Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Κουμπαράδων συνέχεια.... και βραβεία!!!!

Μια μικρή διακοπή από τις δημιουργίες για τα bazaar...  και επιστροφή στους κουμπαράδες!!!
Σήμερα έχω να σας παρουσιάσω δύο κουμπαράδες...

έναν μικρό ξύλινο με decoupage....  που έφτιαξα εγώ

και έναν από το γνωστό κουτί του καφέ...   που έφτιαξε η κόρη μου Δήμητρα!!!




Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, όμως τον έφτιαξε με πολλή αγάπη...  αφού κόλλησε αλουμινόχαρτο σε όλο το κουτί... το έβαψε και επάνω του κόλλησε λουλουδάκια υφασμάτινα που πήρε έτοιμα από γνωστό κατάστημα παιχνιδιών!!!! 


Στην συνέχεια της ανάρτησης αυτής θα ήθελα να ευχαριστήσω τα κορίτσια που μου έδωσαν δύο νέα βραβεία...

Το βραβείο της εβδομάδας!!!

που μου το χάρισε η Κάτια  και την ευχαριστώ πολύ για αυτό και φυσικά όλους εσάς που αφήσατε σχόλιο σε στην ανάρτηση της αυτή!!!! και σε σας χαρίζω και εγώ αυτό το βραβείο!!!!

Επίσης ευχαριστώ την αγαπημένη φίλη από το ...Τετράδιο συνταγών για το βραβείο που μου έδωσε 

τους όρους του βραβείου και τις απαντήσεις θα τα βρείτε στην ανάρτησή μου
και το βραβείο αυτό θα το χαρίσω στα blog

Κάπου εδώ τελειώνει και αυτή η ανάρτηση  πολλά ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας και για τα σχόλια σας!!! 
 Φιλάκια σε όλους σας!!!!!!






32 σχόλια:

  1. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΕ Η ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κορούλα είναι ίδια η μαμά και νομίζω ότι θα την ξεπεράσει!
    Να είναι πολύχρονη και τυχερή στη ζωή της!

    Φιλάκια γλυκά και στις δυο σας, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτά τα χαρτιά μου αρέσουν πολύ και εχω ήδη στην άκρη κάποια για τον επόμενο. Αντε θα πούμε να τους βάλουν δίπλα διπλα να κάνουν παρέα! Είναι πολύ όμορφος!
    Αλλά την παράσταση την έκλεψε η κόρη σου σήμερα, είναι πολύ γλυκός!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι οι δύο πολύ ωραίοι το καλύτερο όμως είναι ότι έχει μυηθεί και η μικρή στην δημιουργία και την προσφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Βίκυ μου!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Τέλειοι οι κουμπαράδες, ειδικά της κόρης σου!!!!!Μπράβο και στις δυο!!!
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειδικά ο πεταλουδίστικος μου άρεσε πολύ!!!Υπέροχοι όλοι !Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο κοριτσια!Πολύ όμορφοι και οι δυο κουμπαραδες Βικυ και Δήμητρα!Χρονια Πολλά στη Δημητρουλα για αυριο!Να την χαίρεσαι Βικυ!
    Συγχαρητηρια για τα βραβεια, τα αξιζεις κι αυτα κι άλλα τοσα!Φιλια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε μαμά και κόρη για την δημιουργικότητα τους και εθελοντική προσφορά τους!Πάντα τέτοια και καλή και δημιουργική συνέχεια και στις δυο σας.Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ Βικούλα μου, έτοιμη είμαι. Στην επόμενη ανάρτησή μου. Αλλά νόμιζα ότι είχα αφήσει κι άλλο σχόλιο μα δεν το βλέπω. Λοιπόν το ξαναλέω... της Δημητρούλας ο κουμπαράς μου αρέσει εμένα συγνώμη Βίκυ μου. Είνα πιό δροσερός, πιό χαρούμενος. Μπράβο Δημητρούλα μου γλυκειά. Φιλιάαααα εις διπλούν όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή την φορά δεν θα ασχοληθώ καθόλου με σένα...ότι κι αν κάνεις μου φαίνεται υπέροχο άλλωστε...Θα δώσω ένα μπράβο στην Δήμητρα...και θα της ευχηθώ και χρόνια πολλά για αύριο!!! Προβλέπω ότι αφού έκανε το βάπτισμα του πυρός θα δούμε πολλές δημιουργίες της στο μέλλον!!!Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την παράσταση "έκλεψε" ο κουμπαράς της Δήμητρας! Μπράβο και στις δυο! Και καλή συνέχεια ..
    Φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τους βρίσκω εξίσου πανέμορφους και τους δύο κουμπαράδες. Μαμά και κόρη είστε καλλιτέχνες. Συγχαρητήρια και για τα βραβεία.Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kατά μάνα κατά κύρη.....Τι βλέπει η κοπέλα όλη μέρα, μία σούπερ ντούπερ μαμά να παράγει έργο , τι θα κάνει και αυτή .... υπέροχα τα χειροτεχνήματά σας κορίτσια!!!!εγώ ψηφίζω τον χαρούμενο κουμπαρά!! το σοβαρότερο άλλη φορά ....Βίκυ ευχαριστώ για το βραβείο που μου χάρισες,αποθήκευσα τη εικόνα και οσονούπω θα την αναρτήσω!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ γερή δυνατή καλότυχη και πολύ δημιουργική!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μ Π Ρ Α Β Ο Δημητρα!!! γλυκυτατος ο κουμπαρας σου!!! και της μαμας σου καλος ειναι! σας φιλω και τις δυο Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΟ μηλο κατω απο τη μηλια μπραβο σας κοριτσια!!!!Χρονια πολλα και για αυριο Δημητρουλα!!!!Βικυ μου να την χαιρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βικάκι ήρθα!!!!ευχαριστώ πολύ!!!!θα το πάρω το βραβείο και σύντομα θα κάνω ανάρτηση!!!!!οι κουμπαράδες σας είναι τέλειοι!!!μπράβο!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο";;;Μα μόνο οτι είναι της ΔΗΜΗΤΡΑΣ είναι ιδιαίτερος!!!Πολύ συγκινηθηκα Βίκυ,ειλικρινά σου μιλάω. Ο δικός σου δε πιάνει μία μπροστά της (με το συμπάθιο)
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ!!!
    Σας φιλώ και τις δυό πολύ δυνατά,καλή συνέχεια
    Αλήθεια έχω χάσει το μέτρημα,μου υπενθυμίζεις; γιατί έχουμε ατύπως κι ένα στοίχημα...μη ξεχνιόμαστε! ΦΙΛΙΑ Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειοι οι κουμπαράδες! Μπράβο και στις δυο σας και πολλές ευχές για τη γιορτή της Δήμητρας αύριο. Να τη χαίρεσαι και να είναι πάντοτε γερή και ευτυχισμένη! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη Δημητρούλα σου !!Να την χαίρεσαι !!Νάναι γερή και δυνατή!!!Πολύ χαριτωμένος και χαρούμενος ο κουμπαράς της !!!Ο δικός σου έτσι κι' έτσι !χαχαχα!
    Φιλάκια Βικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλενάδα, ο δικός σου κουμπαράς είναι πολύ banal μπροστά στα αριστουργήματα που φτιάχνεις συνήθως....χαχαχα!
    Της Δήμητρας όμως, ε, αυτός μάλιστα, έχει άλλη αξία!!! Και είναι και πολύ χαρούμενος !
    Χρόνια Πολλά στην Δημητρούλα, και πολλά φιλιά και στις δυό σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!!ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ,ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ,ΤΑ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ.ΑΝΤΕ ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΡΧΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ότι θα 'βαζες τον κουμπαρά της Δήμητρας για να ν'ακούσεις πως ο δικός σου δεν πιάνει μία... ε δεν το φανταζόμουν...χαχα. Βικούλα μου κι ο δικό σου όμορφος είναι!!!Μη τις πιστεύεις... παρασύρθηκαν από την έκπληξη της Δήμητρας! Ετοιμάσου γιατί κανείς δεν μπορεί να κάνει ...μόνο έναν!!!Χρόνια πολλά να το χαιρόμαστε το κορίτσι μας! Τέλειος ο κουμπαράς by Dimitra λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ψηφίζω ΔΗΜΗΤΡΑ!!!!! Κανένας δεν είναι ομορφότερος από της Δημητρούλας μας!!! Και θα με συγχωρήσεις Βίκυ μου αλλά το σημερινό μου σχόλιο αφορά τη Δήμητρα που είναι η μέρα της και γιορτάζει!!
    Δημητρούλα μου, να ΄σαι γερή καρδιά μου, χρόνια σου πολλά γεμάτα αγάπη και χαρά!!!
    Σ΄αγαπώ πολύ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημένη μου γειτονιά καλησπέρα.... η Δήμητρα και εγώ, εγώ και η Δήμητρα σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας σχόλια... και για τις ευχές σας για την γιορτή της Δήμητρας!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και από τις δυο μας σε όλες σας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στη Δήμητρά σου. Να τη χαίρεσαι. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς της όπως και ο δικός σου φυσικά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρόνια πολλά χρόνια καλά αγάπες μου εεεεε φυσικά υπερψηφίσαμε της Δήμητρας εσύ κυρά μου έχεις κάνει και αν έχεις κάνει και έχεις ακούσει και αν έχεις ακούσει σας γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οπως και να το δουμε ωραιοτερος ειναι της Δημητρας! Μπραβο και στις δυο!!
    Χρονια Πολλα στη Δημητρα !!!!
    Να τη χαιρεσαι!!!
    Πολλα φιλακια -ιδιαιτερα στη Δημητρα!
    Καλο σας βραδυ και να περασετε υπεροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στη γλυκύτατη Δήμητρα Χρόνια Πολλά και καλά και χαρούμενα!
    Ο κουμπαράς της είναι πανέμορφος.... ένας άγγελος σαν εκείνη μόνο με πολλή αγάπη θα μπορούσε να τον φτιάξει. Και... φυσικά, ψηφίζω της Δήμητρας τον κουμπαρά κυρία Βίκυ μας!!!!!! Ο δικός σου, αυτή τη φορά, περνάει ντούκου!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και στις δυο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να χαίρεσαι την κόρη σου και να την καμαρώνεις Βίκυ μου!!!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βικούλα, το κοριτσάκι σου έχει πάρει από τη μαμά του !!! Άσε τις μετριοφροσύνες, γιατί ο κουμπαράς της είναι υπέροχος !!! Να τις δώσεις πολλά και σβουριχτά φιλιά από εμένα για την γιορτή της ! Εύχομαι και στις δυο σας καλές δημιουργίες και πολλή πολλή αγάπη να έχετε πάντα !!!! Το κουτάκι σου επισκιάστηκε από τον κουμπαρά του βλασταριού σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά στην χρυσοχέρα κόρη σου. Και οι δύο κουμπαράδες όμορφοι ο καθένας με το στυλ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...