Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ο κ. NESCAFούλης!!!!!!

 Τον κ. Nescafούλη δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην τον ξέρει!!!!   Ναι ναι εννοώ αυτό το κουτί που με το περιεχόμενο του φτιάχνουμε την "Φραπεδιά μας" το καλοκαίρι και τον αγαπημένο μας Νες το χειμώνα!!! Αυτός ο κύριος λοιπόν ήταν αχώριστος φίλος  με την Beatrice & Antoinette!!! και συγκάτοικος τους στο ράφι με τα άδεια κουτιά και βαζάκια!!!


Όταν λοιπόν τις είδε να ντύνονται και να στολίζονται αποφάσισε να τις συνοδέψει, σε αυτήν την έκθεση που θα πήγαιναν...  το πιθανότερο γιατί ήταν ερωτευμένος με την Beatrice!!!

Κατέβηκε από το ράφι... έτρεξε στην σακούλα με τα υφάσματα, δεν βρήκε τίποτα κατάλληλο γιαυτόν και μια και δυο έτρεξε να ζητήσει την βοήθεια της κ. γυψόγαζας που ήξερε πως ήταν  "πολυτεχνίτισσα"... και αυτή χατήρι δεν του χάλασε...

Του έφτιαξε ημίψηλο καπέλο... του έραψε καλό μαύρο κουστούμι... του κούρεψε τα μαλλιά... του έφτιαξε και το μουστάκι... 


του δάνεισε  & την καλή κόκκινη σατέν γραβάτα, του άντρα της... 
και ο κ.Nescafούλης έγινε ένας τέλειος gentleman!!!



Βγαίνοντας άναψε το στριφτό του τσιγάρο....


και έτρεξε να προλάβει τις "Γαλλιδούλες"  για να τις συνοδεύσει στην Θεσσαλονίκη στην "ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ"  αφού πρώτα πιουν "Χαλαρά" μια Φραπεδιά.....  κάπου στην Πλατεία Αριστοτέλους!!!!!!!!


Καλή διασκέδαση παιδιά!!!!!!!!

88 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα!!!!!! 'Εχεις αστείρευτη φαντασία, σου το έχω ξαναπεί φιλενάδα !!!
    Υπέροχος ο Νescaφούλης σου ! Τέλειος συνοδός για τις γαλλιδούλες σου, για τις οποίες ετοιμαζόμουν να σου αφήσω σχόλιο αλλά με πρόλαβες. Θα κλέψουν καρδιές η Βeatrice και η Antoinette στην Θεσσαλονίκη !
    Φιλάκια και καλό σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε, εγώ και η κούκλα μου, για την ανάρτηση του 'μπανερακίου' του giveaway!! Καλή σου επιτυχία Βικάκια!

      Διαγραφή
    2. Και πρόσεχε... ο "Υπέροχος κ.Nescafούλης" Πειραιώτης & GENTLEMAN θα συνοδεύσει Γαλλιδούλες από την ΠΡΟΒΗΓΚΊΑ!!!!!!
      Πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!!!

      Διαγραφή
  2. Βρε το νεσκαφουλη!!!!!! Πραγματικος gentleman!!!
    Ποιος στην χαρη του να συνοδευει δυο πανεμορφες αριστοκρατισσες!!!!!!
    Βικουλα μου,, εξερετικο το παρεακι!!!!
    Μπραβο Βικυ μου!!!!!!!
    Φιλακια και καλο ξημερωμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτευμένος ο Nescafούλης Μαιρούλα μου... τι να κάνει τρέχει πίσω από την Beatrice!!!!!! Πολλά φιλάκια & καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  3. ΟΧΙ ΔΥΟ, ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!
    ΔΕΝ ΜΕΤΡΗΣΕΣ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΙΜΟ ΜΕΛΟΣ Ο ΝΕΣΚΑΦΟΥΛΗΣ, ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΧΙ ΠΛΑΚΑ!!!!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΑΚΟΜΗ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΣ, ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ !
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κ. NESCAFΟΥΛΗΣ ως γνήσιος Gentleman θα προηγηθεί τις άφιξης μου στην Θεσσαλονίκη... για να με υποδεχθεί στο Αεροδρόμιο "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"!!!! {ξέρεις τώρα εσύ... με κόκκινο χαλί... την πάντα του Δήμου... κλπ... κλπ...}χα!χα!χα!
      Όσο για την Εταιρεία του... σε πιστεύω είμαι σίγουρη πως δεν κάνεις πλάκα, όπως σίγουρη είμαι πως θα τα καταφέρεις... εδώ έκλεισες το "ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ"!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλα ε??? τελειος ο Κος Νεσκαφούλης!!! μπραβοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! εσύ δεν παίζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζομαι... παίζομαι!!!!!!! Φιλάκια πολλά... καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΑΠΙΘΑΝΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ NESCAFOYLIS!!!!ΤΕΛΕΙΟΣ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα μάλιστα. Έχουν και τον σωματοφύλακα τους οπότε το ταξίδι προβλέπεται αίσιο.Απίθανος ο Νεσκαφούλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε... τι ασυνόδευτα θα πηγαίνανε τα κορίτσια σε μία τόσο μεγάλη εκδήλωση?????? Φιλάκια πολλά & καλό Σ/Κ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μήπως να τους φτιάξεις κι ένα μεταφορικό μέσο........

      Διαγραφή
  8. Ήταν που δεν ήξερες αν θα σκεφτείς κάτι άλλο!!!Χαχα...ήρθε και ο συνοδός!Δεν σε πιστεύω τι σκαρφίζεσαι.Τέλεια!Καλημέρα Βικούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ποτέ δεν σκέφτομαι το κάτι άλλο.... έτσι εκεί που κάθομαι μου έρχεται κάτι στο μυαλό... πετάγομαι και αρχίζω!!!!!! Καλημέρα πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Και φυσικά όταν μου έρχεται η ιδέα.... δεν κολάω στα καμμένα μου χεράκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!!!!
    Ζούζουνος ο NESCAFOYLIW σου!!!! Πολύ μου αρέσει!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφος! Το κουτί του Nescafe εξαφανίστηκε και τη θέση του πήρε "ο κύριος με το καπέλο"!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μεταμορφώθηκε... κρατά όμως το ίδιο επίθετο!!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. καλημεραααααα!!!
    Δε σε προλαβαινωωωω!!!και στη ζωγραφικη και στις αναρτησεις συμμαθητρια χαχαχαχα!!!!!
    Αυτο το μυαλο σου με 1000 τρεχει!!!που τα σκεφτεσαι ολα αυτα βε παιδακι μου!!!!!Να σαι καλα και να συνεχιζεις να το κανεις,οσο θα σου δινει χαρα !πολλα φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρέχω με 1000 για να μην σκέφτομαι...... και τρέχοντας δημιουργώ!!!!!!Φιλάκια διπλανούλα μου!!!!!!

      Διαγραφή
  12. geia !!!!!!111111teleios !!!!!!!!!!!poly ejypni idea......kalo xeimona kai kales dhmioyrgies...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φουφουλίτσα μας έλειψες.... σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! Εύχομαι σύντομα να δούμε και δικές σου δημιουργίες!!! Πολλά φιλιά καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  13. Μμμμμμμ!!! Από'δω και πέρα φιλενάδα θα βλέπω το κουτί του νεσκαφε με άλλο μάτι!!! Πολύ γοητευτικός μας βγήκε ο κύριος, με το γαλάζιο μάτι, το μουστάκι και το τσιγάρο... καίει καρδιές. Οι Γαλλιδούλες θα'ναι πολύ γοητευμένες!!! χα χα!!! Μπράβο βρε θηρίο, τι έφτιαξες πάλι!!! ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ερωτευμένος με μία από τις δύο.... λες πηγαίνοντας στην Θεσσαλονίκη να καταφέρει????? Πολλά φιλιά καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  14. Ωραίος ο κύριος. Ποιά ντάμα θα τον διεκδικήσει άραγε. Ή μήπως του ετοιμάζεις και την ντάμα ταίρι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμη η ντάμα του Φλώρα μου.... δεν διάβασες πως είναι ερωτευμένος με την Beatrice!!!!!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  15. Δεν πιστεύω μέχρι να τελειώσουμε τα σχόλια να έχεις σκαρφιστεί κάτι άλλο!
    Σε έχω ικανή!
    Ο μάγκας μου θυμίζει Πειραιώτη! Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πειραιώτης είναι Αντιγόνη μου... το είπα και στην Marie-Anne στο πρώτο σχόλιο!!!!!!!! Η αλήθεια είναι πως κάτι σκαρφίστηκα αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το φτιάξω!!!!!!!! Πολλά φιλιά καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

      Διαγραφή
  16. ο κυριος Nescafουλης ειναι πολυ gendleman!!!!!!!!!!
    αλλα μονος....ισως αν ειχε μια νταμα να ηταν πιο πληρης!!!!!!
    τι λες και εσυ Βικυ!?!?!?
    χεχεεχεχε
    καλη συνεχεια σε οτι κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνος του καλή μου Σοφούλα... συνοδεύει την Beatrece (με την οποία είναι και ερωτευμένος) και την Antoinette!!! Φιλάκια Σοφούλα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Βίκυ!!θαυμάσιος και πολύ μαγκιόρος ο gentleman!!!!
    μπράβο σου!!!!είναι υπέροχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ama πιανει το χερι σου ρε παιδι μου....!!πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνει το χέρι μου... αλλά μην του πεις να πλέξει σκουφάκια!!! Χα!χα!χα! Φιλιά πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχαχαχα καλα τελειος κ ο νεσκαφουλης!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πώ!πώ! τι κύριος είναι αυτός!...πολύ βαρύ τον βλέπω...τα κορίτσια βήμα δεν θα μπορέσουν να κάνουν....ΑΠΙΘΑΝΟΣ ο Νεσκαφούλης!!!
    Ποδηλάτισσα μήπως να του άλλαζες τ`όνομα...
    όπως τον βλέπω...το -ούλης- δεν νομίζω ότι του πάει...
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει τώρα Χρυσούλα μου βαφτίστηκε... πριν από την βάφτιση δεν φαινόταν τόσο βαρύς!!!! χα!χα!χα!! Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Όχι που δεν θα έφτιαχνες και συνοδό για τις γαλλιδούλες.Τέλειος ο κύριος νεσκαφουλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μένει η άλλη παραπονεμένη... αλλά ποτέ δεν ξέρεις!!!! Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  22. Ολα καλά, βρε παιδί μου! Αλλά μήπως είναι λίγο "μαγκάκι" για τις κομψές Γαλλιδούλες?? Βέβαια, θα μου πεις οτι εμεις οι γυναίκες θέλουμε και λίγο το brutal !! Χαχαχα!! Κάτσε μην τους βρώ και άλλη παρέα !!! Φιλάκια !!!!Και να προσέχεις τα χεράκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πειραιώτης είναι καλή μου "μαγκάκι" θα είναι... δεν είναι από τα Παρίσια!!! που έλεγε και η γιαγιά μου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  23. Κομψός και ολίγον τι μποέμ!!!
    Μάλλον θα πρέπει να φτιάξεις άλλον ένα να συντοφεύει την άλλη κυρία γιατί βλέπω να έχουμε καυγάδες για το πια θα τον συνοδεύει...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μποέμ θα έλεγα!!! Τώρα για συνοδό της άλλης κοπελιάς... ποτέ δεν ξέρεις, κάτι μπορεί να προκύψει στην διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη!!!!!!! Φιλιά και καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  24. Βίκυ μου όλες σου οι κατασκευές τέλειες. Κάθομαι και τις κοιτάζω ώρα τώρα. Η φαντασία σου ανεξάντλητη. Και πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Τέλεια δεν θα την έλεγα την δουλειά μου... απλά προσπαθώ!!!!!

      Διαγραφή
  25. Χρυσή γυναίκα η κυρία Γυψογάζα.
    Σε κανέναν δεν λέει όχι και όλους τους βοηθάει.χα χα χα
    Να είσαι καλά να έχεις πάντα αστείρευτη έμπνευση.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσή γυναίκα Σωσώ μου δεν θα πει τίποτα!!! Τα πάντα φτιάχνει και δεν θέλει και χρήματα... με λίγο νεράκι είναι ευχαριστημένη!!!! Πολλά φιλιά Καλή Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα!!! τι κάνεις γλυκιά μου? έχω να σου πω ότι έχεις βραβείο! δεν θυμάμαι αν σου είχα στείλει...συγγνώμη! Καλά να περνάς!!
    Κουκλιά τα έκανες!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!!!!! Θα περάσω ν το παραλάβω!!!!!!!Καλή Κυριακή πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Αμάν παιδί μου δεν σε προλαβενω λέμε!!ποτε εφιαξες την Μπεατρίς και την Αντουανέτα..πότε έφιαξες τον Νεσκαφούλη ..τί να πώ.....αλλες έχουν ίστρο στους κουμπαραδες και άλλες στο κωμειδύλλειο...τι να κάνουμε που να τα προλαβουμε όλα...χι..χι.. έτσι θα μπορούσαμε να στολίζουμε και τα βαζάκια απο τα γλυκα του κουταλιού που κανουμε.έ; μπορεί να μην ειναι τόσο όμορφα σαν τα δικά σου αλλα η προσπαθεια μετραει πάντα...χι..χι...μπραβο στην ιδέα σου..δεν παίζεσαι βικυ μου πολλα φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρουλάκι μου κάθε ένας με το ταλέντο του... βάλε με τώρα εμένα να σου γράψω στο κωμειδύλλειο... δεν κατεβάζει λήξη το μυαλό μου!!!! Πολλά φιλάκια και Καλή Κυριακή!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. χαχαχαχα....ΤΕΛΕΙΟΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!! Άντρας με τα όλα του! Όχι ότι οι ντάμες του πηγαίνουν πίσω! Όμως, προβλέπω...μαλλιοτραβήγματα για χάρη του! Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρει και η άλλη κοπελιά κάποιον συνοδό στην διαδρομή και να μην έχουμε μαλλιοτραβήγματα!!!!

      Διαγραφή
  29. Πάρα πολύ όμορφος ο κύριος νεσκαφούλης Βίκυ!!Καί οί ντάμες του,κούκλες καί αυτές!Καλή Κυριακή σού εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο Μαγκας αυτός... πολύ αριστοκρατία αυτές... να δούμε πως θα τα πάνε τόσο δρόμο που έχουν μπροστά τους!!!!Καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  30. Ο μυστακοφόρος με τις κομψές και χαριτωμένες γαλιδούλες σε ποιο αριθμό ανέβασαν τους κουμπαράδες σου; Γιατί εγώ Σαββατο βράδυ αποφάσισα να αρχίσω!!!!Τι τεμπελιά -κανταριά είναι αυτή και η ζέστη δεν λέει να μετριασθεί, σε ξεσηκώνει για άλλα.....Καλή παραγωγή...φιλάκια μεταμεσονύκτια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου 12 κουμπαράδες έχω φτιάξει.... ούτε καν 13!!!! Άντε καλή αρχή... μέχρι τις 20 Νοεμβρίου προλαβαίνεις να κάνεις και εσύ καμιά δεκαριά!!!!!!!! Πολλά φιλάκια καλή Κυριακή!!!!!!

      Διαγραφή
  31. ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!ΒΑΡΥΣ ΚΑΙ ΑΣΗΚΟΤΟΣ,ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΦΤΟ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα μου.... μάγκας Πειραιώτης ο κύριος φυσικά καπνίζει στριφτό!!!!!χα!χα!χα!ΦΡιλάκια πολλά καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  32. Το αστείο είναι πως η φυσιογνωμία του μοιάζει πολύ με ... νεσκαφούλη.... χα χα χα. Μιά ακόμα επιτυχία

    Ομορφη Κυριακή και στις δυό σας. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Του άντρα του πολλά βαρή..." το θυμάσαι αυτό το άσμα, σε αυτόν μοιάζει μάλλον!!!!!!!! Φιλάκια Χ 2... καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ φοβάμαι πως θα τσακωθούν οι δυο δεσποινίδες, οι Παριζιάνες ντε... Είναι τόσο "ελκυστικός" ο νέος, θα έχουμε δράματα!
    Η φαντασία σου, Βικούλα, είναι αστείρευτη!!!!
    Να έχεις μια υπέροχη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έχουμε και εδώ καινούργιο "ΚΩΜΕΙΔΎΛΛΙΟ" !!!!! Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα & καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  34. Μπράβο! ειδικά ο κύριος μου έκλεψε την καρδιά!
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βλοσυρός ο Νεσκαφούλης,το μάτι γαρίδα μη του πειράξουν τις δεσποσύνες,όχι σαν κάπου αλλού που γίνονται Σόδομα και Γόμορα!
    Αξια Βικάκι!!!
    Καλό Μήνα νάχετε!Φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά βαρύς παιδί μου ο κύριος... ποιος να τολμήσει να κάνει το Σόδομα και τα Γόμορα!!!!!! Φιλιά καλό μήνα καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  36. Καλό σου μήνα!!!Πέρνα για το βραβείο σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ... για το βραβείο και για την εκτίμησή σου!!! Πολλά φιλιά καλό μήνα καλή εβδομάδα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Φανταστικός!!Μπράβο σου Βίκυ μου!! φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, καλό μήνα καλή εβδομάδα!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Πολύ ωραίοι και περιποιημένοι οι κουμπαράδες!Αλλά το μουτράκι ειδικά τέλειο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βίκυυυ...είσαι απίστευτη !!!! Με κάνεις και χαμογελάω συνέχεια με τις τόσο ευφάνταστες και διασκεδαστικές αναρτήσεις σου και τίς άλλο τόσο ευφάνταστες δημιουργίες σου !!!! Διάβασα και τις προηγούμενες !!! Είναι πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου !!!
    Καλό μήνααα...φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλημέρα!!!πρωί πρωί μου έφτιαξε το κέφι ο νεσκαφούλης!!είναι τέλειος!!αλλά και οι κυρίες που τον συνοδεύουν φυσικά!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλώς σε βρήκα!
    Απίθανες οι Γαλλιδούλες σου, αλλά και ο καβαλιέρος τους.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες από εδώ!!!! Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!!!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...