Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Οι μασκωτίτσες και η παρέα τους!!!!!

Οι μασκωτίτσες, η μια πιο όμορφη από την άλλη,  ξεκίνησαν από την Ουγγαρία γεμάτες χαρά για να έρθουν να μείνουν μόνιμα στην Θεσσαλονίκη και να προσφέρουν χαρά σε πολλά μικρά παιδάκια....


 Πριν από πολύ καιρό η φίλη μας η Μαίρη έκανε μια πρόσκληση.... 


 έτσι οι μασκωτίτσες φτάνοντας στην Θεσσαλονίκη δεν θα είναι μόνες τους!!!! Μαζί τους θα είναι και πολλά άλλα παιχνίδια και όλα μαζί θα πάνε να κάνουν παρέα με τα παιδάκια του Παιδικού Χωριού!!!! 


Παρ' όλα τα προβλήματα που τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω, αισθάνθηκα πως δεν μπορώ να μην στείλω κάτι και σε αυτή την πρόσκληση, έτσι ανασκουμπώθηκα  και με ότι βρήκα έφτιαξα παιχνιδάκια....

Από ξύλο και πηλό μια τρίλιζα.... 


από ξύλο και ξύλινα κουμπιά μια δεύτερη τρίλιζα....


και με τις υποδείξεις μιας χρυσοχέρας φίλης, μαλλιά και βελονάκι έφτιαξα Αρκουδάκια!!!





Τα παιχνιδάκια θα τα συνοδεύσω μέχρι την Θεσσαλονίκη....  ναι καλά καταλάβατε πάλι ταξίδι ετοιμάζω!!! Μια σοβαρή επέμβαση της Δήμητρας είχε επιτυχία.... μέχρι όμως να βγουν τα αποτελέσματα - που θα μας δείξουν αν όλα είναι καλά - σκέφτηκα ότι είναι προτιμότερο να  είμαι  με φίλους παρά μόνη μου.... έτσι αποφάσισα να  ξαναπάω Θεσσαλονίκη!!!!   
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους από καρδιάς για τις ευχές σας,  πραγματικά τις είχα πολύ ανάγκη!!!!!

43 σχόλια:

  1. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΠΛΕΚΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι πλέκω μπορείς να το ξεχάσεις κιόλας..... δεν νομίζω ότι θα υπάρξει επόμενη φορά, ας έχουν χάρη τα αρκουδάκια!!!!! Με το καλό να ανταμώσουμε!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Ω! Τι όμορφα! Καλά τ'αρκουδάκια απίστευτα! Και στο πλέξιμο πλέχτηκες; Χαχαχα. Όλα τέλεια θα πάνε και στην Θεσσαλονίκη θα περάσετε σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Μαράκι μου με κάποιον τρόπο έπρεπε να φτιάξω τα αρκουδάκια!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. τιποτα να μην αφήσεις να σου ξεφύγει..χι.χιχ. Βικυ μου...παω στην θέση μου να σχολιάσω..

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.... θα κάνουν παρέα στα πιτσιρίκια μαζί με τα δικά σου πανέμορφα παιχνίδια!!!!

      Διαγραφή
  4. Μιλάμε γιά μεγάλες χαρές τα παιδάκια, Βίκυ μου. Πανέμορφα, σ'ευχαριστώ πολύ γιά την τόσο όμορφη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χαίρομαι πολύ που τελικά κατάφερα και πήρα μέρος και εγώ σε αυτό το κάλεσμα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι καλή επιτυχία στα αποτελέσματα, όλα καλά θα πάνε Βίκυ μου,
    ο Θεός μαζί σας !!!!
    Τα αρκουδάκια σου μου έκλεψαν την καρδιά, μπράβο βρε Βικάκι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να περάσεις καλά με τις φίλες στη Θεσσαλονίκη να γεμίσεις χαρά , ζεστασιά και από την πολλή αγάπη τους και η Δήμητρα θα έχει καλά αποτελέσματα . Σε συλλογίζομαι , η σκέψη μου κοντά σου και η αγάπη μου επίσης
    Σας φιλώ και τις δυό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά θα μας λείψεις από αυτήν την μάζωξη.... η σκέψη μας όμως θα είναι κοντά σου!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ομορφα όλα..και τα αρκουδάκια και όλα....καλή επιτυχία στην εκδήλωση
    και εύχομαι όλα να πάνε /πηγαίνουν καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι άξια συγχαρητηρίων Βίκυ για την προσφορά σου !!!!
    Καλά να περάσετε στο ταξίδι σας και θα δεις να ανταμείβεσαι με καλά αποτελέσματα
    Πολλά φιλιά και στη Δήμητρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βικάκι,εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!Να περάσεις καλά στη Θεσσαλονίκη και τα αποτελέσματα να είναι ευχάριστα!Φιλάκια και στη Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεσσαλονίκη και να μην περάσεις καλά δεν γίνεται.... αυτά τα δύο πάνε πακέτο!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!

      Διαγραφή
    2. πες τα χρυσόστομη...ΜΑΝΑ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ..!

      Διαγραφή
  10. Βίκυ μου με το καλό τα αποτελέσματα ,όλα θα πάνε καλά και εύχομαι όταν έρθεις να περάσεις όμορφα και να σε δούμε !!! Τα παιχνίδια για τα παιδιά πανέμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου ελπίζω αυτή την φορά να ανταμώσουμε.... το ότι θα περάσω καλά στην πόλη σας είναι βέβαιο!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  11. καλημερα!υπεροχα.....τα δωρακια...
    ευχες μεσα απο την καρδια μου...για καλα αποτελεσματα.....
    καλο ταξιδι....
    να περασετε υπεροχα!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι χαριωτμενα που ειναι ολα τους!
    να περασετε ομορφοα!
    καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!! Πολλές ευχές για καλές γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλά οι τρίλιζες ...τέλειες, αλλά τα αγαπησιάρικα αρκουδάκια σου μας κλέψανε την καρδιά, τελικά τα μαγικά χέρια σου τα καταφέρνουνε υπέροχα παντού, και στο πλέξιμο...!!! Τίποτα δεν μας εκπλήσσει πιά !!! Να περάστε καλά με τη Δήμητρα στη Θεσσαλονίκη με τους φίλους σας, (αν και είναι απόλυτα βέβαιο) να χαρείτε , να ξεδώσετε, να απολαύσετε τα αποτελέσματα άλλης μίας προσφοράς στα παιδιά και με το καλό να λάβετε άριστα αποτελέσματα !!! Μελένια φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδάκι μου γλυκό και αγαπημένο μέλι στάζει το στόμα σου!!!!!! Θα ΄θελα να ήξερα πότε θα καταφέρω να σε πάρω μαζί μου στην Θεσσαλονίκη!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα!!!
    Να περάσεις καλά στη Θεσσαλονίκη και κάθε επιτυχία εύχομαι και σ΄αυτή τη δράση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μες την εκπληξη είσαι Βικάκι μου .. και πλεξιμο; εεε μα δεν θα σου ξεφύγει τίποτε απο τα χέρια σου .. οτι πιάσεις του αλλαζεις τα φώτα..χμμμμ τα πλεχτα θελω να πώ...πολύ ομορφα όλα .. που έφτιαξες βρε μάτια μου..για το χωριο ΣΟΣ ...γι αυτό θα ειναι καλά και τα αποτελεσματα.. που περιμενεις ... σε φιλώ . και φιλα μου εσύ την Δημητρούλα... βρε θήρίο;; παλι Σαλονίκη πας;;; αχ.!!! η ζήλεια θα με φάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίες τρίλιζες!!!!!!!!!!!!και τα αρκουδάκια πολύ πολύ χαριτωμένα και καλό δουλεμένα μπράβο Βίκυ ........... φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά αποτελέσματα εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!!
    Τα παιχνίδια σου με καταγοήτευσαν!
    Είναι τόσο ιδιαίτερα και τόσο μα τόσο όμορφα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγκαλίτσα μου γλυκιά, όλα θα πάνε με την ευχή του Θεού! Τα αποτελέσματα θα είναι σούπερ κι εσείς θα περάσετε υπέροχα σε ένα ακόμα βορινό ταξίδι!!!!
    Είσαι θησαυρός τεράστιος και ψυχή μαλαματένια!!!! Δεν νομίζω πως τέτοιες ώρες σαν αυτές που πέρασες εσύ, θα σκεφτόταν καποιος να είναι δοτικός ...
    Υποκλίνομαι με σεβασμό , αγαπημένη μου!
    Σας γλυκοφιλώ και σας στέλνω την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά με τη Δημητρούλα. Και τα αποτελέσματα θα είναι ΟΚ θα δεις!!! Πολύ καλά θα κάνεις να φύγεις προς τα πάνω......η πατρίδα έχει κάτι που σε κάνει πάντα να νιώθεις όμορφα!!
    Τα καλούδια σου πανέμορφα όπως πάντα. Και μόνο που θα δώσουν χαρά στα παιδιά φτάνει!!
    Τα φιλιά μου στη Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με χαρά σε έχουμε κοντά μας. Εύχομαι και αυτή τη φορά να περάσετε καλά μαζί μας και τα αποτελέσματα των εξετάσεων της Δήμητρας να σας δώσουν μόνο χαρά γιατί το αξίζετε. Τα παιχνίδια που έφτιαξες είναι μια νότα αγάπης για τα παιδιά. Να είστε καλά και να έχεις πάντα τη δύναμη και τη διάθεση να προσφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Βίκη μου! Είμαι η Πηνελόπη!
    Έχω πολύ καιρό να γράψω στο σπιτάκι μου γιατί αυτή την περίοδο μου έχει πάρει τα μυαλά η μπεμπούλα μου! Και τώρα που σου γράφω την έχω αγκαλιά! Όμως μπαίνω συχνά και παρακολουθώ τα σπιτάκια σας!
    Στείλε μου αν θέλεις τη διεύθυνσή σου στο pinelopi_1266@yahoo.gr να σου στείλω ένα μικρό δωράκι!Kαλές γιορτές με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια τα παιχνιδάκια που ετοίμασες Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι η εκδήλωση σας να έχει επιτυχία.Τα παιχνιδάκια είναι απίθανα,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύχομαι πρώτα από όλα περαστικά κι αγύριστα...μέσα από την καρδιά μου!!

    Στο αντάμωμα του Βορρά είμαι σίγουρη πως θα περάσεις αξέχαστα...
    ΄Οσο για τις δημιουργίες σου...υποκλίνομαι! Κάποια παιδιά θα χουν αστραφτερό χαμόγελο όταν τα αντικρύσουν...
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι ομορφες!!!!πολλα μπραβο γι αυτη την κινηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλως σε βρηκα στο πανεμορφο σπιτικο σου!!!!✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Παντα να δημιουργεις και να δινεις χαρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βικυ πανεμορφα παιχνιδια εφτιαξες κι αφου θα ερθεις Θεσσαλονικη θα χαρω πολυ να σε γνωρισω , θα παω με τη Ρενα στο χωριο οποτε ισως βρεθουμε εκει, πολλα φιλιά και καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια για όλα ,δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...