για την κρεβατοκάμαρα μου έψαχνα… και έπεσα επάνω τους!!!  Μου άρεσαν τα χρώματα και είπα να αγοράσω λίγους πόντους από το κάθε σχέδιο για να έχω να παίζω…  και φυσικά όπως γίνεται με κάθε νέο παιχνίδι, μόλις γύρισα σπίτι το άνοιξα και άρχισα...

Ένα μικρό ξύλινο κουτάκι – που μάλλον αγάπησε  με την πρώτη ματιά τα υφασματάκια μου – ήρθε κοντά μου για να το ντύσω...  με αυτά!!!


Στο εσωτερικό του κουτιού,  έβαλα  το ψιλό καρουδάκι… έβαψα και με λίγο ακρυλικό τα πλαϊνά και το στόμιο και ολοταχώς για την εξωτερική του εμφάνιση, όπου…



τοποθέτησα όλα τα υπόλοιπα σχέδια,  το ριγέ στο κάτω μέρος…  το πουά στην μέση σαν ζωνίτσα και το λουλουδάτο στο  καπάκι του κουτιού…

Τέλειωσα σκέφτηκα, αλλά το κουτί έκανε μια τούμπα και μου θύμισε πως είχε και άλλη μια πλευρά άφτιαχτη…  




με το πουά ύφασμα λοιπόν σκεπάστηκε και αυτή η πλευρά, και μερικές χάντρες στην ίδια απόχρωση ήρθαν και κόλλησαν πάνω στο ύφασμα για να προσθέσουν στο κουτί ποδαράκια ώστε να μην τρίβεται το ύφασμα στα έπιπλα!!!

Όταν όμως γύρισε και στάθηκε στα πόδια του... σκέφτηκα πως κάτι του λείπει, και τότε…

του έφτιαξα ένα όμορφο λουλούδι – κάτι σαν μπουτονιέρα – έτσι όπως μας το έδειξε η Μαρία http://decoupageaddict.blogspot.gr/2012/09/blog-post_17.html (Μαράκι μου ζητώ την επιείκεια σου για την κατασκευή), του έβαλα και ένα μικρό κουμπάκι για να το στολίσω λίγο περισσότερο…



και νομίζω πως το μικρό κουτάκι είναι έτοιμο να πάρει το δρόμο για το Bazaar  http://zografoisedrasi.blogspot.gr/2012/09/bazaar.html...



μήπως μπορέσει και φιλοξενήσει τα κοσμήματα κάποιας κυρίας!!!

Κάπου εδώ πρέπει να σας αφήσω - ωραίο το παιχνίδι αλλά…  - αφού σας ευχηθώ να έχετε μία όμορφη μέρα!!!!







89 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Πολύ όμορφο έγινε!!! Παιδικό και ρομαντικό ταυτόχρονα!!
    Φιλιά πλλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα!!!!! Ναι έγινε για κυρίες που δεν θέλουν να μεγαλώσουν!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!
    ΕΒΑΛΕΣ ΚΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ;
    ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΟΙΜΑΖΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου καλημέρα... βλέπω και εσύ αφήνεις το ένα παιχνίδι (κατασκευές) και παίζεις με το άλλο (laptop)χα!χα!χα! Φτιάχνω και κουμπαρά με ύφασμα... μην ζηλεύεις!!!!! Να έχετε μια όμορφη μέρα... Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!

      Υ.Γ. Ναι έβαλα κόλλα σε όλη την επιφάνεια!!!

      Διαγραφή
  3. Αν είναι να σκαρώνεις τέτοιες ομορφιές....σου επιτρέπουμε να παίζεις!...και το χαιρόμαστε μάλιστα!!!
    Ποδηλάτισσα...μου άρεσε πολύ το κουτί σου...είναι πολύ γλυκό....ρομαντικό....κοριτσίστικο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... ναι... κοριτσίστικο!!!! άλλη μια απόδειξη ότι η "γιαγιά" δεν υπάρχει περίπτωση να μεγαλώσει!!! πάω να συνεχίσω το παιχνίδι.... ευχαριστώ που μου το επιτρέπετε!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το παθαίνω κι εγώ, πιστή σ'ενα είδος δημιουργίας δεν μπορώ να μείνω. Κι εσύ ειδικά που δεν σου αντιστέκεται υλικό.... Ομορφα ξεκίνησε η μέρα παρ'όλο τον βροχερό καιρό εδώ. Φιλιά εις διπλούν Βικούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε… Μαιρούλα μου "το πολύ το Κύριε ελέησον το βαριέται και ο Θεός"... αλλαγές λοιπόν για να μην πλήττουμε!!!! Να έχεις μία όμορφη μέρα, και ας είναι βροχερή!!!! Πολλά φιλάκια και από τις δυό μας…. και μην ξεχνάς περιμένω την διεύθυνση!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ουαου!!! Τι όμορφο!!! Τι μόνο ένα τέτοιο θα έχουμε; Θα γίνει σκοτωμός ποια θα το πάρει Βικούλα!Κρίμα είναι να έχουμε επεισόδια...χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας Κυρία... και φυσικά θα υπάρχουν και άλλα (τι είδατε ότι φτιάχνω κουμπαρά και ανησυχήσατε????) . Όλα θα τα προκάμω… και φυσικά και την εργασία για το σπίτι, τι κορόιδο είμαι, να ενημερωθεί ο κηδεμόνας μου ότι δεν αποδίδω και να με σταματήσει???? Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Και ποια δεν θα το ηθελε αυτο το κουτακι!!Μπραβο Βικη μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω ότι θα πουληθούν τα πράγματα στο Bazaar... γιατί πρέπει!!!!! Πολλά φιλιά, Καλή σου μέρα!!!!

      Διαγραφή
  7. Τι φτιάξανε πάλι τα χρυσά σου τα χεράκια καλό μου βαφτιστήρι!!!!!! Πάρα πολύ όμορφο!!! χαρούμενο και φρέσκο (σαν το κοριτσάκι που κρύβεις μέσα σου), καλημέρα και πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βαφτιστήρια... λένε πως μοιάζουν στους νονούς!!! Από τέτοια χρυσοχέρα ΝΟΝΑ που έχω... κάτι πήρα και εγώ!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. πραγματικα πολυυυυ ομορφο κ επελεξες κ ωραια υφασματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν και εμένα αυτά τα υφασματάκια... και τα πήρα χωρίς να το σκεφτώ δεύτερη φορά!!!!

      Διαγραφή
  9. Ωραία τα υφάσματα που διάλεξες! Τι κόλλα χρησιμοποίησες για ύφασμα και ξύλο?
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια φορά έχω ντύσει κουτί με ξύλο και δεν ξέρω και πολλά, αλλά η κόλλα που χρησιμοποίησα είναι η Ατλακόλ η διάφανη, κλυταλιζέ!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Απογειώθηκε το ξύλινο κουτί. Μπράβο. Αλλά κάνε και μια ανάρτηση για εμάς που δεν ξέρουμε να ντύνουμε κουτιά για να μας πεις τι κόλλα χρησιμοποίησες και αν έβαλες τίποτε αφρολέξ ή κάτι άλλο κάτω απ' το ύφασμα για να έχει και μαλακό πιάσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα! χα! τώρα μιλά η ειδικός!!!!! Καλέ και εγώ νομίζεις ότι ξέρω να ντύνω κουτιά??? άλλη μια φορά έφτιαξα ένα κουτί με αυτόν τον τρόπο... χωρίς να κάνω κάτι το ιδιαίτερο!!! Χρησιμοποίησα Ατλακόλ διάφανη κρυσταλλιζέ και από επάνω έβαλα το ύφασμα!!! Το να βάλω αφρολέξ να σου πω δεν το σκέφτηκα... ίσως το χρησιμοποιήσω σε επόμενο κουτί!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Βίκυ,τέλειο και τόσο ρομαντικό το κουτάκι!
    Θα ήθελα κι εγώ να δω πώς το έφτιαξες-από υφάσματα τίποτα δεν ξέρω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει!!! Λίγο πιό πριν εξήγησα στην FLORA GIA πως το έφτιαξα - τίποτα τα ιδιαίτερο ατλακόλ και ύφασμα - ίσως να υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αλλά εγώ το τόλμησα έτσι!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Είναι πανέμορφο!!!!!! μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!!!!!!! το δε καρουδάκι το λατρεύω!!!!!!!!! το δε λουλούδι η τέλεια πινελιά! φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό,τα χρώματά και τα σχέδια των υφασμάτων είναι πολύ όμορφα συνδυασμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτό το μαγαζί είχε καταπληκτικά υφάσματα, και αν δεν ήθελα έναν σκασμό λεφτά... όλα θα τα είχα πάρει!!! χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  14. καταπληκτικό, τέλειο....το λάτρεψα...και φυσικά θα το έχω σαν οδηγό (..αν μου επιτρέπεις)..μπράβο ξανά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το λάτρεψες κράτα το για οδηγό και φυσικά στο επιτρέπω... αν θες όμως κράτα και την γνώμη της FLORA GIA για να βάλεις αφρολέξ μεταξύ ξύλου και υφάσματος... ίσως να γίνεται καλύτερο!!!!!

      Διαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!
    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ...ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου τις κουρτίνες θα τις φτιάξει το μαγαζί που αγόρασα τα υφάσματα... εγώ μέχρι εχθές δεν ήξερα να ράβω ούτε κουμπί, δεν θέλεις να ξέρεις πόσες τρύπες από την βελόνα απέκτησαν τα χέρια μου για να ράψω το λουλουδάκι!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το έκανες! Φοβερά υφάσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α, κοπελιά!! 'Αλλα ..κόλπα είναι αυτά και μάλιστα εξαιρετικά όμορφα, με ρομαντικό ύφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε Πεπίτα μου.... βαρέθηκα να κάνω συνέχεια decoupage και ψυξόγαδες.... και είπα να το γυρίσω στο ύφασμα!!!! Βέβαια δεν φτάνω εσένα την μαστόρισσα... αλλά προσπαθώ!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμοφη μεταμόρφωση και τα υφάσματα σούπερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με μια λέξη τέλειο!!!!!!!!!πανεμορφα τα υφάσματα!!!!και ο συνδυασμός τους!!!μπράβο Βίκυ μου!!!ότι και να φτιάχνεις είναι καταπληκτικό!!!όσο για το λουλούδι...με ξεπέρασες σίγουρα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!!!! Αχ αυτό το λουλούδι τι τράβηξα για να το ράψω... τα χεράκια μου τα κατατρύπησα, και φυσικά έχει ατέλειες αλλά τις κάλυψε το κουμπάκι μια χαρά!!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Κουκλίστικο!!!!Ονειρεμένο!!!Υπέροχα χρώματα και όμορφα υφάσματα!!!Εξαιρετική δουλειά!!!Αξιζε τον κόπο η αλλαγή υλικών!!!Για άλλη μια φορά ΜΠΡΑΒΟ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κάνω κάτι άλλο για αλλαγή!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  21. Τί σχόλιο να κάνω???
    Ότι είναι υπέροχο???
    Προφανώς το ξέρεις!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Πρακτικό, με ρομαντική διάθεση... Σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι!!! σίγουρα είναι πρακτικό και ελαφρώς ρομαντικό, country θα έλεγα καλύτερα... και μπορεί να φιλοξενήσει από κοκαλάκια και κοσμήματα... μέχρι φωτό!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  22. Το παιχνιδι με τα υφασματα πολυ ομορφο και το αποτελεσμα ομορφοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω και εγώ μια προσπάθεια για να ασχοληθώ με τα υφάσματα.... αλλά που να φτάσω εσάς τις μετρ του είδους!!!! Πολλα φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  23. ΕΓΕΙΝΕ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!ΥΠΕΡΟΧΟ!! ΤΥΧΕΡΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω ότι θα εκπληρώσει την αποστολή του....!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  24. Ωαίοοοοοοοοοοοοο...
    Μαμάααααααα.... Σέλω κι' εγώ τέτσο παιχνίδι!!!!
    - Καλά, μη τσιρίζεις, θα πάω στη λαϊκή τη Δευτέρα να
    σού πάρω υλικά.
    - Εγώ σα το κάνω ΠΙΟ ωαίο!

    (Επειδή κι' εγώ δε λέω να μεγαλώσω.....)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υφασματινο κουτι!!!
    Μμμμμ!!!! Ιδιαιτερη ιδεα! κουκλι το εκανες
    μπραβο μπραβισιμο!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφο!!!! Κάτι είχα και εγώ στο μυαλό μου για κουτάκι αλλά το δικό σου έγινε υπερπαραγωγή!!! Υπέροχο....καταπληκτικό....Δε χορταίνω να το κοιτάζω...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερπαραγωγή δεν θα το έλεγα.... απλά συμπαθητικό, δεν ήθελα όμως να το φορτώσω πολύ!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Λοιπόν Βικάκι είσαι ταλέντο!!!!!!το φιλοσόφησα μόλις τώρα!!!!!χιχιχι!!!!έγινε φανταστικό!!!!ακόμα και οι κουρτίνες σου δηλώνουν ότι είσαι μικρό κοριτσάκι!!!!κάνω λάθος;;τα φιλιά μου!!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάνεις λάθος????? ναι παιδί μου πριν από 45+ χρόνια ήμουν μικρό κοριτσάκι!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  28. Τι όμορφο που έγινε Βίκυ μου!!! Πρέπει να νιώθεις πολύ όμορφα. Εγώ σε καμαρώνω πάντως. Και γενικότερα καμαρώνω όλες εσάς μέσα εδώ, για όλα αυτά τα πανέμορφα πράγματα που δημιουργείτε, με το ταλέντο και τη φαντασία σας!!! Εγώ δεν το 'χω με τις κατασκευές, αλλά τρελαίνομαι να βλέπω αυτά που φτιάχνετε εσείς!!!
    Ναι έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Βίκυ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ καμαρώνω εσένα που μπορείς και γράφεις μουσική... παίζεις κιθάρα... τραγουδάς... Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  29. Πολύ ωραιος ο συνδιασμός των υφασμάτων και ακόμη πιο όμορφο το αποτέλεσμα Βικυ μου!Εισαι η άνοιξη στην καρδια του φθινοπώρου!!!Μπραβο σου λοιπόν!!Να εχεις ενα όμορφο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν λόγια για να σε ευχαριστήσω!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Κι εγώ, ώς συνήθως, είχα δεί το κουτάκι σου και είχα διαβάσει και τα σχόλια από το κινητό μου (αλλά από εκεί δεν μπορώ να γράφω) και μόνο τώρα μπορώ να σου πώ ότι είναι μια σκέτη γλύκα ! Καταπληκτικός ο συνδυασμός των υφασμάτων και το λουλουδάκι μια χαρά σου βγήκε!
    Καλό Σαββατοκύριακο φιλενάδα!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne μου σε ευχαριστώ.... μόλις γύρισα από ένα πραγματικά όμορφο Σ/Κ και απολαμβάνω τα σχόλια σας!!!!!! Πολλά φιλάκια καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  31. Πωπώωωω, τί ωραία υφάσματα είν' αυτά !!! Θέλω κι εγώ τέτοιο κουτάκι !!! Χαρούμενο και παραμυθένιο ! Μ΄αρέσει που έλεγα ότι αποφεύγω το ροζ ! Ναι, καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι ΡΟΖ αυτό το χρώμα... δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται!!!!!!!!!!!! Μετά το μπαζάρ πολύ ευχαρίστως να σου φτιάξω... αν και νομίζω ότι είναι εύκολο να προσπαθήσεις!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Βίκυ είσαι απρόβλεπτη και μου ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!
    κΑΛΟ Σ/Κ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... ναι... είναι γεγονός!!! πάντα ήμουν ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και Καλή Εβδομάδα!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Βίκυ....έσκισες. Και εσύ και το κουτί σου.
    Πολύ όμορφο και ρομαντικό.
    Μου αρέσει που θεωρείς πιο δύσκολο να ράψεις τις κουρτίνες από το να ντύσεις ένα κουτί.
    Φιλιά και καλό ΣΚ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα ρε Σωσώ… είναι εύκολο να ράψεις κουρτίνα???? Να ήξερες τι έπαθα μόνο και μόνο για να κόψω το ύφασμα ίσια… δεν λέω για να ράψω το λουλούδι!!! Τι με πέρασες…. Πολυτεχνίτισσα?????? Φιλιά και Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Βρε Βικούλα μου;; εμενα τί με έχεις εδώ...το καλό ράψιμο κουρτινών εδώωωωωωω!!!!!χι..χι.. αχ... να μην μέναμε κοντα.....να σου τις ράψω!!!
      Παρακελσοι μου μην φωναζεις θα πάω στην θέση μου..εν τάξει.. σφήναρα λιγακι..χι..χι..

      Διαγραφή
  34. Το κουτί είναι πανέμορφο , ρομαντικό. Θα ήθελα πάρα πολύ μια τέτοια μπιζουτιέρα. Είσαι τέλεια. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τελειώσω αυτά που έχω να κάνω για το bazaar... θα σου φτιάξω!!!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  35. Πραγματικά πανέμορφο το έκανες! Ρομαντικό,γλυκό,κοριτσίστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ετσι πρεπει για να μη βαριομαστε,πολυ ωραια υφασματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Το κουτάκι υπερτέλειο και πολύ ρομαντικό!
    Σίγουρα θα στολίσει μια υπέροχη γωνια!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ.ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΠΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
    Υ.Γ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου καλησπέρα.... το να γίνει πανικός θα είναι τέλειο!!!! αυτό θέλουμε για να μαζευτούν χρήματα.... γιατί είναι κρίμα να κλείνουν ιδρύματα!!!!!!!
      Για την βοήθεια δεν θα πω τίποτα να την θεωρείς δεδομένη!!!!! Πολλά φιλια!!!!

      Διαγραφή
  39. Βικάκι μου...το ότι έγινε πανέμορφο το κουτακι σου δεν το συζητώ άλωστε τα έγραψαν όλες οι φίλες μας..χι..χι.. και ειναι να μην πιαστείς με τα υφάσματα....μπορείς να κανεις θαύματα...μπραβο σου μου θύμισες πως και εγώ ξέρω να ράβω....πόσα παράπονα να μου έχει μαζέψει η ραπτομηχανή μου;;; την πρόδωσα...για έναν υπολογιστή....σνίφφφφφφ....φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!χα! και εγώ έχω ραπτομηχανή... όχι δεν ξέρω να ράβω με αυτή, απλά φιλοξενεί τις γλάστρες στην είσοδο του διαμερίσματος!!! Ευχαριστώ για την καλή σου πρόθεση να μου ράψεις τις κουρτίνες... αλλά και εσύ ρε παιδάκι μου στην άλλη άκρη του κόσμου πήγες να κάτσεις!!!! Ξέρω... ξέρω... έρωτας η αιτία!!!!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. Εγώ γιατί είμαι τελευταία ε; ε; Μ΄αρέσει το νέο
    παιχνιδάκι σου,έχει όμορφα χρώματα υπέροχα συνδιασμένα
    Το ρομαντικό σου κουτάκι κλέβει τις καρδιές της γειτονιάς!!!!!Σου στέλνω μεταμεσονύκτια φιλάκια






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βίκυ καλημέρα,εδώ Χρυσομέλισσες, τι μας ξέφυγε?
    Οι μελισσούλες μυρίστηκαν κουτάκια?
    Έγιναν πολύ όμορφα, εγκρίνονται!
    Συμφωνώ με την Φλώρα,το αφρολέξ το θέλει, γίνεται
    πιο μαλακούτσικο..
    Θυμάσαι το κουτί με την κεφαλή της Ιριδας που χαρίσαμε στην Ρένα?
    Ένα κουτί χαρτονένιο από σαπούνια ήταν, αλλά του έβαλα λίγο αφρολέξ στο σκέπασμα και μέσα ένα μαξιλαράκι πάλι από αφρολεξ και μη νομίζεις ότι ξέρω να γαζώνω,όλο κολλητό ήτανε!
    Μου έδωσες ωραία ιδέα να φτιάξω και εγώ κανένα!
    Φιλιά απ όλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένες Χρυσομέλισσες σας ευχαριστώ!!! Τι συμβουλή την κρατάω και σε επόμενη κατασκευή θα την εφαρμόσω!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Τελειο ! Το προσπαθησα και εγω Και βρηκα τα ιδανικοτερα ψαλιδια για ευκολη κοπη υφασματων www.fiskars-scissors.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...