Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Οι Χαρταετοί της Καρδιάς μας....


Καλή Χρονιά αγαπημένοι μας φίλοι, 
γεμάτη από υγεία αισιοδοξία, δημιουργικότητα και εμπνεύσεις!!!!

Αυτή την Χρονιά σκεφτήκαμε να την ξεκινήσουμε με ένα παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων....



Θυμήσου το χαρταετό

Που ρίχναμε στον ουρανό

Κι’ανέβαινε κι’ανέβαινε

Στα σύννεφα στ’ αστέρια

Και τρέμαν με συγκίνηση

Τα παιδικά μας χέρια










Ο χαρταετός, εκτός από το όμορφο παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων, έχει  ιδιαίτερο συμβολισμό.  Ξεκινά η κατασκευή του με τόση χαρά, στολίζεται με χρώματα πολλά, σαν το ουράνιο τόξο που ξεπροβάλει μετά τη μπόρα και γεμίζει χαρά τις παιδικές ψυχούλες.  Και όταν έλθει η ώρα να τον στείλουμε ψηλά στον καταγάλανο ουρανό, είναι σα να στέλνουμε ένα κομμάτι της ψυχής μας να φτάσει εκεί ψηλά, να αγγίξει νοερά το "Θείον" και να δώσει όσα ο νους και η καρδιά μας εύχεται και επιθυμεί!!!  Κι αυτός, βάζοντας τα δυνατά του για να σταθεί αντάξιος των προσδοκιών μας, σηκώνεται με καμάρι και πετά αγέρωχος και ελεύθερος και προσπαθεί να πάει ψηλά, όλο και πιο ψηλά.  Και όσο οι δικές μας ευχές μεγαλώνουν, τόσο και η δική του δύναμη μεγαλώνει και γεμάτος ορμή  ανεβαίνει ακόμη πιο ψηλά.  Θαρρείς πως θέλει να φτάσει ΕΚΕΙ που μόνο η αγάπη έχει θέση και οτιδήποτε άλλο αλλοιώνεται, σβήνει και χάνεται!!!

Aγαπημένοι μας φίλοι
ελάτε να "πετάξουμε" όλοι μαζί τους χαρταετούς της καρδιάς μας  για την "Πρωτοβουλία για το Παιδί".  Για τα παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο και έχουν την ανάγκη όλων μας.  Τώρα πια ξέρουμε πολύ καλά ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,  και όσο πιο πολλοί ενώσουμε τα χέρια γι΄αυτό το σκοπό, τόσο πιο ψηλά θα φτάσουν οι χαρταετοί μας!!!


Η Μπέττυ πρότεινε στη "Δράση Ελληνίδων Bloggers", τη δική μας Δράση, που με τόση επιτυχία έχει πραγματοποιήσει πολλά φιλανθρωπικά bazaar, να διοργανώσουμε μια γιορτή αγάπης γι΄αυτά τα κακοποιημένα παιδάκια στη Βέροια.  Έφτιαξε την υπέροχη "Πρόσκληση" και μ΄αυτόν τον τρόπο αρχίζει το μεγάλο ταξίδι των "Χαρταετών της Καρδιάς μας"!!!!


Η Βίκυ ανέλαβε να υποδέχεται με χαρά κάθε δική σας δημιουργία (περιμένει να την ενημερώνετε στο e-mail: vicdroso@gmail.com)  και στη συνέχεια να τη δημοσιεύει στο Βlog της και στο Blog της Δράσης....

και ο καθένας από εσάς μπορεί να λάβει μέρος στο ταξίδι  των χαρταετών μας που ξεκινάει από σήμερα !!!

  Ας αφήσουμε τη φαντασία μας για μια ακόμη φορά να ταξιδέψει στα μέρη  που μας δίνουν  χαρά,  να νιώσουμε τη γλύκα που δίνει η αγάπη   και να δημιουργήσουμε από καρδιάς!!!!


 Οι δημιουργίες μπορεί να είναι κάθε είδους και να έχουν σα στόλισμα το χαρταετό, από ζωγραφιές και κοσμήματα μέχρι διαφόρων ειδών διακοσμητικά. 
Είμαστε σίγουρες ότι το αποτέλεσμα θα μας ξαφνιάσει ακόμη μια φορά!!!  Η  φαντασία και η αγάπη μας για δημιουργία θα κάνουν θαύματα!!

Αξίζει, αγαπημένοι μας φίλοι  να γίνουμε "άνεμος για τον χαρταετό και χαρταετός για τον άνεμο, ακόμη κι όταν ουρανός δεν υπάρχει"  για να δώσουμε μια μικρή ελπίδα σ΄αυτά τα παιδιά που έχουν ανάγκη  αλλά και στους ανθρώπους που προσπαθούν να τα βοηθήσουν.



Οι "Χαρταετοί της Καρδιάς μας" θα πετάξουν στην Βέροια στα τέλη του Φλεβάρη,
για την ακριβή ημερομηνία όμως θα σας ενημερώσουμε με νέα ανάρτηση... 

Θα  περιμένουμε τις δημιουργίες σας με πολύ χαρά 


Μπέττυ & Βίκυ

                                                     


                                                   

79 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Βίκυ μου!
    Τι ωραίο θέμα!
    Θα πετάξουμε σαν μικρά παιδάκια τον αετό μας και θα δώσουμε χαρά σε άλλα παιδάκια!
    Εμπρός λοιπόν, όλοι μαζί μπορούμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα μου και Καλή Χρονιά!!!!!! Οι αετοί μας θα φτάσουν ψηλά και θα αποδείξουν για άλλη μια φορά πως όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα!!!! Πολλά φιλιά και καλή αντάμωση στην γιορτή αγάπης που θα στηθεί στην Βέροια!!!!

      Διαγραφή
  2. καλή χρονιά Βίκυ μου!!!!!!! Όντως ωραίο θέμα!! θα συμμετέχω κι εγώ!!!
    ΦΙλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Κωνσταντίνα!!! Με μεγάλη χαρά θα περιμένουμε τις δημιουργίες σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Βικάκι πιστεύω πως θα τα καταφέρω να συμμετέχω κι εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ρένα μου με υγεία!!! Θέλω να πιστεύω πως θα τα καταφέρεις και αυτή τη φορά να είσαι μαζί μας!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα, Καλή χρονιά και καλό ξεκίνημα στο πέταγμα των αετών μας, που θα φθάσουνε στη Βέροια το Φεβρουάριο για να στηρίξουνε τα παιδιά !!! Με το καλό λοιπόν, να χαρίσουμε και πάλι αγάπη και χαμόγελα !!!Φιλιάαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Κλαυδία μου!!!!!!!!! Οι αετοί μας - βγαλμένοι από την καρδιά μας - σίγουρα θα καταφέρουν να χαρίσουν αγάπη και χαμόγελα!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι και αυτή την φορά δίπλα μας!!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Βίκυ μου!
    Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!
    Ό,τι καλύτερο εύχομαι!
    ==Πολύ όμορφη η ιδέα με τους χαρταετούς==
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σου εύχομαι και εγώ αυτή η χρονιά να σου χαρίσει όλα όσα επιθυμείς!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  6. ο χαρταετός συμβολίζει την επιθυμία μας να πετάξουμε, να βρεθούμε εκει ψηλά που αλλιώς δεν μπορούμε! Πολυ ωραίο θέμα και με πολλές δυνατότητες!
    Χρονια πολλά Βικυ μου, καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου Καλή & Ευτυχισμένη Χρονιά για σένα και την οικογένεια σου!!!! Ο χαρταετός - σύμβολο για τον καθένα ξεχωριστό - ελπίζω να καταφέρει αυτή την φορά να σκορπίσει την χαρά και την ελπίδα σε αυτά τα παιδιά και στους ανθρώπους που τα φροντίζουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Βίκυ μου!
    Ας πετάξουμε τους χαρταετούς μας ψηλά φορτωμένους με όνειρα και ελπίδες για έναν καλύτερο κόσμο και ας ελπίσουμε πως θα γίνουν πραγματικότητα.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ελένη μου γεμάτη από υγεία και ελπίδα!!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι μαζί μας και αυτή την φορά για να καταφέρουμε να κάνουμε πραγματικότητα τα όνειρα κάποιων παιδιών!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. χρόνια πολλά! Ας αρχίσουμε τις προσπάθειες για το 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Λίλα μου!!!! Σε ευχαριστούμε που και αυτή την φορά θα βοηθήσεις την Δράση για το πέταγμα των Χαρταετών!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Ετοιμη ..!!!Μαζι σας....
    .πνοη ψυχης...
    .να δωσει δυναμη στον Ανεμο.....
    να παει ψηλα...τους χαρταετους της καρδιας μας....
    και ειμαι
    σιγουρη
    πως και αυτη τη φορα
    θα τα καταφερουμε...γιατι εκει....εξω...υπαρχουν ...και ευλογημενοι Ανθρωποι....
    .ΟΛΟΙ ΕΣΕΙς....
    ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.....
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αγαπημένη μου Ίριδα!!!! Όταν υπάρχουν άνθρωποι με την δύναμη της δική σου ψυχής πάντα θα τα καταφέρνουμε... Σε ευχαριστούμε που θα βοηθήσεις να γεμίσει ο ουρανός της Βέροιας Χαρταετούς και οι ψυχές των παιδιών ελπίδα!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Βίκυ μου Καλή χρονιά με αγάπη και δημιουργία.Ο καινούριος χρόνος να φέρει στη ζωή σας και στην οικογένεια σου σας μόνο χαρές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!!! Ελπίζω ο Καινούργιος Χρόνος να σου χαρίσει όλα όσα επιθυμείς μα πάνω από όλα υγεία, και εύχομαι να σε έχουμε κοντά μας και αυτή την φορά!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Θα πετάξουμε τους χαρταετους όσο πιο ψηλά μπορούμε!!!! Να καταφέρουμε και με αυτή τη προσπάθεια να χαρίσουμε κάποια χαμόγελα !!!! Υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία για το 2015 , μέσα από την καρδιά μου!!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα σου ευχόμαστε τα καλύτερα για την Νέα Χρονιά, όλες οι επιθυμίες και τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν αυτή τη Χρονιά!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι μαζί μας στο πέταγμα των Χαρταετών μας που σίγουρα θα καταφέρουν να χαρίσουν ελπίδες και χαμόγελα!!!!!

      Διαγραφή
  12. Σίγουρα θα φροντίσω να συμμετέχω ...όλα να πάνε κατ'ευχήν για τη νέα πρωτοβουλία σας.
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα Χρόνια Πολλά και πολλές ευχές για μια Ευτυχισμένη Χρονιά!!!! Θα χαρούμε αν καταφέρεις να είσαι μαζί μας για να φτάσουν οι χαρταετοί μας ψηλά... πολύ ψηλά!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλή Χρονιά και πάλι Βίκυ μου και στην Μπέττυ από εδώ !!!Αγαπημένο θέμα και για μένα και σίγουρα σε πολλούς ας φροντίσουμε οι χαρταετοί μας να πετάξουν νοερά μέχρι τη Βέροια !!!Θα είμαι πολύ κοντά σας και στις δυο στη νέα προσπάθεια με ιερό σκοπό και ιδιαίτερο νόημα !!!
    Γλυκά φιλιά αγαπημένες μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και από εμάς αγαπημένη μας Νικόλ!!!! Η χαρά μας είναι μεγάλη που θα σε έχουμε συνταξιδιώτη σε αυτό το υπέροχο ταξίδι!!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά Βίκυ !!!!!
    Πολύ ωραίο θέμα και ελπιδοφόρο !!!!!!!
    Με χαρά θα συμμετέχω !!!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου Καλή Χρονιά!!!!! Πολύ χαιρόμαστε που μαζί μας και εσύ θα συμμετέχεις στο ταξίδι των Χαρταετών μας!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά και πάλι Βίκυ, με υγεία και πολλά χαμόγελα!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Οι χαρταετοί είναι πολύ όμορφο θέμα!!!
    Θα συμμετέχω κι εγώ σε αυτό το μπαζάρ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Στέλλα μου!!!! Σου εύχομαι και εγώ Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργία!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι παρούσα και σε αυτή την προσπάθεια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  16. Βίκυ μου γειά σου.
    Χρόνια Πολλά με υγεία ,ψυχική και σωματική να μπορείς να προσφέρεις.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά.
    Οσο γιά το bazaar και γω μαζί σας όσο μπορώ.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Ελπίζω και για εσάς αυτή η χρονιά να είναι γενναιόδωρη!!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι κοντά στην προσπάθεια μας αυτή, που για άλλη μια φορά σκοπό έχει να σκορπίσει χαμόγελα σε παιδιά!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!
    Καληνύχτα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σου εύχομαι και εγώ τα καλύτερα για την Νέα Χρονιά!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Kαλή Χρονιά Βίκυ μου!
    Τι ωραίο θέμα!! Θα γεμίσουμε τη Βέροια Χαρταετούς!!!!
    Πιάνουμε δουλειά....!
    Πολλά φιλιά και καλή δύναμη....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αννιώ μου γεμάτη από ότι επιθυμείς!!!! Σίγουρα θα γεμίσουμε τη Βέροια με Χαρταετούς και χαιρόμαστε πολύ που θα σε έχουμε στην παρέα μας!!!!!

      Διαγραφή
  19. Βικυ μου Καλη χρονια καθως και στη Μπετυ, με υγεια και με οτι ποθει ο καθενας!
    Ειμαι σιγουρη οτι οι χαρταετοι μας θα φτασουν πολυ ψηλα και θα βοηθησω και εγω οσο μπορω! πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά Μαράκι μου σου ευχόμαστε και εμείς!!!! Η βοήθεια σου πάντα πολύτιμη και σε ευχαριστούμε που θα τραβήξεις και εσύ το σχοινί για να φτάσουν οι χαρταετοί μας όσο πιο ψηλά γίνεται!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Όμορφο θέμα
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε για τις ευχές και ελπίζουμε ότι θα είσαι παρούσα σε αυτή την προσπάθεια μας!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Με τόσο όμορφο θέμα είμαι σίγουρη πως θα έχει μεγάλη επιτυχία!!!
    Καλή χρονιά Βίκυ μου με υγεία κι ευτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι σε ευχαριστούμε για τις ευχές!!!! Θα χαρούμε αν δούμε και την δική σου συμμετοχή!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά !!!
    Καλή επιτυχία στην όμορφη προσπάθειά σας
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου Καλή & Ευτυχισμένη Χρονιά!!!!! Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!!!!

      Διαγραφή
  23. Πολλές ευχές για μια χρονιά δημιουργική,
    γεμάτη ευχυχισμένες στιγμές Βικάκι !!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στην γειτονιά!!!! Σου εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη όνειρα και ελπίδες!!!! Ελπίζω ότι θα μας βοηθήσεις στο πέταγμα των χαρταετών!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με αγάπη ,υγεία ,χαρά και δημιουργικότητα σε σένα και την οικογένεια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα για την νέα χρονιά!!!!!

      Διαγραφή
  25. Πετάμε λοιπόν.... για Βέροια!!! Καλή Χρονιά και στη Δράση με πολλές επιτυχίες!!! Φιλάκια Βίκυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγδούλα μου το πέταγμα των χαρταετών ξεκίνησε με την υπέροχη πρόσκληση της Μπέττυ και πιστεύω ότι η χαρά και η ελπίδα θα φωτίσει τα προσωπάκια και αυτών των παιδιών!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  26. Βίκυ μου Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και όμορφες δημιουργίες !!!
    Καλή επιτυχία στην όμορφη προσπάθειά σας !!!πολύ ωραίο το θέμα !!!
    Πολλά φιλιά σε σενα και στην αγαπημένη μου Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου Καλή Χρονιά!!!!! Σε ευχαριστούμε για τις ευχές, θέλουμε να πιστεύουμε ότι και αυτή η προσπάθεια με την βοήθεια όλων θα πετύχει!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  27. Η Βέροια θα γεμίσει χαρταετούς !!!!!
    Βίκυ μου , εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου είμαστε σίγουρες πως με την βοήθεια άλλων σας η Βέροια θα γεμίσει χαρταετούς και τα πρόσωπα των παιδιών χαμόγελα!!!!! Η Νέα χρονιά να σου χαρίσει όλα όσα επιθυμείς!!!!!

      Διαγραφή

  28. Καλή και ευλογημένη χρονιά Βικυ μου γεμάτη με όλα τα καλά του Θεού, αγάπη, υγεία, ζεστα χαμόγελα, ευημερία και δημιουργικότητα!
    Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χίλιες ευχές καρδιάς για την νέα χρονιά!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια σου Πολλά Βίκυ μου και καλή επιτυχία στη νέα σας αποστολή!
    Το θέμα είναι υπέροχο και είμαι σίγουρη πως θα μεγαλουργήσετε πάλι.
    Φιλιά πολλά Βικάκι μου και καλή & ευλογημένη χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλή χρονιά για σένα και την οικογένειά σου!!! Σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου που είναι πολύτιμες, και ναι θέλουμε να πιστεύουμε πως και αυτή μας η προσπάθεια θα είναι επιτυχείς και θα μοιράσει χαμόγελα και ελπίδα!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  30. χρονιά πολλα και καλή χρονιά ..με υγεια ,αγάπη και ευτυχία
    στο σπιτικό σου !!!
    να βάλω το μυαλό και τα χεράκια μου να δουλέψουν ..για την Βέροια !!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!! Πολύ χαίρομαι που θα είσαι μαζί μας στο πέταγμα των χαρταετών μας!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  31. Καταιδρωμενη μα ουχί τελευταια Βικακι μου ήρθα να μαθω τα ομορφα νέα που για αλλη μια φορα.. θα μοιραστουν χαμόγελα εκει που τα χρειάζονται στα παιδικα προσωπακια... με χαρα και η δικη μου συμετοχή ας αρχισει η καινούργια χρονια με κατι τόσο ομορφο ..οσο ενα χαρταετος...!!! να είστε καλα και εσύ και η Μπεττυ για την πρωτοβουλια....ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ φιλενάδα... φιλακιααααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ένα παιχνίδι συναγωνισμού και χαράς είπαμε να ξεκινήσουμε την Καινούργια Χρονιά με την Ελπίδα πως θα είναι διαφορετική... πως θα μας φέρει ευτυχία και χαμόγελα, και θα μοιράσει ελπίδες και όνειρα!!!! Πολλές ευχές αγαπημένη μας για την Καινούργια Χρονιά και σε ευχαριστούμε που θα είσαι και εσύ μαζί μας σε αυτό το παιχνίδι!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Όμορφα πράγματα!!! Καλημερούδια και καλή χρονιά πάντα με ευαισθησίες! Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Πετροκόριτσο!!!! Εύχομαι και πιστεύω οι ευαισθησίες μας να γεμίσουν χαρά και ελπίδα κάποια ανθρώπινα προσωπάκια!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Καλή χρονιά με Υγεία και Αγάπη.Υπέροχη ιδέα,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια σε ευχαριστούμε για τις ευχές, ευχόμαστε και σε σένα τα καλύτερα για την νέα χρονιά!!!! Χαιρόμαστε που σου αρέσει η ιδέα μας και πιστεύουμε να πάρεις μέρος σε αυτή την γιορτή!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  34. καλή χρονιά και ευλογημένη!
    Είθε οι χαρταετοί της αγάπης να δώσουν λίγη χαρά !
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις ευχές σου Βαρβάρα μου!!!! Μακάρι οι Χαρταετοί να σκορπίσουν παντού χαμόγελα και ελπίδες!!!! Καλή χρονιά!!!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για τον νέο χρόνο!
    Ελπίζω να καταφέρω κι εγώ να συμμετάσχω για τα παιδιά! Όλα για τα παιδιά!!!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστούμε για τις ευχές!!!! Θα χαρούμε αν δούμε και την δική σου συμμετοχή σε αυτή την γιορτή αγάπης για τα παιδιά!!!! Τα φιλιά μας!!!!

      Διαγραφή
  36. Xρόνια πολλά, Βίκυ μου!!! Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου!
    'Ολες μαζί θα κάνουμε ότι μπορούμε κι εύχομαι οι χαρταετοί μας να δώσουν χαρά και ελπίδα στα παιδάκια .
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Marie-Anne με υγεία!!!! Είναι αλήθεια πως όλοι μαζί τα καταφέρνουμε και θέλουμε να πιστεύουμε πως το ίδιο θα γίνει και αυτή τη φορά..... θα τραβήξουμε όλοι μαζί τα σχοινιά και οι αετοί μας θα γεμίσουν την Βέροια!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά!! Καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία! Συγχαρητήρια για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία. Θα προσπαθήσω να συμμετάσχω κι εγώ.. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αναστασία μου γεμάτη από ότι επιθυμείς και πάνω από όλα υγεία!!!!! Τα συγχαρητήρια θα ανήκουν σε όλους μας όταν θα έχουμε πετύχει και αυτό τον στόχο!!! Ελπίζουμε πως θα μπορέσεις να βοηθήσεις λίγο και εσύ!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΦΩΤΕΙΝΑ,ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΑΝΑΤΑΣΗ ΨΥΧΗΣ!!!
    Βικάκι με πολύ συγκίνηση να σου ανακοινώσω,οτι όχι μόνο θάμαι αρωγός σ αυτή την προσπάθεια,αλλά ήδη το πρώτο πρότζεκτ,πραγματοποιήθηκε!!!!Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιι
    Μόλις μπούν κι οι τελευταίες λεπτομέρειες θ αναρτηθεί αρμοδίως και πάμε γι άλλα...
    Φιλάκια πολλααααααά

    Υ.Γ,. Είμαι πολύ χαρούμενη που έφτασε η ώρα των χαρταετών.
    Μπεττουλίνι, για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρούλα μας!!!! Χρόνια Καλά γεμάτα υγεία!!!! Σε ευχαριστούμε που θα είσαι μαζί μας σε αυτή την προσπάθεια που θα μοιράσει ελπίδες και χαμόγελα!!! Θα περιμένουμε με αγωνία τον πρώτο σου χαρταετό!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  39. Θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω. Επειδή είναι η πρώτη μου φορά, μήπως θα μπορούσατε να με καθοδηγήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή χρονιά!!!! Σε ευχαριστούμε που έφτασες μέχρι εδώ και έχεις την διάθεση να πάρεις μέρος σε αυτή τη γιορτή αγάπης που θα στήσουμε στην Βέροια. Το θέμα της γιορτής μας όπως διάβασες είναι ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ... Εσύ μπορείς να φτιάξεις οποιαδήποτε δημιουργία π.χ. ζωγραφική, κέντημα, πλεκτό, ξύλινα αντικείμενα, κόσμημα και οτιδήποτε άλλο, που θα τα μπορεί σαν θέμα να έχει τον χαρταετό... Το κάνεις ανάρτηση στο blog σου (αν έχεις) και στέλνεις το ling της ανάρτησης στο e-mail vicdroso@gmail.com, ή στο ίδιο mail στέλνεις την φωτογραφεία της δημιουργίας σου για να τα ανακοινώσουμε στο blog της Δράσης μας στην διεύθυνση http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2015/01/blog-post_4.html . Όλες οι δημιουργίες θα σταλούν από τους κατασκευαστές τους στην Βέροια στην Πρωτοβουλία για το παιδί. Σε λίγες ημέρες και από αυτό το blog και από το blog της Δράσης θα ανακοινώσουμε πότε θα πραγματοποιηθεί αυτή η γιορτή και που θα μπορείτε να στέλνετε της δημιουργίες σας!!!! Με χαρά θα είμαστε εδώ για να σου δώσουμε περισσότερες πληροφορίες ή ότι άλλο χρειαστείς!!!

      Διαγραφή
  40. Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά Βικούλα μου!
    Καλή επιτυχία στην προσπάθεια για το Παιδί!

    Φιλάκια αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...